Προς το περιεχόμενο

Επιλογή Game Engine


Luciddream

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

παιδιά σκέφτομαι σοβαρά να αρχίσω να φτιάχνω κανα παιχνίδι ... ποια game engine να διαλέξω? έχω κατεβάσει την UDK αλλα δεν έχω αρχίσει κάτι.. αν έχετε άλλη πρόταση θα ήθελα να την ακούσω ;)

Δημοσ.
παιδιά σκέφτομαι σοβαρά να αρχίσω να φτιάχνω κανα παιχνίδι ... ποια game engine να διαλέξω? έχω κατεβάσει την UDK αλλα δεν έχω αρχίσει κάτι.. αν έχετε άλλη πρόταση θα ήθελα να την ακούσω ;)

 

δες και εδώ:

http://www.3dgamestudio.com/

Δημοσ.

OGRE3d http://www.ogre3d.org

CrystalSpace http://www.crystalspace3d.org

Panda3D http://www.panda3d.org/

Irrlicht http://irrlicht.sourceforge.net

DarkPlaces http://icculus.org/twilight/darkplaces/

jMonkeyEngine http://www.jmonkeyengine.com/

 

Βασίκα ανάλογα τι είδους game θέλεις να φτιάξεις, σε τι γλώσσα θες να το φτιάξεις και πόσο έλεγχο θέλεις να έχεις πάνω στην engine.

Δημοσ.

χαχαχα τώρα δεν ξέρω αν με βοήθησες η με μπέρδεψες με τόσες επιλογές.. :P δεν έχω κάτι συγκεκριμένο στο μυαλό μου απλά θέλω να μάθω κάτι που να μπορώ να το χρησιμοποιήσω και στο μέλλον.. και να μπορώ να φτιάξω κάτι πολύπλοκο... :-D

 

---------- Προσθήκη στις 07:29 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 07:28 ----------

 

δες και εδώ:

http://www.3dgamestudio.com/

 

απτο gallery φαίνεται πολύ καλό...

edit: ώχ, τώρα είδα τις τιμές..

Δημοσ.

Χμμμ τότε θα σου πρότεινα την OGRE3d, πρέπει να ξέρεις C++ για να τη χρησιμοποιήσεις αλλά όταν τη μάθεις μπορείς να κάνει τα πάντα και με καλά γραφικά (με την OGRE φτιάχτηκε πχ το Torchlight http://www.torchlightgame.com)

 

Επίσης όλες οι engine που ανέφερα πιο πάνω είναι Free και Open-Source που σημένει μπορείς ελεύθερα να τις χρησιμοποιήσεις για εμπορικές εφαρμογές χωρίς να πληρώσεις τίποτα. Βέβαια δεν παίρνεις τους τρομερούς Map Editors που έχουν το 3dgamestudio ή το UDK.

Δημοσ.

Προσωπικά θα πρότεινα να μην χρησιμοποιήσεις engine για τα πρώτα παιχνίδια σου. Επίσης έχε στο νου σου ότι οι floss game engines είναι γτπ. (για να το θέσω ευγενικά)

Δημοσ.

Οι open-source engines μια χαρά είναι αρκεί να ξέρεις να προγραματίζεις. Το να κάνεις drag-n-drop 3d objects δεν είναι game programming. Αν κάποιος θέλει να μάθει να φτιάχνει games όπως τα θέλει πρέπει να κάτσει να μάθει opengl, αν θέλει να μάθει να φτιάχνει σχετικά καλά games χωρίς ιδιαίτερο κόπο πρέπει να κάτσει να χρησιμοποιήσει μια open-source engine για να δεί και πως λειτουργεί under-the-hood και αν θέλει να μην κάνει τπτ και απλά για ποζεριά να λέει πως κάνει develop ένα game πέρνει και χρησιμοποιεί engines και tools "drag-n-drop" τύπου.

Δημοσ.

Πρέπει να πω πως θεωρώ την τοποθέτηση σου άστοχη.

 

H Ogre υπολείπεται σε features σε σχέση με την Unreal 3. Ποιός χέστηκε πως δουεύει "under the hood".

Όσο για το ότι πρέπει κανείς να ξέρει το rendering spec που τόσο λατρεύεις ή το ότι πρέπει να γνωρίζει κανείς να προγραμματίζει, χαίρω πολυ.

Δημοσ.
Πρέπει να πω πως θεωρώ την τοποθέτηση σου άστοχη.

 

H Ogre υπολείπεται σε features σε σχέση με την Unreal 3. Ποιός χέστηκε πως δουεύει "under the hood".

Όσο για το ότι πρέπει κανείς να ξέρει το rendering spec που τόσο λατρεύεις ή το ότι πρέπει να γνωρίζει κανείς να προγραμματίζει, χαίρω πολυ.

 

Ντάξει όπως το πάρει κανείς. Αν θεωρείς εσύ ότι μέσω scripting σου δίνεται η δυνατότητα να κάνεις ότι θέλεις με γεια σου με χαρά σου. Αυτό που είπα μόνο άστοχο δεν είναι. Εδώ δεν μιλάμε για δυνατότητες, μιλάμε για ευελιξία. Και για να έχεις 100% ευελιξία θες τον πηγαίο κώδικα, εκτός αν εσύ έχεις να πληρώσεις κάτι μερικά χιλιάρικα δολλάρια για να πάρεις το πηγαίο της Unreal Engine.

 

Πρόσεχετε να μη χάσετε κανένα κόκο σκόνης από γραφικά ενώ στο gameplay μένετε πάνω κάτω στα όρια του UT. Ωραία engine, congratulations!

Δημοσ.

Όλοι δίκιο έχετε, απλώς κάνω μια επισύμανση...

 

Στο πιο βασικό επίπεδο ως προγραμματιστής, πρέπει να φτιάξεις μια αρχιτεκτονική συστήματος. Πως να διαχειρίζεται σωστά τους πόρους του συστήματος; Πως να επικοινωνεί με το Hardware (OpenGL, κ.τ.λ.); Αυτό λέγεται Game Engine Programming.

 

Καθώς όμως ανεβαίνεις επίπεδο τότε αμέσως ασχολείσαι με άλλου τύπου εργασίες, τα οποία αφορούν κυρίως την αλληλεπίδραση των αντικειμένων στον εικονικό κόσμο. Αυτό είναι κυρίως το Game Development.

 

Πολλές εταιρείες αναπτύσουν εργαλεία, ώστε να εξασφαλίσουν στους developers ένα πλήρες περιβάλλον (world editors, exporters, engine core) δημιουργίας παιχνιδιών (π.χ. CryEngine, Unreal Engine, Trinigy Vision Engine) και είναι και cross platform.

 

 

Για εμένα, η καλύτερη επιλογή είναι η Unity. Εάν κάνεις κάτι από μόνος σου τότε δίνεις μάχη με τον χρόνο και την υπομονή (βάλε και στην εξίσωση άλλους παράγοντες όπως "πραγματική δουλειά", κοινωνικά, και θέματα υγείας).... Super.

Δημοσ.
Όπως έγραψε και ο cocoflop, ρίξε μια ματιά και στο Unity 3d.

 

Μπορείς να κάνεις το ίδιο παιχνίδι release σε windows/mac/iphone/web ...

 

ευχαριστώ το τσεκάρω και αυτό.. νομίζω οτι τελικά τουλάχιστον προς το παρόν θα καταλήξω σε μια τέτοια game engine για να μπώ λίγο στο κλίμα .. καταλαβαίνω οτι χάνω απο ευελιξία και επιλογές, αλλα δεν θέλω να απογοητευτώ απότομα :) και μετά βλέπουμε..

Δημοσ.

ερώτηση.. άσχετα με τι engine τελικά θα αποφασίσω να χρησιμοποιήσω (ανάλογα με τις απαιτήσεις του game και με το πόσο έυκολο θεωρώ το scripting σε αυτές), λογικά θα χρειαστώ και κάποια models .. σωστά? έχω κατεβάσει το blender και προσπαθώ να μάθω πράγματα σε αυτό.. κάνω σωστά βήματα η καμία σχέση? και για level editor θέλουμε κάτι άλλο.. ??

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...