Προς το περιεχόμενο

Καταργείται η βάση του 10


Praetorianos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Προς aris1986:

 

Δε νομίζω να ισχυρίστηκε κανείς ότι όποιος έχει μέσο όρο κάτω του 10 είναι χαζός ούτε ότι στα ΤΕΙ και στα ΑΕΙ όλοι οι φοιτητές ξέρουν το αντικείμενο. Σπουδαστές με αυτά τα χαρακτηριστικά υπάρχουν και στο δικό μου ΤΕΙ που η βάση εισαγωγής είναι πάνω του 13. Όμως έχουμε πολλές μετεγγραφές από ΤΕΙ που μπαίνεις με πολύ χαμηλούς βαθμούς, αποφοίτους ΤΕΕ που δε ξέρουν τα μαθηματικά που χρειάζεται να ξέρουν και έχουμε και κάποιους σπουδαστές από άλλες χώρες που δε ξέρουν να γράψουν καλά στην Ελληνική γλώσσα ( δε ξέρω τι σύστημα εισαγωγής έχουν αυτοί των άλλων χωρών). Έχουμε και πολλούς που μπορεί να έχουν τις απαραίτητες βάσεις αλλά θέλουν να μην προσπαθήσουν καθόλου αλλά να πάρουν πτυχίο χαριστικά.

 

Και στα Πανεπιστήμια υπάρχουν άτομα που δε ξέρουν να λύνουν μία εξίσωση , που δε πατάνε ποτέ και παίρνουν πτυχίο αντιγράφοντας. Έχω γνωρίσει απόφοιτους ΕΜΠ που να μη καταλαβαίνουν τίποτα όταν τους εξηγείς για κάποιο δικαιολογητικό που χρειάζεσαι και ότι πρέπει να το πάρουν από κάποια δημόσια υπηρεσία και ότι δεν είσαι δημόσια υπηρεσία για να τους το χορηγήσεις εσύ. Δε θα υποτιμήσω όμως όλο το ΕΜΠ επειδή γνώρισα έναν - δύο αποφοίτους του με πρόβλημα συνεννόησης.

Ξέρω τέτοια άτομα αλλά φυσικά το ότι ξέρω τέτοια άτομα δε σημαίνει ότι είναι όλοι έτσι, θέλω να πιστεύω ότι αποτελούν μειοψηφία. Οι τεμπέληδες υπάρχουν παντού. Στα πανεπιστήμια όμως υπάρχει μεγαλύτερη ομοιογένεια στο επίπεδο των φοιτητών και άρα υποθέτω ότι μπορούν να κρατάνε καλύτερο επίπεδο στα μαθήματα ( σε αυτό δε μπορώ να εκφέρω γνώμη, δε σπουδάζω σε ΑΕΙ).

 

Δε ξέρω το ΤΕΙ σου τι πρόγραμμα σπουδών έχει και τι απαιτήσεις έχει. Με το 9,4 που έβγαλες ( που σημαίνει ότι δε διάβασες προφανώς, χωρίς διάθεση υποτίμησης το σχόλιο μου) δεν αντιμετώπισες κανένα πρόβλημα στο ΤΕΙ που πήγες, δεν ένιωσες ότι σε κάποιο μάθημα έχεις πρόβλημα να το παρακολουθήσεις; Π.χ. Στο ΤΕΙ Αθήνας πολλοί γνωστοί μου σε άλλα τμήματα έχουν προβλήματα σε μαθήματα που έχουν να κάνουν με Φυσική, Μαθηματικά, Χημεία και έχουν κάνει ιδιαίτερα για να τα περάσουν.

 

Προσωπικά έκανα ιδιαίτερα μαθήματα σε Μαθηματικά Κατεύθυνσης ( μπήκα από θεωρητική), μου φαίνονταν κινέζικα, έβλεπα ολοκλήρωμα και έλεγα τι ειναι αυτό το σηματάκι. Ο.Κ. τα μαθήματα αυτά του τμήματος μου δεν ήταν αλυσίδες, μπορούσες να τα χρωστάς και να τα αφήσεις στο τέλος, μικρό το κακό μπορείς να πεις. Αλλά το να μη μπορείς να αναλύσεις ένα διάγραμμα , να υπολογίσεις ένα ποσοστό είναι πρόβλημα σε όλα τα μαθήματα θεωρώ.

 

Y.Γ Που είσαι βρε Washcloud, δάσκαλε...

 

Μια χαρά δυσκολεύτηκα/διευκολήνθηκα,μια χαρα πατησα/δεν πατησα,μια χαρα παρακολούθησα/δεν παρακολούθησα,μια χαρα ιδιαίτερα εκανα.Απ'ολες τις φάσεις περασα.

Και το ο,τι δεν διαβασα καθόλου(ούτε ιδιαίτερα) το ήξερα και ήξερα οτι θα το μετανιώσω! :-P

 

Απλα δεν εχει τοσο σημασια απο που ξεκινας που πας εχει σημασία,ποσο το κηνυγας και πόσο σε κηνυγάει!

  • Απαντ. 202
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Το παλαιό σύστημα που ακολούθησε την λογική του να μπαίνουν όλοι απέτυχε γι' αυτό και ακολουθήθηκε τα τελευταία χρόνια η λογική της βάσης του 10 η οποία σύμφωνα με το υπουργείο δεν έφερε τα αναμενόμενα αποτελέσματα. Αντί λοιπόν να σκεφτούν κάτι διαφορετικό, επαναφέρουν το παλιό αποτυχημένο σύστημα. Ωραία λογική.......Αν με τους κάτω του δέκα ήταν μπορντέλο η κατάσταση και δεν άλλαξε η κατάσταση με την βάση του δέκα μήπως θα έπρεπε να πηγαίναμε την βάση στο 12 ή στο 15?

 

Κανένας δεν λέει ότι όποιος δεν διαβάζει είναι χαζός. Τεμπέλης όμως - τουλάχιστον ως προς διάβασμα - είναι. Διαφωνεί κανένας σε αυτό? Οπότε γιατί το κράτος να δαπανήσει χρήματα για να σπουδάσει τον συγκεκριμένο? Δεν θα ήταν προτιμότερο αντί π.χ. να ξοδεύει χρήματα στα προπτυχιακά για ανθρώπους που σε 12 ολόκληρα χρόνια δωρεάν παιδείας δεν έμαθαν να γράφουν σωστά ούτε το όνομα τους - όποια και αν είναι η κατάσταση της ένα ρημάδι όνομα μαθαίνεις να το γράφεις σωστά - να δώσει τα χρήματα επί παραδείγματι στις μεταπτυχιακές σπουδές ή να βελτιώσει την τραγική σημερινή κατάσταση στα περισσότερα πανεπιστημιακά ιδρύματα (ασχέτως αν στην συνέχεια πνιγούν και αυτά στον πόλεμο της αφίσας :P)?

Δημοσ.

νταξει ρε παιδια

ενας που δν διαβαζει καθολου δν μπορει να βγαλει ουτε 2

απλως καποια παιδια που θα "προσπαθησουν" και θα βγαλουν κανα 8

θα περασουν........

δν ξερω παιδι που να μην εχει διαβασει και να εχει βγαλει μεγαλο βαθμο

αν εχεται εσεις κανενα παραδειγμα

οκ

Δημοσ.

Οπότε γιατί το κράτος να δαπανήσει χρήματα για να σπουδάσει τον συγκεκριμένο? Δεν θα ήταν προτιμότερο αντί π.χ. να ξοδεύει χρήματα στα προπτυχιακά για ανθρώπους που σε 12 ολόκληρα χρόνια δωρεάν παιδείας δεν έμαθαν να γράφουν σωστά ούτε το όνομα τους - όποια και αν είναι η κατάσταση της ένα ρημάδι όνομα μαθαίνεις να το γράφεις σωστά - να δώσει τα χρήματα επί παραδείγματι στις μεταπτυχιακές σπουδές ή να βελτιώσει την τραγική σημερινή κατάσταση στα περισσότερα πανεπιστημιακά ιδρύματα (ασχέτως αν στην συνέχεια πνιγούν και αυτά στον πόλεμο της αφίσας :P)?

 

Και αν πάει η βάση στο 12 ή στο 15 όλοι αυτοί οι αργόμισθοι - ακαδημαϊκοί τι θα απογίνουν? Που θα τους βολέψει το κράτος της παραπαιδείας, που χρόνια τώρα χτίζεται με γνώμονα τα ψηφαλάκια?

Δημοσ.

Ρε σεις,

έκλεισε το τμήμα -γιατί ποτέ δε μιλάμε για ολοκληρωμένο ίδρυμα σε μια μικρή πόλη- καλαθοπλεκτικής, παραπονέθηκαν οι καταστηματάρχες, οι διδάσκοντες, οι υπάλληλοι και οι ιδιοκτήτες σπιτιών, άρα καταργούμε τη βάση του 10 και το ονομάζουμε "ευκαιρία στην εκπαίδευση για όλους"

 

Είναι κάποιος/α που δεν το βλέπει; Προς τι οι 12 σελίδες;

Δημοσ.
Ποτέ;

 

 

 

 

 

(10 χαρ.)

Ποτέ.

Ολοκληρωμένο ίδρυμα σημαίνει σχολές γύρω από πολλούς τομείς. Σημαίνει ανταλλαγή απόψεων, ιδεών, συνδυασμός επιστημών.

Όχι ένα ΤΕΙ φυτικής παραγωγής και ένα Παιδαγωγικό Δημοτικής και αυτό ήταν...

Δημοσ.
[...]άρα καταργούμε τη βάση του 10 και το ονομάζουμε "ευκαιρία στην εκπαίδευση για όλους"[...]

 

this whole thread in 10 seconds.

Δημοσ.

γιατι ρε παιδια ξερεται παιδι που να τα εχει φορτωσει ολα στον κοκορα

και να μπαινει σε τει?τωρα με την καταργηση της βασης λεω

ελεως....αφου το λυκειο που λεει ο λογος με το ζορι το εβγαλε

Δημοσ.

Εγώ από όοοοταν έδινα πανελλήνιες θυμάμαι τει που έμπαινες με 7-6-5k μόρια κ.λπ. :P

 

Εδώ συμμαθητής μου πέρασε εμποροπλοιάρχων ξέρω κ εγώ πως την λέγανε στην οποία έμπαινες με 3.5.

 

Αλλά δεν είναι αυτό το θέμα.

 

Αν ήθελαν να έδιναν ευκαιρίες σε όλους (συμπεριλαμβανομένων και τον "αργόσχολων"), θα άλλαζαν ολόκληρο το σύστημα.

Απλά φοβούνται τα ιδιωτικά και ίσως και την οργή των καταστηματαρχών/ενοικιαστών κ.λπ.

 

Μια. Ζωή. Ημίμετρα.

  • Super Moderators
Δημοσ.

Καλά, αυτή η Γερμανική Θεσσαλονίκης ήταν ανέκδοτο σε όλο το ΑΠΘ. Και το Ιταλικό θυμάμαι είχε κάτι βάσεις-ομορφιά...

 

Αλλά με αναλογία 20 άντρες σε έτος με 160 γυναίκες, δε μιλάμε κύριε. Αμ, πως.

  • Moderators
Δημοσ.
Ποτέ.

Ολοκληρωμένο ίδρυμα σημαίνει σχολές γύρω από πολλούς τομείς. Σημαίνει ανταλλαγή απόψεων, ιδεών, συνδυασμός επιστημών.

Όχι ένα ΤΕΙ φυτικής παραγωγής και ένα Παιδαγωγικό Δημοτικής και αυτό ήταν...

 

 

Χμ..

 

Σε ένα παράλληλο σύμπαν όπου η καλαθοπλεκτική θα ήταν ολοκληρωμένη επιστήμη και ο μελλοντικός καλαθοπλέκτης θα ενδιαφερόταν για την διαφορά ανθεκτικότητας μεταξύ του καλαθιού από ξύλο οξιάς Ζακύνθου και του καλαθιού από ξύλο καλαμιάς Ακτής Ελεφαντοστού, τότε ναι, θα είχε ουσία η ύπαρξη ολοκληρωμένου ιδρύματος. Σε αυτή τη χώρα, όμως, που όλα λειτουργούν άψογα, συνήθως ο φυτικός παραγωγός θέλει να συνεχίσει να οργώνει τα χωράφια του πατέρα του και ο ιχθυοκαλλιεργητής να καβαλήσει το ψαράδικο της οικογενειακής του επιχείρησης. Υπό αυτή την έννοια, έχουν βάση τα διάφορα χαζό-ΤΕΙ στις επαρχιακές πόλεις.

 

Εξάλλου, και στα ολοκληρωμένα ιδρύματα, πώς ακριβώς συνδυάζονται οι επιστήμες πέρα από τα διατμηματικά σαββατιάτικα πάρτυ των εκάστοτε παρατάξεων; Νομίζω ότι έχεις υπερεκτιμήσει λίγο το "Ελληνικό Πανεπίστημιο". :Ρ

 

 

Και για να μην είμαι εντελώς off-topic, να πω ότι αυτό που θα έπρεπε να μας προβληματίζει δεν είναι τόσο η κατάργηση της βάσεως του 10 (που οκ, ας είμαστε ειλικρινείς, πόσοι παραπάνω θα εισαχθούν σε σχολές με την κατάργηση αυτού του μέτρου; Είναι τόσο σοβαρό πια αυτό το μέγεθος; )όσο το γιατί το όριο εισαγωγής είναι τόσο χαμηλό. Δεν ξέρω για εσάς, αλλά εγώ θεωρώ τραγικά χαμηλό το 10 σαν μονάδα σύγκρισης διαχωρισμού των "επιστημόνων" και όλων των υπολοίπων "κοινών θνητών". Μέχρι να υπάρξει ένα σοβαρό όριο -ας πούμε γύρω στο 17- δεν νομίζω ότι είναι άξιο να ασχολούμαστε καν με ημίμετρα που προφανώς εξυπηρετούν συγκεκριμένους σκοπούς.

Δημοσ.

Ολίγον off-topic...

 

Επειδή παρακολούθησα το παιχνίδι "Praetorianos vs apd43" μάλλον πάει για 0-1...

Βρε λεβέντη μου,τελειώνεις αν κατάλαβα καλά τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων,και βλέπεις με...αισιοδοξία το μέλλον σου;Μήπως θα 'ρθούνε απ'τη σχολή να σου προσφέρουν θεσούλα;:lol:

ΠΟΙΕΣ δουλειές;ΠΟΙΑ λεφτά;

Ρώτα κι εμένα που,παρά το νεαρό της ηλικίας μου (21) λόγω μπάρμπα έχω κάνει 5 διαφορετικές δουλειές...

Δηλαδή ρε παιδιά συγνώμη,πριν γράψετε το ο,τιδήποτε,βουτάτε καθόλου τη γλώσσα στο μυαλό;Λυπηθείτε μας λίγο,δεν έχει και ανοικτό φαρμακείο εδώ κοντά να πάω για κολλήριο!:P

Διαβάζω στα διάφορα forums και (δεν το λέω για σένα) όλοι (άεργοι φοιτητές στην πλειοψηφία τους) φαϊ και κακά είναι απ'το πρωί μέχρι το βράδυ και έχουν και άποψη για την αγορά εργασίας!

 

Άκου και κανένα που ξέρει πέντε πράγματα και χαμηλά το τόπι γιατί εκτίθεστε...

 

Υ.Γ. Πιάστε να καλλιεργήσετε τη γη σας να είστε άρχοντες κι αφήστε τα χαζά ναούμε...:-D

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...