epote Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2001 Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2001 pseira esy den pas kala apo diabasma ego to eipa ayto 3-4 posts prin <BR>alla etsi kiallios den exei shmasia giati olh h ypothesh einai lanthansemh
Super Moderators billdanos Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2001 Super Moderators Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2001 "afou 3upnas, trws, gamas, diaskedazeis, ktl tkl, zeis ara uparxeis"<BR>--------------------------------------------<BR>Vasika afou kai egw ta kanw ola auta, hesti_a gia to an yparhw h oxi...<BR>
psou Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2001 Μέλος Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2001 Ρε παιδιά, η υπόθεση είναι σωστότατη!<BR>Ο άνθρωπος δεν είναι σύνολο από μόνος του, αλλά έτσι όπως ορίσαμε τα σύνολα ανήκει και στα 2!Τέλος πάντων, εγώ κατέλειξα στο συμπέρασμα ότι υπάρχει τουλάχιστον ένα στοιχείο το οποίο θα ανήκει και στα 2 σύνολα οπότε η υπόθεση που δεχτήκαμε ήταν λανθασμένη επειδή η τομή των συνόλων δε θα είναι το κενό σύνολο.<P>Υ.Γ. Μπορούμε να θεωρούμε σύνολα του στιλ Υλικό-ʼυλο χωρίς αμφισβήτηση.<BR>π.χ.Θα μπορούσαμε να είχαμε θεωρήσει το σύνολο Α το οποίο θα περιείχε όλους τους μη αρνητικούς αριθμούς, οπότε το συμπληρωματικό του ως προς τους πραγματικούς (Α΄) θα περιείχε όλους τους αρνητικούς.Δηλαδή η τομή θα ήταν το κενό σύνολο και η ένωση όλοι οι πραγματικοί.Ακριβώς με την ίδια λογική όρισα το σύνολο Υλικό και ʼυλο.
epote Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2001 Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2001 psou kaneis to eksis lathos oi arnitikoi kai oi thetikoi arithmoi einai kala orismenoi. to aylo kai to yliko einai dyo enies pou aythereta epelekses esy. ptota thes aksiomata kai meta tha apodeikseis me thn xrhsh ton aksiomaton tis enoies yliko aylo OXI aythereta. (px oi pragmatikoi arithmoi orizontai os tomes dedecind)
epote Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2001 Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2001 paides stamatao na asxoloume giati den kserete arketa mathimatika kai lete xontrades (me th kalh enoia) to ti exo akousei edo mesa den legete kai ephdh eimai mathimatikos exo anatrixiasei.<P>psou ta synola den einai etsi apla oso nomizeis olh h synolotheoria basizete se ena kentriko aksioma to oti yparxei to keno synolo. OLA MA OLA ta alla synola proerxontai apo ayto an thes to pisteyeis pantos ksero kati parapano apo sena.<P><B>tak-loyk</B>:<P>epidh sto leikio oute kan ksyneis tous migadikous prosexe ti les. oi migadikoi den einai katholou fantastikoi oute kai anaferontai se anyparktous kosmou einai <B>apolytos pragmatikotatoi</B> px sto enalasomeno reyma exeis pantou migadikous kai o orismos ton migadikos einai poly poly pragmatikos.
Γηρυόνης Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2001 Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2001 Sta ma8hmatika omws yparxei i^2 = -1 poy einai fantastikos (giati symfwna pali me ta ma8hmatika einai adynaton).
psou Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2001 Μέλος Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2001 Κοίτα και εγώ μαθηματικά σπουδάζω στο μαθηματικό της Αθήνας.Δεν είμαι και τόσο άσχετος όσο λες...Πολύ απλά δεν έχεις ίσως τόση φαντασία όση εγώ.Από συνολοθεωρία κάτι ξέρω και εγώ για αυτό μην είσαι τόσο απόλυτος στις απόψεις σου.Είναι πολύ βασικό ξέρεις το να μην απορίπτεις κάτι επειδή μόνο και μόνο το θεωρείς πολύ "αόριστο".Μια σκέψη έκανα και κόντεψες να με φας!Τεσπα.Ας βάλουμε μια "." κάπου εδώ γιατί όπως είπα άκρη δε βγάζουμε.Αν διατυπώσεις μια απόδειξη στην οποία να φαίνεται ότι όντως δε μπορώ να ορίσω και να χειριστώ έτσι τα σύνολα και είναι μη αμφισβητίσημη ευχαρίστως θα την δεχτώ και θα σου πω και ευχαριστώ.Αυτά
psou Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2001 Μέλος Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2001 Υ.Γ. Ουδέποτε αμφισβήτησα το "κεντρικό αξίωμα" που αναφέρεις.Μάλιστα το χρησιμοποίησα...
Bax Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2001 Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2001 Ta pragmata einai apla.<BR>an den anoikeis ston yliko kosmo (antikeimeno) oute ston aylo (fantasma, psyxi, parte to opos thelete) den yparxeis.<BR>an eisai toulaxiston ena apo ta dyo, tote yparxeis.<BR>ara exoume apla psifiaka.<BR>Mia pyli OR dyo eisodon A (yliko) kai b (aylo) kai exodo Y (yparksi), i 3 NAND , dyo me braxykyklomenes eisodous pou leitourgoun san antistrofeis (NOT) kai mia pou ta syndiazei. Me ti mporeis na ftiakseis mia OR einai stin diakritiki euxereia sou.(to pos vlepeis ton eauto sou)
psou Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2001 Μέλος Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2001 Μα...ένα σύνολο π.χ. αγόρια κορίτσια δε μπορεί να έχει ιδιότητες πόσο μάλλον και αξιώματα!Απλά σα σύνολα, επείδη ανταποκρίνονται σε κάποιες ιδιότητες μπορούμε και τα μελετάμε με τη μαθηματική ένοια σύνολο.Όσο γιά το καλά ορισμένο, νομίζω πως δεν υφίσταται τέτοιο ζήτημα, καθώς δεν κάνουμε μαθηματικές πράξες σε η με τα σύνολα Υλικό-ʼυλο.Πολύ απλά έκανα έναν διαχωρισμό των "πραγμάτων".Ή υλικά θα είναι ή άυλα.Tespa σταματάω εδώ γιατί άκρη δε βγάζουμε.
tak_loyk Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2001 Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2001 Ρε παιδιά το όλο project της προσέγγισης του υπαρκτού κόσμου μέσα από μαθηματικές σχέσεις νομίζω ότι είναι μάταιο.Γιατί αν το πάμε και μακριά η μαθηματική επιστήμη είναι υλικό ή άυλο;Τα κοινά μαθηματικά έχουν εφαρμογή στην πραγματική ζωή αλλά διάφοροι άλλοι τομείς τους όπως είναι οι μιγαδικοί αναφέρονται σε ένα κόσμο τελείως υποθετικό και ασαφή.ʼρα λοιπόν πως μπορούμε να εξηγήσουμε το σύμπαν το οποίο είναι απολύτως υπαρκτό με μία αφηρημένη έννοια όπως είναι τα μαθηματικά;Και σε τελική ανάλυση πώς ορίζεις το υπαρκτό και το ανύπαρκτο.Η συνείδηση δεν έχει υπόσταση όμως υπάρχει και εκδηλώνεται-εμφανίζεται σε υπαρκτό επίπεδο μέσα από τις πράξεις και τα λεγόμενά μας.Γενικότερα πάντως η προσέγγιση αυτή μου θυμίζει το εξής:<BR>Πάει ο Γιωρίκας σε κάποιον ορθολογιστή για να κατανοήσει τις αρχές της ύπαρξής του.Του λέει λοιπόν ο "ειδικός":<BR>Έχεις ενυδρείο;<BR>Ναι<BR>Αυτό σημαίνει ότι σου αρέσουν τα ψάρια και το νερό.Σωστά;<BR>Ναι<BR>Αφού σου αρέσει το νερό άρα σου αρέσουν και οι παραλίες το καλοκαίρι.Σωστά;<BR>Ναι<BR>Αφού σου αρέσουν οι παραλίες θα πρέπει να σου αρέσουν και οι γυναίκες που κυκλοφορούν στις παραλίες με τα μαγιώ.Σωστά;<BR>Ναι<BR>ʼρα είσαι φυσιολογικός άντρας και σε ελκύουν οι γυναίκες.<BR>Πάει λοιπό ο Γιωρίκας και βρίσκει τον Κωστίκα και του λέει:<BR>Έχεις ενυδρείο;<BR>Όχι<BR>Είσαι πούστης...<P>Σας μπέρδεψα;;;
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.