SlimData Δημοσ. 23 Απριλίου 2010 Δημοσ. 23 Απριλίου 2010 Σε διαμαρτυρία μου, μου έδειξαν κατάλογο αλλαγών που αναγράφει οτι σε περίπτωση της 4870 την αλλαζουν με 5670. Η λίστα που σου έδειξαν δεν έχει καμία μα καμία ισχύ στην αγορά. Είναι ένα μπακαλόχαρτο που έχει φτιάξει ο product manager του πλαισίου σαν οδηγό για τους τεχνικούς και αυτοί το χρησιμοποιούν για να πείσουν όσους πάνε απροετοίμαστοι η 5670 που ήθελαν να μου δώσουν ήταν μέσα σε ένα καφέ κουτί (όχι κουτί λιανικής).Εδώ να σημειώσω οτι δεν έχω δυστυχώς τα παρελκόμενα της κάρτας μου. Δεν ξέρω αν αυτό επηρεάζει τη συμβουλή σου. Και έστω οτι δεν το δέχομαι, σε τι ενέργειες μπορώ να προβώ; Εννοείται πως δεν το δέχεσαι σε καμία περίπτωση. Κλειστή συσκευασία το ίδιο προιόν ή καλύτερο ή τα λεφτά που πλήρωσες πίσω. Ακριβώς έχει συζητηθεί άπειρες φορές και λέτε αυτό!Παιδιά έχω κάνει άπειρα μα άπειρα RMA ! ! ! Στη τιμή που έχει πουληθεί τελευταία φορά γίνεται! Θέλετε να βάλουμε ένα στοίχημα και να πάμε κάποιο προϊόν για RMA να δείτε όσοι δεν το καταλαβαίνουν αυτό? Οπως σου είπε και ο φίλος πιο πάνω αυτό δεν ισχύει. Ναι μεν αυτή είναι η πολιτική τους αλλά βασίζεται στην άγνοια των περισσοτέρων από εμάς. Όσες φορές θυμάμαι πελάτη στο πλαίσιο να διεκδικεί αυτά που δικαιούται, μπορεί στην αρχή να έκαναν τους δύσκολους αλλά στο τέλος δεν είχαν και περιθώριο
Super Moderators Thresh Δημοσ. 23 Απριλίου 2010 Super Moderators Δημοσ. 23 Απριλίου 2010 Αν δεν υπάρχει Stock το προϊόν το οποίο σου έχει χαλάσει, τότε σου κάνουν πιστωτικό στη τελευταία τιμή πώλησης του προϊόντος!Όσο πουλήθηκε τελευταία φορά το προϊόν, τόσο πιστωτικό θα πάρει και όχι όσο γράφει η απόδειξή του. Όχι, κάνεις λάθος, έχει συζητηθεί άπειρες φορές το θέμα.Το πιστωτικό κόβεται στην τιμή αγοράς. Ακριβώς έχει συζητηθεί άπειρες φορές και λέτε αυτό!Παιδιά έχω κάνει άπειρα μα άπειρα RMA ! ! ! Στη τιμή που έχει πουληθεί τελευταία φορά γίνεται! Θέλετε να βάλουμε ένα στοίχημα και να πάμε κάποιο προϊόν για RMA να δείτε όσοι δεν το καταλαβαίνουν αυτό? Να βάλουμε στοίχημα για το αν σε έπιασαν άπειρες μα άπειρες φορές κορόιδο λόγω άγνοιας; Δε χρειάζεται, τσέκαρε εδώ. Εκτύπωσέ το και πάρ'το παραμάσχαλα στο επόμενο rma σου. Σημαντικό είναι να γνωρίζουμε τα δικαιώματά μας, αλλά ακόμα σημαντικότερο είναι να μην παραπληροφορούμε αν δεν τα γνωρίζουμε. με κάλυψε ο liopyr, κρίμα που σου έκοβαν στην τελευταία τιμή
yannis18 Δημοσ. 23 Απριλίου 2010 Μέλος Δημοσ. 23 Απριλίου 2010 με τον νόμο που παραθεσατε μου θύμισατε περσινή ιστορία. Με λίγα λόγια. Αγοράζω από μικρό μαγαζί της θεσσαλονίκης λαπτοπ εισερ. Με την παραλαβή διαπιστώνω χαλασμένο πληκτρολόγιο. Στο αίτημα μου για άμεση αντικατάσταση ή επισυνπτη χρημάτων, Ο πωλητής μου απαντούσε ότι δεν είναι πωλητής, αλλά μετάπωλητής επομένως ο νόμος δεν τον έπιανε. Η εισερ μετά από 2 μήνες δεν είχε βρει ανταλλακτικό πληκτρολόγιο Να πω ότι ο πωλητής έστειλε τελικά ημέιλ στην εισερ και ζήτησε, κατά εξαίρεση, αντικατάσταση. Μετά από 2 μήνες Σημειωτέον ότι ο αγοραστης είναι δικηγόρος (ο αδερφός μου)
SlimData Δημοσ. 23 Απριλίου 2010 Δημοσ. 23 Απριλίου 2010 με τον νόμο που παραθεσατε μου θύμισατε περσινή ιστορία. Με λίγα λόγια. Αγοράζω από μικρό μαγαζί της θεσσαλονίκης λαπτοπ εισερ. Με την παραλαβή διαπιστώνω χαλασμένο πληκτρολόγιο. Ο πωλητής μου απαντούσε ότι δεν είναι πωλητής, αλλά μετάπωλητής επομένως ο νόμος δεν τον έπιανε. Η εισερ μετά από 2 μήνες δεν είχε βρει ανταλλακτικό πληκτρολόγιο Να πω ότι ο πωλητής έστειλε τελικά ημέιλ στην εισερ και ζήτησε, κατά εξαίρεση, αντικατάσταση. Μετά από 2 μήνες Σημειωτέον ότι ο αγοραστης είναι δικηγόρος (ο αδερφός μου) ένας λόγος παραπάνω να μην καταπιείς αμάσητο ότι σου πασάρουν
yannis18 Δημοσ. 23 Απριλίου 2010 Μέλος Δημοσ. 23 Απριλίου 2010 το θέμα είναι αν στέκει νομικά ο ισχυρισμός περί μετάπωλητή που δεν φέρει καμία ευθύνη. Εγώ φταίω που δεν έγινα δικηγόρος, θα τους είχα ψόφησει στα εξώδικα, τις καταγγελίες και τις αγωγές.
Super Moderators Thresh Δημοσ. 23 Απριλίου 2010 Super Moderators Δημοσ. 23 Απριλίου 2010 το θέμα είναι αν στέκει νομικά ο ισχυρισμός περί μετάπωλητή που δεν φέρει καμία ευθύνη. ο τύπος ισχυριζόταν ότι το πήρε από κατάστημα που το πήρε από την Acer και για αυτό ήταν μεταπωλητής ή ότι το πήρε από την Acer και είναι "μεταπωλήτής" ? στην πρώτη περίπτωση πρέπει να σου έδινε και απόδειξη από το κατάστημα που την πήρε (αν δεν κάνω λάθος) άρα πηγαίνεις σε εκείνο, στην δεύτερη λέει μαλακίες...
SlimData Δημοσ. 23 Απριλίου 2010 Δημοσ. 23 Απριλίου 2010 θεωρώ πολύ λογικό αυτό που λέει ο thresh. και τέλος πάντων στο πλαίσιο δεν τίθεται θέμα μεταπώλησης
yannis18 Δημοσ. 23 Απριλίου 2010 Μέλος Δημοσ. 23 Απριλίου 2010 ο τύπος ισχυριζόταν ότι το πήρε από κατάστημα που το πήρε από την Acer και για αυτό ήταν μεταπωλητής ή ότι το πήρε από την Acer και είναι "μεταπωλήτής" ? στην πρώτη περίπτωση πρέπει να σου έδινε και απόδειξη από το κατάστημα που την πήρε (αν δεν κάνω λάθος) άρα πηγαίνεις σε εκείνο, στην δεύτερη λέει μαλακίες... Η δεύτερη περίπτωση είναι. Αγοράζει από εισερ και δεν πουλάει, μετάπουλάει. Τι τραβάει ο έρμος ο καταναλωτής.
Super Moderators Thresh Δημοσ. 23 Απριλίου 2010 Super Moderators Δημοσ. 23 Απριλίου 2010 πωλητής είναι τότε, μλκιες λέει...κάνει ακριβώς ότι κάνουν plaisio/multirama/eshop/κτλπ μόνο που αυτοί τα δέχονται
SteveAngello Δημοσ. 23 Απριλίου 2010 Δημοσ. 23 Απριλίου 2010 θεωρώ πολύ λογικό αυτό που λέει ο thresh. και τέλος πάντων στο πλαίσιο δεν τίθεται θέμα μεταπώλησης Το παιδι δεν ειπε οτι αγορασε απο πλαισιο αλλα απο μικρο μαγαζι της θεσσαλονίκης...
SlimData Δημοσ. 23 Απριλίου 2010 Δημοσ. 23 Απριλίου 2010 Το παιδι δεν ειπε οτι αγορασε απο πλαισιο αλλα απο μικρο μαγαζι της θεσσαλονίκης... διάβασε όλο το thread ή έστω τον τίτλο του πρωτού ποστάρεις
Chris_85 Δημοσ. 23 Απριλίου 2010 Δημοσ. 23 Απριλίου 2010 O μεταπωλητης εχει ακριβως τις ιδιες ευθυνες.
Super Moderators Thresh Δημοσ. 23 Απριλίου 2010 Super Moderators Δημοσ. 23 Απριλίου 2010 Το παιδι δεν ειπε οτι αγορασε απο πλαισιο αλλα απο μικρο μαγαζι της θεσσαλονίκης... η τωρινή περίπτωση είναι από πλαίσιο, η περσινή από μικρό κατάστημα O μεταπωλητης εχει ακριβως τις ιδιες ευθυνες. ακριβώς...
The_Judas Δημοσ. 23 Απριλίου 2010 Δημοσ. 23 Απριλίου 2010 Το ζήτημα είναι ότι αν ο ιδιοκτήτης του μικρού μαγαζιού αρχίσει να μοιράζει 1000ευρα για κάθε επιστροφή λαπτοπ θα χρεοκοπήσει. Συνήθως τα laptop τα στέλνουν στην αντιπροσωπεία εκτός και αν ο καταστηματάρχης είναι εξουσιοδοτημένο σέρβις. Απλά ορισμένοι καταστηματάρχες κάνουν εξυπηρέτηση στον πελάτη και τα πηγαίνουν οι ίδιοι.
SteveAngello Δημοσ. 23 Απριλίου 2010 Δημοσ. 23 Απριλίου 2010 διάβασε όλο το thread ή έστω τον τίτλο του πρωτού ποστάρεις Self-owned?Επειδη εγω εχω διαβασει ολοκληρο το thread και εσυ εισαι αυτος που εχεις διαβασει μονο τον τιτλο ξαναδιαβασε τα ολα απ την αρχη μπας και καταλαβεις τι γινετε και μετα ελα πες μου.Αντε και καλα μυαλα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.