Προς το περιεχόμενο

Καταργείται η βάση του 10


Praetorianos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 202
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Δε ξέρω τι αηδίες λένε, πάντως όσο ίσχυε η βάση του 10 έμπαιναν πολύ ανωτέρου επιπέδου γνώσεων πρωτοετείς στη σχολή μου. Καμία σχέση με το όταν μπήκα εγώ που ήταν 1 ο καλός στα 60 άτομα. Με το 10 οι 30 την πάλευαν και πολύ καλά μάλιστα.Τώρα θα μπαίνουν μεν, θα αργούν να βγούν ή δε θα βγαίνουν ποτέ.

Δημοσ.
αλλα πραγματικα πιστευετε οτι το επιπεδο ατομων κατω του 10 ειναι στοκοι?

Εξαρτάται τι εννοείς στόκος. Χαζοί όχι, ότι δεν μπορούν να ανταπεξέλθουν σε πανεπιστημιακό επίπεδο ναι. Συνεχίζω να πιστεύω αυτό:

 

κάποιος που δεν μπορεί να μάθει παραγώγιση σε λυκειακό επίπεδο μέσα σε ένα χρόνο δεν πρόκειται να το κάνει ούτε σε επίπεδο πανεπιστημίου μέσα σε ένα εξάμηνο. Κι αν το κάνει το θεωρώ βλακώδες να διαμαρτύρεται γιατί τάχα τον περιορίζει το υπάρχων σύστημα και όχι η στενοκεφαλιά του.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

μονο καλο προσφερουν γιατι οι ΧΙΛΙΑΔΕΣ θεσεις σε τει που μεναν κενες καλυπτονται αρα θα κινηθει χρημα...

προτιματε τα λεφτα να τα παιρνουν οι Αγγλοι και τα κολεγια?

Α, αυτός είναι ο στόχος των ΑΕΙ/ΤΕΙ?

Δημοσ.

Επιτέλους, εκεί στη Φλώρινα, στην Άρτα και στην κωλοπετεινίτσα είχαν αρχίσει να ανησυχούν. Η παιδεία περνάει ξανά σε άλλο επίπεδο.

Δημοσ.

Κανενας δεν αποκαλεσε οσους εχουν κατω απο 10, στοκους, απλα πρεπει να υπαρχει καποιου ειδους αξιολογηση. Αν τωρα ειναι το 10 ή το 11 ή το 9 αυτο ειναι αλλο θεμα. Αν ειναι να τα καταργησουμε ολα και τις πανελληνιες, ακομα και τις εξετασεις των πανεπιστημιων και να δινουμε σε ολους ενα πτυχιο για να μην πηγαινουν στην Αγγλια.... Μα τι λογικες ειναι αυτες...Νομιζετε οτι στο εξωτερικο δεν εχουν κριτηριο για την εισαγωγη στην τριτοβαθμια ? Μαλιστα εχουν και περισσοτερες απαιτησεις απ οτι εδω για τις καλες σχολες.

  • Super Moderators
Δημοσ.
ρε evgenios1 την παλευεις πες μου......δηλαδη οπιος δεν εχει λεφτα για φροντιστριο ειναι μαλακας και βλακας?????

 

ήταν σαρκαστικό το post του...

Δημοσ.
Εξαρτάται τι εννοείς στόκος. Χαζοί όχι, ότι δεν μπορούν να ανταπεξέλθουν σε πανεπιστημιακό επίπεδο ναι.

 

Αυτό ακριβώς εννοώ και εγώ. Εδώ και με τη βάση του 10 και πάνω παρατηρούνται αυτά τα φαινόμενα.

 

Π.χ. να δώσω ένα παράδειγμα από τη σχολή μου. Βάση εισαγωγής όταν μπήκα 13 + ( ήμουνα από τους πρώτους σε βαθμολογία εισαγωγής αλλά όχι αρκετή για να μπω Οικονομικό Αθήνας που ήθελα, πέρναγα μόνο επαρχία και αναγκαστικά βρέθηκα σε κεντρικό ΤΕΙ , κακή επιλογή μου).

 

Μάθημα πρώτου εξαμήνου, Μικροοικονομία : ο καθηγητής απελπισμένος από το... υψηλό επίπεδο μάθησης Α.Ο.Θ και Μαθηματικών Γενικής αναγκάστηκε να κάνει κάποια εισαγωγικά μαθήματα σε αυτά τα μαθήματα και να μας τονίσει ότι πρέπει να τα ξαναδιαβάσουμε από την αρχή. Δε μπορούσες να καταλάβεις το μάθημα του αν δεν είχες κάποιες καλές βάσεις.

 

Περιττό να πω ότι τα ποσοστά αποτυχίας σε αυτό το μάθημα ήταν εντυπωσιακά και τώρα που συνταξιοδοτήθηκε υπάρχει ενθουσιασμός γιατί θα το περάσουν με τίποτα θέματα της πλάκας.

 

Υ.Γ. Δεν το παίζω ανώτερη αλλά όταν σπουδάζεις πρέπει να σπουδάζεις όχι να κοροιδεύεις την κοινωνία ε... Δεν έθιξα σε κανένα ποστ μου το θέμα εξυπνάδας, για κάποιες βάσεις που χρειάζεσαι να έχεις για να σπουδάσεις το αντικείμενο που σε ενδιαφέρει μίλησα.

Δημοσ.

καλα θα κανει και θα καταργηθεί η βάση του 10!ας μπούνε όλοι .Αν εχουν όρεξη και μυαλο θα στρώσουν ελαχιστα τον κωλο τους θα διαβάσουν ,θα βγάλουν γρήγορα τη σχολή τους και θα περάσουν τα καλύτερα χρονια της ζωής τους.Αν πανε απλα για να φανε τα λεφτά τον γονιών τους και πάνε ομως σε καποια σχολή απλα για να πουν οτι είναι φοιτητές ειναι άξιοι της μοίρας τους

Δημοσ.
becausΕ καταλαβαινεις οτι απο το 10 μεχρι το 20 υπαρχει μια αλφα αποσταση ετσι;

 

Δεν είναι εκεί το θέμα. Το συγκεκριμένο post έγινε για βάση των "εμπειριών" μου αυτά τα άτομα έχουν τέτοια ελιτιστική συμπεριφορά και ιδεολογία.

 

Τώρα αν ανησυχείτε για το αν σας φάνε τις δουλειές καλά κάνετε γιατί μπορεί να μην έχουν όλοι την ίδια ευκολία στην μάθηση/παπαγαλία αλλά το ίδιο ισχύει και για την όρεξη για δουλειά και την αποδοτικότητά. Εγώ μπορώ να μάθω απέξω μια γλώσσα προγραμματισμού π.χ. αλλά να μην μπορώ να την χειριστώ σωστά η να βαριέμαι, ποιανού δουλειά θα πάει μπροστά η δικιά μου ή αυτουνού που έχει όρεξη και μεγαλύτερη απόδοση;

Δημοσ.

Αντί να διαμαρτύρεστε για το γεγονός ότι όσοι μπαίνουν παίρνουν και πτυχίο διαμαρτύρεστε για τους κάτω του 10.

Από την άλλη μεριά εξίσου άδικο είναι το θέμα με τις κατακτήτριες. Εκεί γιατί δεν διαμαρτύρεται κανείς? Πως γίνεται ένας το 10 πολύ εύκολα να γίνεται του 15 και ένας 8 να μην μπορεί να γίνει του 12?

Η ικανότητα σε μια συγκεκριμένη εργασία δεν έχει καμία σχέση με τις πανελλήνιες όπως είναι τώρα. Όταν σπουδάζεις θα έπρεπε να μαθαίνεις μια δουλειά. Δεν χρειάζονται και πολλές αμπελοφιλοσοφίες (χρειάζονται αλλά λίγες). Πως περιμένουμε να βγουν λογιστές, φοροτεχνικοί, εφοριακοί σωστοί πχ όταν στο ΑΕΙ-ΤΕΙ κάθονται και αναλώνονται σε οικονομικές θεωρίες, μικροοικονομίες και κουραφέξαλα χωρίς να τους μαθαίνει κανείς λογιστικά. Το αποτέλεσμα είναι ένα φορολογικό σύστημα στα πρότυπα Ουγκάντας που λίγοι γνωρίζουν καλά. Τα κενά έρχονται να τα καλύψουν φόρουμ λογιστών που "μαλώνουν" για το τι είναι νόμιμο και τι όχι παραθέτοντας ο καθένας τις όποιες γνώσεις έχει μάθει στον αέρα και ότι μπόρεσε να διαβάσει από βιβλία λογιστικά του εμπορίου και όχι της σχολής που αποφοίτησαν μπας και βγει καμία άκρη.

Αντί λοιπόν το μόνο που θα έπρεπε να σας απασχολεί να είναι η όσο δυνατόν καλύτερη επαγγελματική σας κατάρτιση, σας ενδιαφέρει να μην μπουν κάτω του 10. Γιατί? Φοβάστε μήπως βγουν πιο άσχετοι λογιστές από εσάς. Μη στενοχωριέστε λοιπόν. Ποιο άσχετοι δεν γίνεται. Μην γκρινιάζετε αύριο λοιπόν όταν πάρετε το χαρτί που όπου κι αν πάτε θα σας ζητάνε 2+ χρόνια προϋπηρεσία. Μη γκρινιάζετε που δεν θα σας μαθαίνει κανείς τι δουλειά.

Είναι λογικό, κανείς δεν έχει λεφτά για πέταμα και χρόνο για χάσιμο. Είναι λογικό αφού όταν σας δόθηκε η ευκαιρία να μάθετε πέντε πράγματα περί λογιστικής εσείς μαθαίνατε μικροοικονομία και το μόνο που σας ένοιαζε ήταν να μην βγουν πολλοί λογιστές. Πράγμα που κανείς δεν υποστήριξε από όσους διαφώνησαν. Είναι λογικό γιατί αντί να διαμαρτύρεστε που ένα μεταπτυχιακό έχει μικρότερη αξία από ένα κουτάκι coca cola ασχολείστε με το ΤΕΙ καλαθοπλεκτικής. Για τα υπόλοιπα τραλαλά τι ωραία που περνάμε στην εξοχή. Το λογικό, σωστό, δίκαιο είναι να μπαίνουν όλοι και να βγαίνουν λίγοι. Όσοι αξίζουν. Το ποιος αξίζει δεν μπορεί να προσδιορίσουν οι πανελλήνιες. Το κόψιμο γίνεται με πολύ χοντροκομμένα και λάθος κριτήρια. Κανείς δεν είπε λοιπόν να βγαίνουν περισσότεροι γιατροί, δικηγόροι, λογιστές κλπ. Αυτό που λέμε είναι να παίρνουν πτυχίο αυτοί που έχουν όρεξη και ενδιαφέρον ένα συγκεκριμένο επάγγελμα και όχι όσοι έχουν το χάρισμα φωτογραφικής μνήμης, όσοι έχουν άπλετο χρόνο για διάβασμα, όσων οι γονείς τα έχουν και τα δίνουν και άλλα ωραία.

Δημοσ.

Εγω σε Τ.Ε.Ι μηχανολογίας περασα το 2004 εκτος Αθηνών και ειχε βαση 8,89.Ειχα βγαλει 9,4.Δεν μπηκα στο τρυπακι να διαβασω ενα χρονο,να κανω ιδιατερα να ξαναδωσω για κατι καλύτερο.Ειπα να δοκιμάσω.

Δεν το μετάνιωσα περασα, ωραια φοιτητικά χρόνια και αλλαξα τελείως απο ρεμπελος στο λυκειο εγινα μελετηρός και σωστός στις υποχρεώσεις μου εργαστηριακές και μή.

 

Εχω δει και ατομα απο Α.Ε.Ι μηχανολογίας να μην μπορουν να βιδώσουν μια βίδα(που να ''λύσουν'' και κανενα κινητήρα που θέλει και κανενα 2ωρο).Ή να χειριστουν ενα τόρνο,μια φρέζα,μια πλάνη.Να έχουν απειρες θεωρίες και να μην καταλαβαινουν τι μαθαίνουνε γιατι απο την θεωρία στην πράξη ολοι ξερουμε οτι διαφέρει.

 

Απο την άλλη εχω δει άτομα σε ΤΕΙ που να μην ξέρουν μαθηματικά περα απο διαίρεση αφαίρεση κτλπ.Δεν μπορούσαν να συνταξουν σωστα.Να χαβαλεδιάζουν,να φωνάζουν σκούπα (5 με λευκή κόλλα) στον καθηγητή στις εξεταστικές και να μ@λ@κίζονται γενικότερα.

 

Τέτοια φαινόμενα μπορείς να δεις παντού.Φταίει το σάπιο εκπαιδευτικό σύστημα μας.

 

Κανεις δεν ειναι χαζός αμα περνάει με βάση κατω του δέκα.Πολλοι εχουν καταξιωθεί επαγγελματικά και εχουν πάει μπροστά.

 

Ο καθένας αμα δεν προσπαθήσει ειναι άξιος της μοίρας του είτε σε Α.Ε.Ι είτε σε Τ.Ε.Ι.

Δημοσ.
Αντί να διαμαρτύρεστε για το γεγονός ότι όσοι μπαίνουν παίρνουν και πτυχίο διαμαρτύρεστε για τους κάτω του 10.

Από την άλλη μεριά εξίσου άδικο είναι το θέμα με τις κατακτήτριες. Εκεί γιατί δεν διαμαρτύρεται κανείς? Πως γίνεται ένας το 10 πολύ εύκολα να γίνεται του 15 και ένας 8 να μην μπορεί να γίνει του 12?

Δεν είναι εξίσου άδικο, για να μπεις από καταταρκτήριες πρέπει να έχεις τελειώσει μια σχολή και μετά να ανταγωνιστείς με τους "καλύτερους" για να εξασφαλίσεις μια θέση. Συγκεκριμένα για τη Νομική που ξέρω, όποιος θέλει να μπει από άλλες σχολές (πχ πολιτικές επιστήμες) το διάβασμα είναι πολύ απαιτητικό και δεν μπορεί να το κάνει κάποιος που επιμένει να ξύνεται. Αναλόγως πάνε και τα υπόλοιπα πανεπιστήμια.

 

Το ότι δεν διαμαρτυρόμαστε για τις καταταρκτήριες, σημαίνει ακριβώς ότι δεν έχουμε κόμπλεξ με τις δεύτερες ευκαιρίες και με τους βαθμούς, αλλά ότι θέλουμε απλώς ένα καλύτερο σύστημα. Τι σκ@τά σύστημα είναι αυτό που θα σου προσφέρει εισαγωγή σε ανώτατη/ανώτερη εκπαίδευση απλώς με 2 ημερών διάβασμα?

 

Όταν σπουδάζεις θα έπρεπε να μαθαίνεις μια δουλειά. Δεν χρειάζονται και πολλές αμπελοφιλοσοφίες (χρειάζονται αλλά λίγες). Πως περιμένουμε να βγουν λογιστές, φοροτεχνικοί, εφοριακοί σωστοί πχ όταν στο ΑΕΙ-ΤΕΙ κάθονται και αναλώνονται σε οικονομικές θεωρίες, μικροοικονομίες και κουραφέξαλα χωρίς να τους μαθαίνει κανείς λογιστικά.

Είσαι βαθιά νυχτωμένος και αναρωτιέμαι πόσο θα το τραβήξεις ακόμα. Βλέπεις γιατί τα πανεπιστήμια δεν είναι για όλους? Σκοπός των πανεπιστημίων δεν είναι να σε κάνουν λογιστή/οικοδόμο/ειδικό στη C/χαρτοκουβαλητή πολυτελείας. Σκοπός των πανεπιστημίων είναι να σου προσφέρουν γνώση σφαιρική και μετά λόγω του ότι μαθαίνεις πως αποκτιέται και πως αφομοιώνεται η γνώση, εξειδικεύεσαι.

 

Τι σου λέω τώρα, εσύ θα ήθελες ένα σύστημα που μπαίνεις μπετό στην Πληροφορική και βγαίνεις ξέροντας να προγραμματίζεις Java. Τι να τα κάνουμε τώρα τα μαθηματικά και τις φυσικές, εμείς θέλουμε μπετόβλακες με εξειδίκευση. Τα ίδια και στα οικονομικά, τι σημασία έχει τώρα τι λέει η θεωρία και ποιος τον γαμεί τον Smith, μάθε εκεί να κάνεις 5 εγγραφές και άμε στη δουλειά σου.

 

Λες και κάποιος που έχει φάει 4 χρόνια να σπουδάζει οικονομικά και μαθηματικά θα δυσκολευτεί πολύ να μάθει να κάνει 2 εγγραφές και να διαβάζει ισολογισμούς.

 

Είναι λογικό αφού όταν σας δόθηκε η ευκαιρία να μάθετε πέντε πράγματα περί λογιστικής εσείς μαθαίνατε μικροοικονομία και το μόνο που σας ένοιαζε ήταν να μην βγουν πολλοί λογιστές. Πράγμα που κανείς δεν υποστήριξε από όσους διαφώνησαν.

Γιατί σκοπός των πανεπιστημίων δεν είναι να βγάλει εξειδικευμένους λογιστές, πόσο δύσκολο πια? Άμα γουστάρεις να βγεις λογιστής αποκλειστικά υπάρχουν πολλοί τρόποι, τρέχα ΤΕΙ λογιστικής, τρέχα ΙΕΚ, τρέχα να κάνεις σεμινάρια, τρέχα να βρεις δουλειά και άστο το γαμημένο το πανεπιστήμιο για κάποιον που έχει όρεξη να μάθει και κάτι παραπάνω.

 

Μέχρι πριν από λίγα χρόνια μπορούσες να μπεις στο ΣΟΛ έχοντας χαρτί Λυκείου μόνο! Μετά όταν είδαν ότι βγάζαμε 100.000 "λογιστές" (γιατί όλοι κάπου πρέπει να βολευτούμε), περιόρισαν τα κριτήρια. Όταν με το νέο σύστημα βγαίνουν 150.000 "λογιστές" θα αρχίσουν να απαιτούν μόνο απόφοιτους ΑΕΙ στα λογιστικά γραφεία και τότε να δω που θα τα βάλουν τα χαρτιά τους αυτοί που ήθελαν να μπουν με 3.

 

Αυτό που λέμε είναι να παίρνουν πτυχίο αυτοί που έχουν όρεξη και ενδιαφέρον ένα συγκεκριμένο επάγγελμα και όχι όσοι έχουν το χάρισμα φωτογραφικής μνήμης, όσοι έχουν άπλετο χρόνο για διάβασμα, όσων οι γονείς τα έχουν και τα δίνουν και άλλα ωραία.

Τι σχέση έχει αυτό με την βάση του 10? Όλες τις αρλουμπάρες σήμερα θα τις αμολήσεις?

 

Ακόμα κι αν καταργηθεί η βάση του 10, τα καλύτερα πανεπιστήμια θα συνεχίσουν να τα πιάνουν αυτοί που έχουν το χάρισμα φωτογραφικής μνήμης (πολύ χρήσιμο στις 4 κατευθύνσεις αυτό, τι να σου πω), αυτοί που έχουν άπλετο χρόνο για διάβασμα, όσων οι γονείς τα έχουν και τα δίνουν.

 

Αυτό που θα κερδίσουν οι υπόλοιποι είναι να μπουν σε ένα ΤΕΙ καλαθοπλεκτικής με την ψεύτικη ελπίδα ότι κάτι αξίζει, πληρώνοντας ένα σωρό λεφτά και μετά και στα υπόλοιπα ΑΕΙ/ΤΕΙ θα γίνει αυτό που λέει η black_widow. Τι να ασχολούμαι τώρα με τους μπλόκους που δεν ξέρουν εξισώσεις και τι μαθηματικά να τους διδάξω. Ας τους μάθω εκεί τι είναι ενεργητικό μπας και πάρουν κανα χαρτί και βρούνε καμιά δουλειά με 700.

Δημοσ.
Αντί να διαμαρτύρεστε για το γεγονός ότι όσοι μπαίνουν παίρνουν και πτυχίο διαμαρτύρεστε για τους κάτω του 10.

 

Προσωπικά διαμαρτύρομαι και για πολλούς με μέσο όρο άνω του 10. Δε σημαίνει ότι απαραιτήτως κάποιος του 11 είναι κατάλληλος για να μπει στην ανώτατη εκπαίδευση. Οι βαθμοί εξαρτιώνται και από την εκάστοτε δυσκολία των θεμάτων. Σίγουρα όμως πρέπει να προσπαθήσει να αποκτήσει τις βάσεις που χρειάζεται. Μπορεί π.χ. να μην είναι έτοιμος να μπει από τα 18 του ( σιγά και τι έγινε) και να μπει σε μεγαλύτερη ηλικία, όχι χαριστικά όμως ε.

 

Σίγουρα πρέπει να ξέρεις ορθογραφία, καλή σύνταξη του λόγου, να συντάσσεις ένα κείμενο σωστά και να έχεις τις ανάλογες γνώσεις για να καταλαβαίνεις τα μαθήματα της σχολής που θα παρακολουθήσεις. Δε μπορείς να απαιτείς να πέσει το επίπεδο της σχολής ή να σε αφήνουν να αντιγράφεις για να πάρεις ένα πτυχίο και να λες ότι είσαι πτυχιούχος.

 

Από την άλλη μεριά εξίσου άδικο είναι το θέμα με τις κατακτήτριες. Εκεί γιατί δεν διαμαρτύρεται κανείς? Πως γίνεται ένας το 10 πολύ εύκολα να γίνεται του 15 και ένας 8 να μην μπορεί να γίνει του 12?

 

Δεν είναι και τόσο πολλές οι θέσεις πέρα του ότι δε μπορείς να μπεις σε οποιαδήποτε σχολή με αυτόν τον τρόπο. Θεωρώ πιο άδικο ένας πτυχιούχος να πάει να ξαναδώσει πανελλαδικές για να μπει σε άλλη σχολή και να ανταγωνίζεται αποφοίτους λυκείου. Άνισο ανταγωνισμό θεωρώ τη συγκεκριμένη περίπτωση.

 

Η ικανότητα σε μια συγκεκριμένη εργασία δεν έχει καμία σχέση με τις πανελλήνιες όπως είναι τώρα. Όταν σπουδάζεις θα έπρεπε να μαθαίνεις μια δουλειά. Δεν χρειάζονται και πολλές αμπελοφιλοσοφίες (χρειάζονται αλλά λίγες). Πως περιμένουμε να βγουν λογιστές, φοροτεχνικοί, εφοριακοί σωστοί πχ όταν στο ΑΕΙ-ΤΕΙ κάθονται και αναλώνονται σε οικονομικές θεωρίες, μικροοικονομίες και κουραφέξαλα χωρίς να τους μαθαίνει κανείς λογιστικά.

 

Το να σου μαθαίνουν αυστηρά μόνο τα της δουλειάς χωρίς να αποκτάς ευρύτερες γνώσεις μπορούν να το κάνουν και σχολές μεταλυκειακής εκπαίδευσης. Στο ότι δε μαθαίνεις λογιστικά σε ΑΕΙ, ΤΕΙ διαφωνώ. Στη σχολή μου ( που επαλαμβάνω δεν είναι τμήμα λογιστικής αλλά έχει κάποια λογιστικά μαθήματα) και αρχές λογιστικής μάθαμε, το ΕΓΛΣ μάθαμε, να δουλεύουμε λογιστικό πρόγραμμα μάθαμε ( όχι κάποιο ευρέως ζητούμενο όμως, μεγάλο - αυτό) και ΚΒΣ μάθαμε ( μέσα και σε αυτό πώς να συμπληρώνουμε Ε1, δηλώσεις Φ.Π.Α. κ.λ.π.) κ.λ.π. Στο πόσα καλά τα ξέρεις αυτά είναι δικό σου θέμα, στο πόσο έκατσες να διαβάσεις. Στα τμήματα Λογιστικής μαθαίνουν πιο πολλά. Δε μπορεί όμως να μάθεις τα πάντα από τη σχολή , χρειάζεται και προσωπική ενασχόληση και επαγγελματική εμπειρία. Λογικό δεν είναι;

 

Το αποτέλεσμα είναι ένα φορολογικό σύστημα στα πρότυπα Ουγκάντας που λίγοι γνωρίζουν καλά. Τα κενά έρχονται να τα καλύψουν φόρουμ λογιστών που "μαλώνουν" για το τι είναι νόμιμο και τι όχι παραθέτοντας ο καθένας τις όποιες γνώσεις έχει μάθει στον αέρα και ότι μπόρεσε να διαβάσει από βιβλία λογιστικά του εμπορίου και όχι της σχολής που αποφοίτησαν μπας και βγει καμία άκρη.

 

Στο χάλι του φορολογικού συστήματος και γενικότερα των λογιστικών συστημάτων έχει συμβάλλει και το μη ξεκάθαρο νομικό πλαίσιο , οι Κώδικες κ.λ.π. Το να διαβάζεις βιβλία πέραν της σχολής σου είναι απαραίτητο σε όλα τα αντικείμενα εργασίας πόσο μάλλον στα λογιστικά που αλλάζουν διάφορα κάθε τρεις και λίγο. Όταν π.χ. το ΙΚΑ βγάζει εγκύκλιο απαιτώντας να αντιμετωπίζεται μία κατηγορία ασφαλισμένων διαφορετικά από ότι ορίζει ο νόμος ( για τους part- timers μιλάω) και να τους κόβει μέρες ασφάλισης πώς να μη διαφωνούν οι λογιστές μεταξύ τους, οι λογιστές με τους ελεγκτές και να γίνεται σούσουρο στο taxheaven.

 

Αντί λοιπόν το μόνο που θα έπρεπε να σας απασχολεί να είναι η όσο δυνατόν καλύτερη επαγγελματική σας κατάρτιση, σας ενδιαφέρει να μην μπουν κάτω του 10. Γιατί? Φοβάστε μήπως βγουν πιο άσχετοι λογιστές από εσάς. Μη στενοχωριέστε λοιπόν. Ποιο άσχετοι δεν γίνεται. Μην γκρινιάζετε αύριο λοιπόν όταν πάρετε το χαρτί που όπου κι αν πάτε θα σας ζητάνε 2+ χρόνια προϋπηρεσία. Μη γκρινιάζετε που δεν θα σας μαθαίνει κανείς τι δουλειά.

 

Εάν αυτό πηγαίνει σε εμένα, ξαναλέω ότι δεν έχω τελειώσει τμήμα Λογιστικής. Δουλειές δεν υπάρχουν οπότε δε θα περίμενα να έβρισκα εγώ δουλειά αντί ενός αποφοίτου τμήματος Λογιστικής. Εάν ήθελα να γινόμουν λογίστρια θα πήγαινα σε τμήμα καθαρά Λογιστών και θα φρόντιζα να έβρισκα σε λογιστήριο by the greek way ( μέσω κάποιου γνωστού δηλαδή). Δε θα περίμενα τη δουλειά εξ'ουρανού. Έχω στείλει ελάχιστα βιογραφικά για τέτοιες θέσεις γιατί και δε πληρούσα τις προυποθέσεις και δε γουστάρω να γίνω λογίστρια. Δε θα με έπαιρναν έτσι και αλλιώς , το βλέπω τελείως ρεαλιστικά αυτό το θέμα.

 

Έχω στρωμένη δουλειά σε άλλο αντικείμενο και απλά θα μπορούσα να μη μου καίγεται καρφί για το επίπεδο των σχολών ούτε για το ποιός θα μπει και το ποιός όχι. Οι διαφωνίες μας δεν έχουν να κάνουν πάντα με τα προσωπικά μας συμφέροντα, μπορεί και απλά να διαφωνούμε χωρίς να κινούμαστε από ιδιοτελή κίνητρα.Αυτά τα περί ασχετοσύνης και ζήλιας για το ποιός θα μπει και ποιός όχι στις σχολές πέστα σε κανέναν άλλο. Δεν έχεις κάνει quote σε μένα αλλά το ποστ σου φαίνεται να απευθύνεται σε εμένα και για αυτόν το λόγο απαντάω σε προσωπικό επίπεδο.

 

Είναι λογικό, κανείς δεν έχει λεφτά για πέταμα και χρόνο για χάσιμο. Είναι λογικό αφού όταν σας δόθηκε η ευκαιρία να μάθετε πέντε πράγματα περί λογιστικής εσείς μαθαίνατε μικροοικονομία και το μόνο που σας ένοιαζε ήταν να μην βγουν πολλοί λογιστές.

 

Το παράδειγμα που έφερα με το μάθημα της Μικροοικονομίας το έφερα γιατί ο καθηγητής συνταξιοδοτήθηκε πρόσφατα και επειδή είναι μάθημα α' εξαμήνου. Όχι ότι στα μαθήματα λογιστικής δε γίνεται σφαγή. Νομίζω ότι είναι υπερβολή το να συζητάμε το αν θα έπρεπε να υπάρχει στο πρόγραμμα σπουδών π.χ. η Μικροοικονομία και η Μακροοικονομία. Απαγορεύεται να έχουμε και κάποιες ευρύτερες γνώσεις και όχι απλά να ξέρουμε να κάνουμε τη τάδε λογιστική εγγραφή; Το ένα δεν αναιρεί το άλλο.

 

 

Για τα υπόλοιπα τραλαλά τι ωραία που περνάμε στην εξοχή. Το λογικό, σωστό, δίκαιο είναι να μπαίνουν όλοι και να βγαίνουν λίγοι. Όσοι αξίζουν.

 

Να μπαίνουν όλοι στη δημόσια ανώτατη εκπαίδευση είτε έχουν τις στοιχειώδεις γνώσεις είτε όχι; Σε ποιές αίθουσες θα χωρέσουν όλοι αυτοί; Πολύ απλά δεν υπάρχουν θέσεις για όλους, δεν υπάρχουν τέτοιες υποδομές, πρέπει να υπάρχουν και κάποια κριτήρια εισαγωγής. Το να κοπεί κάποιος μία φορά σε πανελλαδικές δε σημαίνει ότι θα κόβεται για πάντα, μπορεί να ξαναπροσπαθήσει, δεν απαγορεύεται.

 

Το ποιος αξίζει δεν μπορεί να προσδιορίσουν οι πανελλήνιες. Το κόψιμο γίνεται με πολύ χοντροκομμένα και λάθος κριτήρια. Κανείς δεν είπε λοιπόν να βγαίνουν περισσότεροι γιατροί, δικηγόροι, λογιστές κλπ. Αυτό που λέμε είναι να παίρνουν πτυχίο αυτοί που έχουν όρεξη και ενδιαφέρον ένα συγκεκριμένο επάγγελμα και όχι όσοι έχουν το χάρισμα φωτογραφικής μνήμης, όσοι έχουν άπλετο χρόνο για διάβασμα, όσων οι γονείς τα έχουν και τα δίνουν και άλλα ωραία.

 

Είναι άλλο θέμα το να λέμε ότι πρέπει να βρεθεί ένας άλλος τρόπος αξιολόγησης και άλλο το να λέμε το να μπουν όλοι χωρίς κανένα κριτήριο στη τριτοβάθμια εκπαίδευση. Για μένα η μεγαλύτερη αδικία του συστήματος είναι ότι υπάρχουν ένα σωρό ΑΕΙ και ΤΕΙ στην επαρχία ενώ οι περισσότεροι κατοικούμε π.χ. στην Αθήνα ή Θεσσαλονίκη.

Έχω αδικηθεί προσωπικά από το σύστημα πανελλαδικών, δεν είμαι παπαγάλος, έγραψα χάλια σε κάτι μαθήματα τύπου Ιστορίας, Φυσικής ( 10 μαθήματα τότε) και δεν είχα καλούς προφορικούς βαθμούς γιατί γενικά στο λύκειο που ήμουνα δε μας βάζανε καλούς βαθμούς. Έδωσα 2 φορές πανελλαδικές και όμως δε μπήκα εκεί που ήθελα. Θα μπορούσα να συνεχίσω να προσπαθώ μέχρι να γεράσω, δική μου επιλογή ήταν αυτό.

 

Στο σχολείο μου τουλάχιστον οι μισοί μαθητές είχανε μέσο όρο κάτω της βάσης στις πανελλαδικές. Μήπως πρέπει να προβληματιστούμε στο γιατί γίνεται αυτό και πώς αυτοί έχουν καταφέρει να πάρουν απολυτήριο λυκείου και όχι στο να τους χαιδεύουμε τα αυτιά;

 

Το σύστημα αξιολόγησης των πανελλαδικών είναι προβληματικό αλλά καλώς ή κακώς αυτό υπάρχει αυτή τη στιγμή και με αυτό πορευόμαστε μέχρι να αλλάξει. Σαφώς και πρέπει να αλλάξει το σύστημα αξιολόγησης αλλά όχι επειδή έχουμε ένα προβληματικό σύστημα να τα ισοπεδώσουμε όλα για να μην αδικήσουμε κάποιον.

 

Τέλος, όσον αφορά το θέμα της εργασίας κοιτώντας τις αγγελίες που δημοσιεύονται είναι αρκετά σαφές ότι τα πτυχία δε βοηθάνε και ιδιαίτερα. Τα προσόντα που ζητάνε είναι απολυτήριο λυκείου, αγγλικά τουλάχιστον πολύ καλού επιπέδου, χρήση Η/Υ και συγκεκριμένων προγραμμάτων και σαφέστατα προυπηρεσία στο αντικείμενο της θέσης ( προυπηρεσία δε ζητιέται μόνο στα επαγγέλματα λογιστικής ).

 

 

---------- Προσθήκη στις 12:57 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 12:39 ----------

 

 

Προς Praetorianos:

 

Δε κάνω quote το κείμενο , το post μου είναι ήδη τεράστιο. Το επιχείρημα σου ότι λόγω της υπερπληθώρας των λογιστών οι εργοδότες θα παίρνουν μόνο αποφοίτους ΑΕΙ που βασίζεται; Το θέμα είναι ποιός θα τους βγάλει τη δουλειά με τα λιγότερα δυνατά χρήματα και ας είναι και των ΙΕΚ. Δε χρειάζονται τόσο πολλοί με δικαίωμα υπογραφής Α' Λογιστή στην αγορά ( μιλάω πάντα για τις βαθμίδες που μπορεί να φτάσει ένας λογιστής αναλόγως πτυχίου και προυπηρεσίας, δε φτάνει μόνο το Πτυχίο).

 

Φτάνεις στο άλλο άκρο λέγοντας ότι δε πειράζει ένας απόφοιτος Πανεπιστημίου να μη ξέρει να κάνει λογιστικές εγγραφές και να διαβάζει ισολογισμό και ότι θα το μάθει στη δουλειά. Ναι να έχει ευρύτερες γνώσεις αλλά να έχει και τις στοιχειώδεις βάσεις για να ξεκινήσει να δουλεύει. Κακά τα ψέμματα τι να τον κάνει ο εργοδότης αν δε ξέρει τίποτα επί της δουλειάς και γιατί να του πληρώσει και επίδομα πτυχίου;

 

Μήπως δε κατάλαβα καλά τι ήθελες να πεις;

 

Προς aris1986:

 

Δε νομίζω να ισχυρίστηκε κανείς ότι όποιος έχει μέσο όρο κάτω του 10 είναι χαζός ούτε ότι στα ΤΕΙ και στα ΑΕΙ όλοι οι φοιτητές ξέρουν το αντικείμενο. Σπουδαστές με αυτά τα χαρακτηριστικά υπάρχουν και στο δικό μου ΤΕΙ που η βάση εισαγωγής είναι πάνω του 13. Όμως έχουμε πολλές μετεγγραφές από ΤΕΙ που μπαίνεις με πολύ χαμηλούς βαθμούς, αποφοίτους ΤΕΕ που δε ξέρουν τα μαθηματικά που χρειάζεται να ξέρουν και έχουμε και κάποιους σπουδαστές από άλλες χώρες που δε ξέρουν να γράψουν καλά στην Ελληνική γλώσσα ( δε ξέρω τι σύστημα εισαγωγής έχουν αυτοί των άλλων χωρών). Έχουμε και πολλούς που μπορεί να έχουν τις απαραίτητες βάσεις αλλά θέλουν να μην προσπαθήσουν καθόλου αλλά να πάρουν πτυχίο χαριστικά.

 

Και στα Πανεπιστήμια υπάρχουν άτομα που δε ξέρουν να λύνουν μία εξίσωση , που δε πατάνε ποτέ και παίρνουν πτυχίο αντιγράφοντας. Έχω γνωρίσει απόφοιτους ΕΜΠ που να μη καταλαβαίνουν τίποτα όταν τους εξηγείς για κάποιο δικαιολογητικό που χρειάζεσαι και ότι πρέπει να το πάρουν από κάποια δημόσια υπηρεσία και ότι δεν είσαι δημόσια υπηρεσία για να τους το χορηγήσεις εσύ. Δε θα υποτιμήσω όμως όλο το ΕΜΠ επειδή γνώρισα έναν - δύο αποφοίτους του με πρόβλημα συνεννόησης.

Ξέρω τέτοια άτομα αλλά φυσικά το ότι ξέρω τέτοια άτομα δε σημαίνει ότι είναι όλοι έτσι, θέλω να πιστεύω ότι αποτελούν μειοψηφία. Οι τεμπέληδες υπάρχουν παντού. Στα πανεπιστήμια όμως υπάρχει μεγαλύτερη ομοιογένεια στο επίπεδο των φοιτητών και άρα υποθέτω ότι μπορούν να κρατάνε καλύτερο επίπεδο στα μαθήματα ( σε αυτό δε μπορώ να εκφέρω γνώμη, δε σπουδάζω σε ΑΕΙ).

 

Δε ξέρω το ΤΕΙ σου τι πρόγραμμα σπουδών έχει και τι απαιτήσεις έχει. Με το 9,4 που έβγαλες ( που σημαίνει ότι δε διάβασες προφανώς, χωρίς διάθεση υποτίμησης το σχόλιο μου) δεν αντιμετώπισες κανένα πρόβλημα στο ΤΕΙ που πήγες, δεν ένιωσες ότι σε κάποιο μάθημα έχεις πρόβλημα να το παρακολουθήσεις; Π.χ. Στο ΤΕΙ Αθήνας πολλοί γνωστοί μου σε άλλα τμήματα έχουν προβλήματα σε μαθήματα που έχουν να κάνουν με Φυσική, Μαθηματικά, Χημεία και έχουν κάνει ιδιαίτερα για να τα περάσουν.

 

Προσωπικά έκανα ιδιαίτερα μαθήματα σε Μαθηματικά Κατεύθυνσης ( μπήκα από θεωρητική), μου φαίνονταν κινέζικα, έβλεπα ολοκλήρωμα και έλεγα τι ειναι αυτό το σηματάκι. Ο.Κ. τα μαθήματα αυτά του τμήματος μου δεν ήταν αλυσίδες, μπορούσες να τα χρωστάς και να τα αφήσεις στο τέλος, μικρό το κακό μπορείς να πεις. Αλλά το να μη μπορείς να αναλύσεις ένα διάγραμμα , να υπολογίσεις ένα ποσοστό είναι πρόβλημα σε όλα τα μαθήματα θεωρώ.

 

Y.Γ Που είσαι βρε Washcloud, δάσκαλε...

Δημοσ.
Δεν είναι εξίσου άδικο….

Άρα είναι άδικο.

Το ότι δεν διαμαρτυρόμαστε για τις καταταρκτήριες, σημαίνει ακριβώς ότι δεν έχουμε κόμπλεξ με τις δεύτερες ευκαιρίες και με τους βαθμούς, αλλά ότι θέλουμε απλώς ένα καλύτερο σύστημα. Τι σκ@τά σύστημα είναι αυτό που θα σου προσφέρει εισαγωγή σε ανώτατη/ανώτερη εκπαίδευση απλώς με 2 ημερών διάβασμα?

Δεν είπε κανείς για δύο ημερών διάβασμα. Το δύο ημερών διάβασμα και πήρες το πτυχίο υπάρχει τώρα με το υπάρχον σύστημα το οποίο υπερασπίζεσαι.

Είσαι βαθιά νυχτωμένος και αναρωτιέμαι πόσο θα το τραβήξεις ακόμα. Βλέπεις γιατί τα πανεπιστήμια δεν είναι για όλους? Σκοπός των πανεπιστημίων δεν είναι να σε κάνουν λογιστή/οικοδόμο/ειδικό στη C/χαρτοκουβαλητή πολυτελείας. Σκοπός των πανεπιστημίων είναι να σου προσφέρουν γνώση σφαιρική και μετά λόγω του ότι μαθαίνεις πως αποκτιέται και πως αφομοιώνεται η γνώση, εξειδικεύεσαι.

Ο σκοπός των πανεπιστημίων είναι αυτός που λες αλλά κατά κύριο λόγο είναι η επαγγελματική κατάρτιση γι’ αυτό παίρνεις και πτυχίο και αύριο μεθαύριο μπορείς να υπογράφεις, να κάνεις έναρξη επαγγέλματος κλπ. Αν είναι έτσι όπως τα λες τότε κακός δίνεται το δικαίωμα σε έναν απόφοιτο του ΠΑΜΑΚ άδεια ασκήσεως του επαγγέλματος του λογιστή. Να δίδεται μόνο άδεια ασκήσεως του επαγγέλματος του οικονομολόγου γενικά και αόριστα.

Τι σου λέω τώρα, εσύ θα ήθελες ένα σύστημα που μπαίνεις μπετό στην Πληροφορική και βγαίνεις ξέροντας να προγραμματίζεις Java. Τι να τα κάνουμε τώρα τα μαθηματικά και τις φυσικές, εμείς θέλουμε μπετόβλακες με εξειδίκευση. Τα ίδια και στα οικονομικά, τι σημασία έχει τώρα τι λέει η θεωρία και ποιος τον γαμεί τον Smith, μάθε εκεί να κάνεις 5 εγγραφές και άμε στη δουλειά σου.

Καλό είναι ξέρεις για τον Adam αλλά λόγω του ότι όπως έχω ξαναπεί ζεις ακόμη σε χρυσό κλουβάκι δεν κατέχεις το άθλημα. Στο αφεντικό που θα πας λοιπόν όταν σε ρωτήσει κάτι για την δουλειά σου εσύ πες του για τον Adam. Χωρίς να θέλω να σε στενοχωρήσω λοιπόν χ3στικε το boss για τον Adam. Εγώ θέλω επαγγελματίες και όχι ανειδίκευτους πτυχιούχους που έχουν πάρει πτυχίο με 30 μέρες διάβασμα το εξάμηνο.

Λες και κάποιος που έχει φάει 4 χρόνια να σπουδάζει οικονομικά και μαθηματικά θα δυσκολευτεί πολύ να μάθει να κάνει 2 εγγραφές και να διαβάζει ισολογισμούς. .

Δεν θα δυσκολευτεί απλώς θα χάσει κάποια χρόνια ακόμη από τη ζωή του μέχρι να μάθει. Όχι ότι είναι δύσκολα απλώς δεν θα υπάρχει κάποιος να σου μάθει τη δουλειά. Αν εσύ μπορεί να έχεις καιρό για χάσιμο γιατί ο μπαμπάς τα χώνει άλλοι δεν έχουν. Πρόσεχε θα έχεις φτάσει τα 30 και θα αμπελοφιλοσοφείς ακόμη.

 

Γιατί σκοπός των πανεπιστημίων δεν είναι να βγάλει εξειδικευμένους λογιστές, πόσο δύσκολο πια? Άμα γουστάρεις να βγεις λογιστής αποκλειστικά υπάρχουν πολλοί τρόποι, τρέχα ΤΕΙ λογιστικής, τρέχα ΙΕΚ, τρέχα να κάνεις σεμινάρια, τρέχα να βρεις δουλειά και άστο το γαμημένο το πανεπιστήμιο για κάποιον που έχει όρεξη να μάθει και κάτι παραπάνω.

Συγνώμη ρε συ εγώ νόμιζα ότι τα ΑΕΙ και τα ΤΕΙ υπάρχουν για να μάθεις και ένα επάγγελμα. Δυστυχώς αυτό που λες με τα ΙΕΚ είναι το ξέρουν οι εργοδότες. Ατιμάσου για πιστόλια.

Μέχρι πριν από λίγα χρόνια μπορούσες να μπεις στο ΣΟΛ έχοντας χαρτί Λυκείου μόνο! Μετά όταν είδαν ότι βγάζαμε 100.000 "λογιστές" (γιατί όλοι κάπου πρέπει να βολευτούμε), περιόρισαν τα κριτήρια. Όταν με το νέο σύστημα βγαίνουν 150.000 "λογιστές" θα αρχίσουν να απαιτούν μόνο απόφοιτους ΑΕΙ στα λογιστικά γραφεία και τότε να δω που θα τα βάλουν τα χαρτιά τους αυτοί που ήθελαν να μπουν με 3.

Ξαναλέω ότι τα κριτήρια είναι λάθος και όχι πρέπει να δίνονται πτυχία αέρα. Αέρα πτυχία δίνονται με υπάρχον σύστημα.

Αυτό που θα κερδίσουν οι υπόλοιποι είναι να μπουν σε ένα ΤΕΙ καλαθοπλεκτικής με την ψεύτικη ελπίδα ότι κάτι αξίζει, πληρώνοντας ένα σωρό λεφτά και μετά και στα υπόλοιπα ΑΕΙ/ΤΕΙ θα γίνει αυτό που λέει η black_widow. Τι να ασχολούμαι τώρα με τους μπλόκους που δεν ξέρουν εξισώσεις και τι μαθηματικά να τους διδάξω. Ας τους μάθω εκεί τι είναι ενεργητικό μπας και πάρουν κανα χαρτί και βρούνε καμιά δουλειά με 700.

Ενώ εσύ που ξέρεις τον Smith θα εκτιμηθεί με πάνω από 700:lol::lol:. Όταν λοιπόν τελειώσεις με το καλό μην ζητήσεις βοήθεια από το μπαμπά για δουλειά και αν σου δίνουν 700 και ένσημα θα είσαι και χαρούμενος. Για δέστε έναν που τον περιμένουν να τελειώσει πως και πως για να τον κάνουν διευθυντή:lol:. Έχω μια θέση για καφετζή, ουρολόγο (αυτόν που στήνετε σε ουρές στην εφορία όχι γιατρό) σε λογιστήριο σου κάνει? Μαύρα μεσάνυχτα.

Εγώ σου λέω πως έχει η πραγματικότητα εσύ δεν εννοείς να το καταλάβεις.

 

---------- Προσθήκη στις 13:24 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 13:18 ----------

 

Το να σου μαθαίνουν αυστηρά μόνο τα της δουλειάς χωρίς να αποκτάς ευρύτερες γνώσεις μπορούν να το κάνουν και σχολές μεταλυκειακής εκπαίδευσης. Στο ότι δε μαθαίνεις λογιστικά σε ΑΕΙ, ΤΕΙ διαφωνώ. Στη σχολή μου ( που επαλαμβάνω δεν είναι τμήμα λογιστικής αλλά έχει κάποια λογιστικά μαθήματα) και αρχές λογιστικής μάθαμε, το ΕΓΛΣ μάθαμε, να δουλεύουμε λογιστικό πρόγραμμα μάθαμε ( όχι κάποιο ευρέως ζητούμενο όμως, μεγάλο - αυτό) και ΚΒΣ μάθαμε ( μέσα και σε αυτό πώς να συμπληρώνουμε Ε1, δηλώσεις Φ.Π.Α. κ.λ.π.) κ.λ.π. Στο πόσα καλά τα ξέρεις αυτά είναι δικό σου θέμα, στο πόσο έκατσες να διαβάσεις. Στα τμήματα Λογιστικής μαθαίνουν πιο πολλά. Δε μπορεί όμως να μάθεις τα πάντα από τη σχολή , χρειάζεται και προσωπική ενασχόληση και επαγγελματική εμπειρία. Λογικό δεν είναι;

 

Κανείς δεν είπε ότι δεν χρειάζεται η θεωρία. Όχι μόνο θεωρία όμως. Αν εσύ πιστεύεις ότι αυτά τα μαθήματα λογιστικής που κάνετε έχουν σχέση με τη λογιστική στην αγορά εργασίας να σε πληροφορήσω ότι είναι το 0,001% και ίσως λέω και πολύ. Όσο για το τμήμα λογιστικής των ΤΕΙ μην νομίζεις ότι κάνουν περισσότερα. Δεν έχει καμία σχέση το πόσο θα διαβάσεις γιατί σου δίνονται καν τα βιβλία. Αν θες να διαβάσεις για λογιστική δυστυχώς πρέπει να πας να τα αγοράσεις. Ε νοείται πως οι καθηγητές σου δεν γνωρίζουν να σου απαντήσουν σε ερωτήσεις που θα κάνεις εκτός από αυτούς που διατηρούν παράλληλα και γραφείο.

Δημοσ.
Μήπως δε κατάλαβα καλά τι ήθελες να πεις;

Ναι :-)

 

Το επιχείρημα σου ότι λόγω της υπερπληθώρας των λογιστών οι εργοδότες θα παίρνουν μόνο αποφοίτους ΑΕΙ που βασίζεται; Το θέμα είναι ποιός θα τους βγάλει τη δουλειά με τα λιγότερα δυνατά χρήματα και ας είναι και των ΙΕΚ. Δε χρειάζονται τόσο πολλοί με δικαίωμα υπογραφής Α' Λογιστή στην αγορά.

Αυτό ακριβώς που γίνεται τώρα στα άλλα επαγγέλματα (πχ πληροφορική-πλαίσιο). Όταν έχεις υπερπληθώρα πτυχιούχων αναγκαστικά συμπιέζονται οι μισθοί προς τα κάτω. Τώρα λοιπόν θα τσούξει να έχεις στο λογιστήριο σου λογιστές α' κατηγορίας, αν όμως αποκτήσουν αυτό το δικαίωμα κάμποσες χιλιάδες ακόμα και θα φτάσει απόφοιτος ΑΕΙ να ζητάει τα ίδια λεφτά με απόφοιτο ΤΕΙ/ΙΕΚ μπας και βρει δουλειά (γιατί τώρα όλοι οι απόφοιτοι ΑΣΟΕΕ νομίζουν θα γίνουν διευθυντές στην Coca-Cola) θα δεις που θα φτάσουν τα κριτήρια πρόσληψης. Δες τι έγινε με το ΣΟΛ.

 

Φτάνεις στο άλλο άκρο λέγοντας ότι δε πειράζει ένας απόφοιτος Πανεπιστημίου να μη ξέρει να κάνει λογιστικές εγγραφές και να διαβάζει ισολογισμό και ότι θα το μάθει στη δουλειά. Ναι να έχει ευρύτερες γνώσεις αλλά να έχει και τις στοιχειώδεις βάσεις για να ξεκινήσει να δουλεύει.

Δεν έφτασα στο άλλο άκρο, είπα ότι η σκέψη του apd453 να μην κάνουμε μαθήματα μακροοικονομίας και θεωρίες γιατί σπαταλάμε χρόνο αντί να μαθαίνουμε λογιστικές είναι εξωφρενική. Έχουμε μαθήματα κορμού 4 λογιστικές και τα παιδιά που το έχουν πάρει κατεύθυνση νομίζω κάνουν 8, χωρίς τα μαθήματα επιλογής που μπορείς να πάρεις επιπλέον και φαντάσου ότι είμαστε τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης.

 

Τα παιδιά που είναι στο τμήμα Λογιστικής & Χρηματοοικονομικής κάνουν ακόμα περισσότερες φαντάζομαι, δηλαδή στα πόσα μαθήματα λογιστικής είναι κομπλέ ένας φοιτητής?

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...