Apoll Δημοσ. 19 Απριλίου 2010 Δημοσ. 19 Απριλίου 2010 αν βγει ένας προγραμματιστής και ξέρει να προγραμματίζει σε Visual Basic 5 εννοείται ότι δεν θα πάει μακριά και αναλόγως πάει και στις υπόλοιπες σχολές. Η αγορά κάνει από μόνη της το ξεσκαρτάρισμα μην ανησυχείς Λόγω κλάδου και εργασίας συμφωνό σε αυτό. Αλλά μην περιμένεις τα πανεπηστίμια να σε βάζουν σε νεό VS κάθε δύο χρόνια. Εδώ δεν το κάνουν Αγγλία και Ιταλία που ξέρω άτομα και τελειώνουν μην έχοντας ιδέα για τις νέες τεχνολογίες της Αγοράς. Αν δεν κάτσεις μόνος σου να ακολουθήσεις τον κλάδο σου, (και αναφέρωμαι σε 2+ ώρες την ημέρα), δεν πρόκειτε να προχωρήσεις παραπάνω. Και στο εξωτερικό δεν παίζει καθόλου το πτυχίο ρόλο στον συγκεκριμένο κλάδο. Αντίθετα, αν γυρίσω Ελλάδα δεν θα μπορώ να βρω δουλειά χωρίς πτυχίο μόνο με απολυτήριο ΤΕΛ. Αναρωτιέμαι, θυμάται κανείς τις καταλήψεις και τις αντιδράσεις όταν έβαλαν την βάση του 10 για τα πανεπιστήμια; Τώρα γιατί δεν αντιδρούν μιας και η κίνηση αυτή ρίχνει το επίπεδο τον πανεπιστημίων; Από εκεί και μόνο βλέπει κανείς που είναι στραβός ο δρόμος. Περαστικά.
apd453 Δημοσ. 19 Απριλίου 2010 Δημοσ. 19 Απριλίου 2010 τι είναι σχέδιο χρειάζεται να ξέρειτο κάθε AUTOCAD είναι για όσους ξέρουν μόνο σχέδιο ο ρόλος της ανώτερης και ανώτατης εκπαίδευσης δεν είναι για να "ανοίξεις" μαγαζί ούτε να γίνεις εκτελεστικό εργαλείο της κάθε eurofasma ψωμάκι τρώς και απο φούρνο αντί να σηκώνουμε τον πήχυ τον ζωγραφίζουμε στο χώμα . Το θέμα είναι ότι ο απόφοιτος δεν ξέρει σχέδιο. Ξέρει θεωρία γύρο από το σχέδιο αλλά όχι σχέδιο. Τουλάχιστον στην λογιστική που γνωρίζω έτσι είναι (ξέρει οικονομικές θεωρίες αλλά ΟΧΙ λογιστική). Αν ο ρόλος της ανώτερης εκπαίδευσης δεν είναι να βγεις επαγγελματίας τότε κακός δίνονται επαγγελματικά δικαιώματα στους απόφοιτους. Ας δώσουν πτυχίο θεωρολόγου οικονομολόγου κτλ. Αν μάθει τη δουλειά ας πάρει και άδεια ασκήσεως επαγγέλματος. Ο πήχης είναι τόσο χαμηλά που ποιο χαμηλά δεν πάει. Η μεγαλύτερη απόδειξη είναι ότι ένας πτυχιούχος παίρνει 700. Ο λόγος είναι απλός: δεν ξέρει να κάνει καμία δουλειά. Είναι ένας ανειδίκευτος που ξέρει ένα κάρο θεωρίες αλλά όχι από δουλειά. Στην αγορά λοιπόν που υπάρχει αξιοκρατία ως ένα βαθμό, ότι αξίζεις θα πάρεις (-δημοσίου). Όταν δεν ξέρεις τη δουλειά θα πάρεις 700. (τα 700 είναι λίγα έτσι κι αλλιώς ακόμη και για απόφοιτο δημοτικού). Αν έχεις μάστερ, μεταπτυχιακό κλπ δεν την ενδιαφέρει. Αυτό θα πει χαμηλός πήχης. Ένα με το έδαφος, πλήρης απαξίωση. Δεν βλέπω κανένα φούρνο να βγάζει ψωμάκι λοιπόν. Όλα τα προγράμματα είναι σχεδόν ίδια (λογικό αφού κάνουν την ίδια δουλειά). Το μόνο που χρειάζεται είναι να ξέρεις τη δουλειά και ένα από όλα. Αν ξέρεις ένα είναι σαν τα ξέρεις όλα. Εννοώ ότι η εκμάθηση παραπλήσιων προγραμμάτων απαιτεί ελάχιστο χρόνο που ο εργοδότης είναι διατεθειμένος να πληρώσει. Το ότι πρέπει να μάθεις ένα είναι δεδομένο αφού οι επιχειρήσεις που έχουν χειρόγραφα ακόμα είναι του τύπου "εγώ και ο εαυτός μου". Το ότι πρέπει να ξέρεις τη δουλειά είναι επίσης δεδομένο γιατί αλλιώς δεν θα μπορείς να κατανοήσεις τι κάνει το πρόγραμμα. Προς το παρόν οι πτυχιούχοι δεν ξέρουν τίποτα από τα δύο. 700 λοιπόν.
Praetorianos Δημοσ. 19 Απριλίου 2010 Μέλος Δημοσ. 19 Απριλίου 2010 Ο πήχης είναι τόσο χαμηλά που ποιο χαμηλά δεν πάει. Η μεγαλύτερη απόδειξη είναι ότι ένας πτυχιούχος παίρνει 700. Ο λόγος είναι απλός: δεν ξέρει να κάνει καμία δουλειά. Είναι ένας ανειδίκευτος που ξέρει ένα κάρο θεωρίες αλλά όχι από δουλειά. Στην αγορά λοιπόν που υπάρχει αξιοκρατία ως ένα βαθμό, ότι αξίζεις θα πάρεις (-δημοσίου). Όταν δεν ξέρεις τη δουλειά θα πάρεις 700. Προς το παρόν οι πτυχιούχοι δεν ξέρουν τίποτα από τα δύο. 700 λοιπόν. Δηλαδή ο λόγος που αμοίβονται τα παιδιά σήμερα με 700 είναι η αμάθεια τους ? Στο εξωτερικό δηλαδή αμοίβονται με περισσότερα, επειδή όταν παίρνουν πτυχίο ξέρουν να χρησιμοποιούν λογιστικά και ERP προγράμματα? Παρεπιπτόντως αφού ούτε εγώ, ούτε ο gtroza, ούτε ο Apoll μπορούμε να σε πείσουμε μήπως μπορείς να το κάνεις εσύ παραθέτοντας μας link από πανεπιστήμια που το πρόγραμμα σπουδών τους είναι ένα mini tutorial εμπορικών προγραμμάτων? Γιατί εγώ ξέρω ότι και στo Standford θεωρία και μαθηματικά κάνουν, και στο Harvard θεωρία και μαθηματικά κάνουν, και στο MIT θεωρία και μαθηματικά κάνουν, πουθενά δεν ακολουθείται το σύστημα που λες εσύ. Άρα μήπως δεν αρμενίζουμε στραβά όλοι οι υπόλοιποι?
Apoll Δημοσ. 19 Απριλίου 2010 Δημοσ. 19 Απριλίου 2010 Δηλαδή ο λόγος που αμοίβονται τα παιδιά σήμερα με 700 είναι η αμάθεια τους ? Στο εξωτερικό δηλαδή αμοίβονται με περισσότερα, επειδή όταν παίρνουν πτυχίο ξέρουν να χρησιμοποιούν λογιστικά και ERP προγράμματα? Παρεπιπτόντως αφού ούτε εγώ, ούτε ο gtroza, ούτε ο Apoll μπορούμε να σε πείσουμε μήπως μπορείς να το κάνεις εσύ παραθέτοντας μας link από πανεπιστήμια που το πρόγραμμα σπουδών τους είναι ένα mini tutorial εμπορικών προγραμμάτων? Γιατί εγώ ξέρω ότι και στo Standford θεωρία και μαθηματικά κάνουν, και στο Harvard θεωρία και μαθηματικά κάνουν, και στο MIT θεωρία και μαθηματικά κάνουν, πουθενά δεν ακολουθείται το σύστημα που λες εσύ. Άρα μήπως δεν αρμενίζουμε στραβά όλοι οι υπόλοιποι? Σωστός. Αυτό το οποίο δεν παρέχει κανένα πτυχίο ή MBA είναι πόσο του "κόβει" του καθενός, να μαθαίνει πολύ γρήγορα κάτι καινούργιο, βλέποντάς το ευχάριστα. Γι αυτό υπάρχουν άτομα με πτυχία που δουλεύουν για 700, και άτομα χωρίς που δουλεύουν στο εξωτερικό για 4000 καθαρά ενώ Ελλάδα δεν μπορούν να βρουν δουλειά.
Ather Δημοσ. 20 Απριλίου 2010 Δημοσ. 20 Απριλίου 2010 Σωστός. Αυτό το οποίο δεν παρέχει κανένα πτυχίο ή MBA είναι πόσο του "κόβει" του καθενός, να μαθαίνει πολύ γρήγορα κάτι καινούργιο, βλέποντάς το ευχάριστα. Γι αυτό υπάρχουν άτομα με πτυχία που δουλεύουν για 700, και άτομα χωρίς που δουλεύουν στο εξωτερικό για 4000 καθαρά ενώ Ελλάδα δεν μπορούν να βρουν δουλειά. Για αυτό υπάρχουν και άτομα που παίρνουν 4000 καθαρά και στην Ελλάδα.
apd453 Δημοσ. 20 Απριλίου 2010 Δημοσ. 20 Απριλίου 2010 Μην μπερδεύετε την βούρτσα με την που&^$&$τσα. Για αυτή την αξιολόγηση να φανταστώ ότι ευθύνεται το ότι καταργήθηκε η βάση του 10? Αυτό είναι το επίπεδο σπουδών που παίρνεται, αυτό είναι το επίπεδο των σπουδαστών με το υπάρχον σύστημα. Αυτό το επίπεδο λοιπόν τη σήμερον ημέρα κοστολογείτε με 700. Το θέμα με κούρασε. Εξάλλου εγώ έχω βρει το δρόμο μου όσον αφορά την επαγγελματική μου αποκατάσταση. Μια γνώμη είπα. Δεν είμαι ειδικός. Μπορεί να έχω και άδικο. Let the fight begin λοιπόν.
Alexandros_91 Δημοσ. 13 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 13 Ιουνίου 2010 πολυ κακως εκανε η κυβερνηση και κατηργησε τη βαση του 10(υπο το πεπλο του οτι ΟΛΟΙ εχουν δικαιωμα στη μαθηση) ωστε να ¨θερισει¨ αργοτερα τα μικροκομματικα ωφελη που θα της προκυψουν... οντος ετσι ειναι ολοι εχουν δικαιωμα στη μαθηση αλλα χρειαζεται και καποια προσπαθεια...οχι γερμανικη φιλολογια με τγια(3,0)...ελεος επιπλεον οταν μπαινουν ολοι αυτοι που εγραψαν 5 και 6 στα Τ.Ε.Ι,κυριως, εκτος του οτι οι περισσοτεροι δεν εχουν στοχους(για αυτο το λογο δεν προσπαθησαν κιολας) μειωνεται και το επιπεδο οσον αφορα τη δυναμικη των μαθητων...αρα οχι για να μπουν μερικοι, ορισμενα τμηματα να υποβαθμιστουν...
FUNKER_3 Δημοσ. 13 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 13 Ιουνίου 2010 νταξ απο την μια και καλο που καταργηθηκε η βαση γιατι καποια παιδια που ¨προσπαθησαν" και εγραψαν κανα 9 δεν μπορουσαν να περασουν σε καμια σχολη τωρα αυτο που λες για 5 και 6 να μπαινουν σε σχολη δεν το ξερω τι σχολες ειναι αυτες??
slygeo87 Δημοσ. 14 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 14 Ιουνίου 2010 Γνωστό το τροπάριο. Το Φοιτηταριό αραγμένο στο Θησείο να απολαμβάνει τον φραπέ του ή να παρασιτεί με τη δικαιολογία ότι σπουδάζει, περιμένοντας τον ήδη βολεμένο μπαμπάκα του, να βολέψει και αυτό. Τώρα όσον αφορά τη βάση που συζητάτε, εγώ είμαι της άποψης ότι πολύ απλά ο καθένας έχει δικαίωμα στη μόρφωση, αν γουστάρει να πάει Ιατρική, να πάει να δοκιμάσει. Το κακό όμως είναι ότι για να πας και να χώσεις τέτοιο αγγουράκι στο πωπό σου από το Ο, είναι ακατόρθωτο να τα καταφέρεις. Δεν πρέπει δηλαδή να ξέρεις και 10 πράγματα παραπάνω, όπως για παράδειγμα Βιολογία; Άρα καταλήγω λοιπόν στο συμπέρασμα, ότι καλό είναι και το ζόρι από τις Πανελλήνιες (με το 10), για να μπορέσουμε να ανταπαξέλθουμε σε ότι τυχόν δυσκολίες της τριτοβάθμιας, συναντήσουμε. Αλλά...Alexandros_91. Μετά μας πρήζετε ότι τελειώνετε πανεπιστήμιο και γίνεστε σουβλατζήδες. Ήμαρτον με τον κάθε τυροβρωμίκουλα.
Alexandros_91 Δημοσ. 14 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 14 Ιουνίου 2010 Γνωστό το τροπάριο.Το Φοιτηταριό αραγμένο στο Θησείο να απολαμβάνει τον φραπέ του ή να παρασιτεί με τη δικαιολογία ότι σπουδάζει, περιμένοντας τον ήδη βολεμένο μπαμπάκα του, να βολέψει και αυτό. Τώρα όσον αφορά τη βάση που συζητάτε, εγώ είμαι της άποψης ότι πολύ απλά ο καθένας έχει δικαίωμα στη μόρφωση, αν γουστάρει να πάει Ιατρική, να πάει να δοκιμάσει. Το κακό όμως είναι ότι για να πας και να χώσεις τέτοιο αγγουράκι στο πωπό σου από το Ο, είναι ακατόρθωτο να τα καταφέρεις. Δεν πρέπει δηλαδή να ξέρεις και 10 πράγματα παραπάνω, όπως για παράδειγμα Βιολογία; Άρα καταλήγω λοιπόν στο συμπέρασμα, ότι καλό είναι και το ζόρι από τις Πανελλήνιες (με το 10), για να μπορέσουμε να ανταπαξέλθουμε σε ότι τυχόν δυσκολίες της τριτοβάθμιας, συναντήσουμε. Αλλά...Alexandros_91. Μετά μας πρήζετε ότι τελειώνετε πανεπιστήμιο και γίνεστε σουβλατζήδες. Ήμαρτον με τον κάθε τυροβρωμίκουλα. δεν αντεληφθην το μας πρηζετε....τι εννοεις???
slygeo87 Δημοσ. 14 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 14 Ιουνίου 2010 Όχι, δεν λέω εσένα, απεναντίας συμφωνώ μαζί σου. Αυτό που θέλω να πω, είναι ότι πώς να μην έχουμε υψηλά ποσοστά ανεργίας όταν τελειώνει ο καθένας από 1 πανεπιστήμιο του κώλου;
Praetorianos Δημοσ. 14 Ιουνίου 2010 Μέλος Δημοσ. 14 Ιουνίου 2010 καποια παιδια που ¨προσπαθησαν" και εγραψαν κανα 9 δεν μπορουσαν να περασουν σε καμια σχολη Προσπάθεια και 9 στις πανελλήνιες δεν συμβαδίζουν. τωρα αυτο που λες για 5 και 6 να μπαινουν σε σχολη δεν το ξερωτι σχολες ειναι αυτες?? Της π λακας
moldovan20 Δημοσ. 14 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 14 Ιουνίου 2010 Και τα παιδαγωγικά κάποτε είχαν 10-11 και τα χαρακτήριζαν έτσι .Είδες όμως πως άλλαξαν τα πράγματα ?
Alexandros_91 Δημοσ. 14 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 14 Ιουνίου 2010 οκ φιλε slygeo87......οσον αφορα σχολες με 5 και 6.....καλα δεν ειχε,το ξαναλεω...,γερμανικη φιλολογια στο απθ με 3???
FUNKER_3 Δημοσ. 14 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 14 Ιουνίου 2010 Praetorianos@ εσυ μπορει να λες τις πλακας αλλα εγω δεν βρισκω κανενα τει που να εχει 5 μηχανολογια ξερω για 8 και 9 ασε που σε μερικες σχολες εχω ακουσει ατομα να εχουν μπει που δν εχουν γραψει τα μορια που πρεπει αλλα πιο λιγα και να μπαινουν στην σχολη λογω λιγων εισακτεων
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.