Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 18,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

τοτε μπορει ολα να εγιναν expired εχθες. παμε για χριστουγεννα δεν πειραζει. εχουμε αρκετα παιχνιδακια

 

Τελικά μάλλον δεν έληξαν αλλά πήραν παράταση. Τουλάχιστον έτσι έγινε με το δικό μου κουπόνι "portal 2" το οποίο αν το θέλεις υπάρχει.

Δημοσ.

εχεις κανεις κανενα κουπονι -75% για το portal 2? λεω να το παρω αν και φοβαμαι οτι ισως το βαλουν δωρεαν οπως το 1

Το 1 είναι δωρεάν? και εγώ ψάχνω για κουπόνι αν βρεθούν 2 :)

 

Έχω και γω ένα κουπόνι -75% για Portal 2. Όποιος το θέλει ακόμα ας μου πει. :)

  • Moderators
Δημοσ.

Το ίδιο κι εγώ. Ένα Portal 2 -75% κουπόνι, που δεν θα χρησιμοποιήσω. Αν θέλει κάποιος να πάρει το Portal 2, το κουπόνι θα ισχύει μέχρι τις 14 Σεπ.

Δημοσ.

Green man gaming labor day -25%

GMG25-LABOR-DAYGO

http://www.greenmangaming.com/

μέσα στις επόμενες μέρες

και από http://uk.gamesplane...1&mId=250630890

back to school

https://www.facebook.com/gamesplanet/app_203351739677351?1&affiliate=SCEBAD120831&utm_source=newsbad&utm_medium=mail&utm_campaign=SCEBAD120831&mId=250630890

από δω vouchers για το FM2012

Δημοσ.

Αν περισσέυει το -75% για το Portal 2, θα με ενδιέφερε.

 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

έχουν λήξει παίδες..μέχρι 30 ή 31/8 ήταν

Δημοσ.

...και με τη χρήση του κουπονιού GFUKAUG2012 παίρνετε μια ακόμη έκπτωση 20%...

 

Υπ'όψιν οτι το κουπόνι μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόνο μια φορά ανά account.

 

post-143955-0-72543300-1346970696_thumb.png

 

Edit: Και η κάκιστη εξυπηρέτηση του GameFly συνεχίζεται... Στην τελευταία εβδομάδα έκανα δυο διαφορετικές αγορές (Quantum Conundrum και Might & Magic: Clash of Heroes) απο το UK παράρτημα τους, και στις δύο περιπτώσεις η συναλλαγή δεν ολοκληρωνόταν μέχρι να επικοινωνήσω (μέσω e-mail) με το customer support τους -- το οποίο πήρε κάπου δύο μέρες να γίνει resolve.

 

Απλά τραγικοί, το "κερασάκι" δε στην τούρτα είναι οτι δεν εξηγούν καν τον λόγο για τον οποίο χρειάζεται προσωπικά επιβεβαίωση της παραγγελίας (το οποίο φυσικά δεν το αναφέρει η σελίδα τους), ούτε τυχόν μέτρα που πρέπει να λάβω (αν π.χ. η κάρτα είναι blacklisted -- που δεν είναι αλλά θα ήταν μια λογική δικαιολογία έστω).

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...