Προς το περιεχόμενο

Προσφορά shell


eliascm21

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Άσε που η 95άρα ούτε αυτή είναι σωστή. Όσοι έχουν βγει εξωτερικό καταλαβαίνουν αμέσως τη διαφορά (η 95άρα στην Ιταλία πχ. δεν έχει καμία μα καμία σχέση με την ελληνική λάσπη που μας βάζουν). Σε μηχανή το καταλαβαίνεις περισσότερο λόγω των υψηλών στροφών και συμπίεσης.

 

Πολύ παράξενο μου ακούγετε αυτό…

Σε κάτι γύρους τις Ευρώπης με ατμοσφαιρικούς βενζινοκινητήρες από 1400-2000 κυβικά

Δεν έχω καταλάβει διαφορά.

 

Που πως πότε το κατάλαβες?

Δημοσ.

Στην μηχανη η διαφορα ειναι πολυ αισθητη. Μαλλον λογω συμπιεσης οπως λενε και αλλοι.. Δεν ξερω μηπως παιζει ρολο και ο αριθμος των κυλινδρων.

 

Προσωπικα το καταλαβαινω αμεσα στο λεπτο...

 

Το θεμα ειναι οτι σου δινει λιγο περισσοτερη σιγουρια η 100αρα. Η 95 αν εχει λιγοτερα οκτανια θα δημιουργησει σοβαρο προβλημα ειδικα σε ταξιδι που δουλειευς ψηλα..

 

Ενω βαζοντας 100αρα, και 97 και 95 δεν θα εχεις προβλημα

 

Ελπιζω να εγινα κατανοητος

Δημοσ.
ok, νόμιζα ότι η v-power είναι η 100άρα, δεν εχει σημασία όμως.

 

1) Τα πυράκια δεν είναι το knock, καμία σχέση. Αυτό νομίζουν όλοι, αλλά δεν είναι.

 

 

Πάντως, στη VW όταν παραπονιέσαι για πυράκια, σου αλλάζουν το knock sensor ο οποίος στα ελληνικά μεταφράζεται (ακόμα και στην απόδειξη) αισθητήρας για πυράκια. Μάλιστα κόστισε 85 ευρώ όταν τον άλλαξα εγώ.

Δημοσ.
Πάντως, στη VW όταν παραπονιέσαι για πυράκια, σου αλλάζουν το knock sensor ο οποίος στα ελληνικά μεταφράζεται (ακόμα και στην απόδειξη) αισθητήρας για πυράκια. Μάλιστα κόστισε 85 ευρώ όταν τον άλλαξα εγώ.

 

Στα αγγλικά έχουν 2 ξεχωριστές έννοιες από οτι βλέπω.

Knocking και Pre-ignition.

:-)

Δημοσ.
Πολύ παράξενο μου ακούγετε αυτό…

Σε κάτι γύρους τις Ευρώπης με ατμοσφαιρικούς βενζινοκινητήρες από 1400-2000 κυβικά

Δεν έχω καταλάβει διαφορά.

 

Που πως πότε το κατάλαβες?

στην ιταλια το καταλαβαινεις αμεσως μιας και δεν υπαρχει 95 και 100 αλλα 98 οκτανιων μονο.

Δημοσ.
στην ιταλια το καταλαβαινεις αμεσως μιας και δεν υπαρχει 95 και 100 αλλα 98 οκτανιων μονο.

 

Ας μην γράφουμε οτι θέλουμε, αν δεν γνωρίζουμε. Στην ιταλία υπάρχει και 95άρα και 98άρα αλλά και 100άρα. Αυστρία και γερμανία βρίσκεις και 92άρες.

 

Ορίστε και το τι γράφει το ιταλικό wiki (για όσους ξέρουν ιταλικά)

 

"In Italia è attualmente disponibile la benzina senza piombo con numero di ottano 95 (detta anche "Eurosuper"), che tutti i paesi dell'Unione europea hanno l'obbligo di adottare. Inoltre in quasi tutta l'Unione esiste la Superplus con numero di ottano pari a 98, in Italia è adottata solo da alcune aziende (Agip, IP, IES, OMV) ed è resa meno inquinante grazie ad alcuni additivi. In Italia è inoltre disponibile benzina a 100 ottani, commercializzata da solo due aziende (Shell, Tamoil). Le benzine da 98 ottani o superiori spesso vengono integrate con altri agenti in grado di mantenere pulite le parti interne del motore evitando la formazione di depositi carboniosi che possono influire negativamente su prestazioni e consumi. Queste particolari benzine sono indicate soprattutto per i motori con elevati rapporti di compressione e per quelli di vecchia concezione (le auto progettate nell'era della benzina con piombo avevano dei rapporti di compressione più elevati proprio per il maggior numero di ottano della benzina allora più diffusa)"

 

link

http://it.wikipedia.org/wiki/Benzina

 

Η OMV σε Ιταλία Αυστρία και Γερμανία είναι η BP.

Δημοσ.
Πολύ παράξενο μου ακούγετε αυτό…

Σε κάτι γύρους τις Ευρώπης με ατμοσφαιρικούς βενζινοκινητήρες από 1400-2000 κυβικά

Δεν έχω καταλάβει διαφορά.

 

Που πως πότε το κατάλαβες?

 

Με ταξίδι με μηχανή ιταλία και πίσω, δυο φορές..

Δημοσ.

Χμμμ πείτε με τρελό αλλά η κατανάλωση έχω την εντύπωση ότι μειώθηκε. Την μέτρησα 6,8, ενώ συνήθως με την απλή που έβαζα ήταν στο 7,5...

Βέβαια αυτό μπορεί να μη σημαίνει ότι με με την V power καίω λιγότερο, αλλά ότι η απλή του βενζινάδικου που βάζω είναι νοθευμένη :P

Ανεφοδιάστηκα σήμερα, να δούμε τι θα δείξει το κοντέρ και την άλλη βδομάδα.

 

Παρεμπιπτόντως, έχω την εντύπωση ότι σήμερα η απλή (και κατά επέκταση η Vpower) ήταν 10 λεπτά ακριβότερη από χτες...

 

Επίσης οι τιμές είχαν αλλάξει και φαινόταν ότι η vpower είχε την ίδια τιμή με την απλή.

 

Το βενζινάδικο είναι η shell επί της Παπανικολή κοντά στην διασταύρωση από Κηφισίας για Αγία Παρασκευή.

Δημοσ.

σε όλες τις shell, η τιμή της vpower χθες, ήταν ίδια με την απλή, ΄λόγω της προσφοράς.

Οσο για την τιμή, δυστυχώς, εδώ και περίπου 15 μέρες, στα βενζινάδικα που βα΄ζω εγω, ειναι από 1,37 ως 1,40, όπως ήταν και χθες! Σε εμένα, δεν υπήρχε διαφορά δηλαδή!

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
  • 5 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

σημερα δεινουν 10λεπτα και 4 ποντους την racing αλλα με την καρτα smart club.

+http://www.shell.com/home/content/gr-el/news_and_library/news/2010/summer_promo_2010.html

 

την πρωηγ.προσφορα την σταματησαν.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...