Προς το περιεχόμενο

Καταργείται η βάση του 10


Praetorianos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Εγώ προτείνω από αύριο και κατάργηση των πανελλαδικών, εισαγωγή όλων όπου θέλουν και "το μέλλον θα δείξει".

 

Πραγματικα ειναι το πιο σωστο πραγμα που εχω ακουσει-διαβασει τον τελευταιο καιρο.

  • Απαντ. 202
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Είναι υπερβολικά πολλά τα παραδείγματα σπουδαστών που πέρασαν επειδή διάβασαν 1-2 χρονιές και μετά.... τρεις λαλούν και δυο χορεύουν. Και αυτοί πτυχιούχοι θα είναι αύριο. Εσύ τους θεωρείς ικανούς? Τους θεωρείς ανώτερους από τους <10?

Και ξανά λοιπόν

Ο στόχος είναι να μπαίνουν ΟΛΟΙ και να βγαίνουν αυτοί που αξίζουν και όχι να μπαίνουν κάποιοι και να βγαίνουν είτε αξίζουν είτε όχι.

Δημοσ.

Είναι υπερβολικά πολλά τα παραδείγματα σπουδαστών που πέρασαν επειδή διάβασαν 1-2 χρονιές και μετά.... τρεις λαλούν και δυο χορεύουν. Και αυτοί πτυχιούχοι θα είναι αύριο. Εσύ τους θεωρείς ικανούς? Τους θεωρείς ανώτερους από τους <10?

Και ξανά λοιπόν

Ο στόχος είναι να μπαίνουν ΟΛΟΙ και να βγαίνουν αυτοί που αξίζουν και όχι να μπαίνουν κάποιοι και να βγαίνουν είτε αξίζουν είτε όχι.

Δημοσ.
Είναι υπερβολικά πολλά τα παραδείγματα σπουδαστών που πέρασαν επειδή διάβασαν 1-2 χρονιές και μετά.... τρεις λαλούν και δυο χορεύουν. Και αυτοί πτυχιούχοι θα είναι αύριο. Εσύ τους θεωρείς ικανούς? Τους θεωρείς ανώτερους από τους <10?

Το ότι είναι μερικώς στραβό το σύστημα, όπως έχω πει αρκετές φορές, δεν σημαίνει ότι έχουμε άλλοθι να το πηδήξουμε τελείως.

 

Εξαρτάται τι εννοείς ανώτερους. Εγώ ας πούμε απλά θεωρώ ότι έχουν το potential να διαβάσουν αρκετά ώστε να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις, δεν σημαίνει ότι μπορούν ή ότι είναι καλύτεροι/εξυπνότεροι άνθρωποι από αυτούς που δεν πέρασαν.

 

Το καλύτερο θα ήταν να σοβαρευόμασταν λίγο και να ανεβάζαμε το επίπεδο. Κι αυτό σίγουρα δεν μπορεί να αρχίσει όταν καταργείς την βάση του 10 για να εξυπηρετήσεις τοπικές κοινωνίες, άνεργους καθηγητές και μαθητές που "ατύχησαν" στις πανελλήνιες.

 

Ο στόχος είναι να μπαίνουν ΟΛΟΙ και να βγαίνουν αυτοί που αξίζουν και όχι να μπαίνουν κάποιοι και να βγαίνουν είτε αξίζουν είτε όχι.

Άρα θα θεωρούσες σωστό μέτρο και την κατάργηση παντώς είδους προϋποθέσεων για την εισαγωγή στα πανεπιστήμια έτσι?

Δημοσ.
Είναι υπερβολικά πολλά τα παραδείγματα σπουδαστών που πέρασαν επειδή διάβασαν 1-2 χρονιές και μετά.... τρεις λαλούν και δυο χορεύουν. Και αυτοί πτυχιούχοι θα είναι αύριο. Εσύ τους θεωρείς ικανούς? Τους θεωρείς ανώτερους από τους <10?

Το ότι είναι μερικώς στραβό το σύστημα, όπως έχω πει αρκετές φορές, δεν σημαίνει ότι έχουμε άλλοθι να το πηδήξουμε τελείως.

 

Εξαρτάται τι εννοείς ανώτερους. Εγώ ας πούμε απλά θεωρώ ότι έχουν το potential να διαβάσουν αρκετά ώστε να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις, δεν σημαίνει ότι μπορούν ή ότι είναι καλύτεροι/εξυπνότεροι άνθρωποι από αυτούς που δεν πέρασαν.

 

Το καλύτερο θα ήταν να σοβαρευόμασταν λίγο και να ανεβάζαμε το επίπεδο. Κι αυτό σίγουρα δεν μπορεί να αρχίσει όταν καταργείς την βάση του 10 για να εξυπηρετήσεις τοπικές κοινωνίες, άνεργους καθηγητές και μαθητές που "ατύχησαν" στις πανελλήνιες.

 

Ο στόχος είναι να μπαίνουν ΟΛΟΙ και να βγαίνουν αυτοί που αξίζουν και όχι να μπαίνουν κάποιοι και να βγαίνουν είτε αξίζουν είτε όχι.

Άρα θα θεωρούσες σωστό μέτρο και την κατάργηση παντώς είδους προϋποθέσεων για την εισαγωγή στα πανεπιστήμια έτσι?

Δημοσ.
Αλήθεια πιστεύεις ότι χ3στηκα για τον κάθε λογιστή που θα αποφοιτήσει από ΤΕΙ της πέρα ραχούλας που έχει βάση 4 και η κατάρτιση του περιορίζεται στο να ξέρει να κάνει 5 εγγραφές?

 

Δεν ξέρω τι σπουδάζεις αλλά είμαι σίγουρος ότι αν πιάσω έναν απόφοιτο ΑΕΙ οικονομικών - λογιστή που δεν έχει δουλέψει ακόμη και τον ρωτήσω μια πολύ μέτριας δυσκολίας λογιστική εγγραφή (τις δύσκολες τις έχω ξεχάσει και εγώ) δεν θα ξέρει. Μπορεί να μην ξέρει ούτε τις απλές.

Δημοσ.
Αλήθεια πιστεύεις ότι χ3στηκα για τον κάθε λογιστή που θα αποφοιτήσει από ΤΕΙ της πέρα ραχούλας που έχει βάση 4 και η κατάρτιση του περιορίζεται στο να ξέρει να κάνει 5 εγγραφές?

 

Δεν ξέρω τι σπουδάζεις αλλά είμαι σίγουρος ότι αν πιάσω έναν απόφοιτο ΑΕΙ οικονομικών - λογιστή που δεν έχει δουλέψει ακόμη και τον ρωτήσω μια πολύ μέτριας δυσκολίας λογιστική εγγραφή (τις δύσκολες τις έχω ξεχάσει και εγώ) δεν θα ξέρει. Μπορεί να μην ξέρει ούτε τις απλές.

Δημοσ.

Εξαρτάται τι εννοείς ανώτερους. Εγώ ας πούμε απλά θεωρώ ότι έχουν το potential να διαβάσουν αρκετά ώστε να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις, δεν σημαίνει ότι μπορούν ή ότι είναι καλύτεροι/εξυπνότεροι άνθρωποι από αυτούς που δεν πέρασαν.

 

Ξερω ατομα που εχουν περασει στο πολυτεχνειο με τρελους σχολικους βαθμους και τωρα ειναι αστα να πανε.Τα παρατησαν ολα σχεδον

Δημοσ.

Εξαρτάται τι εννοείς ανώτερους. Εγώ ας πούμε απλά θεωρώ ότι έχουν το potential να διαβάσουν αρκετά ώστε να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις, δεν σημαίνει ότι μπορούν ή ότι είναι καλύτεροι/εξυπνότεροι άνθρωποι από αυτούς που δεν πέρασαν.

 

Ξερω ατομα που εχουν περασει στο πολυτεχνειο με τρελους σχολικους βαθμους και τωρα ειναι αστα να πανε.Τα παρατησαν ολα σχεδον

Δημοσ.

Μπλαμπλα τα χουμε ξαναπεί μπλαμπλα εισαγωγικές εξετάσεις και όχι εξαγωγικές μπλα.

Την πρώτη χρονιά όλοι θα δηλώσουν ΕΜΠ, Νομική και Ιατρική. Το 70% θα κοπεί, το υπόλοιπο 15% θα ξανακοπεί αν θεσπιστεί όριο (αν και αυτό σηκώνει κουβέντα με τέτοιους πέτσες καθηγητές χωρίς αξιολόγηση) και όλα θα πάρουν το δρόμο τους. Τώρα να βλέπω σούργελα στη Νομική επειδή παπαγάλισαν καλά την Ιστορία, ε.

Δημοσ.

Μπλαμπλα τα χουμε ξαναπεί μπλαμπλα εισαγωγικές εξετάσεις και όχι εξαγωγικές μπλα.

Την πρώτη χρονιά όλοι θα δηλώσουν ΕΜΠ, Νομική και Ιατρική. Το 70% θα κοπεί, το υπόλοιπο 15% θα ξανακοπεί αν θεσπιστεί όριο (αν και αυτό σηκώνει κουβέντα με τέτοιους πέτσες καθηγητές χωρίς αξιολόγηση) και όλα θα πάρουν το δρόμο τους. Τώρα να βλέπω σούργελα στη Νομική επειδή παπαγάλισαν καλά την Ιστορία, ε.

Δημοσ.

 

Άρα θα θεωρούσες σωστό μέτρο και την κατάργηση παντώς είδους προϋποθέσεων για την εισαγωγή στα πανεπιστήμια έτσι?

 

Απλά πράγματα. Ο καθένας πάει εκεί που έχει όρεξη και όχι εκεί που έτυχε να περάσει. Δίνει σοβαρές εξετάσεις στα μαθήματα του εξαμήνου. 1-2-3 δεν το πέρασες το μάθημα? Έφυγες. Αν θέλουν πολλοί την εν λόγο ειδικότητα τότε ο ανταγωνισμός και η δυσκολία να περάσεις το μάθημα μεγαλώνει. Ποιο απλά δεν γίνεται. Έτσι κάνεις δεν επαναπαύεται και κανείς δεν έχει δικαιολογίες κλπ κλπ. Να αρχίσουν επιτέλους να γίνονται εργασίες πραγματικές, με ανταγωνισμό και όχι αντιγραφή στην αντιγραφή. Αλλά που όλα αυτά, αφού τα έχουμε ξαναπεί φίλε μου "ο κάθε ένας την πάρτι του". Εμένα που δεν θίγονται τα συμφέροντά μου τα βλέπω έτσι. Εσένα που θίγονται τα βλέπεις γιουβέτσι.

Δημοσ.

 

Άρα θα θεωρούσες σωστό μέτρο και την κατάργηση παντώς είδους προϋποθέσεων για την εισαγωγή στα πανεπιστήμια έτσι?

 

Απλά πράγματα. Ο καθένας πάει εκεί που έχει όρεξη και όχι εκεί που έτυχε να περάσει. Δίνει σοβαρές εξετάσεις στα μαθήματα του εξαμήνου. 1-2-3 δεν το πέρασες το μάθημα? Έφυγες. Αν θέλουν πολλοί την εν λόγο ειδικότητα τότε ο ανταγωνισμός και η δυσκολία να περάσεις το μάθημα μεγαλώνει. Ποιο απλά δεν γίνεται. Έτσι κάνεις δεν επαναπαύεται και κανείς δεν έχει δικαιολογίες κλπ κλπ. Να αρχίσουν επιτέλους να γίνονται εργασίες πραγματικές, με ανταγωνισμό και όχι αντιγραφή στην αντιγραφή. Αλλά που όλα αυτά, αφού τα έχουμε ξαναπεί φίλε μου "ο κάθε ένας την πάρτι του". Εμένα που δεν θίγονται τα συμφέροντά μου τα βλέπω έτσι. Εσένα που θίγονται τα βλέπεις γιουβέτσι.

Δημοσ.
Είναι υπερβολικά πολλά τα παραδείγματα σπουδαστών που πέρασαν επειδή διάβασαν 1-2 χρονιές και μετά.... τρεις λαλούν και δυο χορεύουν. Και αυτοί πτυχιούχοι θα είναι αύριο. Εσύ τους θεωρείς ικανούς? Τους θεωρείς ανώτερους από τους <10?

Και ξανά λοιπόν

 

 

Τι λέτε βρε παιδιά δεν αξίζει αυτός που έγραψε 19 φεύγα? Το άτομο αυτό είχε τις ψυχικές δυνάμεις , την υπομονή , την αποφασιστικότητα, την πνευματική καθαρότητα υπό πίεση να αντεπεξέλθει σε έναν δύσκολο θεσμό. Αν μετά την επιτυχία του επέλεξε ανά βάση και όχι ανά προτίμηση επειδή απλά δεν ήξερε τι ήθελε ή επειδή ο περίγυρος επέβαλλε τα θέλω του αυτό είναι άλλο ζήτημα. Μην τα ισοπεδώνουμε και όλα. Τώρα αν είναι καλύτερος απο αυτόν του <10. Θα σου πω. Αν και οι δύο έχουν ίδια κλίση και τους αρέσουν τα ίδια πράγματα θα τον φάει αυτόν του <10 γιατί απλά θα μπορεί να σταθεί σε δυσκολότερες καταστάσεις μεγάλου άγχους ,πίεσης χρόνου και υψηλών απαιτήσεων.

Δημοσ.
Είναι υπερβολικά πολλά τα παραδείγματα σπουδαστών που πέρασαν επειδή διάβασαν 1-2 χρονιές και μετά.... τρεις λαλούν και δυο χορεύουν. Και αυτοί πτυχιούχοι θα είναι αύριο. Εσύ τους θεωρείς ικανούς? Τους θεωρείς ανώτερους από τους <10?

Και ξανά λοιπόν

 

 

Τι λέτε βρε παιδιά δεν αξίζει αυτός που έγραψε 19 φεύγα? Το άτομο αυτό είχε τις ψυχικές δυνάμεις , την υπομονή , την αποφασιστικότητα, την πνευματική καθαρότητα υπό πίεση να αντεπεξέλθει σε έναν δύσκολο θεσμό. Αν μετά την επιτυχία του επέλεξε ανά βάση και όχι ανά προτίμηση επειδή απλά δεν ήξερε τι ήθελε ή επειδή ο περίγυρος επέβαλλε τα θέλω του αυτό είναι άλλο ζήτημα. Μην τα ισοπεδώνουμε και όλα. Τώρα αν είναι καλύτερος απο αυτόν του <10. Θα σου πω. Αν και οι δύο έχουν ίδια κλίση και τους αρέσουν τα ίδια πράγματα θα τον φάει αυτόν του <10 γιατί απλά θα μπορεί να σταθεί σε δυσκολότερες καταστάσεις μεγάλου άγχους ,πίεσης χρόνου και υψηλών απαιτήσεων.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...