eliascm21 Δημοσ. 21 Απριλίου 2010 Δημοσ. 21 Απριλίου 2010 Έχει βγει μία προσφορά της shell από τις 12 Απριλίου 2010 μέχρι τις 21 Μαΐου 2010, η οποία μία συγκεκριμένα μέρα της εβδομάδας σου βάζει v-power στην τιμή της απλής αμόλυβδης. Αλλά αυτή η μέρα ανακοινώνεται μία μέρα πριν από συγκεκριμένους ραδιοφωνικούς σταθμούς: Sport FM, Skai, Kiss FM, Best, Εν Λευκώ, VFM, Red, Diesi, Athens DJ, Sfera, Era Sport, Rock FM, Derti, Dromos Λεπτομέρειες εδώ: http://www.shell.com/home/content/gr-el/news_and_library/news/2010/vpower_test_drive_2010.html. Οπότε προτείνω, όποιος ακούσει πια θα είναι αυτή η μέρα να το γράφει εδώ! Εγώ πήγα εχτές και ήμουν κολόφαρδος και ήταν μέρα προσφοράς! Και έτσι έμαθα και για την προσφορά
DarkOrion Δημοσ. 21 Απριλίου 2010 Δημοσ. 21 Απριλίου 2010 Το είχα γράψει και στο παρελθόν. Σε 'απλά' αυτοκίνητα, είτε βάλεις απλή, είτε v-power, δεν πρόκειται να δεις καμία διαφορά στις επιδόσεις. Πραγματικά ΚΑΜΙΑ. Σε αυτοκίνητα επιδόσεων από την άλλη, απλά η v-power θα τα κάνει να δουλέψουν κανονικά, δεν θα αυξήσει τις επιδόσεις τους, Απλά σε αυτά τα αυτοκίνητα η απλή θα τα έκανε να δουλεύουν με πολύ κακό τρόπο και με μειωμένες επιδόσεις (και μεγάλη φθορά στον κινητήρα).
eliascm21 Δημοσ. 21 Απριλίου 2010 Μέλος Δημοσ. 21 Απριλίου 2010 Το αυτοκίνητο που έχω μόνο επιδόσεων δεν το λες, αλλά μπορεί να ήταν και η ιδέα μου αλλά μου φάνηκε ότι πήγαινε πολύ καλύτερα... Μηδένισα και τον χιλιομετριτή για να υπολογίσω κατανάλωση στο επόμενο γέμισμα. Είμαι περίεργος να δω αν θα υπάρχει διαφορά.
Luciddream Δημοσ. 22 Απριλίου 2010 Δημοσ. 22 Απριλίου 2010 ο μόνος λόγος που βάζω shell είναι γιατι είναι η πιο φθηνή πλέον.. και πάμε χαλαρά χαλαρά.. επιδόσεων είναι ο οδηγός όχι το αμάξι.. αν το πιέζεις την καταλαβαίνεις την διαφορά.. και με 100άρα το δικό μου τουλάχιστον πάει καλύτερα όταν το τρέχω.. ελιν, avin, BP, eteka, whatever.. αρκεί να μην έχει παίξει μεγάλη νοθεία στο πρατήριο.. ! υ.γ όσο για την v-power.. καμία σχέση με 100άρα.
kage Δημοσ. 22 Απριλίου 2010 Δημοσ. 22 Απριλίου 2010 και 200αρα να βαζατε αν το αυτοκινητο δεν εχει knock sensor,υψηλη συμπιεση, μονο λεφτα χαλατε ή απλα παιρνετε οσα βγαζει το αυτοκ.σας τιποτα παραπανω..http://www.autotriti.gr/news/preview_news.asp?news_data_id=70509&category_id=114 περισσότερα οκτάνια σημαίνει καύση μικρότερης ταχύτητας, υψηλότερης θερμοκρασίας και άρα μεγαλύτερη ασφάλεια ως προς τον κίνδυνο της προανάφλεξης+μεγαλυτερη "αντοχη" στην υψηλοτερη συμπιεση . Ένα μέρος της βενζίνης φεύγει άκαυστο από την εξαγωγή (ή μένει γύρω από τα ελατήρια καταστρέφοντας τα και μολύνοντας το λάδι). Ποιός πιθανώς θα δει τελικά διαφορά; Αυτός που έχει ανεβάσει το αβανσ με πρόγραμμα. Οι υπόλοιποι θα είναι στα ίδια ή και χειρότερα εφόσον ισχύει αυτό που έγραψα πιο πάνω. Τώρα για τις διαφορές που παρατηρούνται; Οι 100άρες έχουν κάποια πρόσθετα λιπαντικά που δίνουν μια πιο ομαλή αίσθηση στη λειτουργία του κινητήρα. Μόνο αυτό μπορώ να φανταστώ αν και εφόσον το αυτοκίνητο λειτουργούσε κανονικά πιο πριν με βενζίνη χαμηλότερων οκτανίων. Αν τώρα ο αισθητήρας για πυράκια βάραγε υπερωρίες με την προηγούμενη βενζίνη για λόγους όπως μοτέρ με υψηλή συμπίεση, χαμηλή ατμοσφαιρική πίεση, υψηλές θερμοκρασίες εισερχόμενου αέρα, χαμηλά ποσοστά υγρασίας, κτλπ και έπεφτε η απόδοση είναι ένα εντελώς άλλο θέμα που ευθύνεται το αυτόματο κατέβασμα του αβανσ από την ECU. το Knock sensor ειναι αυτο που ρυθιμιζει αβανς αναλογα με τα πυρακια αρα την ποιοτητα της βενζινης.εφοσον βαζεις χειροτερη βενζινη ριχνει αβανς για να περιορισει πυρακια.εννοειτε πως δεν γινεται το αντιστροφο,να μεγαλωσει αβανς για να χει καλυτερες καυσεις>> αληθεια τις ημερες αυτες που εχει ιδια τιμη με την απλη αμολυβδη μηπως βαζουν απλη αν δεν τους το πεις?
fearwhatnow Δημοσ. 22 Απριλίου 2010 Δημοσ. 22 Απριλίου 2010 Το αυτοκίνητο που έχω μόνο επιδόσεων δεν το λες, αλλά μπορεί να ήταν και η ιδέα μου αλλά μου φάνηκε ότι πήγαινε πολύ καλύτερα...Μηδένισα και τον χιλιομετριτή για να υπολογίσω κατανάλωση στο επόμενο γέμισμα. Είμαι περίεργος να δω αν θα υπάρχει διαφορά. Placebo effect.Οπως τα λεει ο Dark Orion ειναι.Προσφορα εντυπωσεων ειναι αλλα φαινεται τσιμπαει ο κοσμος.Τι να πω.
BritGreek Δημοσ. 22 Απριλίου 2010 Δημοσ. 22 Απριλίου 2010 Το είχα γράψει και στο παρελθόν. Σε 'απλά' αυτοκίνητα, είτε βάλεις απλή, είτε v-power, δεν πρόκειται να δεις καμία διαφορά στις επιδόσεις. Πραγματικά ΚΑΜΙΑ. Σε αυτοκίνητα επιδόσεων από την άλλη, απλά η v-power θα τα κάνει να δουλέψουν κανονικά, δεν θα αυξήσει τις επιδόσεις τους, Απλά σε αυτά τα αυτοκίνητα η απλή θα τα έκανε να δουλεύουν με πολύ κακό τρόπο και με μειωμένες επιδόσεις (και μεγάλη φθορά στον κινητήρα). To Golf πάντως που είχα εγώ, με απλή χτύπαγε συνεχώς πυράκια, ενώ με 100άρα δεν ακουγόταν απολύτως τίποτα. Επίσης, ο δικός μου μηχανικός επέμενε ότι δεν υπάρχει αυτοκίνητο χωρίς knock sensor από το 2000 και μετά. Αυτό δεν το ξέρω, πάντως το θέμα με την 100άρα είναι εξακριβωμένο από εμένα τον ίδιο στο δικό μου αυτοκίνητο. Όμως, η 100άρα μου έβγαζε σημαντικά λιγότερα χιλιόμετρα στο γέμισμα (περίπου 50-80 χιλιόμετρα).
Haldol Δημοσ. 22 Απριλίου 2010 Δημοσ. 22 Απριλίου 2010 Σου χτύπαγε γιατί έβαζες σκατά καύσιμο. Την 100άρα τη βάζουμε γιατί σε περίπτωση που πέσουμε σε πα##ρα βενζινά που την έχει νοθεύσει η ανάμειξη θα είναι -κατά πάσα πιθανότητα- με απλή βενζίνη. Και όχι με... πετρέλαιο (!) όπως κάποιες ιστορίες νοθευμένης απλής που έχουν κυκλοφορήσει κατά καιρούς.
BritGreek Δημοσ. 22 Απριλίου 2010 Δημοσ. 22 Απριλίου 2010 Σου χτύπαγε γιατί έβαζες σκατά καύσιμο. Την 100άρα τη βάζουμε γιατί σε περίπτωση που πέσουμε σε πα##ρα βενζινά που την έχει νοθεύσει η ανάμειξη θα είναι -κατά πάσα πιθανότητα- με απλή βενζίνη. Και όχι με... πετρέλαιο (!) όπως κάποιες ιστορίες νοθευμένης απλής που έχουν κυκλοφορήσει κατά καιρούς. Και τα 4 χρόνια που το είχα;
antreaslam Δημοσ. 22 Απριλίου 2010 Δημοσ. 22 Απριλίου 2010 αληθεια τις ημερες αυτες που εχει ιδια τιμη με την απλη αμολυβδη μηπως βαζουν απλη αν δεν τους το πεις? τουλάχιστον σε εμένα που έτυχε, μου το είπαν. Ζητησα απλή γιατι δεν πρόσεξα την τιμή της πιο ακριβής, και μου είπαν να βαλουν την ακριβότερη!
De@th L0rd Δημοσ. 22 Απριλίου 2010 Δημοσ. 22 Απριλίου 2010 Στα πρατήρια της shell έχουν μια πολύ κακή συνήθεια στη θεσσαλονίκη να σου βάζουν κατευθείαν τη V-power που είναι ακριβοτερη αρκετά από την απλή αν δε τους το τονίσεις.Και σχεδόν πάντα η V-power είναι νοθευμένη με απλή αμόλυβδη. Αφού δεν υπάρχει κράτος να τους ξεσκίσει...
vision Δημοσ. 22 Απριλίου 2010 Δημοσ. 22 Απριλίου 2010 ρε μην είστε κορόιδα...βάλτε απλή 95άρα στα σαρδελοκούτια σας και μην ακούτε κανένα φαφλατά με τις κολοβενζίνες τους...
Timour21 Δημοσ. 22 Απριλίου 2010 Δημοσ. 22 Απριλίου 2010 και η v-power απλη 95άρα είναι με κάποια "βελτιωτικά" υποτίθεται που κρατάνε τον κινητήρα καθαρό. 100άρα είναι η V-power racing, μην τα μπερδεύουμε λοιπόν. Υπο κανονικές συνθήκες δεν αξίζει τον κόπο να βάλει κάποιος αντι για απλή, v-power. Αν όμως υπάρχει μέρα που οι τιμές αυτών των δύο καυσίμων είναι ίδιες, τότε δεν βλάπτει να βάλει κάποιος v-power αντι της απλής αμόλυβδης. Ακούγονται κατα καιρούς πάντως πολλά πρατήρια της shell να πιάνονται να έχουν νοθεύσει την v-power με απλή αμόλυβδη, οπότε αξίζει τον κόπο μόνο οταν έχουν ακριβώς την ίδια τιμή με την απλή.
DarkOrion Δημοσ. 22 Απριλίου 2010 Δημοσ. 22 Απριλίου 2010 ok, νόμιζα ότι η v-power είναι η 100άρα, δεν εχει σημασία όμως. 1) Τα πυράκια δεν είναι το knock, καμία σχέση. Αυτό νομίζουν όλοι, αλλά δεν είναι. 2) Η 100άρα δεν δίνει παραπάνω άλογα, απλά όταν έχεις υψηλούς λόγους συμπίεσης, αποφεύγεις το knock. Στην ουσία τα οκτάνια δείχνουν τον βαθμό αντικροτικότητας του μίγματος, μέχρι δλδ τι συνθήκες μπορείς να το φτάσεις χωρίς να αυταναφλεγεί. Σε αυτοκίνητα επιδόσεων (όχι οδηγό επιδόσεων, εννοώ αυτόκίνητα με μεγάλο βαθμό συμπίεσης πρακτικά), πάνε σε πιο extreme συνθήκες (πίεσης και θερμοκρασίας) και πρέπει να εξασφαλίσουν ότι το μίγμα δεν θα αναφλεγεί πριν δώσει τον σπινθήρα το μπουζί. Εκεί είναι που κάνει την διαφορά η 100άρα. ΟΤΑΝ αναφλεγούν και οι 2, απελευθερώνουν την ίδια ποσότητα ενέργειας, απλά η 100άρα αυταναφλέγεται πιο δύσκολα από την 95άρα, κάτι που το χρειαζόμαστε σε βενζινοκινητήρες με ψηλό βαθμό συμπίεσης. Γι' αυτό ό,τι και να γίνει, οι βανζινοκινητήρες δεν πρόκεται ποτέ να φτάσουν τον βαθμό συμπίεσης των κινητήρων diesel.
kfyros Δημοσ. 22 Απριλίου 2010 Δημοσ. 22 Απριλίου 2010 Στα πρατήρια της shell έχουν μια πολύ κακή συνήθεια στη θεσσαλονίκη να σου βάζουν κατευθείαν τη V-power που είναι ακριβοτερη αρκετά από την απλή αν δε τους το τονίσεις.Και σχεδόν πάντα η V-power είναι νοθευμένη με απλή αμόλυβδη. Αφού δεν υπάρχει κράτος να τους ξεσκίσει... και στην εθνική τα ίδια. και πρέπει να τσαμπουκαλευτείς για να σου βάλουν την 95άρα. Και πολλές φορές σου λένε ότι έχει τελειώσει η απλή για να σε υποχρεώσουν να βάλεις την πιο ακριβή.. και η v-power απλη 95άρα είναι με κάποια "βελτιωτικά" υποτίθεται που κρατάνε τον κινητήρα καθαρό.100άρα είναι η V-power racing, μην τα μπερδεύουμε λοιπόν. Υπο κανονικές συνθήκες δεν αξίζει τον κόπο να βάλει κάποιος αντι για απλή, v-power. Αν όμως υπάρχει μέρα που οι τιμές αυτών των δύο καυσίμων είναι ίδιες, τότε δεν βλάπτει να βάλει κάποιος v-power αντι της απλής αμόλυβδης. Ακούγονται κατα καιρούς πάντως πολλά πρατήρια της shell να πιάνονται να έχουν νοθεύσει την v-power με απλή αμόλυβδη, οπότε αξίζει τον κόπο μόνο οταν έχουν ακριβώς την ίδια τιμή με την απλή. Η V-Power με την 95άρα είναι ίδιες βενζίνες με διαφορά κάποια πρόσθετα της πλάκας. Η διαφορά σε κόστους είναι κάτω του 1 λεπτού, η διαφορά στην αντλία όμως δυσανάλογη. Η v-power racing είναι η μόνη πραγματική 100άρα, και έρχεται απέξω (δεν διυλίζεται στην Ελλάδα). Όλες οι άλλες κατοστάρες είναι με πρόσθετα και είναι μούφα αφού έχουν σχεδόν το ίδιο κόστος με την απλή και αφήνουν πολύ μεγαλύτερο κέρδος στις εταιρίες. Καλύτερα να παίρνει κάποιος τα πρόσθετα αυτά μέσω internet και να τα ρίχνει στο ρεζερβουάρ παρά να πληρώνει χαράτσι 10 και 20 ευρώ στο γέμισμα για την "καλή" βενζίνη. Άσε που η 95άρα ούτε αυτή είναι σωστή. Όσοι έχουν βγει εξωτερικό καταλαβαίνουν αμέσως τη διαφορά (η 95άρα στην Ιταλία πχ. δεν έχει καμία μα καμία σχέση με την ελληνική λάσπη που μας βάζουν). Σε μηχανή το καταλαβαίνεις περισσότερο λόγω των υψηλών στροφών και συμπίεσης.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.