fonzi Δημοσ. 18 Απριλίου 2010 Δημοσ. 18 Απριλίου 2010 Να ρωτήσω τους πιο έμπειρους: 1) Ενώ η αίτησή μου γράφει για πληρωμή μέσω λογαριασμού οτε, στο shelfcare που τσεκάρω τώρα αν είναι όλα ΟΚ γράφει "πληρωμή μέσω αντιπροσώπου". Σωστό είναι; Ετσι λέει όταν πληρώνεται μέσω λογαριασμού τηλεφωνίας οτε ή έκαναν π@παριά; 2) Μπορώ να αλλάξω το username και για τη σύνδεση και ταυτόχρονα για το email; 3) με τις δοκιμές που έκανα ενεργοποίησα 4 λογαριασμούς email ακόμα. είναι δωρεάν προφανώς.. Μπορώ να τους αλλάξω αν θέλω (για user name με ενδιαφέρει η αλλαγή- όχι για κωδικό) 4) από όσα κατάλαβα υπάρχουν συνολικά 5 ονόματα και κωδικοί που σχετίζονται με otenet: α) ονομα και κωδικός σύνδεσης (είναι ο ίδιος με το πρώτο email που σου δίνουν) β) όνομα και κωδικός για +4 λογαριασμούς email σωστά;
scrooge Δημοσ. 18 Απριλίου 2010 Δημοσ. 18 Απριλίου 2010 1)δεν καταλαβαινω τι λες.τους λογαριασμους τους πληρωνεις κανονικα σε οτεσοπ κλπ 2)το πρωτο email και ταυτοχρονα username αλλαζουν ΜΙΑ και μονο ΜΙΑ φορα. 3)οχι δε μπορεις να αλλαξεις username. επρεπε να το βαλεις σωστα απο την αρχη. 4)ναι
fonzi Δημοσ. 18 Απριλίου 2010 Μέλος Δημοσ. 18 Απριλίου 2010 Για το 1) : Η αίτηση γράφει "Τρόπος πληρωμής : Μέσω λογαριασμού " Υπέθεσα ότι θα ερχόταν στον ίδιο λογαριασμό του ΟΤΕ που πληρώνω το τηλέφωνο (με πάγια τραπεζική εντολή το έχω). Σαν πρόσθετη χρέωση-υπηρεσία. Δεν γίνεται έτσι; Θεωρείται εντελώς ανεξάρτητη πληρωμή;
scrooge Δημοσ. 18 Απριλίου 2010 Δημοσ. 18 Απριλίου 2010 ξερω γω. μαλλον θα ειναι οπως το λες. νομιζω οτι στο φερνουν μαζι με το λογαριασμο οτε, αλλα δεν ειμαι σιγουρος.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.