billakos_2 Δημοσ. 22 Απριλίου 2010 Δημοσ. 22 Απριλίου 2010 Καλησπερα παιδια έχω ένα πολλη σοβαρό πρόβλημα με το ασύρματο δίκτυο που συνδέομαι. Είμαι φοιτητης 6ου εξαμήνου ΤΕΙ και στην πολυκατοικία που μένω εδώ και καιρό συνδέομαι σε ένα hot spot που υποτιθεται ότι είναι ελευθερο, να μπαίνει όποιος θέλει. Την περασμένη εβδομάδα όμως καθώς πήγα να συνδεθώ μου έλεγε ότι υπάρχει περιορισμένη πρόσβαση στο δίκτυο και συνδεομαι μόνο τοπικά και κάτω στο εικονίδο του ασύρματου δικτύου δείχνει ενα κιτρινο θαυμαστικό. Το περιέργο πιο είναι? Ότι ανακάλυψα εντελώς κατα τύχη ότι αν μπεις απο ασφαλή λειτουργία με δίκτυο του λειτουργικου μπαίνει κανονικά στο internet.Όποιος ξέρει plz να βοηθήσει καθώς είναι το μόνο δίκτυο που πιάνω εδώ.Να στε όλοι καλά.
isay Δημοσ. 22 Απριλίου 2010 Δημοσ. 22 Απριλίου 2010 ... Την περασμένη εβδομάδα όμως καθώς πήγα να συνδεθώ μου έλεγε ότι υπάρχει περιορισμένη πρόσβαση στο δίκτυο και συνδεομαι μόνο τοπικά και κάτω στο εικονίδο του ασύρματου δικτύου δείχνει ενα κιτρινο θαυμαστικό. Το περιέργο πιο είναι?Ότι ανακάλυψα εντελώς κατα τύχη ότι αν μπεις απο ασφαλή λειτουργία με δίκτυο του λειτουργικου μπαίνει κανονικά στο internet.... Δοκίμασε να απενεργοποιήσεις το antivirus και firewall που έχεις και δοκίμασε πάλι. Αν μπει, τότε ενεργοποίησε τα πάλι.
billakos_2 Δημοσ. 22 Απριλίου 2010 Μέλος Δημοσ. 22 Απριλίου 2010 Το δοκίμασα και πάλι τα ίδια λέει συνδεση μόνο τοπικά. Καμια άλλη ιδέα?
isay Δημοσ. 22 Απριλίου 2010 Δημοσ. 22 Απριλίου 2010 Απενεργοποίηση antivirus ΚΑΙ firewall, απενεργοποίηση κάρτας wifi και ενεργοποίηση εκ νέου. Αν ούτε αυτό πιάσει, κάτάργηση κάρτας wifi και εγκατάσταση εκ νέου Ξαφνικά στο έκανε; Δεν εγκατέστησες τίποτα;