Προς το περιεχόμενο

Diesel αυτοκίνητα


eliascm21

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Άκουσα ότι σκέφτονται να επιτρέψουν τα diesel αυτοκίνητα σε Αττική - Θεσσαλονίκη. Έχει ακούσει κάτι τέτοιο; Σκέφτομαι να αγοράσω αυτοκίνητο, αλλά τώρα λέω μήπως το καθυστερήσω.

Βασικά με νοιάζει η οικονομία στο καύσιμο, και βλέπω τα diesel αυτοκίνητα να έχουν κατά πολύ καλύτερη κατανάλωση.

 

Γενικά πια η γνώμη σας για τα diesel; Αν εκτρεπόντουσαν θα είχατε; Γενικά νομίζω στο εξωτερικό τα προτιμούν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με διπλο φίλτρο νερού (υδατοπαγίδα) και αγορά καυσίμου από έμπιστο πωλητή ... εννοείται προτιμάω πετρέλαιο. Δεν είμαι (πλέον) γκαζάκιας οπότε το πετρέλαιο συμφέρει πολύ. Αυτή την "αναμονή" την ακούω χρόνια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βασικά με νοιάζει η οικονομία στο καύσιμο, και βλέπω τα diesel αυτοκίνητα να έχουν κατά πολύ καλύτερη κατανάλωση.

 

 

 

 

Ναι αλλά είναι και πιο ακριβά στην αγορά οπότε τα βάζεις κάτω βλέπεις πόσα χιλιόμετρα κάνεις κάθε χρόνο και κρίνεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το diesel συμφερει μονο αν κανεις πολλα χιλιομετρα καθε χρονο. Ενας μεσος οδηγος κανει περιπου 15κ χιλιομετρα το χρονο. Στο περιπου για να αποσβεσει το παραπανω ποσο που πληρωσε για την αποκτηση του diesel θελει 7 χρονια. Βαλε μεσα και το μεγαλυτερο κοστος σερβις και οτιδηποτε αλλο και θα δεις οτι για εναν μεσο οδηγο το diesel ειναι μαλλον ασυμφορο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το diesel συμφερει μονο αν κανεις πολλα χιλιομετρα καθε χρονο. Ενας μεσος οδηγος κανει περιπου 15κ χιλιομετρα το χρονο. Στο περιπου για να αποσβεσει το παραπανω ποσο που πληρωσε για την αποκτηση του diesel θελει 7 χρονια. Βαλε μεσα και το μεγαλυτερο κοστος σερβις και οτιδηποτε αλλο και θα δεις οτι για εναν μεσο οδηγο το diesel ειναι μαλλον ασυμφορο.

 

Το κόστος service είναι μεγαλύτερο επειδή αυτά γίνονται σε πιο αραιά διαστήματα. Δεν υπάρχει σύγκριση στην οικονομία καυσίμου. Οδηγώ Cherokee αυτόματο Diesel γιατί μένω στο εξωτερικό και καίει όσο ένα 1600άρι. Στα πολλά κυβικά το diesel είναι μονόδρομος και η ροπή του απλά είναι απίστευτη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το κόστος service είναι μεγαλύτερο επειδή αυτά γίνονται σε πιο αραιά διαστήματα. Δεν υπάρχει σύγκριση στην οικονομία καυσίμου. Οδηγώ Cherokee αυτόματο Diesel γιατί μένω στο εξωτερικό και καίει όσο ένα 1600άρι. Στα πολλά κυβικά το diesel είναι μονόδρομος και η ροπή του απλά είναι απίστευτη.

 

 

 

Κάθε πόσα χιλιόμετρα γίνονται;

Το δικό μου βενζινοκίνητο(10 ετών τώρα) θέλει λάδια κάθε 20.000χλμ και σέρβις κάθε 40.000χλμ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κάθε πόσα χιλιόμετρα γίνονται;

Το δικό μου βενζινοκίνητο(10 ετών τώρα) θέλει λάδια κάθε 20.000χλμ και σέρβις κάθε 40.000χλμ.

 

σε 10 ετων αυτοκινητο δεν ειναι και οτι καλυτερο να αλλαζεις λαδια καθε 20.000χλμ

το καλυτερο ειναι να βαζεις λιγο φτηνοτερο λαδι (αν βαζεις καποιο ακριβο) και να τα αλλαζεις καθε 7-8 χιλιαδες max

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι opel corsa που σκέφτομαι, το 1.2 βενζίνη έχει περίπου 12000 και βγάζει 85 ίππους, το 1.3 diesel έχει 2000 παραπάνω και βγάζει 95 ίππους.

Εγώ τώρα θέλω περίπου 120 ευρώ τον μήνα βενζίνη, δηλαδή 1440 τον χρόνο. Με το diesel σε συνδυασμό με το ότι το είναι πιο φθηνό, ελπίζω να χαλάω τα μισά, οπότε σε 3 χρόνια έχω βγάλει τη διαφορά. Και χωρίς να υπολογίζω και τους περισσότερους ίππους...

Α και γλυτώνω από το σιχτίρισμα που ρίχνω κάθε βδομάδα που σκάω τα 30άευρα στον βενζινά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απο την στιγμη που κανεις σταθερα χλμ το πετρελαιο ειναι η καλύτερη λυση.Θα γεμιζεις και θα εχεις 1200χλμ εμβελεία. Απλα να προσεχεις απο που γεμιζεις,η αντλεια ντιζελ ειναι ευαισθητη και ακριβη η επισκευη της. Αν ειναι turbo το corsa ακομα καλυτερα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δική μου γνώμη, καλύτερα να μη τα επιτρέψουν ποτέ. Γιατί ο ασυντήρητος βενζινοκινητήρας παλεύεται λίγο στη ρύπανση.Ο ασυντήρητος ντηζελοκινητήρας είναι βρωμερός. Φαντάσου όσοι ασυνείδητοι κυκλοφορούν με τα χρέπια τους στη πόλη να κυκλοφορούσαν με διαλυμένο ντήζελ να πετάνε μαύρο σύννεφο όπως τα ταξί κ τα λεωφορεία.Εγώ προσωπικά θα έφευγα από την πόλη να παω σε κανα ερημονήσι.ΝΑΙ ΤΟ ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΤΟ ΝΤΗΖΕΛ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΑΡΟΤΕΡΟ ΕΑΝ ΚΑΙ ΕΦΟΣΟΝ ΣΥΝΤΗΡΕΙΤΑΙ.Για να σας προλάβω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μαύρο σύννεφο σε diesel, σημαίνει και πολύ χαμηλά NOx όμως. Ξέρεις πόσα ΝΟχ βγάζουν οι βανζινοκινητήρες??? Απλά τα NOx δεν τα βλέπεις, το μαύρο σύννεφο μόνο φαίνεται. Κλασσικό κόλπο προηγούμενων δεκαετιών... Κατεβάζανε το μαύρο σύννεφο ώστε να μην φαίνεται, και τα NOx τα αφήνανε στον θεό (αναγκαστικά, μειώνεις το ένα, ανεβαίνει το άλλο...).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μαύρο σύννεφο σε diesel, σημαίνει και πολύ χαμηλά NOx όμως. Ξέρεις πόσα ΝΟχ βγάζουν οι βανζινοκινητήρες??? Απλά τα NOx δεν τα βλέπεις, το μαύρο σύννεφο μόνο φαίνεται. Κλασσικό κόλπο προηγούμενων δεκαετιών... Κατεβάζανε το μαύρο σύννεφο ώστε να μην φαίνεται, και τα NOx τα αφήνανε στον θεό (αναγκαστικά, μειώνεις το ένα, ανεβαίνει το άλλο...).

 

Το μαύρο σύννεφο είναι αιθάλη, αλλά τι σχέση έχει με τα ΝΟχ ;

:-)

 

+οτι το euro 3 και euro 4 έχει πιο χαμηλά όρια για τα NOx στην βενζίνη.

:-)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

σε 10 ετων αυτοκινητο δεν ειναι και οτι καλυτερο να αλλαζεις λαδια καθε 20.000χλμ

το καλυτερο ειναι να βαζεις λιγο φτηνοτερο λαδι (αν βαζεις καποιο ακριβο) και να τα αλλαζεις καθε 7-8 χιλιαδες max

 

 

Προφανώς δεν τα κρατάω τόσο αλλά το θέμα είναι τι λέει η εταιρεία.

 

---------- Προσθήκη στις 15:39 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 15:37 ----------

 

Τι opel corsa που σκέφτομαι, το 1.2 βενζίνη έχει περίπου 12000 και βγάζει 85 ίππους, το 1.3 diesel έχει 2000 παραπάνω και βγάζει 95 ίππους.

Εγώ τώρα θέλω περίπου 120 ευρώ τον μήνα βενζίνη, δηλαδή 1440 τον χρόνο. Με το diesel σε συνδυασμό με το ότι το είναι πιο φθηνό, ελπίζω να χαλάω τα μισά, οπότε σε 3 χρόνια έχω βγάλει τη διαφορά. Και χωρίς να υπολογίζω και τους περισσότερους ίππους...

Α και γλυτώνω από το σιχτίρισμα που ρίχνω κάθε βδομάδα που σκάω τα 30άευρα στον βενζινά.

 

 

Ανάμεσα σε αυτά τα 2 και εγώ για το diesel θα πήγαινα.

Όχι μόνο λόγω οικονομίας αλλά και για τις καλύτερες επιδόσεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κάθε πόσα χιλιόμετρα γίνονται;

Το δικό μου βενζινοκίνητο(10 ετών τώρα) θέλει λάδια κάθε 20.000χλμ και σέρβις κάθε 40.000χλμ.

 

Ποιό βενζινοκίνητο αυτοκίνητο θέλει service κάθε 40.000km; Πες μου τη μάρκα, σε παρακαλώ.

 

Τα λάδια είναι επιοικώς έγκλημα να αλλάζονται κάθε 20.000km, και σε λίγο θα βγάζει προβλήματα σε όσους ακολουθούν αυτή τη συμβουλή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ποιό βενζινοκίνητο αυτοκίνητο θέλει service κάθε 40.000km; Πες μου τη μάρκα, σε παρακαλώ.

 

Τα λάδια είναι επιοικώς έγκλημα να αλλάζονται κάθε 20.000km, και σε λίγο θα βγάζει προβλήματα σε όσους ακολουθούν αυτή τη συμβουλή.

 

 

Fiat Punto.

 

Τα λάδια λέει να αλλάζονται κάθε 20.000χλμ αλλά με ιδανικές συνθήκες κίνησης. Δηλαδή όλα τα χιλιόμετρα σε ταξίδια με λογική ταχύτητα.

 

Επίσης για την Cayenne η εταιρεία λέει λάδια κάθε 30.000χλμ(ή 2 έτη) και σέρβις κάθε 60.000(ή 4 έτη).

 

Θα μας πεις και τα διαστήματα για το δικό σου;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...