apd453 Δημοσ. 15 Απριλίου 2010 Δημοσ. 15 Απριλίου 2010 3η φορά, έξω από θεωρητικούρες, πως θα γίνει καλύτερο ένα σύστημα όταν υπάρχουν άνθρωποι που υποστηρίζουν και θέλουν να εισάγονται σωρηδόν μαθητές στα πανεπιστήμια? Δηλαδή οι 18άρηδες βγαίνουν με ελλιπή μόρφωση και οι 8άρηδες θα σου κάνουν τις εγγραφές που θέλεις? Χώρια όλα τα άλλα θέματα που άγγιξε ο Snoob. Το σωρηδόν δεν ισχύει. Μπαίνεις, κόβεσαι 1-2-3, φεύγεις. Το θέμα είναι να γίνουν οι εγγραφές. Εφόσον εσύ με το πτυχίο δεν ξέρεις περισσότερα από τον άλλο χωρίς πτυχίο γιατί να πάρω εσένα? Περνίεσε για ποιο ικανός επειδή είχες μάθει καλά την ιστορία στο λύκειο ή επειδή έγραψες καλή έκθεση? Για να λέω ότι έχω πτυχιούχο υπάλληλο στο λογιστήριο? Μαθαίνεις ποιο γρήγορα λογιστική επειδή ξέρεις της καμπύλες της οικονομίας? Πες μου ένα λόγο να πληρώσω το πτυχίο σου.
Praetorianos Δημοσ. 15 Απριλίου 2010 Μέλος Δημοσ. 15 Απριλίου 2010 Το σωρηδόν δεν ισχύει .Μπαίνεις, κόβεσαι 1-2-3, φεύγεις.Το θέμα είναι να γίνουν οι εγγραφές. Εφόσον εσύ με το πτυχίο δεν ξέρεις περισσότερα από τον άλλο χωρίς πτυχίο γιατί να πάρω εσένα? Περνίεσε για ποιο ικανός επειδή είχες μάθει καλά την ιστορία στο λύκειο ή επειδή έγραψες καλή έκθεση? Για να λέω ότι έχω πτυχιούχο υπάλληλο στο λογιστήριο? Μαθαίνεις ποιο γρήγορα λογιστική επειδή ξέρεις της καμπύλες της οικονομίας? Πες μου ένα λόγο να πληρώσω το πτυχίο σου. Ισχύει, είπαμε να μιλήσουμε ρεαλιστικά χωρίς θεωρητικούρες. Στο σημερινό σύστημα λοιπόν ισχύει και μάλιστα φέρνοντας αντεπιχείρημα στον εαυτό σου (!) θα πληρώνεις ακόμα περισσότερους για το πτυχίο τους αφού ζητάς ακόμα περισσότερους πτυχιούχους. Γιατί προς τα κει πάει το πράγμα, να έχουμε όλοι από ένα πτυχίο να το κάνουμε κορνίζα. Άρα λοιπόν ή φτιάχνεις το σύστημα και από κάπου ξεκινάς (καθιέρωση ελάχιστου επιπέδου εισαγωγής) ή το μπαχαλοποιείς τελείως και περιμένεις πότε θα αλλάξει από μόνο του, πότε θα αρχίζουν να διαβάζουν όλοι οι φοιτητές, πότε θα σταματήσουν να μπαίνουν αυτοί που δεν το αξίζουν, κτλ.
vocals_ Δημοσ. 15 Απριλίου 2010 Δημοσ. 15 Απριλίου 2010 Εφόσον εσύ με το πτυχίο δεν ξέρεις περισσότερα από τον άλλο χωρίς πτυχίο γιατί να πάρω εσένα? Περνίεσε για ποιο ικανός επειδή είχες μάθει καλά την ιστορία στο λύκειο ή επειδή έγραψες καλή έκθεση? Για να λέω ότι έχω πτυχιούχο υπάλληλο στο λογιστήριο? Μαθαίνεις ποιο γρήγορα λογιστική επειδή ξέρεις της καμπύλες της οικονομίας? Πες μου ένα λόγο να πληρώσω το πτυχίο σου. Τι σχέση έχει μωρέ το τι μαθαίνει κάποιος στο πανεπιστήμιο με το πως μπήκε(δηλαδή πόσο καλά έγραψε στη έκθεση); Και δεν κατάλαβα, τώρα μας είπες δηλαδή ότι στα πανεπιστήμια δεν γίνεται τίποτα(τουλάχιστον ουσιαστικό); Οπότε και να μην υπήρχαν το ίδιο πράμα θα 'τανε, έτσι ;
apd453 Δημοσ. 15 Απριλίου 2010 Δημοσ. 15 Απριλίου 2010 Στο σημερινό σύστημα λοιπόν ισχύει και μάλιστα φέρνοντας αντεπιχείρημα στον εαυτό σου (!) θα πληρώνεις ακόμα περισσότερους για το πτυχίο τους αφού ζητάς ακόμα περισσότερους πτυχιούχους. Γιατί προς τα κει πάει το πράγμα, να έχουμε όλοι από ένα πτυχίο να το κάνουμε κορνίζα. Αν διαβάσεις ποιο παλιό ποστ θα δεις ότι είπα "λίγους και καλούς". Πότε είπα περισσότερους πτυχιούχους. Κάνε παράθεση. Τι σχέση έχει μωρέ το τι μαθαίνει στο πανεπιστήμιο με το πως μπήκε(δηλαδή πόσο καλά έγραψε στη έκθεση); Και δεν κατάλαβα, τώρα μας είπες δηλαδή ότι στα πανεπιστήμια δεν γίνεται τίποτα(τουλάχιστον ουσιαστικό); Οπότε και να μην υπήρχαν το ίδιο πράμα θα 'τανε, έτσι ; Όσο αφορά την επαγγελματική κατάρτιση ΝΑΙ δεν γίνεται τίποτα. Όταν μου ζητάς δουλειά χωρίς να ξέρεις τίποτα για τη δουλειά απλά έχεις ένα χαρτί που στην ουσία δεν λέει κάτι από κάπου πρέπει να πιαστώ λοιπόν σαν εργοδότης. Το μόνο που μου έρχεται στο μυαλό είναι αν είχες γράψει καλή έκθεση. Φίλε μου πολλοί με καλές εργασίες εδώ στα πανεπιστήμια που έχουν μάλιστα δημοσιευτεί έχουν γίνει δεκτοί σε βαρβάτα πανεπιστήμια του εξωτερικού για μεταπτυχιακό και παράγουν έργο. Πολλοί μάλιστα συνεχίζουν εδώ.Εσύ συνέχισε να λες για λογιστικές εγγραφές. Που ρε συ? Εγώ που σπούδασα? Σε άλλη χώρα? Μιλάς για τον 1/1000? Μιλάς και για κάποιους που τους σπρώχνονται από καθηγητές? Που κάνουν εργασίες μαζί τους? Που ως διαμαγείας ανοίγουν και στον ίδιο κομματικό χώρο? Που έχουν κοινούς γνωστούς? Αυτοί που λες είναι ελάχιστοι. Ακόμη ποιο ελάχιστοι είναι αυτοί που τα καταφέρνουν μόνοι τους. Αν ήμουν στη θέση σου δεν θα το ανέφερα καν. Ντροπή. Εσύ έχεις και πολλούς είπες? Που σπουδάζεις ρε συ για πες μας? Μήπως εννοείς αυτούς που πλήρωσαν κανένα Αγγλικό πανεπιστήμιο? Όταν μπαίνει το χρήμα στη μέση η αντικειμενικότητα πάει περίπατο.... Δεν μου απάντησες όμως γιατί τους δίνεται το δικαίωμα ασκήσεως του επαγγέλματος του λογιστή χωρίς να διδάσκονται λογιστική (τα 8 μαθήματα είναι αστείο νούμερο). Ας τους δώσουν πτυχίο οικονομολόγου-ερευνολόγου. Τη λογιστική την έχω ως παράδειγμα γιατί είμαι παθόν (πτυχιούχος ΤΕΙ) με μεταπτυχιακό και καλά τσσσ... πριν 15 χρόνια και εγώ και γνωρίζω 5 πράγματα. Δεν νομίζω στα υπόλοιπα επαγγέλματα να ισχύει κάτι το διαφορετικό. Όποιος ενδιαφέρεται για υπογραφές ισολογισμών έχω καλή τιμή.
vocals_ Δημοσ. 15 Απριλίου 2010 Δημοσ. 15 Απριλίου 2010 Όσο αφορά την επαγγελματική κατάρτιση ΝΑΙ δεν γίνεται τίποτα. Όταν μου ζητάς δουλειά χωρίς να ξέρεις τίποτα για τη δουλειά απλά έχεις ένα χαρτί που στην ουσία δεν λέει κάτι από κάπου πρέπει να πιαστώ λοιπόν σαν εργοδότης. Το μόνο που μου έρχεται στο μυαλό είναι αν είχες γράψει καλή έκθεση. Πες μου παράδειγμα όπου απόφοιτος πήγε να βρει δουλειά με βάση το αντικείμενο που σπούδασε, και δεν ήξερε πως να δουλέψει επειδή δεν είχε τις αρκετές γνώσεις απ'το πανεπιστήμιο(για το ίδιο αντικείμενο πάντα έτσι). Ι lol hard
Aztec Δημοσ. 15 Απριλίου 2010 Δημοσ. 15 Απριλίου 2010 Αν διαβάσεις ποιο παλιό ποστ θα δεις ότι είπα "λίγους και καλούς". Πότε είπα περισσότερους πτυχιούχους. Κάνε παράθεση. Όσο αφορά την επαγγελματική κατάρτιση ΝΑΙ δεν γίνεται τίποτα. Όταν μου ζητάς δουλειά χωρίς να ξέρεις τίποτα για τη δουλειά απλά έχεις ένα χαρτί που στην ουσία δεν λέει κάτι από κάπου πρέπει να πιαστώ λοιπόν σαν εργοδότης. Το μόνο που μου έρχεται στο μυαλό είναι αν είχες γράψει καλή έκθεση. Που ρε συ? Εγώ που σπούδασα? Σε άλλη χώρα? Μιλάς για τον 1/1000? Μιλάς και για κάποιους που τους σπρώχνονται από καθηγητές? Που κάνουν εργασίες μαζί τους? Που ως διαμαγείας ανοίγουν και στον ίδιο κομματικό χώρο? Που έχουν κοινούς γνωστούς? Αυτοί που λες είναι ελάχιστοι. Ακόμη ποιο ελάχιστοι είναι αυτοί που τα καταφέρνουν μόνοι τους. Αν ήμουν στη θέση σου δεν θα το ανέφερα καν. Ντροπή. Εσύ έχεις και πολλούς είπες? Που σπουδάζεις ρε συ για πες μας? Μήπως εννοείς αυτούς που πλήρωσαν κανένα Αγγλικό πανεπιστήμιο? Όταν μπαίνει το χρήμα στη μέση η αντικειμενικότητα πάει περίπατο.... Δεν μου απάντησες όμως γιατί τους δίνεται το δικαίωμα ασκήσεως του επαγγέλματος του λογιστή χωρίς να διδάσκονται λογιστική (τα 8 μαθήματα είναι αστείο νούμερο). Ας τους δώσουν πτυχίο οικονομολόγου-ερευνολόγου. Τη λογιστική την έχω ως παράδειγμα γιατί είμαι παθόν (πτυχιούχος ΤΕΙ) με μεταπτυχιακό και καλά τσσσ... πριν 15 χρόνια και εγώ και γνωρίζω 5 πράγματα. Δεν νομίζω στα υπόλοιπα επαγγέλματα να ισχύει κάτι το διαφορετικό. Όποιος ενδιαφέρεται για υπογραφές ισολογισμών έχω καλή τιμή. Δεν έχω ασχοληθεί με λογιστική οπότε δεν μπορώ να εκφέρω άποψη. Όχι δεν μιλαώ για όλους αυτούς που λες αλλά για άτομα που είναι στο imperial αυτή την στιγμή έχοντας βγάλει 9 στο πτυχίο .Άτομα που έκαναν πτυχιακή εργασία επι δύο χρόνια πάνω στην ασφάλεια πληροφοριακών συστημάτων και την δημοσίευσαν και συνεχιζουν ως ερευνητές. Στο τομέα μου μπορώ να σου πω ότι δεν ισχύουν όλα αυτά που λες. Έτσι και αλλιώς δεν ήθελα ποτέ να είμαι μόνο ένα εργαλείο χωρίς να έχω δυνάμεις να γίνω αναλυτής, σχεδιαστής και πάει λέγοντας. Θα στο θέσω έτσι. Αν κάποιος ξέρει να προγραμματίζει απο ΙΕΚ μπορεί να ξέρει λίγο περισσότερο απο κάποιον πληροφορικής γιατί ασχολείται μόνο με αυτό επι ένα χρόνο. Ο πτυχιούχος όμως θα μπορεί κάποια στιγμή να ασχοληθεί με advanced πράγματα που αφορούν την γενικότερη αρχιτεκτονική του συστήματος κάτι που δεν θα μπορεί να κάνει ο άλλος. Αυτά απο μένα. Κούρασε το θέμα .Η ισοπέδωση είναι μεγάλο κακό. Αν έρθει και κανένας με phd και δεν ξέρει να σου κάνει εγγραφές διώξε τον. Άσχετος θα είναι !!!
apd453 Δημοσ. 15 Απριλίου 2010 Δημοσ. 15 Απριλίου 2010 Πες μου παράδειγμα όπου απόφοιτος πήγε να βρει δουλειά με βάση το αντικείμενο που σπούδασε, και δεν ήξερε πως να δουλέψει επειδή δεν είχε τις αρκετές γνώσεις απ'το πανεπιστήμιο(για το ίδιο αντικείμενο πάντα έτσι). Ι lol hard όταν φτάσει η ώρα να πας με το πτυχίο σου να βρεις δουλειά τότε να δεις πως θα γελάσεις.
vocals_ Δημοσ. 15 Απριλίου 2010 Δημοσ. 15 Απριλίου 2010 όταν φτάσει η ώρα να πας με το πτυχίο σου να βρεις δουλειά τότε να δεις πως θα γελάσεις. Δεν έχει καμία σχέση όμως αυτό με αυτό που είπες πριν. Άλλο το τι παράγοντες θα συμβάλλουν ώστε να μείνω άνεργος, και άλλο το ότι δεν θα με δεχτούνε επειδή και καλά στο πανεπιστήμιο δεν έμαθα αυτά που ζητάνε. So, I keep on laughing
Aztec Δημοσ. 15 Απριλίου 2010 Δημοσ. 15 Απριλίου 2010 Ωχ δεν πήγαινε για μένα και το έσβησα .... αντε αποχωρώ εγώ .... καλό απόγευμα και καθαρά μυαλά.
Praetorianos Δημοσ. 15 Απριλίου 2010 Μέλος Δημοσ. 15 Απριλίου 2010 Αν διαβάσεις ποιο παλιό ποστ θα δεις ότι είπα "λίγους και καλούς". Πότε είπα περισσότερους πτυχιούχους. Κάνε παράθεση. Λες ότι είναι οκ η κατάργηση του 10, άρα οι περισσότεροι άσχετοι εισακτέοι, άρα οι περισσότεροι πτυχιούχοι. Simple as that. Τώρα αν σε μια φαντασίωση δική σου η κατάργηση της βάσης του 10 σημαίνει λιγότερους πτυχιούχους με μια εξωφρενική λογική, γύρνα στην πραγματικότητα. Δεν μου απάντησες όμως γιατί τους δίνεται το δικαίωμα ασκήσεως του επαγγέλματος του λογιστή χωρίς να διδάσκονται λογιστική (τα 8 μαθήματα είναι αστείο νούμερο). Ας τους δώσουν πτυχίο οικονομολόγου-ερευνολόγου.Τη λογιστική την έχω ως παράδειγμα γιατί είμαι παθόν (πτυχιούχος ΤΕΙ) με μεταπτυχιακό και καλά τσσσ... Α τα 8 και τα 12 μαθήματα είναι αστείο νούμερο. Οι οικονομικοί διευθυντές των μεγαλύτερων επιχειρήσεων είναι πανεπιστημιακοί των 8 μαθημάτων αλλά μάλλον τους πατάς κάτω στη λογιστική ε? Αν για την επιστήμη της λογιστικής χρειάζονται 30 μαθήματα να την μάθεις, φαντάζομαι για να σπουδάσεις κάτι πιο δύσκολο θα έπρεπε να τρως 8 χρόνια στα πανεπιστήμια. Ο πτυχιούχος όμως θα μπορεί κάποια στιγμή να ασχοληθεί με advanced πράγματα που αφορούν την γενικότερη αρχιτεκτονική του συστήματος κάτι που δεν θα μπορεί να κάνει ο άλλος. Αν έρθει και κανένας με phd και δεν ξέρει να σου κάνει εγγραφές διώξε τον. Άσχετος θα είναι !!! Μην παιδεύεσαι, πάγια ξέρει να αποσβένει? Άσχετος θα 'ναι. Εμείς εργάτες ψάχνουμε.
Επισκέπτης Δημοσ. 15 Απριλίου 2010 Δημοσ. 15 Απριλίου 2010 Πάει το 10 και τώρα θα φάμε καλά φέτο στις πανελλήνιες... Ε ρεεεε, έχουν να κλάψουν μανούλες
insomniaK Δημοσ. 15 Απριλίου 2010 Δημοσ. 15 Απριλίου 2010 Για να γίνει καλύτερη η εκπαίδευση στο πανεπιστήμιο πρέπει να αλλάξει το σχολείο από την 3η δημοτικού και μετά και για να γίνει αυτό πρέπει να θεσπιστεί ένα όργανο/θεσμός πάνω από τα συνυπεύθυνα υπουργεία (παιδείας και πολιτισμού), στο οποίο να μη μπορεί ο κάθε υπουργίσκος να κάνει τη μεταρρύθμιση του (μη χέσω), σκεφτείτε το όπως την αναθεωρητική βουλή και έχει σημασία να υπάρχει ένα χρονικό όριο για την οποιαδήποτε βασική μεταβολή της. Η long version (4-5 σελίδες)την παραπάνω πρόταση την έχω ανεβασει πριν από χρόνια σε κανα δύο σάιτς (είναι και πολιτικού περιεχομένου, ίσως και εδώ), διανθισμένη με μπινελίκια και αλλά χαριτωμένα.
Erwdios Δημοσ. 15 Απριλίου 2010 Δημοσ. 15 Απριλίου 2010 Πάει το 10 και πλέον θα βγαίνει με πτυχίο και η κουτσή Μαρία. Όχι ότι έχει σημασία. 600 παίρνουν οι πτυχιούχοι, 600 παίρνουν και οι ανειδίκευτοι. Δεν έχει αυτό σημασία, ποτέ δεν είχε. Σημασία έχει να έχει φοιτητές το Αγρίνιο, η Ηγουμενίτσα, η Άρτα, να παίρνει ο μπάρμπας τα λεφτά από το ενοίκιο, να βγάζουν και κανένα φράγκο τα barάκια της περιοχής και στα τρυφερά μας η παιδεία. Να διορίσουμε και καμιά 20αριά αργόμισθους καθηγητές να παίρνουν 50€ το ξύσιμο, μπας και πάρουμε κανένα ψηφαλάκι κι από δω παν κι άλλοι. Και όσες περιοχές δεν έχουν ΑΕΙ/ΤΕΙ, μην αγχώνεστε, θα σας στείλουμε φαντάρους και καραβανάδες, να καλύψουμε το κενό. Όλα τριγύρω αλλάζουνε και όλα τα ίδια μένουν...
apd453 Δημοσ. 15 Απριλίου 2010 Δημοσ. 15 Απριλίου 2010 Λες ότι είναι οκ η κατάργηση του 10, άρα οι περισσότεροι άσχετοι εισακτέοι, άρα οι περισσότεροι πτυχιούχοι. Simple as that. Τώρα αν σε μια φαντασίωση δική σου η κατάργηση της βάσης του 10 σημαίνει λιγότερους πτυχιούχους με μια εξωφρενική λογική, γύρνα στην πραγματικότητα. Να καταργηθεί το 10 και να μειωθούν οι πτυχιούχοι. Δεν λέω κάτι δυσνόητο νομίζω. Λίγοι και καλοί. Όποιος κόβεται 3 φορές σε μάθημα έξω. Α τα 8 και τα 12 μαθήματα είναι αστείο νούμερο. Οι οικονομικοί διευθυντές των μεγαλύτερων επιχειρήσεων είναι πανεπιστημιακοί των 8 μαθημάτων αλλά μάλλον τους πατάς κάτω στη λογιστική ε? Λογιστική ΝΑΙ. Οικονομικά ΟΧΙ. Άλλο λογιστής άλλο οικονομολόγος. Μην κοιτάς στην Ελλάδα που όλα είναι σούπα λίγο από όλα. Κάτι παρόμοιο με τους αρχιτέκτονες και τους πολιτικούς μηχανικούς. Αν για την επιστήμη της λογιστικής χρειάζονται 30 μαθήματα να την μάθεις, φαντάζομαι για να σπουδάσεις κάτι πιο δύσκολο θα έπρεπε να τρως 8 χρόνια στα πανεπιστήμια. Όσο και αν σου φαίνεται περίεργο ακόμη και η λογιστική που εσύ την έχεις για κάτι πολύ απλό. ΝΑΙ θέλει αρκετά παραπάνω από 8 μαθήματα για να τη μάθεις. Όπως όλες οι δουλειές θέλει χρόνια να τη μάθεις. Και σε 8 μαθήματα ΔΕΝ τη μαθαίνεις. Σε 8 μαθήματα ούτε ζωγράφος δε γίνεσαι. Εσύ θέλεις να μάθεις σε 8 μαθήματα να μάθεις λογιστική? Ποιος είσαι? Ο Ντούκι Χάουζερ? (τον θυμάσαι αυτόν? τον πρόλαβες?). Προφανώς και δεν ξέρεις τι πρέπει να γνωρίζει ένας σωστός λογιστής για το λες. Μην παιδεύεσαι, πάγια ξέρει να αποσβένει? Άσχετος θα 'ναι. Εμείς εργάτες ψάχνουμε. Η συντριπτική πλειοψηφία θέσεων στην αγορά εργασίας υπαλλήλων γραφείου ζητά εργάτες (γραφείου). Οι θέσεις διευθυντών μας τελείωσαν.
Praetorianos Δημοσ. 15 Απριλίου 2010 Μέλος Δημοσ. 15 Απριλίου 2010 Να καταργηθεί το 10 και να μειωθούν οι πτυχιούχοι. Δεν λέω κάτι δυσνόητο νομίζω. Λίγοι και καλοί. Όποιος κόβεται 3 φορές σε μάθημα έξω. Μα δεν μιλάμε για ένα ιδεατό σύστημα, μιλάμε για αυτά που γίνονται τώρα. Εφόσον το δεύτερο μέλος που ζητάς δεν γίνεται, συνεχίζεις να επιμένεις στο πρώτο? Αν γινόταν και το δεύτερο, θα μιλάγαμε σε άλλη βάση, προς το παρόν απλά μπαλώνουν. Όσο και αν σου φαίνεται περίεργο ακόμη και η λογιστική που εσύ την έχεις για κάτι πολύ απλό. ΝΑΙ θέλει αρκετά παραπάνω από 8 μαθήματα για να τη μάθεις. Όπως όλες οι δουλειές θέλει χρόνια να τη μάθεις. Και σε 8 μαθήματα ΔΕΝ τη μαθαίνεις. Σε 8 μαθήματα ούτε ζωγράφος δε γίνεσαι. Προφανώς και δεν ξέρεις τι πρέπει να γνωρίζει ένας σωστός λογιστής για το λες. Θέλει πάνω από 8 μαθήματα και σίγουρα πάνω από 4 χρόνια για να μάθεις σοβαρά λογιστική, αλλά δεν είναι δουλειά του πανεπιστημίου να στη δείξει, αυτό επιμένω. Υπάρχουν τα μεταπτυχιακά, υπάρχουν τα σεμινάρια, υπάρχει η εμπειρία γι΄αυτό το λόγο, το πανεπιστήμιο και να θέλει ούτε μπορεί ούτε προλαβαίνει να σου μάθει λογιστική επιχειρήσεων. Όπως και οι πληροφορικές αν δεν ασχοληθείς μόνος σου δεν πρόκειται να σου εξασφαλίσουν γνώσεις για να σταθείς στην αγορά εργασίας. Αυτό που προσπαθούμε να σου πούμε είναι ότι τα πανεπιστήμια σου δίνουν απλά τα εφόδια για να μπορείς να μάθεις αυτά που θα σου χρειαστούν. Ακόμα και 4 μαθήματα να έχει κάνει κάποιος, αν ασχοληθεί και σκιστεί μόνος του μπορεί να πετύχει. Έχω προσωπικό παράδειγμα -που φυσικά δεν το επικαλούμαι ως σοβαρό επιχείρημα- γνωστού που με 3 μαθήματα και μετέπειτα σκίσιμο (ούτε καν μεταπτυχιακό) βρήκε δουλειά σε λογιστήριο πολυεθνικής. Χωρίς μέσο.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.