Προς το περιεχόμενο

Καταργείται η βάση του 10


Praetorianos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Αν και συμφωνώ απόλυτα με Snoob, Praet να προσθέσω οτι οι απόφοιτοι κονσέρβα του 19 στα πρεστιζ αου-μαμου ιδρύματα της χώρας με τρομάζουν περισσότερο απο τους νταξ-μωρε-την-αναβολή-θελω-να-πάρω του 3,5. Και οι δυο στο δημόσιο θέλουν να χωθούν , οι μεν όμως νομίζουν οτι είναι και γνώστες με όλες τις συνέπειες που έχει αυτό.

 

Υ.Γ. Και για τις μαντεψιές που λέει και ο Snoob, έγραψα 19 κάτι τις δύσκολες εποχές με δήθεν δύσκολα θέματα και τελειώσα ΕΜΠ Ηλ. Μηχ που είναι αμα λάχει να ουμε απο τα καλύτερα στον κόσμο και όλοι κάνουν ουρά να μάθουν γκομβιούτερ.

 

Υ.Γ. 2 Μην με ρωτήσετε τι έμαθα τελικά, δεν θα σας αρέσει.

  • Απαντ. 202
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

apd43 τι δουλειά κάνεις αυτήν την εποχή ; Θυμάμαι σε κάποιο topic που πάλι είχε έρθει η κουβέντα σχετικά με τα επαγγέλματα λογιστικής είχες αναφέρει ότι έχεις δουλέψει αρκετά χρόνια σε θέσεις βοηθού λογιστή. Δεν είσαι συνομίληκος ούτε του Praetorianou ούτε συνομίληκος μου εκτός και αν είσαι το παιδί - θαύμα. Η μεγαλύτερη ηλικία συνεπάγεται συνήθως μεγαλύτερη επαγγελματική εμπειρία και περισσότερα χρόνια εκμάθησης του αντικειμένου.

 

Δε θυμάμαι να είχες αναφέρει κάτι περί μπαμπά λογιστή, τι είναι αυτά που λες για το πώς κάνει τις προσλήψεις; Επίσης είχες αναφέρει ότι οι θέσεις που δίνονται έχουν χαμηλές απαιτήσεις, κυρίως data entry- εξωτερικές εργασίες κ.λ.π. Τι σε πειράζει εάν ο κάθε Praetorianos ή εγώ ή κάποιος άλλος δε ξέρουμε να κάνουμε λογιστικές εγγραφές; Εξάλλου ο μπαμπάς σου με τα τεστ που κάνει αποφεύγει να προσλαμβάνει τέτοια άτομα αλλά και να κάνει κάποιο λάθος στην επιλογή, πολυ απλά μπορεί να πάρει άλλον .

 

Αναφέρομαι στο topic που γκρίνιαζα όταν έψαχνα δουλειά ( δεύτερη δουλειά για την ακρίβεια) ότι υπάρχουν μόνο θέσεις για γραμματειακή υποστήριξη προσόντων αποφοίτου λυκείου και ότι οι θέσεις σχετικές με το αντικείμενο σπουδών, π.χ. hr assistant ή βοηθός λογιστή ( λιγότερο σχετικού με τις σπουδές μου) είναι ελαχιστες. Το topic πρέπει να ήταν το topic " Δύσκολο καιρός για δουλειά;" αν θυμάμαι καλά.

 

Πάντως εγώ ξέρω συμφοιτητές μου και γενικά σπουδαστές των ΤΕΙ που δουλεύουν σε λογιστήριο παράλληλα με τις σπουδές είτε λόγω μπαμπά/ μαμά είτε με τη κανονική διαδικασία εξεύρεσης εργασίας. Να δεις κάτι παιδιά μαμάς/ μπαμπά λογιστών με ένα τουπέ απίστευτο.

 

Μέχρι το 2007 - 2008 υπήρχαν θέσεις πιο σχετικές με το αντικείμενο μου, π.χ. HR assistant (περνούσα τις συνεντεύξεις και ας ήμουνα στη μέση των σπουδών μου). Επίσης είχα περάσει όλες τις φάσεις για να πιάσω δουλειά σε ιδιωτική τράπεζα.Δε πήγα στην τράπεζα λόγω κυλιόμενου ωραρίου ( ήταν και η μοναδική φορά που έφαγα κράξιμο από τους δικούς μου σε θέματα δουλειάς επειδή δεν πήγα).

 

entry level θέσεις δεν έχουν τόσες πια απαιτήσεις , απλά κάποτε υπήρχαν περισσότερες ενώ τώρα ελάχιστες.Μπορούσες και ως φοιτητής να πας σε αυτές τις δουλειές απλά έπρεπε να αποδείξεις ότι η σχολή δε θα εμποδίσει τη δουλειά σου. Δε πήγα λόγω ωραρίου σχολής σε αυτές τις δουλειές ( τότε είχα τη ψευδαίσθηση ότι θα συνεχίζουν να υπάρχουν δουλειές για όταν θα τελείωνα τη σχολή).

 

Ο.Κ. Ο Praetorianos είναι αισιόδοξος ( μη το πάρει στραβά αυτό που λέω :-) ) αλλά τι σας πειράζει εσάς ; Δικαίωμα του είναι στην τελική να πιστεύει ό,τι θέλει. Δεν είναι αρνητικό να πιστεύει κανείς στον εαυτό του και ας έχει μεγάλο ανταγωνισμό. Στο κάτω κάτω δε τον ξέρετε προσωπικά για να κρίνεται τι έχει μάθει από τη σχολή του και τι όχι. Οι προσωπικές επιθέσεις γίνονται εύκολα μέσω της ανωνυμίας που προσφέρουν τα forums.

 

Έμπειρε MyDiversion δεν είσαι ούτε ο πρώτος ούτε ο τελευταίος που δουλεύει από μικρός. Δουλεύω από τα 19 μου ( το ίδιο και αρκετοί συνομίληκοι μου) και αρκετοί συγγενείς μου από τα 14 - 15 τους. Το είδαμε και αυτό , ο έμπειρος 21αρης να λέει για καλοπερασάκηδες φοιτητές που γράφουν στα forums.

 

Το χάλι της αγοράς εργασίας είναι ευρέως γνωστό, δε χρειάζεται κανείς χρόνια εργασιακής εμπειρίας για να πληροφορηθεί για τους χαμηλούς μισθούς, τη μαύρη εργασία κ.λ.π.

 

Y.Γ. Τα μεγάλα ποστ μου οφείλονται στο πολύ ελεύθερο χρόνο που έχω τις τελευταίες μέρες λόγω του ότι ήμουνα άρρωστη. Το δηλώνω προς αποφυγήν παρεξηγήσεως που δε πήγα χτες σε κάποιο εκπαιδευτικό meeting. Mεγάλο boss αν υπάρχει η απειροελάχιστη πιθανότητα να μπαίνεις Insomnia, μη με συμπεριλάβεις και μένα στις περικοπές :P:p

Δημοσ.

Επειδή μέτρησα το όνομα μου ήδη 4 φορές αισθάνθηκα την ανάγκη να απαντήσω. Όχι ότι προσβλήθηκα ή ότι παρεξηγήθηκα από κάποια δήλωση ίσα ίσα που όλες ήταν καλοπροαίρετες.

 

Όμως έχετε παρεξηγήσει κάτι. Ξέρω πιστέψτε με ότι μετά που θα βγω από το πανεπιστήμιο με περιμένει μια π...τσα τόοοοοοοση με το συμπάθιο, ξέρω ότι θα αναγκαστώ να κάνω αρκετές δουλειές πριν κατασταλάξω στο επάγγελμα που θέλω να κάνω μια ζωή, ξέρω τι παπάρα θα φάω με το που αφήσω το στρατό και ξέρω τι μαύρη εργασία και τι 12ωρα+ με περιμένουν.

 

Για κάποιον αδιευκρίνιστο λόγο μερικά άτομα εδώ πιστεύουν ότι πετάω στα σύννεφα και ή περιμένω να με κάνουν διευθυντή κάπου ή θα είμαι όλη μέρα για καφέ μέχρι να μου σκάσουν 6 χιλιάρικα μισθό το 4ωρο. Δεν ισχύει τίποτα από τα δύο, άνοιξα το θέμα γιατί θεωρώ ότι το μέτρο είναι λάθος.

 

Θεωρώ ότι το να επανέρθουμε στις εποχές του screenshot που παρέθεσα είναι τραγικό, θεωρώ ότι το να υπάρχουν απόφοιτοι βιβλιοθηκονομίας και μουσικολογίας και παπαρολογίας στην άνω ραχούλα απλά για να δώσουμε στα παιδιά πτυχίο και δικαίωμα να γίνουν δάσκαλοι είναι τραγικό, θεωρώ ότι το να πουλάς ελπίδα σε γονείς/καθηγητές/φοιτητές/νοικάρηδες απλά για να τσουρλάει το κωλοσύστημα είναι τραγικό, θεωρώ ότι το να προσλαμβάνονται παιδιά στο πλαίσιο με 4+ χρόνια σπουδές για να φτιάχνουν κουτιά είναι τραγικό, θεωρώ ότι το να έχουμε αυτή τη στιγμή πτυχιούχους με 8 χρόνια "προϋπηρεσία" στα θρανία και στις καφετέριες είναι τραγικό και, γαμώ, μπορώ να συνεχίσω να απαριθμώ 10 παραγράφους.

 

Ακόμα δεν διάβασα 1 point που να στηρίζει την βάση του 10. Βγαίνουν παιδιά μέσα από το λύκειο όπως ο vocals που λέει ότι είναι τραγικό να μην μπορείς να πιάσεις 10 στην τελευταία τάξη και το προσπερνάμε απλά για να πούμε ότι πετάω στα σύννεφα. Ο άλλος έχει μέσο όρο 1,53 και μπήκε σε πανεπιστήμιο, συνειδητοποιούμε τι σημαίνει αυτό?

 

Ποια δεύτερη ευκαιρία και ποια διευθυντιλίκια και ποια ονειροβασία και ποιο προσγειώσου έχει σχέση με το μέτρο της βάσης του 10?

 

 

Σόρρυ για το μακρύ ποστ, φυσικά δεν απευθύνομαι σε κανένα προσωπικά απλά ήθελα να βάλω κάποια πράγματα στη θέση τους γιατί έχουμε βγει πολύ εκτός και έχουμε χάσει το θέμα που είναι η βάση του 10.

 

Δημοσ.
Ο άλλος έχει μέσο όρο 1,53 και μπήκε σε πανεπιστήμιο, συνειδητοποιούμε τι σημαίνει αυτό?

 

θελω αποδειξεις..δεν παιζει αυτο..

 

---------- Προσθήκη στις 02:24 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 02:15 ----------

 

ρε παιδια θα τρελαθουμε τελειως? τι σας πειραζει αν μπουν σε σχολες ατομα με 4-5 ΒΑΘΜΟ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ (γιατι ειναι διαφορετικο απο το βαθμο απολυτηριου). στο κατω κατω σε κατι ΤΕΙ με αντικειμενα που δεν προσελκυουν το ενδιαφερον των υποψηφιων μπαινουν..

 

ας εχουν ολοι τη δυνατοτητα να σπουδασουν κατι κι απο κει και περα αυτος που αξιζει θα ξεχωρισει.αλλωστε μπορει καποιος να θελει πραγματικα να ασχοληθει με το αντικειμενο μιας σχολης οπως υχθυοκαλιεργιες, γερμανικες φιλολογιες, ανθοκομιες που εχουν χαμηλη βαση σε γενικες γραμμες.μπορει να μην τα καφερε στα μαθηματικα τη φυσικη και δεν ξερω και γω τι, αλλα εφοσον θελει να ασχοληθει πχ με ενα αντικειμενο σαν αυτα που ανεφερα ως παραδειγμα, δεν νομιζω πως παιζει ρολο η αποδοση του σε αλλα πραγματα.

 

αυτο που θα επρεπε να σκεφτουμε ειναι στην πραγματικοτητα ποιες σχολες δεν εχουν λογω υπαρξης, ποιες πρεπει να συγχωνευτουν, ποιες πρεπει να βελτιωσουν το επιπεδο σπουδων που παρεχουν..και αυτο ειναι και η απαντηση σε αυτους που μιλουν για εξοδα,επιβαρυνση του κρατους κλπ..

 

οχι να εμποδισουμε καποιους που δεν αντποκριθηκαν επαρκως σε ενα δεδομενο συστημα.στο κατω κατω και αυτοι θα αναγκαστουν ειτε εξω να πανε ειτε σε ιδιωτικα..η δεν θα κανουν τιποτα..λυνει κατι το να αφησουμε καποιους στην απεξω?

Δημοσ.
οχι να εμποδισουμε καποιους που δεν αντποκριθηκαν επαρκως σε ενα δεδομενο συστημα.στο κατω κατω και αυτοι θα αναγκαστουν ειτε εξω να πανε ειτε σε ιδιωτικα..η δεν θα κανουν τιποτα..λυνει κατι το να αφησουμε καποιους στην απεξω?

 

μισο λεπτο γιατι θα τρελαθω με αυτα που διαβαζω!Το γεγονος οτι καποιος σπουδαζει π.χ γερμανικη φιλολογια εχοντας βαθμο προσβασης 2 που σημαινει λευκη κολλα σε ολα τα μαθηματα θα τον εμπιστευτεις στο μελλον ως καθηγητη σε ενα δημοσιο σχολειο?θα εμπιστευτεις το παιδι σου σε εναν ανθρωπο που ενδεχεται να μην ξερει ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ ομως να γραφει το ονομα του?

 

Μακαρι να υπηρχαν 5-6 πανεπιστημιουπόλεις με σχολες διαφορετικων κατευθυνσεων και ειδικοτητων και να εληγε τ παραμυθι εκει!Να υπηρχαν οι καλυτεροι καθηγητες,σοβαρα αμφιθεατρα,γενικοτερα σοβαρες υποδομες και να υπηρχε μια "ολοκληρωμέμη" τριτοβαθμια εκπαιδευση!Το να εχει καθε πολη και χωριο εκπαιδευτικο ιδρυμα δεν νομιζω οτι αξιζει!Καλυτερα να συντηρεις οικονομικα σαν κρατος 5-6 πανεπιστημιουπόλεις παρα αυτο το "χαος"

 

ΒΤW εκει στο υπουργειο παιδειας δεχτηκαν πιεσεις απο τοπικους φορεις για τα αδεια πανεπιστημια-ΑΕΙ(καθως φοιτητης=ενοικιαση κατοικιας-ενισχυση της τοπικης αγορας) οποτε αλλαξαν ακομα μια φορα το συστημα

 

Καλά, αυτή η Γερμανική Θεσσαλονίκης ήταν ανέκδοτο σε όλο το ΑΠΘ. Και το Ιταλικό θυμάμαι είχε κάτι βάσεις-ομορφιά...

 

Αλλά με αναλογία 20 άντρες σε έτος με 160 γυναίκες, δε μιλάμε κύριε. Αμ, πως.

 

Αλησμονητες στιγμες :P

Δημοσ.
apd43 τι δουλειά κάνεις αυτήν την εποχή ; Θυμάμαι σε κάποιο topic που πάλι είχε έρθει η κουβέντα σχετικά με τα επαγγέλματα λογιστικής είχες αναφέρει ότι έχεις δουλέψει αρκετά χρόνια σε θέσεις βοηθού λογιστή. Δεν είσαι συνομίληκος ούτε του Praetorianou ούτε συνομίληκος μου εκτός και αν είσαι το παιδί - θαύμα. Η μεγαλύτερη ηλικία συνεπάγεται συνήθως μεγαλύτερη επαγγελματική εμπειρία και περισσότερα χρόνια εκμάθησης του αντικειμένου.

Δεν υπάρχει η περίπτωση να είμαι 40 και να είχα μπαμπά λογιστή? Αυτή την εποχή είμαι ελεύθερος επαγγελματίας με δελτίο παροχής υπηρεσιών. Έχω χρόνια να ασχοληθώ με λογιστική πέρα από κάποια basics που σχετίζονται με τη δουλειά μου. Πες ότι ασχολούμαι με κάτι σαν την κωδικοποίηση-οργάνωση-κατηγοριοποίηση προϊόντων σε μονάδες παραγωγής και εμπορικές επιχειρήσεις. Πάντα σε ERP προγράμματα και μόνο. Κάτι κεφάλαια, γιουροφάσμα κλπ δεν καλύπτουν τις ανάγκες μιας επιχείρησης με πάνω από 2-3 χιλ κωδικούς προϊόντων. Δεν γνωρίζω αλλά υποθέτω πως στα ΑΕΙ (για λογιστική-οικονομικά πάντα) που και καλά γίνεται έρευνα στην αιχμή της τεχνολογίας και σκατούλες προγράμματα ERP που δουλεύουν όλες οι >=μεσαίες επιχειρήσεις στην Ελλάδα τα έχουν δει από φωτό, στην καλύτερη να έχουν κάνει ένα μάθημα (μιλάμε για καινούρια τεχνολογία που έχει έρθει στην Ελλάδα 10+ χρόνια:lol::lol:). Το αστείο της υπόθεσης είναι ότι παίρνουν άδεια ασκήσεως επαγγέλματος (όπως πήρα και εγώ κάποτε) για κάτι που δεν έχουν ιδέα. Έχω πολλούς γνωστούς μετά από τόσα χρόνια στην αγορά εργασίας που έχουν πτυχία με δικαιώματα υπογραφών για εργασίες που ούτε οι ίδιοι δεν γνώριζαν ότι έχουν. Πόσο μάλλον να γνωρίζουν και την δουλειά. Εγώ ΠΧ έχω δικαίωμα υπογραφής για πράγματα που έχω μαύρα μεσάνυχτα. ΠΧ δουλεύει χρόνια ο άλλος ως συντηρητής σε γεννήτριες κινητής τηλεφωνίας και παίρνει με την προϋπηρεσία άδεια υπογραφών για εναέρια-υπόγεια δίκτυα και κάτι τέτοια (δεν είμαι και πολύ γνώστης, ένας φίλος ηλεκτρολόγος μου τα έλεγε). Είναι να τρελαίνεσαι ή δεν είναι? Ο άλλος που γούσταρε, στρώθηκε, έμαθε, πάλεψε χρόνια πληρώνει τον άσχετο για την υπογραφή του νταβατζιλίκι. Δεν έκανε για τη δουλειά γιατί στα 16-17 είχε πάθει μ-πλακα.

Αν μπήκαν με 1,5 και δεν άξιζαν να περνάνε τα μαθήματα κακός θα πάρουν, πήραν πτυχίο. Αυτό λέω τόσες μέρες, κακός φωνάζετε για το πόσοι θα μπούνε. Θα έπρεπε να φωνάζετε για το πόσοι και πως θα βγούνε. Αυτό που έχει απαξιώσει το πτυχίο κατά τη γνώμη μου είναι το γεγονός ότι "αν μπεις θα βγεις" και τίποτε άλλο. Είχα συμμαθητές που μέχρι πρώτη λυκείου ήταν αλλού και 2-3 στρώθηκαν και πέρασαν. Με το ίδιο σκεπτικό ένας του 1,5 μπορεί να στρωθεί και να αξίζει να πάρει πτυχίο. Με το ίδιο σκεπτικό και ένας του 16 μπορεί να ξεστρωθεί και μην αξίζει να πάρει πτυχίο.

Δημοσ.

 

Μάλλον δεν πρέπει να έχεις συνειδητοποιήσει τι εστί 6,7,8 σαν βαθμοί στις πανελλαδικές. Για να πάρεις αυτούς τους βαθμούς πρέπει να έχεις σταματήσει να διαβάζεις χρόνια και να σε περνάνε χαριστικά. Ανεξαρτήτως χρονιάς εξέτασης τα θέματα για να πιάσεις το 10 ήταν εύκολα.

 

Εάν όλες αυτές οι σχολές με βάση κάτω του 10 χρηματοδοτούνται από ιδιώτες και δε συμμετέχει καθόλου το δημόσιο δεν έχω κανένα πρόβλημα. Να είναι σχολές όμως που ουσιαστικά μαθαίνουν κάποια τέχνη.

 

Οι εργοδότες που τους θέλουν πακεταρισμένους τους υπαλλήλους, να ξέρουν τα πάντα χωρίς να τους εκπαιδεύσουν σε τίποτα , με τις minimum αποδοχές και να πληρώνει το δημόσιο ακόμα και το ΤΕΙ Κολοπετινίτσας ας αρχίζουν να πληρώνουν και τίποτα εκείνοι για αυτήν την εκπαίδευση και να τους παραγγέλνουν και όπως θέλουν.

 

Όσον αφορά τα επαγγελματικά δικαιώματα έχω και εγώ αρκετές διαφωνίες. Θα έπρεπε να ήταν ανεξάρτητος ΑΕΙ, ΤΕΙ και λοιπόν σχολών. Θα ήταν καλό να υπάρχει ένα καθορισμένο επίπεδο γνώσεων στο οποίο θα εξετάζεσαι μετά την αποφοίτηση και φυσικά επαγγελματική προυπηρεσία ανεξαρτήτως Πανεπιστήμίου / ΤΕΙ προέλευσης.

Δημοσ.
Κάτι κεφάλαια, γιουροφάσμα κλπ δεν καλύπτουν τις ανάγκες μιας επιχείρησης με πάνω από 2-3 χιλ κωδικούς προϊόντων. Δεν γνωρίζω αλλά υποθέτω πως στα ΑΕΙ (για λογιστική-οικονομικά πάντα) που και καλά γίνεται έρευνα στην αιχμή της τεχνολογίας και σκατούλες προγράμματα ERP που δουλεύουν όλες οι >=μεσαίες επιχειρήσεις στην Ελλάδα τα έχουν δει από φωτό, στην καλύτερη να έχουν κάνει ένα μάθημα (μιλάμε για καινούρια τεχνολογία που έχει έρθει στην Ελλάδα 10+ χρόνια:lol::lol:). Το αστείο της υπόθεσης είναι ότι παίρνουν άδεια ασκήσεως επαγγέλματος (όπως πήρα και εγώ κάποτε) για κάτι που δεν έχουν ιδέα.

Κάτσε ρε apd453 από τα οικονομικά ΑΕΙ μπορείς να βγεις ένα εκατομμύριο ειδικότητες αναλόγως των μαθημάτων επιλογής, των κατευθύνσεων, της εργασιακής εμπειρίας, και των σεμιναρίων που θα παρακολουθήσεις.

 

Βγαίνεις από μαρκετίστας μέχρι χρηματιστής, κι εσύ παραπονιέσαι γιατί δεν μαθαίνουμε ERP προγράμματα. Δηλαδή για να καλύψουμε το 1% των φοιτητών, να κοτσάρουμε 10 μαθήματα ERP στο πρόγραμμα σπουδών. Ε μετά δεν θα πρέπει να μάθουμε και το e-views για τα παιδιά που θα πάνε marketing? Ε μετά δεν θα έπρεπε να διδαχθούμε και το business plan pro για τα παιδιά που θέλουν να ασχοληθούν με την ανάλυση? Ε μετά να μην διδαχθούμε και το datastream για τα παιδιά που θα πάνε χρηματιστές? Ε μετά να μην διδαχθούμε και το Aris για τα παιδιά που πάνε πληροφοριακά συστήματα? Ε μετά ....

 

Και φυσικά αν η εταιρία που πας δεν έχει το eurofasma αλλά έχει το Κεφάλαιο είσαι άχρηστος για την εταιρία. Εκτός αν θέλεις να μαθαίνουμε 5-6 προγράμματα σε κάθε ειδικότητα οπότε θέλουμε 80 μαθήματα κορμού και άλλα τόσα επιλογής για να μπορούμε να σταθούμε στην αγορά εργασίας. Φυσικά αν στα 4 χρόνια βγει κάποιο καινούριο πρόγραμμα, και πάλι είσαι άχρηστος. Κάνω λάθος?

Δημοσ.
μισο λεπτο γιατι θα τρελαθω με αυτα που διαβαζω!Το γεγονος οτι καποιος σπουδαζει π.χ γερμανικη φιλολογια εχοντας βαθμο προσβασης 2 που σημαινει λευκη κολλα σε ολα τα μαθηματα θα τον εμπιστευτεις στο μελλον ως καθηγητη σε ενα δημοσιο σχολειο?θα εμπιστευτεις το παιδι σου σε εναν ανθρωπο που ενδεχεται να μην ξερει ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ ομως να γραφει το ονομα του?

 

το λαθος που κανετε ειναι οτι το 1,53 και το 2,71 ειναι ενας συντελεστης για τον βαθμο εισαγωγης στη σχολη και οχι ο βαθμος με τον οποιο εισαγεται καποιος. ο βαθμος εισαγωγης ειναι ακριβως αριστερα.αυτο βεβαια δε σημαινει οτι οι σχολες δεν παυουν να ειναι χαμηλοβαθμες. το θεμα ομως ειναι οτι ενα ατομο που οπως λες δεν ξερει να γραφει το ονομα του δεν θα αποφοιτητσει λογικα απο τη σχολη αυτη εκτος και αν στρωθει να μαθει 5 πραγματα.τωρα αν συμβαινει να αποφοιτουν πολλοι παρα το οτι δεν εχουν αποκτησει τις απαραιτητες γνωσεις τοτε το προβλημα δεν εντοπιζεται στο οτι εισηχθησαν σε αυτη τη σχολη αλλα στο οτι αποφοιτησαν ενω δεν ειχαν τα προσοντα..εκει να εστιασουμε λοιπον και οχι στο να στερησουμε τη δυνατοτητα απο καποιους που πραγματικα μπορει να ανταποκριθουν σε κατι κι ας μην τα καταφεραν στο λυκειο.

Δημοσ.
το θεμα ομως ειναι οτι ενα ατομο που οπως λες δεν ξερει να γραφει το ονομα του δεν θα αποφοιτητσει λογικα απο τη σχολη αυτη εκτος και αν στρωθει να μαθει 5 πραγματα

 

Αν ειχες την τυχη ή την ατυχια να σπουδασεις σε ενα κρατικο ιδρυμα θα ειχες διαπιστωσει οτι ο καθηγητης καλως ή κακως προσαρμοζει την "εκπαιδευση" αναλογα με το ακροατηριο που εχει!Οταν λοιπον εχεις στο αμφιθεατρο ατομα που δεν ξερουν ουτε να γραφουν το ονομα τους πιστεψε με η εξεταση και κυριως το επιπεδο των γνωσεων πεφτει κατακορυφα!Και ποιο ειναι το αποτελεσμα?Ανθρωποι που ειναι πτυχιουχοι και εξακολουθουν να μην γνωριζουν πως γραφεται το ονομα τους!

Σου το λεω ειλικρινα εκανα μαθηματα σε εναν παλικαρακι ο οποιος σπουδαζε στο τει Σερρων και του ελεγα 5+χ=10 και μου ελεγε χ=15.Του ελεγα 400/100 ποσο κανει και μου ελεγε ε περιπου 4,26!Αυτος ο ανθρωπος ειναι αυτη τη στιγμη πτυχιουχος! οποτε η σαπιλα της εκπαιδευσης ειναι γενικη!Αφενος δεν επρεπε ποτε να σπουδασει(με την εννοια οτι δεν αξιζε να εισαχθει στη τριτοβαθμια εκπαιδευση) αφετερου δεν επρεπε να παρει ποτε πτυχιο!

Δημοσ.

Βγαίνεις από μαρκετίστας μέχρι χρηματιστής, κι εσύ παραπονιέσαι γιατί δεν μαθαίνουμε ERP προγράμματα. Δηλαδή για να καλύψουμε το 1% των φοιτητών, να κοτσάρουμε 10 μαθήματα ERP στο πρόγραμμα σπουδών. Ε μετά δεν θα πρέπει να μάθουμε και το e-views για τα παιδιά που θα πάνε marketing? Ε μετά δεν θα έπρεπε να διδαχθούμε και το business plan pro για τα παιδιά που θέλουν να ασχοληθούν με την ανάλυση? Ε μετά να μην διδαχθούμε και το datastream για τα παιδιά που θα πάνε χρηματιστές? Ε μετά να μην διδαχθούμε και το Aris για τα παιδιά που πάνε πληροφοριακά συστήματα? Ε μετά ....

Αν ξέρεις κεφάλαιο είναι πολύ εύκολο και γρήγορο να μάθεις γιουροφάσμα. Μάθε εσύ πχ το sap και αν κάποιος δουλεύει softone μην σκας το μόνο εύκολο είναι.

Αν ήξερες τι είναι και τι μπορεί να κάνει ένα ERP ίσως και να μην έγραφες τα παραπάνω. Τα ERP είναι σχεδόν all in one. Το λογιστικό και εμπορικό κομμάτι είναι ένα ελάχιστο κομμάτι των δυνατοτήτων. Ποιος θα τα δουλέψει όμως αυτά? Δεν υπάρχει κάποιος να τα δείξει. Εδώ κατά τη γνώμη μου μπαίνει ο ρόλος των ΑΕΙ. Τα ΑΕΙ λοιπόν δεν δίνουν καν τις γνώσεις για να καταλάβεις τι κάνουν τα εργαλεία (προγράμματα). Πως θα εκμεταλλευτής την τεχνολογία όταν δεν ξέρεις καν τι μπορείς να κάνεις με αυτή. Επιστήμονας με γνώσεις +10 χρόνια πίσω. Πας στον πόλεμο με τόξα ενώ έχουν βγει τα λειζερ και εσύ το μόνο που έχεις μάθει θεωρίες για το πως φτιάχνεται ένα τόξο.

Οι επιχειρηματίες δεν έχουν πρόβλημα να επενδύσουν σε προγράμματα που θα τους αποφέρουν κέρδη το αντίθετο μάλιστα. Έχουν όμως πρόβλημα να επενδύσουν σε άτομα αμφίβολης ικανότητας. Γιατί το κριτήριο για να γίνει οικονομολόγος είναι αν έγραψε καλά ιστορία και έκθεση όταν ήταν 18 δεν ικανοποιεί κανένα. Αποδείξτε ότι αξίζετε πάνω από 700 λοιπόν. Γκρινιάξτε για τα κριτήρια αποφοίτησης. Εκεί είναι η λύση για το ξεσκαρτάρισμα. Οι γενικές γνώσεις θεωριών είναι καλές αλλά δεν είναι αυτές που θα σας δώσουν ψωμάκι να φάτε. Οι γνώσεις θεωριών καλός η κακός αξίζουν 700ευρώ τη σήμερον ημέρα. Η αγορά εργασίας το φωνάζει..... κουφοί είστε?

Δημοσ.
Αν ήξερες τι είναι και τι μπορεί να κάνει ένα ERP ίσως και να μην έγραφες τα παραπάνω.

Τώρα είσα φάουλ εσύ, λόγω κατεύθυνσης αν μη τι άλλο ξέρω τι είναι και τι κάνει ένα ERP. Προφανώς δεν μπορώ να το χειριστώ τόσο καλά όσο εσύ (αυτό έλειπε) αλλά δεν θα μου δείξουν ένα ΕRP αύριο μεθαύριο κι εγώ θα ρωτάω αν παίρνει αμόλυβδη.

 

Για τα υπόλοιπα που είπες απλά να υπενθυμίσω ότι σκοπός των πανεπιστημίων δεν είναι να σου μάθει να χειρίζεσαι προγράμματα. Όπως δουλειά του πολιτικού μηχανικού δεν είναι να μάθει να χειρίζεται τέλεια το AUTOCAD, αλλά να μάθει πρώτα μηχανική των ρευστών και μιγαδικούς, όπως δουλειά του προγραμματιστή δεν είναι να μάθει να χειρίζεται τέλεια unreal engine, αλλά να μάθει πρώτα μαθηματικά και θεωρία προγραμματισμού, αναλόγως πάει και στα οικονομικά.

 

Φυσικά αν βγει ένας πολιτικός μηχανικός και δεν ξέρει AUTOCAD ή αν βγει ένας προγραμματιστής και ξέρει να προγραμματίζει σε Visual Basic 5 εννοείται ότι δεν θα πάει μακριά και αναλόγως πάει και στις υπόλοιπες σχολές. Η αγορά κάνει από μόνη της το ξεσκαρτάρισμα μην ανησυχείς. Αν τώρα ο άλλος προσλαμβάνει προσωπικό ανάλογα με το αν τέλειωσε ΠΑ.ΠΕΙ ή Χίο ο άλλος ή ανάλογα με τον βαθμό πτυχίου, κακό του κεφαλιού του.

Δημοσ.
δεν ξέρει AUTOCAD

τι είναι σχέδιο χρειάζεται να ξέρει

το κάθε AUTOCAD είναι για όσους ξέρουν μόνο σχέδιο

 

ο ρόλος της ανώτερης και ανώτατης εκπαίδευσης

δεν είναι για να "ανοίξεις" μαγαζί

ούτε να γίνεις εκτελεστικό εργαλείο της κάθε eurofasma

 

ψωμάκι τρώς και απο φούρνο

 

αντί να σηκώνουμε τον πήχυ τον ζωγραφίζουμε στο χώμα :mrgreen:

 

.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...