Προς το περιεχόμενο

Καταργείται η βάση του 10


Praetorianos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Πρετ, το τελευταίο. Όχι κάτι περιοριστικό του στυλ "τέλειωσα θεωρητική άρα δεν παίζει να γίνω φυσικός", αλλά κάτι τέτοιο. Και νομίζω ο αποτελεσματικότερος τρόπος να γίνει, είναι όλα τα μαθήματα να είναι επιλογής.

 

Μα η αποστήθιση της ιστορίας δεν δείχνει επίπεδο μάθησης. Να αποστηθίσεις ένα βιβλίο δείχνει άλλα πράγματα. Και εξηγούμαι. Το να μάθεις κυριολεκτικά λέξη λέξη ένα βιβλίο δείχνει αποφασιστικότητα , προσαρμοστικότητα , προσήλωση στο στόχο που έχεις θέσει. Ξέρεις ότι πρέπει να το μάθεις για να πετύχεις . Θα προσαρμοστείς στο σύστημα γιατί δεν μπορείς να κάνεις αλλιώς , θα στρώσεις κάτω τον κώλο σου να κάνεις το πιο βαρετό πράγμα. Να μάθεις έναν βιβλίο ιστορίας όπως τα γράφει. Δεν είναι ότι είναι εφόδιο το συγκεκριμένο μάθημα τρελό για την μετέπειτα πορεία αλλά είναι ένα δείγμα - κατ εμε - ότι το συγκεκριμένο άτομο ξεσκίστηκε για να ξεσκίσει έναν θεσμό και του δίνω τα σέβη μου.

 

Έφυγα, καλή συνέχεια.

  • Απαντ. 202
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.
Πρετ, το τελευταίο. Όχι κάτι περιοριστικό του στυλ "τέλειωσα θεωρητική άρα δεν παίζει να γίνω φυσικός", αλλά κάτι τέτοιο.

Μα αυτό γίνεται σήμερα. Δηλαδή πόσο πιο περιοριστικό να το κάνουν να κόψουν την έκθεση από αυτούς που πάνε φυσικό?

 

Πες μου ποια μαθήματα θα έκοβες από κάποιον που πάει βιολογία ή ιατρική για να καταλάβω τι εννοείς.

Δημοσ.
Πρετ, το τελευταίο. Όχι κάτι περιοριστικό του στυλ "τέλειωσα θεωρητική άρα δεν παίζει να γίνω φυσικός", αλλά κάτι τέτοιο.

Μα αυτό γίνεται σήμερα. Δηλαδή πόσο πιο περιοριστικό να το κάνουν να κόψουν την έκθεση από αυτούς που πάνε φυσικό?

 

Πες μου ποια μαθήματα θα έκοβες από κάποιον που πάει βιολογία ή ιατρική για να καταλάβω τι εννοείς.

Δημοσ.

Το αν έχεις ταλέντο στα μαθηματικά τι σχέση μπορεί να έχει με το να έχεις το ταλέντο να αποστηθίζεις την ιστορία? Το αν είσαι ικανός λογιστής τι σχέση μπορεί να έχει με το αν γράφεις καλή έκθεση. Ο κάθε ανθρώπινος εγκέφαλος έχει ένα ταλέντο κάπου. Οι εγκέφαλοι που κάνουν λίγο από όλα μέτρια δεν μου λένε κάτι. Δυστυχώς το σύστημα προωθεί τέτοιου είδους εγκεφάλους αφήνοντας έξω μερικούς που θα ήταν ικανοί για πολλά συγκεκριμένα πράγματα επειδή όμως δεν έχουν φωτογραφική μνήμη, επειδή δεν τους αρέσουν τα λατινικά και δεν θέλουν να τα μάθουν κλπ μένουν στην απέξω. Το αν ένα μυαλό μπορεί να τα κάνει όλα αυτά καλά είναι το τέλειο αλλά πόσοι είναι αυτοί?

Υπερασπίζεσαι ένα σύστημα που έχει αποτύχει παταγωδώς και δεν θέλει και πολύ μυαλό να το καταλάβεις ιδιαίτερα εσύ που το ζεις από μέσα. Λόγο του ότι δεν σε έχω για χαζό αλλά το αντίθετο μάλιστα, ο μόνος λόγος λοιπόν που το κάνεις είναι για να μη θιχτούν τα επαγγελματικά σου συμφέροντα. Δεν είναι κακό. Είναι φυσιολογικό. Και εγώ στη θέση σου το ίδιο θα έκανα.

Δημοσ.

Το αν έχεις ταλέντο στα μαθηματικά τι σχέση μπορεί να έχει με το να έχεις το ταλέντο να αποστηθίζεις την ιστορία? Το αν είσαι ικανός λογιστής τι σχέση μπορεί να έχει με το αν γράφεις καλή έκθεση. Ο κάθε ανθρώπινος εγκέφαλος έχει ένα ταλέντο κάπου. Οι εγκέφαλοι που κάνουν λίγο από όλα μέτρια δεν μου λένε κάτι. Δυστυχώς το σύστημα προωθεί τέτοιου είδους εγκεφάλους αφήνοντας έξω μερικούς που θα ήταν ικανοί για πολλά συγκεκριμένα πράγματα επειδή όμως δεν έχουν φωτογραφική μνήμη, επειδή δεν τους αρέσουν τα λατινικά και δεν θέλουν να τα μάθουν κλπ μένουν στην απέξω. Το αν ένα μυαλό μπορεί να τα κάνει όλα αυτά καλά είναι το τέλειο αλλά πόσοι είναι αυτοί?

Υπερασπίζεσαι ένα σύστημα που έχει αποτύχει παταγωδώς και δεν θέλει και πολύ μυαλό να το καταλάβεις ιδιαίτερα εσύ που το ζεις από μέσα. Λόγο του ότι δεν σε έχω για χαζό αλλά το αντίθετο μάλιστα, ο μόνος λόγος λοιπόν που το κάνεις είναι για να μη θιχτούν τα επαγγελματικά σου συμφέροντα. Δεν είναι κακό. Είναι φυσιολογικό. Και εγώ στη θέση σου το ίδιο θα έκανα.

Δημοσ.
Το αν έχεις ταλέντο στα μαθηματικά τι σχέση μπορεί να έχει με το να έχεις το ταλέντο να αποστηθίζεις την ιστορία? Το αν είσαι ικανός λογιστής τι σχέση μπορεί να έχει με το αν γράφεις καλή έκθεση. Ο κάθε ανθρώπινος εγκέφαλος έχει ένα ταλέντο κάπου.

Αν έχεις ταλέντο στα μαθηματικά δεν χρειάζεται να ξέρεις ίχνος ιστορίας με το σημερινό σύστημα.

 

Αν θέλεις να μπεις λογιστική χρειάζεται απλά να ξέρεις να συντάσσεις δέκα προτάσεις την μία κάτω από την άλλη. Δεν είναι δα και τόσο τραγικό αυτό και στο λέει κάποιος που στην έκθεση τα πήγε χάλια άρα δεν τα κρίνω αυτά εκ του ασφαλούς.

 

Υπερασπίζομαι την βάση του 10 ως ένα ελάχιστο μέτρο για την ξεδιαλογή του επιπέδου μάθησης (και όχι της εξυπνάδας εννοείται) και όχι γιατί φοβάμαι αυτούς που θα μπουν με βάση κάτω του 10. Φυσικά έχεις δικαίωμα να μην το πιστέψεις ή να με αποκαλέσεις ψώνιο αλλά δεν μπορώ να κάνω κάτι.

 

Επίσης θεωρώ ότι κάποιος που δεν μπορεί να μάθει παραγώγιση σε λυκειακό επίπεδο μέσα σε ένα χρόνο δεν πρόκειται να το κάνει ούτε σε επίπεδο πανεπιστημίου μέσα σε ένα εξάμηνο. Κι αν το κάνει το θεωρώ βλακώδες να διαμαρτύρεται γιατί τάχα τον περιορίζει το υπάρχων σύστημα και όχι η στενοκεφαλιά του.

Δημοσ.
Το αν έχεις ταλέντο στα μαθηματικά τι σχέση μπορεί να έχει με το να έχεις το ταλέντο να αποστηθίζεις την ιστορία? Το αν είσαι ικανός λογιστής τι σχέση μπορεί να έχει με το αν γράφεις καλή έκθεση. Ο κάθε ανθρώπινος εγκέφαλος έχει ένα ταλέντο κάπου.

Αν έχεις ταλέντο στα μαθηματικά δεν χρειάζεται να ξέρεις ίχνος ιστορίας με το σημερινό σύστημα.

 

Αν θέλεις να μπεις λογιστική χρειάζεται απλά να ξέρεις να συντάσσεις δέκα προτάσεις την μία κάτω από την άλλη. Δεν είναι δα και τόσο τραγικό αυτό και στο λέει κάποιος που στην έκθεση τα πήγε χάλια άρα δεν τα κρίνω αυτά εκ του ασφαλούς.

 

Υπερασπίζομαι την βάση του 10 ως ένα ελάχιστο μέτρο για την ξεδιαλογή του επιπέδου μάθησης (και όχι της εξυπνάδας εννοείται) και όχι γιατί φοβάμαι αυτούς που θα μπουν με βάση κάτω του 10. Φυσικά έχεις δικαίωμα να μην το πιστέψεις ή να με αποκαλέσεις ψώνιο αλλά δεν μπορώ να κάνω κάτι.

 

Επίσης θεωρώ ότι κάποιος που δεν μπορεί να μάθει παραγώγιση σε λυκειακό επίπεδο μέσα σε ένα χρόνο δεν πρόκειται να το κάνει ούτε σε επίπεδο πανεπιστημίου μέσα σε ένα εξάμηνο. Κι αν το κάνει το θεωρώ βλακώδες να διαμαρτύρεται γιατί τάχα τον περιορίζει το υπάρχων σύστημα και όχι η στενοκεφαλιά του.

Δημοσ.
Το αν έχεις ταλέντο στα μαθηματικά τι σχέση μπορεί να έχει με το να έχεις το ταλέντο να αποστηθίζεις την ιστορία? Το αν είσαι ικανός λογιστής τι σχέση μπορεί να έχει με το αν γράφεις καλή έκθεση. Ο κάθε ανθρώπινος εγκέφαλος έχει ένα ταλέντο κάπου. Οι εγκέφαλοι που κάνουν λίγο από όλα μέτρια δεν μου λένε κάτι. Δυστυχώς το σύστημα προωθεί τέτοιου είδους εγκεφάλους αφήνοντας έξω μερικούς που θα ήταν ικανοί για πολλά συγκεκριμένα πράγματα επειδή όμως δεν έχουν φωτογραφική μνήμη, επειδή δεν τους αρέσουν τα λατινικά και δεν θέλουν να τα μάθουν κλπ μένουν στην απέξω. Το αν ένα μυαλό μπορεί να τα κάνει όλα αυτά καλά είναι το τέλειο αλλά πόσοι είναι αυτοί?

Υπερασπίζεσαι ένα σύστημα που έχει αποτύχει παταγωδώς και δεν θέλει και πολύ μυαλό να το καταλάβεις ιδιαίτερα εσύ που το ζεις από μέσα. Λόγο του ότι δεν σε έχω για χαζό αλλά το αντίθετο μάλιστα, ο μόνος λόγος λοιπόν που το κάνεις είναι για να μη θιχτούν τα επαγγελματικά σου συμφέροντα. Δεν είναι κακό. Είναι φυσιολογικό. Και εγώ στη θέση σου το ίδιο θα έκανα.

 

Δεν υπερασπίζομαι κανέναν σύστημα μίλησα για την μη εξίσωση ατόμων 18,19 με άτομα < 10. Είπα να μην τα ισοπεδώνουμε όλα. Τι σημαίνει καλύτερος και χειρότερος όπως ανέφερες. Στην συγκεκριμένη φάση ο άλλος είναι καλύτερος από εσένα. Το σύστημα όπως λες το πέρασα και εγώ ( σύστημα δεσμών) και το ξέσκισα όπως γράφω και παραπάνω. Αυτό όμως μου κόστισε ακόμα και φίλους. Δεν απειλούμαι γιατί δεν σκοπεύω να δουλέψω ποτέ στο δημόσιο καθώς έχω άλλες βλέψεις για τον εαυτό μου. Ευτυχώς στον Ιδιωτικό τομέα οι καλές σχολές θα έχουν πάντα αυτή την υπόληψη στα μάτια των εργοδοτών αν και όταν αποκτάς εμπειρία ο τίτλος έρχεται σε δεύτερη μοιρα.

 

Α και αν νομίζετε ότι μπαίνοντας στο πανεπιστήμιο δεν θα έχετε μαθήματα άχρηστα όπως η ιστορία που λέτε κάνετε μεγάλο λάθος. Αλλά θα πρέπει να τα δώσετε και να περάσετε την βάση.

Δημοσ.
Το αν έχεις ταλέντο στα μαθηματικά τι σχέση μπορεί να έχει με το να έχεις το ταλέντο να αποστηθίζεις την ιστορία? Το αν είσαι ικανός λογιστής τι σχέση μπορεί να έχει με το αν γράφεις καλή έκθεση. Ο κάθε ανθρώπινος εγκέφαλος έχει ένα ταλέντο κάπου. Οι εγκέφαλοι που κάνουν λίγο από όλα μέτρια δεν μου λένε κάτι. Δυστυχώς το σύστημα προωθεί τέτοιου είδους εγκεφάλους αφήνοντας έξω μερικούς που θα ήταν ικανοί για πολλά συγκεκριμένα πράγματα επειδή όμως δεν έχουν φωτογραφική μνήμη, επειδή δεν τους αρέσουν τα λατινικά και δεν θέλουν να τα μάθουν κλπ μένουν στην απέξω. Το αν ένα μυαλό μπορεί να τα κάνει όλα αυτά καλά είναι το τέλειο αλλά πόσοι είναι αυτοί?

Υπερασπίζεσαι ένα σύστημα που έχει αποτύχει παταγωδώς και δεν θέλει και πολύ μυαλό να το καταλάβεις ιδιαίτερα εσύ που το ζεις από μέσα. Λόγο του ότι δεν σε έχω για χαζό αλλά το αντίθετο μάλιστα, ο μόνος λόγος λοιπόν που το κάνεις είναι για να μη θιχτούν τα επαγγελματικά σου συμφέροντα. Δεν είναι κακό. Είναι φυσιολογικό. Και εγώ στη θέση σου το ίδιο θα έκανα.

 

Δεν υπερασπίζομαι κανέναν σύστημα μίλησα για την μη εξίσωση ατόμων 18,19 με άτομα < 10. Είπα να μην τα ισοπεδώνουμε όλα. Τι σημαίνει καλύτερος και χειρότερος όπως ανέφερες. Στην συγκεκριμένη φάση ο άλλος είναι καλύτερος από εσένα. Το σύστημα όπως λες το πέρασα και εγώ ( σύστημα δεσμών) και το ξέσκισα όπως γράφω και παραπάνω. Αυτό όμως μου κόστισε ακόμα και φίλους. Δεν απειλούμαι γιατί δεν σκοπεύω να δουλέψω ποτέ στο δημόσιο καθώς έχω άλλες βλέψεις για τον εαυτό μου. Ευτυχώς στον Ιδιωτικό τομέα οι καλές σχολές θα έχουν πάντα αυτή την υπόληψη στα μάτια των εργοδοτών αν και όταν αποκτάς εμπειρία ο τίτλος έρχεται σε δεύτερη μοιρα.

 

Α και αν νομίζετε ότι μπαίνοντας στο πανεπιστήμιο δεν θα έχετε μαθήματα άχρηστα όπως η ιστορία που λέτε κάνετε μεγάλο λάθος. Αλλά θα πρέπει να τα δώσετε και να περάσετε την βάση.

Δημοσ.

Πολυ γελιο εχω ριξει.

 

Μια καλουτσικη λυση θα ηταν να τελειωνε το σχολειο κ μετα ο καθεις, ΟΠΟΤΕ ΗΘΕΛΕ, να εδινε συγκεκριμενες εισαγωγικες εξετασεις με συγκεκριμενα μαθηματα σε καθε σχολη. Ειδος μαθηματων, θεματα κ βαθμολογηση απο τη σχολη κ μονο. Το σχολειο ας εμενε στην γυμναστικη, τα θρησκευτικα, την πενθημερη κ τα μπουγελα.

 

Το ιδανικο θα ηταν κ αφου μπει καποιος στη σχολη, μετα να ηταν 10 φορες πιο δυσκολο να βγει, αλλα αυτο θελει καθηγηταδες, αξιολογησεις και υποδομες. Δεν ειμαστε για τετοια τα επομενα 200 χρονια σαν Ελλαδα.

Δημοσ.
Δεν ξέρω τι σπουδάζεις αλλά είμαι σίγουρος ότι αν πιάσω έναν απόφοιτο ΑΕΙ οικονομικών - λογιστή που δεν έχει δουλέψει ακόμη και τον ρωτήσω μια πολύ μέτριας δυσκολίας λογιστική εγγραφή (τις δύσκολες τις έχω ξεχάσει και εγώ) δεν θα ξέρει. Μπορεί να μην ξέρει ούτε τις απλές.

 

+1000. Eξάλλου υπάρχουν και πανεπιστήμια που βγάζουν λογιστές με 3-4 μαθήματα λογιστικής ( εννοώ ότι φτάνουν μέχρι και α' λογιστές). Καλό είναι να μη γενικεύουμε τόσο πολύ ειδικά για ένα επαγγελματικό τομέα που τα Πανεπιστήμια - ΤΕΙ σου δίνουν ένα επίπεδο γνώσεων που σίγουρα δεν επαρκεί για να βγεις στην αγορά εργασίας. Μη θεοποιείτε τόσο τα Πανεπιστήμια και τα ΤΕΙ, η ουσία είναι μία, δεν υπάρχουν δουλειές πάνω σε αυτό που σπουδάζουμε και αφού δεν υπάρχουν δουλειές πώς θα μάθουμε κάτι περισσότερο από θεωρητικές γνώσεις;

 

Πάντως όντας σπουδάστρια σε κεντρικό ΤΕΙ που γίνονται πολλές μετεγγραφές από άλλα ΤΕΙ έχω διαπιστώσει ότι όντως το επίπεδο συνεχώς και χαμηλώνει. Οι καθηγητές ( η πλειοψηφία) συνεχώς και ξεφτιλίζουν το επίπεδο των μαθημάτων τους , μειώνουν την ύλη κ.λ.π. για να περνάνε οι σπουδαστές χωρίς να διαβάσουν και πολλές ώρες ( το παραδέχονται κιόλας αρκετοί ανοιχτά ότι χαμηλώνουν το επίπεδο διδασκαλίας). Τι μαθηματικά για Οικονομικές Επιστήμες να διδάξει π.χ. ο άλλος όταν πολλοί δε ξέρουν να λύσουν ένα σύστημα δύο αγνώστων;

 

Προσωπικά μέχρι το Δ' εξάμηνο άντεξα να παρακολουθώ μαθήματα στο ΤΕΙ, μετά πήγαινα μόνο εργαστήρια και διάβαζα μόνη δουλεύοντας παράλληλα. Θα ζήταγα λεφτά από γονείς και θα παρακολουθούσα μόνο αν η εκπαίδευση ήταν πραγματικά ανωτάτου επιπέδου.

 

Τα μαθήματα τύπου σχολείο σε μεγαλύτερη ηλικία που συνεχίζουμε τη παπαγαλία ακάθεκτοι και κάνουμε και καμία εργασία της πλάκας δεν έχουνε να μου προσφέρουνε κάτι. Για να μη πω για τη φοβερή διδασκαλία μερικών καθηγητών που παπαγαλίζουν κανένα βιβλίο των εκδόσεων Wiley και τα απαγγέλουν στην αίθουσα σαν να είναι δικές τους ιδέες ( προφανώς φαντάζονται ότι κανένας σπουδαστής δε διαβάζει αυτές τις εκδόσεις :lol:).

 

Το θέμα είναι , θέλουμε ανώτατη εκπαίδευση για όλους για να έχουμε και τη δικαιολογία ότι οι νέοι δεν εργάζονται γιατί σπουδάζουν και να περηφανεύονται οι γονείς ότι το παιδί τους σπούδασε ή ανώτατη εκπαίδευση με την ουσιαστική έννοια της λέξης; Ρητορική είναι η ερώτηση :devil:

 

Υ.Γ. Αυτό που ειπώθηκε σχετικά με τους ισολογισμούς το θεωρώ λίγο υπερβολικό. Στα περισσότερα τμήματα υπάρχει και μάθημα σχετικό με ανάλυση λογιστικών καταστάσεων.

Δημοσ.
Πολυ γελιο εχω ριξει.

 

Μια καλουτσικη λυση θα ηταν να τελειωνε το σχολειο κ μετα ο καθεις, ΟΠΟΤΕ ΗΘΕΛΕ, να εδινε συγκεκριμενες εισαγωγικες εξετασεις με συγκεκριμενα μαθηματα σε καθε σχολη. Ειδος μαθηματων κ θεματα απο τη σχολη κ μονο. Το σχολειο ας εμενε στην γυμναστικη, τα θρησκευτικα, την πενθημερη κ τα μπουγελα.

 

Το ιδανικο θα ηταν κ αφου μπει καποιος στη σχολη, μετα να ηταν 10 φορες πιο δυσκολο να βγει, αλλα αυτο θελει καθηγηταδες, αξιολογησεις και υποδομες. Δεν ειμαστε για τετοια τα επομενα 200 χρονια σαν Ελλαδα.

 

Καλή λύση αυτή αλλά σκέψου τι θα γινόταν στις σχολές πχ ανθοκομική που θα βαράγανε μύγες και τι στις καλές :-D:-D

 

Δεν χρειάζεται να γίνει πιο δύσκολη απλά να γίνει όπως την Αγγλία. Οποιος δεν περνάει συγκεκριμένο αριθμό μαθήματων ανα έτος να την κάνει με ελαφρά.

Δημοσ.
Καλή λύση αυτή αλλά σκέψου τι θα γινόταν στις σχολές πχ ανθοκομική που θα βαράγανε μύγες και τι στις καλές :-D:-D

 

Δεν χρειάζεται να γίνει πιο δύσκολη απλά να γίνει όπως την Αγγλία. Οποιος δεν περνάει συγκεκριμένο αριθμό μαθήματων ανα έτος να την κάνει με ελαφρά.

 

Αυτονοητο οτι δε θα μπορουσαν να περασουν ολοι στις καλες.

 

Οι πορτες της ανθοκομιας (μετα εξετασεων) θα ηταν παντα ανοιχτες για τους αποτυχοντες.

Δημοσ.

Μόνο ένα πρόβλημα εντοπίζω ας πούμε ότι δίνεις μια φορά τον χρόνο συγκεκριμένα μαθήματα και θέλεις να μπεις σε μια καλή σχολή. Αποτυγχάνεις και πρέπει να περιμένεις μέχρι του χρόνου να δώσεις πάλι. Τι κάνεις ? Ξαναδιαβάζεις για την καλή ή για την κακή σχολή? Τουλάχιστον με αυτό το σύστημα με ένα μόνο διαγωνισμό ξέρεις ότι μπορεί να πιάσεις κάποια σχολή βάσει μια ιεραρχίας προτιμήσεων που έχεις θέσει . Στην περίπτωση την δικιά σου πρέπει να δώσεις εξετάσεις σε δέκα σχολές για να πεις ότι κάπου μπαίνεις μέσα σε μια περίοδο αιτήσεων κάτι που δεν το βλέπω δυνατό.

Δημοσ.

Μάλλον έχασα την απόφαση που βγάζει τα κόμματα από τα Πανεπιστήμια πριν την κατάργηση της βάσης του 10.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...