GoldenEye Δημοσ. 24 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 24 Ιουνίου 2010 Δεν σου τα έδωσα γιατί ειλικρινά έχω απογοητευτεί τόσο πολύ με το λάπτοπ που έχω πάψει να ασχολούμαι πολύ μ' αυτό. Μάλιστα, ποτέ δεν κατάλαβα τι πρέπει να κάνω ακριβώς. Χρησιμοποιώ πλέον LinuxMint 9 γιατί μ' αυτό δουλεύω χωρίς κολλήματα και μετανιώνω που έδωσα τόσα λεφτά για κάτι που δεν με ικανοποιεί καθόλου και στο οποίο δεν μπορώ να βάλω XP. Με τα 7, συνεχώς κρασάρει το σύστημα και βγάζω μπαταρία (τουλάχιστον 1 φορά την ημέρα, χωρίς να προλαβαίνω να σώσω τη δουλειά μου). Αλλά το χειρότερο από όλα είναι ο απίστευτος πονοκέφαλος που μου δημιουργεί η wireless κάρτα δικτύου όταν τη χρησιμοποιώ. Πρέπει να είναι πολύ δυνατή. Ακόμα δεν μπορώ να δω καλά ταινία μέσω windows 7. H εικόνα σπάει, και ο ήχος κρακάρει. Έχω βάλει drivers της Nvidia και της Realtek. Λίγο καλύτερα τα πράγματα, αλλά προβληματικά. Η κατασκευή του λάπτοπ, για μένα, είναι πολύ κακή. Ήδη, η θύρα ethernet κουνιέται ολόκληρη και το πληκτρολόγιο στην αριστερή μεριά δεν πατάει καλά, με αποτέλεσμα να χρειάζεται να σβήνω συνέχεια, καθώς δεν γράφονται ολόκληρες οι λέξεις και η περιοχή αριστερά από το touchpad να κάνει "τακ τακ" επειδή έχει κενό. Επίσης, είδα χτες ότι η οθόνη μου, μάλλον είναι τοποθετημένη στραβά εσωτερικά, καθώς στην πάνω αριστερά γωνία του λάπτοπ υπάρχει κενό 2 χιλιοστών, χωρίς να έχω απώλεια εικόνας ή καμένα pixel. Αυτό, όμως, που με έχει βγάλει από τα ρούχα μου, είναι το γεγονός ότι παρά τη διαβεβαίωση του υπαλλήλου ότι θα είχα και σ' αυτό το λάπτοπ 4ετή εγγύηση (όπως είχε και το ελαττωματικό που τους επέστρεψα, το οποίο μου είπαν ότι είχε μέσα σκόνες ενώ μόλις το είχα βγάλει από το κουτί του), μέχρι σήμερα στο site της toshiba γράφει ξεκάθαρα ότι έχω μόνο 2. Τους έχω πάρει 17 τηλέφωνα, από τον περασμένο Ιανουάριο που το αγόρασα και όλο μου λένε ότι θα με καλέσουν πίσω, χωρίς να το κάνουν ποτέ. Το θέμα το είχε αναλάβει προσωπικά ένας συγκεκριμένος υπάλληλος, ο οποίος μου είχε δώσει και το προσωπικό του email στην ideal, όμως τώρα δεν απαντά ποτέ στις κλήσεις μου, ούτε στα mail που του στέλνω και για τα οποία έχω αποδεικτικά. Θα κάνω και ξεχωριστό topic για το συγκεκριμένο θέμα μπας και κανένας από αυτούς μπαίνει στο insomnia και το διαβάσει. σχετικα με το θεμα της εγγυησης κατεβασε απο δω το τελευταιο toshiba tempro που ειναι η σουιτα ενημερωσεων για update και θεματα εγγυησης και σερβις και θα δεις οτι βγαζει σωστα τις ημερομηνιες της εγγυησης http://eu.computers.toshiba-europe.com/innovation/download_drivers_bios.jsp?service=EU&selCategory=2&selFamily=2&selSeries=153&selProduct=852&selShortMod=901&language=13&selOS=30&selType=all&yearupload=&monthupload=&dayupload=&useDate=null&mode=allMachines&search=&action=search&macId=&country=all&page=1&startPage=1 ειχα και γω το ιδιο θεμα με τα 2 και 4 χρονια και τελικα με την νεα εκδοση φαινονται κανονικα και εχω εγγυηση μεχρι το 2014 ενω πριν μου βγαζε μεχρι το 2012 τελος κανε update στην καρτα γραφικων ηχου και bios update οπως τα δινει η toshiba στο site αυτο που αναφερω πιο πανω και θα δεις μεγαλη διαφορα. εχουν λυθει και τα κολληματα στα παιχνιδια τα σπασιματα στον ηχο το σχετικα αργο boot μετα απο κατι ενημερωσεις της microsoft και ο συριγμος του επεξεργαστη.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.