Προς το περιεχόμενο

Αντικατάσταση κάρτας γραφικών στο Πλαίσιο


yannis18

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Την 4670 την είχα αγοράσει 80€ 1/2009. Βρήκα μια 4850 στα 85€ και του το λέω ότι θα πάρω αυτή με 5€ διαφορά. Και μου λέει αυτός ότι δεν δικαιούμαι πιστωτικό στα 80€ αλλά στα 40€ που είναι η σημερινή της τιμή. Συνεπώς, του είπα ότι θα παραγγείλω άλλη ίδια.

 

Ειναι ΑΔΙΑΝΟΗΤΟ να μην ειναι ακομα ξεκαθαρισμενο αυτο το ζητημα...

και μαλιστα σε καταστηματα επιπεδου "Πλαισιο"!

Δηλαδη αυτοι οι τυποι σου δινουν στανταρ τη τωρινη τιμη ή μηπως καθε φορα το συζητανε με το πελατη μπας και τσιμπησει?

 

Θα μπορουσαμε να εχουμε την ΕΠΙΣΗΜΗ ΘΕΣΗ του Πλαισιου πανω σε αυτο?

 

Αυτοί είναι υποχρεωμένοι να σου αλλάξουν την κάρτα με ίδια ή σε περίπτωση που δεν υπάρχει με κάποια αντίστοιχων επιδόσεων και χαρακτηριστικών και φυσικά σε εύλογο χρονικό διάστημα.

 

Αν δεν μπορεί να λυθεί το θέμα με αντικατάσταση, οφείλουν να σου δώσουν πιστωτικό στην τιμή που την αγόρασες φυσικά.

Οι φιλολογίες τύπου "τώρα αξίζει τόσο" χρήζουν μία και μοναδική απάντηση από μέρους σου.

-Στα @@ρια μου, πρόβλημά σου.

 

:lol: ναι, και αυτοι θα τσακιστουν να συμμορφωθουν.

Ειναι αυτοι που σε γραφουν στα @@ρια τους και τελικα εσυ συμμορφωνεσαι...

  • Απαντ. 108
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Εγώ λέω τι καταλαβαίνω πως ορίζεται από το νόμο στην προκειμένη περίπτωση.

Το πόσο τον σέβεται το κάθε μαγαζί είναι άλλη υπόθεση.

 

Προσωπικά, όσες φορές χρειάστηκε να απειλήσω με καταγγελία σε ΙΝΚΑ - ΕΚΠΟΙΖΩ και δημοσιοποίηση των πρακτικών τους σε όλα τα ελληνικά forum, μια χαρά συμμορφώθηκαν.

Δημοσ.

Δεν κατάλαβες, δε χρειάστηκε καν να κάνω καταγγελία.

Η απειλή αυτής ήταν αρκετή.

Δημοσ.

Ok, ποσες απειλες τοτε.

Καταγγελιες εκανες στα forums.

Mπορεις να αναφερεις και τα μαγαζια, ειναι χρησιμο να ξερουμε.

Δημοσ.

Χμ, πόσο σημασία έχει;

 

Τρεις.

 

 

Σε πλαίσιο δυο φορές και μία στο eshop.

 

Τα παραπάνω δεν είναι στατιστικά δείγματα βέβαια, εκτός από τις δύο συγκεκριμένες π.χ στο πλαίσιο, εξυπηρετήθηκα άλλες δέκα χωρίς κανένα πρόβλημα.

 

Από eshop αποφεύγω να αγοράζω οτιδήποτε μη αναλώσιμο που δεν έχει σοβαρή εγγύηση εταιρίας για ευνόητους λόγους, άπειρα τα thread με τα παράπονα.

Δε διστάζω να αγοράσω από οπουδήποτε κάτι που γνωρίζω πως σε περίπτωση προβλήματος θα εξυπηρετηθώ τυπικά από την αντιπροσωπία.

Π.χ οι LG, Logitech, EVGA είναι τουλάχιστον τυπικές στο after sales support, η τελευταία ειδικά με υπερβάλλων ζήλο.

Δημοσ.

Μαλιστα, αρα οι δυο πιο γνωστες φιρμες του χωρου ειναι ασυνεπεις...

Απο αυτους κανω κι εγω ολες τις αγορες μου αλλα αν συμβει κατι κοιταω να το φτιαχνω μονος μου για να αποφευγω τις ταλαιπωριες, πχ. στο ανεμιστηρακι που λεει ο φιλος θα εβαζα ενα αλλο.

Βεβαια αν χαλασει ξαφνικα o ssd των 400€ θα απαιτησω να μου τον αλλαξουν αλλιως θα τους παρει και θα τους σηκωσει...:lol:

Δημοσ.

όλα οκ με μένα τελικά. Μου έδωσαν σήμερα μια καινούρια 4670 (χύμα σε μια σακούλα βέβαια...) και ευτυχώς δουλεύει! Ανανεώθηκε και η εγγύηση μου; Γιατί έχω μια ερώτηση... Μου έδωσε μια καινούρια απόδειξη μαζί με την παλιά, η οποία έχει τιμή πάω 39,95€ και όχι 80€ που την είχα αγοράσει αρχικά. Ποιά ισχύει τώρα;

Δημοσ.
Σε σακουλακι ΔΕΝ επρεπε να την δεχτεις...ουτε βεβαια και πιστωτικο στα 40...

 

Παιδιά μιλάμε πλέον για την επίσημη πολιτική του πλαισίου. Δεν πα να έχει σε στοκ την ίδια κάρτα με 80 (π.χ.) ευρώ, εσύ θα πάρεις πιστωτικό σε μειωμένη τιμή. > -50% της τρέχουσας.

 

Εγώ πάντως, σε 2 χρόνια παρά ένα μήνα, διαισθάνομαι οτι θα μου χαλάσει η κάρτα. B)

 

Γιατι τη στελνεις? θα σε γραψουν στα π@π@ρι@ τους :-)

 

Kανονικα οι τυποι θελουν μυνηση και αγωγη... γιατι οταν αντι για 270€ σου δινουν 120€ σε κλεβουν κανονικα. Χωρια η υπολοιπη ταλαιπωρια που τραβας.

 

Εννοείται οτι με έγραψαν, ούτε που κάθησαν να ασχοληθούν.

  • Super Moderators
Δημοσ.
Παιδιά μιλάμε πλέον για την επίσημη πολιτική του πλαισίου.

 

και μένα η επίσημη πολιτική μου είναι να σκοτώνω κόσμο και να μην πηγαίνω φυλακή!

 

ε ρε καταγγελίες που θέλουν...

Δημοσ.
όλα οκ με μένα τελικά. Μου έδωσαν σήμερα μια καινούρια 4670 (χύμα σε μια σακούλα βέβαια...) και ευτυχώς δουλεύει!

 

Καλά πλάκα κάνεις; Αυτοί ήταν ικανοί να σου δώσουν και χρυσόψαρο δηλαδή σε σακουλάκι αντί για την κάρτα. Δεν έπρεπε να την δεχτείς με καμία Παναγία, αλλά τέτοια κάνετε γι'αυτό σας εκμεταλεύονται.

 

Παιδιά μιλάμε πλέον για την επίσημη πολιτική του πλαισίου. Δεν πα να έχει σε στοκ την ίδια κάρτα με 80 (π.χ.) ευρώ, εσύ θα πάρεις πιστωτικό σε μειωμένη τιμή. > -50% της τρέχουσας.

 

Δεν ισχύει πολιτική πλαισίου αλλά ο νόμος. Πήγαινε με τον αδερφό σου την επόμενη φορά που είναι και δικηγόρος.

 

Είναι πολύ απλό όπως είπαν και άλλα παιδιά απλά ζητάς να μιλήσεις με τον διευθυντή και αν κάνει και αυτός κόλπα πας στην λύση του liopyr που είναι και δοκιμασμένη

Δημοσ.

εγώ την κάρτα την πήγα μέσα στο αντιστατικό σακουλάκι γιαυτό και την δέχτηκα όπως μου την έδωσαν... βέβαια αν την πήγαινα κανονικά με το κουτί της και τα παρελκόμενα, σίγουρα δε θα δεχόμουν κάτι λιγότερο από μια σφραγισμένη. κακώς δεν τα κράτησα όλα τα κουτιά της...

 

και φυσικά αν δεν είχαν στοκ της κάρτας θα έκανα φασαρία μέχρι να πάρω ολόκληρο το πιστωτικό.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...