Super Moderators Thresh Δημοσ. 23 Απριλίου 2010 Super Moderators Δημοσ. 23 Απριλίου 2010 Το ζήτημα είναι ότι αν ο ιδιοκτήτης του μικρού μαγαζιού αρχίσει να μοιράζει 1000ευρα για κάθε επιστροφή λαπτοπ θα χρεοκοπήσει. Συνήθως τα laptop τα στέλνουν στην αντιπροσωπεία εκτός και αν ο καταστηματάρχης είναι εξουσιοδοτημένο σέρβις. Απλά ορισμένοι καταστηματάρχες κάνουν εξυπηρέτηση στον πελάτη και τα πηγαίνουν οι ίδιοι. και τι φταίμε εμείς? δεν ήξερε πριν ανοίξει το κατάστημα ότι ισχύει αυτός ο νόμος? αν δεν μπορεί να ανταποκριθεί ας μην το άνοιγε... τα προϊόντα πρέπει να τα αναλαμβάνει ο πωλητής να τα στείλει στην αντιπροσωπία και σε περίπτωση υπαναχώρησης/DOΑ τα λεφτά δίνει πίσω ο πωλητής όχι ο κατασκευαστής...
thanasis00 Δημοσ. 24 Απριλίου 2010 Δημοσ. 24 Απριλίου 2010 διαβάζοντας όλο το thread, αρχίζω να σκέφτομαι σε τι περιπέτειες θα μπλέξω με την 4670 που μου χάλασε το ανεμιστηράκι της...
SlimData Δημοσ. 24 Απριλίου 2010 Δημοσ. 24 Απριλίου 2010 Self-owned? wtf...??? Επειδη εγω εχω διαβασει ολοκληρο το thread και εσυ εισαι αυτος που εχεις διαβασει μονο τον τιτλο ξαναδιαβασε τα ολα απ την αρχη μπας και καταλαβεις τι γινετε και μετα ελα πες μου.Αντε και καλα μυαλα. έχεις πλάκα ρε boy. βέβαια μάλλον δεν έχεις καταλάβει ότι ο yannis18 που αναφέρει την περσινή του εμπειρία με το acer στη θεσσαλονίκη, είναι ο topic-starter. ο ίδιος δηλαδή που ΣΗΜΕΡΑ έχει πρόβλημα με μια κάρτα γραφικών που αγόρασε από το πλαίσιο. έρχομαι λοιπόν εγώ, Ο ΚΑΛΑ ΜΥΑΛΑ, να του πω ότι anyway στο πλαίσιο δεν τίθεται θέμα να αντιμετωπίσει την ίδια δικαιολογία. και ΤΣΟΥΠ... Θα μου πεις τώρα, τι κάθομαι και εξηγώ... Γενικά πάντως το να προσπαθεί να στην πει κάποιος με την ατάκα self-owned, ε, είναι ξεκαρδιστικό... 3 lol λοιπόν σε σένα boy Παίδες sorry για το off-topic
yannis18 Δημοσ. 24 Απριλίου 2010 Μέλος Δημοσ. 24 Απριλίου 2010 Θα ενημερώσω την Δευτέρα για το τί έγινε τελικά με το πλαίσιο. Το θέμα είναι οτι φυσικά την ταλαιπωρία του καταναλωτή δεν την λογαριάζει κανείς, γιατί έτσι και δεν γίνει η δουλείά μου θα πρέπει να κάνω φασαρία ή/και να πάω την κάρτα αλλού και να χάσω μία 4η ώρα από την ζωή μου.
SteveAngello Δημοσ. 24 Απριλίου 2010 Δημοσ. 24 Απριλίου 2010 wtf...??? έχεις πλάκα ρε boy. βέβαια μάλλον δεν έχεις καταλάβει ότι ο yannis18 που αναφέρει την περσινή του εμπειρία με το acer στη θεσσαλονίκη, είναι ο topic-starter. ο ίδιος δηλαδή που ΣΗΜΕΡΑ έχει πρόβλημα με μια κάρτα γραφικών που αγόρασε από το πλαίσιο. έρχομαι λοιπόν εγώ, Ο ΚΑΛΑ ΜΥΑΛΑ, να του πω ότι anyway στο πλαίσιο δεν τίθεται θέμα να αντιμετωπίσει την ίδια δικαιολογία. και ΤΣΟΥΠ... Θα μου πεις τώρα, τι κάθομαι και εξηγώ... Γενικά πάντως το να προσπαθεί να στην πει κάποιος με την ατάκα self-owned, ε, είναι ξεκαρδιστικό... 3 lol λοιπόν σε σένα boy Παίδες sorry για το off-topic Επειδη προφανως μπερδευτηκες εγω πολυ απλα σου ειπα πως το λαπτοπ δεν το αγορασε απο πλαισιο αρα πως εσυ τωρα μιλας για μεταπωληση αφου στο αλλο μαγαζι του ειπαν οτι ειναι μεταπωλητες.Με το πλαισιο το ελυσε το προβλημα θα παει να παρει οτι ειχε στην αρχη.Και ερχεσαι μετα και μου λες να διαβασω ολο το thread η εστω τον τιτλο.Εχω ποσταρει πολυ πριν απο σενα τσεκαρε να δεις.Το να μην μπορεις να εκφραζεσαι ειναι δικο σου προβλημα οχι αυτων που σε διαβαζουν.Ε οχι ομως να κανεις και λαθος και ως δικαιολογια να μου λες να παω να διαβασω ολο το thread γιατι εγω ειμαι εκτος.Τεσπα οτι καταλαβαινει κανεις...
Heatspreader Δημοσ. 24 Απριλίου 2010 Δημοσ. 24 Απριλίου 2010 με κάλυψε ο liopyr, κρίμα που σου έκοβαν στην τελευταία τιμή Ok, θα το έχω υπόψη μου. Πέρα από τα νομικά όμως στη πράξη έχει εφαρμοστεί ποτέ? Όσον αφορά αν με έπιασαν κορόιδο, με έπιασαν στο τελευταίο RMA με το mouse. Είχα το MX Revolution το οποίο τα είχε παίξει και δεν είχαν άλλο να μου δώσουν και μου έκοψαν στη τελευταία τιμή πώλησης. Κρίμα γιατί αν το ήξερα θα ζήταγα στη τιμή της απόδειξης και θα έπαιρνα το καινούριο. http://www.plaisio.gr/Peripherals/PC-Peripherals/Mouses/Mouses/Logitech-MX-Performance-Wireless-910-001116.htm Στα άλλα RMA απλά έχω βγει κερδισμένος... Και αισθανόμουν λίγο άσχημα... Βρε καλά τους έκανα! Λέτε να πάω σε μητρική i7? Μιλάτε και μερικοί για ηθική! Μία π@υτάνα αυτοί, δύο εγώ!
Super Moderators Thresh Δημοσ. 24 Απριλίου 2010 Super Moderators Δημοσ. 24 Απριλίου 2010 προσωπικά μέχρι στιγμής στο πλαίσιο Κηφισιάς μόνο στην τιμή απόδειξης μου κόβουν...
pabou13 Δημοσ. 24 Απριλίου 2010 Δημοσ. 24 Απριλίου 2010 προσωπικά μέχρι στιγμής στο πλαίσιο Κηφισιάς μόνο στην τιμή απόδειξης μου κόβουν... Τhanks για το info, θα το προτιμαω απο'δω και περα, μιας και μενω αρκετα κοντα..
SlimData Δημοσ. 24 Απριλίου 2010 Δημοσ. 24 Απριλίου 2010 Επειδη προφανως μπερδευτηκες εγω πολυ απλα σου ειπα πως το λαπτοπ δεν το αγορασε απο πλαισιο αρα πως εσυ τωρα μιλας για μεταπωληση αφου στο αλλο μαγαζι του ειπαν οτι ειναι μεταπωλητες.Με το πλαισιο το ελυσε το προβλημα θα παει να παρει οτι ειχε στην αρχη.Και ερχεσαι μετα και μου λες να διαβασω ολο το thread η εστω τον τιτλο.Εχω ποσταρει πολυ πριν απο σενα τσεκαρε να δεις.Το να μην μπορεις να εκφραζεσαι ειναι δικο σου προβλημα οχι αυτων που σε διαβαζουν.Ε οχι ομως να κανεις και λαθος και ως δικαιολογια να μου λες να παω να διαβασω ολο το thread γιατι εγω ειμαι εκτος.Τεσπα οτι καταλαβαινει κανεις... Αυτό έχεις καταλάβει εσύ? Ότι το έλυσε? ΟΚ λοιπόν.... Απλά να σου εξηγήσω (πάλι) πως το πρόβλημα του ΔΕΝ το έχει λύσει. Απεναντίας, μέχρι στιγμής του έχουν προτείνει ή να του δώσουν μια υποδεέστερη κάρτα ή την ίδια αλλά χωρίς συσκευασία (δηλαδή 100% χρησιμοποιημένη). Αυτό εσένα σου φαίνεται σαν λύση? Στους υπόλοιπους πάντως δεν μας φαίνεται σαν λύση. Ελπίζω έστω και την ύστατη στιγμή να αντιληφθείς τι γίνεται ffs
SteveAngello Δημοσ. 24 Απριλίου 2010 Δημοσ. 24 Απριλίου 2010 Αυτό έχεις καταλάβει εσύ? Ότι το έλυσε? ΟΚ λοιπόν.... Απλά να σου εξηγήσω (πάλι) πως το πρόβλημα του ΔΕΝ το έχει λύσει. Απεναντίας, μέχρι στιγμής του έχουν προτείνει ή να του δώσουν μια υποδεέστερη κάρτα ή την ίδια αλλά χωρίς συσκευασία (δηλαδή 100% χρησιμοποιημένη). Αυτό εσένα σου φαίνεται σαν λύση? Στους υπόλοιπους πάντως δεν μας φαίνεται σαν λύση. Ελπίζω έστω και την ύστατη στιγμή να αντιληφθείς τι γίνεται ffs Ρε αγορι μου το θεμα ηταν για το λαπτοπ που αγορασε απο το μαγαζι και του ειπαν οτι και καλα ειναι μεταπωλητες της accer και γι αυτο δεν του κανουν αντικατασταση.Και ερχεσαι εσυ και λες οτι στο πλαισιο δεν τιθεται θεμα μεταπωλησης.Πως να τιθεται δηλαδη αφου δεν του ειπε κανεις στο πλαισιο οτι κανουν μεταπωληση.Επειδη νομιζα οτι μπερδευτηκες σου ειπα πως αγορασε απο αλλο μαγαζι, αλλα αφου μου λες πως οχι οκ παω πασο.Το σχολιο σου ομως εξακολουθει να ειναι ακυρο.Καθεσαι και υποθετεις πως οταν παει στο πλαισιο ο πωλητης θα του πει πως ειναι μεταπωλητες.Καλα κρασια.Τι να κανουμε εγω φταιω? Το εχει σχεδον λυσει, το προβλημα εχει παρει τον δρομο του.Μην το κανεις και τοσο δραματικο.
yannis18 Δημοσ. 26 Απριλίου 2010 Μέλος Δημοσ. 26 Απριλίου 2010 Καλησπέρα. Καταρχήν να πω οτι ανέφερα το περιστατικό με το λαπτόπ για να δείξω πως μερικοί προσπαθούν να ξεφύγουν από τις υποχρεώσεις τους (με το τέχνασμα του μεταπωλητη) που απορέουν απο το νόμο. -Δεν αφορούσε το πλαίσιο. Όσον αφορά την αλλαγή, πήγα σήμερα για 3η φορά (4η με την αρχική) στο πλαισιο ευκαρπίας. Ο τεχνικός ήταν ανένδοτος στο ότι δεν μπορώ να πάρω καν πιστωτικό. Μίλησα με υποδιευθυντή και διευθυντή όπου δέχτηκαν (μετά από παρακάλια) να μου κόψουν πιστωτικό στην τωρινή τιμή της κάρτας. Όταν του ζήτησα στην αρχική τιμή, είχαμε μία στιχομυθία όπου μου ανέφερε ένα νόμο. Του απάντησα οτι τον έχω τυπωμένο στο αμάξι και αν θέλει να του τον φέρω. Τελικά δεν έγινε τίποτα, ο διευθυντής δεν υποχωρούσε και πήρα την χαλασμένη κάρτα και έφυγα. 100 χιλιόμετρα στο αμάξι και ακόμα κάρτα δεν έχω. Την πήγα σε άλλο πλαίσιο και αναμένω αύριο. Ενημερωτικά, όταν έμενα Αθήνα, στο πλαίσιο της μεταμόρφωσης ποτέ δεν είχα τέτοιο θέμα. Τι να τους κάνω τώρα ε; Βλέπω τις εξής 2 πιθανότητες: 1 να δεχτώ να πάρω μεταχειρισμένη κάρτα. 2. Να την πάω στο πλαίσιο μεταμόρφωσης μόλις κατέβω Αθήνα. @ThReSh: Ενδέχεται να έχει αλλάξει πολιτική το πλαίσιο όσον αφορά τις αλλαγές;
The_Judas Δημοσ. 26 Απριλίου 2010 Δημοσ. 26 Απριλίου 2010 Κάνε μια καταγγελία στο -> http://www.efpolis.gr/ για να μην ταλαιπωρείσαι άδικα.
paylidis Δημοσ. 26 Απριλίου 2010 Δημοσ. 26 Απριλίου 2010 συμφωνω με των παραπάνω... Μια καταγγελία άμεσα, τηλεφωνικά, όχι με mail γιατι τα mail μάλλον τα αγνοουν οι καραβλαχοι... Τους έστειλα εγω 1 κ τπτ...
eric_in Δημοσ. 27 Απριλίου 2010 Δημοσ. 27 Απριλίου 2010 Αφού σου λένε να σου κόψουν πιστωτικό στην τωρινή τιμή της κάρτας......τότε την πουλάνε ακόμη την κάρτα,άρα έχουν και καινούγια για να σου αλλάξουν την δική σου.Αν δεν έχουν stock πως τότε υπάρχει "τωρινή τιμή" ;;;; για ποιο προιόν ;;;; εεεε "φανταστικέ" υποδιευθυντή και διευθυντή ;;;;; Εμένα πάντως με πρόβλημμα που είχα σε μητρική και δεν είχαν την ίδια μου την άλλαξαν με καλύτερη σφραγισμένη.
yannis18 Δημοσ. 27 Απριλίου 2010 Μέλος Δημοσ. 27 Απριλίου 2010 για την τωρινή τιμή, η κάρτα υπάρχει ακόμη στο σύστημα. Υπάρχουν κανα δύο σε αποθήκες στην ελλάδα. Πάντως και στο 2ο πλαίσιο που πηγα, πιστωτικό μόνο στην τωρινή τιμή της ίδιας ή στην τιμή της κάρτας αλλαγής. Για την αλλαγή ανεβήκαμε στην 5750 ή στην 4870 αν υπάρχει σε στοκ. Επειδή δεν βλέπω να γίνεται τίποτα, σκέφτομαι να παρω ότι μου δώσουν και να φύγω. Σχετικό: Θυμάμαι μια φορά το 1999 είχε γίνει σεισμός στην κορέα και είχαν αυξηθεί σε μια νύχτα οι τιμές των μνημων. Τι θα έκανε τότε το πλαίσιο;
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.