Προς το περιεχόμενο

Καταργείται η βάση του 10


Praetorianos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Super Moderators
Δημοσ.

Εγώ λέω απλά πώς το βλέπω, πραγματικά δεν μπορείς να επεκταθείς (με το δικό μου σκεπτικό) γιατί η ανακοίνωση συγκρίνει την απόφαση με αυτή προηγούμενης κυβέρνησης, κτλ, κτλ, αλλά εφόσον δεν έχουμε χαρακτηρισμούς σε πολιτικούς, κόμματα, κίνητρα κομμάτων και τα λοιπά, εννοείται ότι η συζήτηση συνεχίζεται κανονικά.

  • Απαντ. 202
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
  • Super Moderators
Δημοσ.

Εγώ λέω απλά πώς το βλέπω, πραγματικά δεν μπορείς να επεκταθείς (με το δικό μου σκεπτικό) γιατί η ανακοίνωση συγκρίνει την απόφαση με αυτή προηγούμενης κυβέρνησης, κτλ, κτλ, αλλά εφόσον δεν έχουμε χαρακτηρισμούς σε πολιτικούς, κόμματα, κίνητρα κομμάτων και τα λοιπά, εννοείται ότι η συζήτηση συνεχίζεται κανονικά.

Δημοσ.

Το θέμα είναι πως ήδη η βάση του 10 είναι απαράδεκτα χαμηλή και εμείς κοιτάμε να μη μείνουν χωρίς "αντικείμενο" κάποιοι καθηγητές και χωρίς νοικάρηδες κάποιοι ιδιοκτήτες.

 

Προσωπικα θεωρω οτι δεν χρειαζοταν καν να μπει βαση.Γιατι?Γιατι οπως εγω πατωσα επειδη αγχωθηκα υπερβολικα για το τιποτα.Γιατι εδωσα 10 ηλιθια μαθηματα για το τιποτα παλι.Γιατι ενα στραβωπατημα σε ενα και καλα αδιαβλητο θεσμο οπως οι πανελληνιες μπορει να σε "καταστρεψει" και να μην πας εκει που θες και στην τελικη θα κανεις κατι που σου αρεσει.Γιατι η σχολη που περασα ηταν μεν χαμηλοβαθμη αλλα ηταν αυτο που ηθελα και σε 4 χρονια την τελειωσα (οση ηταν και η διαρκεια της).Γιατι αλλοι που μπηκαν και με πανω απο 10 ακομα να την τελειωσουν.Γιατι θεωρω οτι στην τελικη χρειαζεται να σου αρεσει κατι για να το κανεις ΣΩΣΤΑ και οχι να πηγαινεις σε ασχετες σχολες που δεν προκειται ποτε να ασχοληθεις με αυτο που θα κανεις.

Δημοσ.

Το θέμα είναι πως ήδη η βάση του 10 είναι απαράδεκτα χαμηλή και εμείς κοιτάμε να μη μείνουν χωρίς "αντικείμενο" κάποιοι καθηγητές και χωρίς νοικάρηδες κάποιοι ιδιοκτήτες.

 

Προσωπικα θεωρω οτι δεν χρειαζοταν καν να μπει βαση.Γιατι?Γιατι οπως εγω πατωσα επειδη αγχωθηκα υπερβολικα για το τιποτα.Γιατι εδωσα 10 ηλιθια μαθηματα για το τιποτα παλι.Γιατι ενα στραβωπατημα σε ενα και καλα αδιαβλητο θεσμο οπως οι πανελληνιες μπορει να σε "καταστρεψει" και να μην πας εκει που θες και στην τελικη θα κανεις κατι που σου αρεσει.Γιατι η σχολη που περασα ηταν μεν χαμηλοβαθμη αλλα ηταν αυτο που ηθελα και σε 4 χρονια την τελειωσα (οση ηταν και η διαρκεια της).Γιατι αλλοι που μπηκαν και με πανω απο 10 ακομα να την τελειωσουν.Γιατι θεωρω οτι στην τελικη χρειαζεται να σου αρεσει κατι για να το κανεις ΣΩΣΤΑ και οχι να πηγαινεις σε ασχετες σχολες που δεν προκειται ποτε να ασχοληθεις με αυτο που θα κανεις.

Δημοσ.
Έχεις απόλυτο δίκιο αλλά δεν νομίζω ο προετοριανός να άνοιξε το θέμα γιατί το δημόσιο χάνει λεφτά. Απλά νοιώθει αδικία γιατί αυτός είναι πάνω από το 10. Εξάλλου αυτή η περίπτωση είναι από τις πολύ λίγες περιπτώσεις που ένα μέρος των κατασπαταλημένων χρημάτων του κράτους καταλήγει και στον απλό πολίτη (έστω και μικρό)

Ευτυχώς που έχω και τον apd453 να διαχειρίζεται τα εσώψυχα μου γιατί δεν θα την πάλευα μόνος μου.

 

Τι σημασία έχει που έγραψα αυτό:

Γιατί οι τοπικές κοινωνίες και οι περισσευούμενοι καθηγητές δικαιώθηκαν στον αγώνα τους για ένα δίκαιο σύστημα, όπου σκοπός των ΑΕΙ/ΤΕΙ είναι η συντήρηση της τοπικής κοινωνίας και η μείωση της ανεργίας των καθηγητών και όχι η προάσπιση του επιπέδου τους. Συγχαρητήρια.

τι σημασία έχει που εγώ τελειώνω οπότε δεν με αγγίζει η φουρνιά που μπαίνει +4 χρόνια μετά από την δική μου, ο apd453 με ανακάλυψε πάλι. Μην ανησυχείς, ούτε τη θέση σου κυνηγάω ούτε χρειάζονται αλληλοκάλυψη οι μελλοντικοί συναδέλφοι σου.

 

Ο Snoob με κάλυψε απόλυτα.

Δημοσ.
Έχεις απόλυτο δίκιο αλλά δεν νομίζω ο προετοριανός να άνοιξε το θέμα γιατί το δημόσιο χάνει λεφτά. Απλά νοιώθει αδικία γιατί αυτός είναι πάνω από το 10. Εξάλλου αυτή η περίπτωση είναι από τις πολύ λίγες περιπτώσεις που ένα μέρος των κατασπαταλημένων χρημάτων του κράτους καταλήγει και στον απλό πολίτη (έστω και μικρό)

Ευτυχώς που έχω και τον apd453 να διαχειρίζεται τα εσώψυχα μου γιατί δεν θα την πάλευα μόνος μου.

 

Τι σημασία έχει που έγραψα αυτό:

Γιατί οι τοπικές κοινωνίες και οι περισσευούμενοι καθηγητές δικαιώθηκαν στον αγώνα τους για ένα δίκαιο σύστημα, όπου σκοπός των ΑΕΙ/ΤΕΙ είναι η συντήρηση της τοπικής κοινωνίας και η μείωση της ανεργίας των καθηγητών και όχι η προάσπιση του επιπέδου τους. Συγχαρητήρια.

τι σημασία έχει που εγώ τελειώνω οπότε δεν με αγγίζει η φουρνιά που μπαίνει +4 χρόνια μετά από την δική μου, ο apd453 με ανακάλυψε πάλι. Μην ανησυχείς, ούτε τη θέση σου κυνηγάω ούτε χρειάζονται αλληλοκάλυψη οι μελλοντικοί συναδέλφοι σου.

 

Ο Snoob με κάλυψε απόλυτα.

Δημοσ.
Προσωπικα θεωρω οτι δεν χρειαζοταν καν να μπει βαση.Γιατι?Γιατι οπως εγω πατωσα επειδη αγχωθηκα υπερβολικα για το τιποτα.Γιατι εδωσα 10 ηλιθια μαθηματα για το τιποτα παλι.Γιατι ενα στραβωπατημα σε ενα και καλα αδιαβλητο θεσμο οπως οι πανελληνιες μπορει να σε "καταστρεψει" και να μην πας εκει που θες και στην τελικη θα κανεις κατι που σου αρεσει.Γιατι η σχολη που περασα ηταν μεν χαμηλοβαθμη αλλα ηταν αυτο που ηθελα και σε 4 χρονια την τελειωσα (οση ηταν και η διαρκεια της).Γιατι αλλοι που μπηκαν και με πανω απο 10 ακομα να την τελειωσουν.Γιατι θεωρω οτι στην τελικη χρειαζεται να σου αρεσει κατι για να το κανεις ΣΩΣΤΑ και οχι να πηγαινεις σε ασχετες σχολες που δεν προκειται ποτε να ασχοληθεις με αυτο που θα κανεις.

 

σωστό κι αυτό

 

.

Δημοσ.
Προσωπικα θεωρω οτι δεν χρειαζοταν καν να μπει βαση.Γιατι?Γιατι οπως εγω πατωσα επειδη αγχωθηκα υπερβολικα για το τιποτα.Γιατι εδωσα 10 ηλιθια μαθηματα για το τιποτα παλι.Γιατι ενα στραβωπατημα σε ενα και καλα αδιαβλητο θεσμο οπως οι πανελληνιες μπορει να σε "καταστρεψει" και να μην πας εκει που θες και στην τελικη θα κανεις κατι που σου αρεσει.Γιατι η σχολη που περασα ηταν μεν χαμηλοβαθμη αλλα ηταν αυτο που ηθελα και σε 4 χρονια την τελειωσα (οση ηταν και η διαρκεια της).Γιατι αλλοι που μπηκαν και με πανω απο 10 ακομα να την τελειωσουν.Γιατι θεωρω οτι στην τελικη χρειαζεται να σου αρεσει κατι για να το κανεις ΣΩΣΤΑ και οχι να πηγαινεις σε ασχετες σχολες που δεν προκειται ποτε να ασχοληθεις με αυτο που θα κανεις.

 

σωστό κι αυτό

 

.

Δημοσ.

Επιτέλους καθιερώνεται και επίσημα το δικαίωμα εισόδου στα ΑΕΙ-ΤΕΙ των ρέμπελων-"άτυχων". Επιτέλους επανέρχεται το δικαίωμα εισαγωγής στα ανώτατα εκπαιδευτικά ιδρύματα ακόμα κι αν δεν ξέρεις να γράφεις το όνομα σου σωστα!!

 

Αυτό δεν το είδα παράθεση όμως. Γιατί φίλε μου?

Αν το θέμα είναι η βάση του 10 τότε πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω που είναι το πρόβλημα. Αντί να αρχίζεις να διαμαρτύρεσαι για το γεγονός ότι στο πανεπιστήμιο που πηγαίνεις μαθαίνεις το 5% τις αυριανής δουλειάς του λόγο του ότι αναλώνεσαι σε μαθήματα που αφορούν μόνο θεωρία και ελάχιστη πράξη με αποτέλεσμα να βγεις αύριο στην αγορά εργασίας και να μη ξέρεις που σου παν τα τέσσερα. Αντί να διαμαρτυρηθείς για την όχι σωστή εκπαίδευσης σου γενικά (καθηγητές, λαμόγια κλπ) βολεύεσαι με την εκπαίδευση που έχεις ΑΡΚΕΙ να μην πάρουν πολλοί το ίδιο πτυχίο με εσένα έτσι ώστε να μην έχεις αύριο μεγάλο συναγωνισμό στην αγορά εργασίας. Εγώ σε ένα τέτοιο post αυτό καταλαβαίνω και μόνο.

Και έχουμε λοιπόν στην Ελλάδα 5000 λογιστές π.χ. που ξέρουν τι θα πει επιτόκιο, σπρεχτ κλπ κλπ και αν τους δώσεις ένα ισολογισμό μιας εταιρίας σε κοιτάνε σαν χαζοί. Ο εργοδότης χέστηκε αν εσύ ξέρεις τι είναι το επιτόκιο. ΦΠΑ και κολοκύθια ξέρεις?

Δεν βρίσκω λοιπόν που είναι το κακό ένα παιδί 18-19 χρονών να έχει μια ευκαιρία να μάθει 5 πράγματα παραπάνω από αυτά που του έδωσε το λύκειο. Το αν τελικά είναι ικανός, τυχερός, άτυχος, ανίκανος θα το δείξει η ιστορία.

Ο στόχος είναι να μπαίνουν ΟΛΟΙ και να βγαίνουν αυτοί που αξίζουν και όχι να μπαίνουν κάποιοι και να βγαίνουν είτε αξίζουν είτε όχι.

Δημοσ.

Επιτέλους καθιερώνεται και επίσημα το δικαίωμα εισόδου στα ΑΕΙ-ΤΕΙ των ρέμπελων-"άτυχων". Επιτέλους επανέρχεται το δικαίωμα εισαγωγής στα ανώτατα εκπαιδευτικά ιδρύματα ακόμα κι αν δεν ξέρεις να γράφεις το όνομα σου σωστα!!

 

Αυτό δεν το είδα παράθεση όμως. Γιατί φίλε μου?

Αν το θέμα είναι η βάση του 10 τότε πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω που είναι το πρόβλημα. Αντί να αρχίζεις να διαμαρτύρεσαι για το γεγονός ότι στο πανεπιστήμιο που πηγαίνεις μαθαίνεις το 5% τις αυριανής δουλειάς του λόγο του ότι αναλώνεσαι σε μαθήματα που αφορούν μόνο θεωρία και ελάχιστη πράξη με αποτέλεσμα να βγεις αύριο στην αγορά εργασίας και να μη ξέρεις που σου παν τα τέσσερα. Αντί να διαμαρτυρηθείς για την όχι σωστή εκπαίδευσης σου γενικά (καθηγητές, λαμόγια κλπ) βολεύεσαι με την εκπαίδευση που έχεις ΑΡΚΕΙ να μην πάρουν πολλοί το ίδιο πτυχίο με εσένα έτσι ώστε να μην έχεις αύριο μεγάλο συναγωνισμό στην αγορά εργασίας. Εγώ σε ένα τέτοιο post αυτό καταλαβαίνω και μόνο.

Και έχουμε λοιπόν στην Ελλάδα 5000 λογιστές π.χ. που ξέρουν τι θα πει επιτόκιο, σπρεχτ κλπ κλπ και αν τους δώσεις ένα ισολογισμό μιας εταιρίας σε κοιτάνε σαν χαζοί. Ο εργοδότης χέστηκε αν εσύ ξέρεις τι είναι το επιτόκιο. ΦΠΑ και κολοκύθια ξέρεις?

Δεν βρίσκω λοιπόν που είναι το κακό ένα παιδί 18-19 χρονών να έχει μια ευκαιρία να μάθει 5 πράγματα παραπάνω από αυτά που του έδωσε το λύκειο. Το αν τελικά είναι ικανός, τυχερός, άτυχος, ανίκανος θα το δείξει η ιστορία.

Ο στόχος είναι να μπαίνουν ΟΛΟΙ και να βγαίνουν αυτοί που αξίζουν και όχι να μπαίνουν κάποιοι και να βγαίνουν είτε αξίζουν είτε όχι.

Δημοσ.

Η εισαγωγή σε σχολές με κριτήριο την οικονομία των τοπικών κοινωνιών και τον μισθό των καθηγητάδων, όταν μάλιστα αυτό ανακοινώνεται επίσημα απο το υπουργείο παιδείας, είναι η μεγαλύτερη απόδειξη αποτυχίας του έργου του ως υπουργείο παιδείας. Όσοι έχουν τουλάχιστον ένα δράμι μυαλό νοιώθουν την κοροιδία, αλλά και το θράσος που έχουν μερικοί ιθύνοντες που απευθύνονται σε μια κοινωνία με τρόπο λές και είναι κοινωνία ηλιθίων.

Αλλά ύστερα απο μερικά που διαβάζω εδώ, δεν έχουν κι ...άδικο!

Δημοσ.

Η εισαγωγή σε σχολές με κριτήριο την οικονομία των τοπικών κοινωνιών και τον μισθό των καθηγητάδων, όταν μάλιστα αυτό ανακοινώνεται επίσημα απο το υπουργείο παιδείας, είναι η μεγαλύτερη απόδειξη αποτυχίας του έργου του ως υπουργείο παιδείας. Όσοι έχουν τουλάχιστον ένα δράμι μυαλό νοιώθουν την κοροιδία, αλλά και το θράσος που έχουν μερικοί ιθύνοντες που απευθύνονται σε μια κοινωνία με τρόπο λές και είναι κοινωνία ηλιθίων.

Αλλά ύστερα απο μερικά που διαβάζω εδώ, δεν έχουν κι ...άδικο!

Δημοσ.
Αυτό δεν το είδα παράθεση όμως. Γιατί φίλε μου?

Γιατί πάει καπάκι με το από κάτω, γιατί θεωρώ ότι η καθιέρωση της βάσης τους 10 απλά θα εντείνει το πρόβλημα των άνεργων πτυχιούχων και γιατί δεν γουστάρω βήματα προς τα πίσω, εκτός όλων των άλλων που αναφέρθηκαν.

 

Για να βολέψουμε προσωρινά καθηγητές και φοιτητές καταργούμε ένα σωστό μέτρο με την πρόφαση του "δεν είδαμε αποτελέσματα". Και αλήθεια πιστεύεις ότι με αγχώνει ας πούμε ότι σε 4-5 χρόνια θα βγουν απόφοιτοι σχολών <10 και μπορεί να μου φάνε τη θέση? Αλήθεια πιστεύεις ότι χ3στηκα για τον κάθε λογιστή που θα αποφοιτήσει από ΤΕΙ της πέρα ραχούλας που έχει βάση 4 και η κατάρτιση του περιορίζεται στο να ξέρει να κάνει 5 εγγραφές?

 

Νομίζεις ότι όλος ο κόσμος κινείται με το σκεπτικό του δημοσίου ή με το για την πάρτη μου, αλλά δεν πάει έτσι. Σε όλα τα στραβά που έχει το σύστημα και στις τελευταίες θέσεις που έχουν τα ελληνικά πανεπιστήμια, εμείς πάμε και βάζουμε άλλο ένα γιατί δεν είμαστε αρκετά χαμηλά στις διεθνείς κατατάξεις ή γιατί οι μουσικολόγοι/δασονόμοι/ιχθυοκαλλιεργητές μας δεν φτάνουν και θέλουμε κι άλλους χαρτομαζωχτές.

 

Εγώ προτείνω από αύριο και κατάργηση των πανελλαδικών, εισαγωγή όλων όπου θέλουν και "το μέλλον θα δείξει".

Δημοσ.
Αυτό δεν το είδα παράθεση όμως. Γιατί φίλε μου?

Γιατί πάει καπάκι με το από κάτω, γιατί θεωρώ ότι η καθιέρωση της βάσης τους 10 απλά θα εντείνει το πρόβλημα των άνεργων πτυχιούχων και γιατί δεν γουστάρω βήματα προς τα πίσω, εκτός όλων των άλλων που αναφέρθηκαν.

 

Για να βολέψουμε προσωρινά καθηγητές και φοιτητές καταργούμε ένα σωστό μέτρο με την πρόφαση του "δεν είδαμε αποτελέσματα". Και αλήθεια πιστεύεις ότι με αγχώνει ας πούμε ότι σε 4-5 χρόνια θα βγουν απόφοιτοι σχολών <10 και μπορεί να μου φάνε τη θέση? Αλήθεια πιστεύεις ότι χ3στηκα για τον κάθε λογιστή που θα αποφοιτήσει από ΤΕΙ της πέρα ραχούλας που έχει βάση 4 και η κατάρτιση του περιορίζεται στο να ξέρει να κάνει 5 εγγραφές?

 

Νομίζεις ότι όλος ο κόσμος κινείται με το σκεπτικό του δημοσίου ή με το για την πάρτη μου, αλλά δεν πάει έτσι. Σε όλα τα στραβά που έχει το σύστημα και στις τελευταίες θέσεις που έχουν τα ελληνικά πανεπιστήμια, εμείς πάμε και βάζουμε άλλο ένα γιατί δεν είμαστε αρκετά χαμηλά στις διεθνείς κατατάξεις ή γιατί οι μουσικολόγοι/δασονόμοι/ιχθυοκαλλιεργητές μας δεν φτάνουν και θέλουμε κι άλλους χαρτομαζωχτές.

 

Εγώ προτείνω από αύριο και κατάργηση των πανελλαδικών, εισαγωγή όλων όπου θέλουν και "το μέλλον θα δείξει".

Δημοσ.

Εγώ προτείνω από αύριο και κατάργηση των πανελλαδικών, εισαγωγή όλων όπου θέλουν και "το μέλλον θα δείξει".

 

Πραγματικα ειναι το πιο σωστο πραγμα που εχω ακουσει-διαβασει τον τελευταιο καιρο.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...