Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Παντως, παρα τα προβληματα που υπαρχουν και στην Ιονια Οδο, πιστευω οτι μαλλον ειναι ο καλυτερος αυτοκινητοδρομος που εχει αυτη τη στιγμη η Ελλαδα, με ολες τις ατελειες που αναφερθηκαν(ανηφοροκατηφορες, ελλειψη πρατηριων καυσιμων, ΣΕΑ κλπ). Οι άλλοι αυτοκινητοδρομοι μου φαινονται χειροτεροι απο την Ιονια.

  • Like 1
  • Απαντ. 1,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
52 λεπτά πριν, pontez2 είπε

Λευκτρο-Σπάρτη. Ολοκαίνουργιος δρόμος, δεν υπάρχει ΛΕΑ και λόγω ακρίβιας διοδιων ακομα και τα ΚΤΕΛ δεν περνάνε απο αυτον τον δρόμο.

Σαφώς και το οτι έχει 3 λωριδες και φωτα κάνει έναν δρομο ανωτερο. Προτιμω έναν δρομο που ταξιδευεις άνετα το βράδυ με φως και 3 λωριδες, παρά έναν που έχει 10 παραπάνω πιστοποιητικά και επι της ουσίας τζιφος. Τι να το κάνω εγω αν τυφλωνομαι απ τους άλλους τα βράδια? Τι να το κάνω που παντου έχεις ανηφοροκατηφόρες επειδη δε βγαινουν τα χρηματα να κάνεις συραγγες? Οι Ιταλοι δηλαδη ειναι πιο έξυπνοι που τα πάντα ειναι στο ισιωμα? Ολα μετράνε.

Εν πάση περιπτώση για εμένα το βασικότερο πρόβλημα των Ελληνικων δρόμων ειναι το πανάκριβο αντιτιμο, για δρόμους που ουσιαστικά εμεις πληρωσαμε. Ειδικά το θέμα του Κορίνθου-Πατρων και η ανεκδιήγητη συμπεριφορά του Ελλ. Κράτους που υποχρέωνε τον κόσμο να πληρωνει έναν δρομο καρμανιολα, χωρις σε πολλές περιπτώσεις να του δινει εναλλακτικη, διοτι ήταν "κλειστη για έργα" η π.ε. Οπως τονισα, οι δρόμοι δεν ειναι κακοί. Έχουν αρνητικά αλλά πες οτι τα έχουμε αποδεχθει. Το αντιτιμο δε χονευετε ομως. 

Σε ποιον σύγχρονο δρόμο στην Ευρώπη εχεις δει φώτα??? Ηδη έχουν άρχισει να τα αφαιρούν σε παλιούς. Λόγοι υπάρχουν παρα πολλοί οικονομικοί κυριως, αλλα περιβαλλοντικοι κ ασφαλείας επίσης*.

Αλλη μια λωρίδα για πιο λογο. Σαν χώρα βουλιάξαμε για τέτοιες μεγαλομανιες. Δεν δικαιολογείται με τίποτα 3η λωρίδα. 

Σκέψου εσύ λες γιατί δεν κάνουν τούνελ κ ο συνφουριτης παραπανω λεει γιατι κανανε τοσες πολλές (απλά αστείο κ μονο άσχετος βγάζει τέτοια συμπεράσματα) οπότε τι ακριβώς να πεις εδω. 

Η διέλευση Τοσο στην Ολυμπία οσο κ στην ιονια δεν δικαιολογούν την ύπαρξη κλειστού αυτοκινητόδρομου. Σε άλλες χώρες θα κατασκεύαζαν απλο δρομο με δυο λωρίδες ανα κατεύθυνση κ τέλος, ουτε λεα ουτε τίποτα δλδ τότε τι θα λέγατε?

Τα διόδια πριν ήταν έγκλημα τωρα πανε κ έρχονται. Ποιο πολύ με ενοχλεί το 40 χρόνια συμβόλαιο παρα τα διόδια. 

 

* Παρα πολλά τροχαία σε διασταυρώσεις γίνονται λόγω φωτισμού. No 1 θύματα οι οδηγοί μηχανών.  Τα φώτα είναι χρήσιμα μονο σε περιοχές με πεζούς. Σε κλειστό αυτοκινητόδρομο δεν έχουν νόημα. Δεν σου βάζω καν στην εξίσωση πως τα φώτα κουράζουν τα μάτια των οδηγών επειδή το φως για κλάσματα δεν εχει την ίδια φωτεινότητα κ διάφορους τέτοιους παράγοντες.. 

Δημοσ.
19 ώρες πριν, vforvendetta85 είπε

Που έφτιαξαν Σ.Ε.Α. σε ένα σημείο, αλλά δεν προέβλεψαν να φτιάξουν και στο αντίθετο ρεύμα;

Για ποιό ακριβώς λόγο πρέπει να υπάρχουν ΣΕΑ και στα δυο ρευματα στα ίδια σημεία?

Για να μη χαλιέται κάποιος με OCD ?

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, bilya είπε

Σκέψου εσύ λες γιατί δεν κάνουν τούνελ κ ο συνφουριτης παραπανω λεει γιατι κανανε τοσες πολλές (απλά αστείο κ μονο άσχετος βγάζει τέτοια συμπεράσματα) οπότε τι ακριβώς να πεις εδω. 

Θεωρεις μεγαλομανία το να οδηγάς σε ένα δρομο πραγματικά Ευρωπαικό, χωρις ανηφοροκατηφόρες? Δεν το κατάλαβαίνω αυτο.

Επαναλαμβάνω, πως όταν πληρωνω τέτοια διόδια, ενω έχω ηδη πληρωσει μεγάλο μέρος του δρομου απ τους φόρους μου και περιμένω το καλύτερο. Αλλιώς, ανάλογα με το τι δινεις, ζητάς και το αντιτιμο. 

Η μεγαλομάνια που μας έφαγε στην Ελλάδα, ειναι το οτι πουλουσαμε φυκια για μεταξωτές κορδέλες και εξακολουθουμε να το κάνουμε αυτο.

Στο θέμα των φωτων διαφωνω. Εγω οδηγάω πολυ πιο άνετα σε δρομους με φωτα. Αντιθετα τυφλωνομαι σε δρόμους χωρις. Αν απο κάποια ερευνα προκυπτει οτι μέσα στη μαυριλα βλέπεις καλυτερα με τα φωτα του αυτοκινητου και σε ενοχλουν τα άλλα, πάω πάσο.

Δεν ξέρω ποιον χαρακτηρίζεις άσχετο αλλά επειδη εγω οδηγω σε αυτους τους δρόμους και εγω τους πληρωνω, μπορω να τους κρινω κιόλας. Δε φαντάζομαι οτι χρειάζομαι διατριβη στους δρομους για να τους κρινω.  Και ναι σε Ολλανδια Ιταλια, Γερμανία, ακομα και Ιρλανδια οδηγούσα καλυτερα. Και ειχαν φωτα :P Tωρα αν τα βγάζουν με προσχημα το περιβάλλον που τελικά ειναι καθαρά οικονομικο θέμα, επισης πάω πάσο.

Επεξ/σία από pontez2
Δημοσ.

Εγώ πιστεύω ότι από δρόμους αυτή τη στιγμή η Ελλάδα βρίσκεται σε πολύ υψηλό επίπεδο.

Μακάρι  τα διόδια αυτών των δρόμων  να ακολουθούσε και το βιοτικό μας επίπεδο να μπορούσαμε να τους ευχαριστηθούμε αλλά κάθε χρόνο πάμε και χειρότερα σε αντίθεση με τα διόδια που διορθώνουν τιμές προς τα πάνω. :PΘυμάμαι παλιά πήγαινα στην Πατρίδα μου τα Γιάννενα  με κίνδυνο και πολύ ταλαιπωρία από Κόρινθο μέχρι Πάτρα και από ακόμη περισσότερη από Ρίο μέχρι Γιάννενα.

Μετά από πολλά χρόνια τελείωσαν και έγινε ένας πάρα πολύ καλός και άνετος δρόμος αλλά δεν μπορώ να τον ευχαριστηθώ γιατί θέλω πήγαινε έλα 70 ευρώ μόνο διόδια.Το ίδιο μου λένε γνωστοί και φίλοι.Τελικά πιο εύκολα πηγαίναμε παλιά παρά την ταλαιπωρία παρά τώρα με την άνεση και το πολύ υψηλό κόστος.

  • Like 1
Δημοσ.

Το υψηλό επίπεδο, όταν το πληρωνεις για διαστημικό επίπεδο, χάνει την αξία του. Αυτη ειναι η ουσία. Κανεις δεν αμφισβητει πως προκειται για καλους δρομους. 

Δημοσ.
2 ώρες πριν, pontez2 είπε

Θεωρεις μεγαλομανία το να οδηγάς σε ένα δρομο πραγματικά Ευρωπαικό, χωρις ανηφοροκατηφόρες? Δεν το κατάλαβαίνω αυτο.

Επαναλαμβάνω, πως όταν πληρωνω τέτοια διόδια, ενω έχω ηδη πληρωσει μεγάλο μέρος του δρομου απ τους φόρους μου και περιμένω το καλύτερο. Αλλιώς, ανάλογα με το τι δινεις, ζητάς και το αντιτιμο. 

Η μεγαλομάνια που μας έφαγε στην Ελλάδα, ειναι το οτι πουλουσαμε φυκια για μεταξωτές κορδέλες και εξακολουθουμε να το κάνουμε αυτο.

Στο θέμα των φωτων διαφωνω. Εγω οδηγάω πολυ πιο άνετα σε δρομους με φωτα. Αντιθετα τυφλωνομαι σε δρόμους χωρις. Αν απο κάποια ερευνα προκυπτει οτι μέσα στη μαυριλα βλέπεις καλυτερα με τα φωτα του αυτοκινητου και σε ενοχλουν τα άλλα, πάω πάσο.

Δεν ξέρω ποιον χαρακτηρίζεις άσχετο αλλά επειδη εγω οδηγω σε αυτους τους δρόμους και εγω τους πληρωνω, μπορω να τους κρινω κιόλας. Δε φαντάζομαι οτι χρειάζομαι διατριβη στους δρομους για να τους κρινω.  Και ναι σε Ολλανδια Ιταλια, Γερμανία, ακομα και Ιρλανδια οδηγούσα καλυτερα. Και ειχαν φωτα :P Tωρα αν τα βγάζουν με προσχημα το περιβάλλον που τελικά ειναι καθαρά οικονομικο θέμα, επισης πάω πάσο.

Ειναι μεγαλομανία ναι γιατί οι δρόμοι σχεδιάζονται με συγκεκριμένα κριτήρια. Αναφέρεις την Ολλανδία πχ. Οντως η Ολλανδία εχεις αυτοκινητόδρομο με 3 λωρίδες αλλα μονο σε μια συγκεκριμένη περιοχή. Εχεις τις 4 μεγαλύτερες πόλεις της χώρας με συνολικό πληθυσμό 7+ εκ. σε αποσταση 50-80 χλμ στην Ελλάδα που εχεις παρόμοιο περίπτωση. Αν θες να συγκρίνεις να τσεκαρεις τον αυτοκινητόδρομο που συνδέει την Groningen με την heerenveen κτλπ. 

Το ξαναγραψα αλλα στο ξαναλέω οι λωρίδες στον δρόμο υπολογίζονται με την ημερισια χρήση κ γι υτο έχουνε μονο δυο λωρίδες σε αυτούς τους δρόμους. Σε αντίθεση πχ με την Αττική οδο οπου εχει 3 γιατι απευθύνεται σε 100δες χιλιάδες την ημέρα. 

Τα φώτα είναι μεγάλη ιστορία γιατί αφαιρούνται υπάρχουν αρκετά σοβαροί λόγοι. Αν θες σου λεω αναλυτικά σε πμ.

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, bilya είπε

Εχεις τις 4 μεγαλύτερες πόλεις της χώρας με συνολικό πληθυσμό 7+ εκ. σε αποσταση 50-80 χλμ στην Ελλάδα που εχεις παρόμοιο περίπτωση. Αν θες να συγκρίνεις να τσεκαρεις τον αυτοκινητόδρομο που συνδέει την Groningen με την heerenveen κτλπ. 

Η Ολλανδια ειναι μια χωρα 3 φορές μικρότερη απο εμάς έχει 1,5 περισσότερο πλυθησμο και το αυτοκίνητο το χρησιμοποιούν ελάχιστα. Η κινησή της ειναι μηδαμινη και σε συγκεκριμένες περιοδους.

Εμας καθε ΣΚ το καλοκαίρι, Πάσχα, Χριστουγεννα εθνικες εορτές, οι Εθνικές πηζουν. Ειδικά στα διόδια, μπορει να καθυστερεις ακομα και 20-30 λεπτά. Όταν 5 εκ. κοσμος κατοικεί σε μια πολη, πρέπει να έχεις σοβαρους δρόμους για να πας όπου ειναι να πας.

Συγκρινω τον δρόμο με βάση τις ανάγκες. Οι Ολλανδοι δεν έχουν ανάγκη τέτοιους δρομους, ομως τους έχουν. Τουναντιον εμεις κάνουμε δρομους σαν να οδηγουμε στην ιδια συχνοτητα με τους Ολλανδους

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, pontez2 είπε

Η Ολλανδια ειναι μια χωρα 3 φορές μικρότερη απο εμάς έχει 1,5 περισσότερο πλυθησμο και το αυτοκίνητο το χρησιμοποιούν ελάχιστα. Η κινησή της ειναι μηδαμινη και σε συγκεκριμένες περιοδους.

Εμας καθε ΣΚ το καλοκαίρι, Πάσχα, Χριστουγεννα εθνικες εορτές, οι Εθνικές πηζουν. Ειδικά στα διόδια, μπορει να καθυστερεις ακομα και 20-30 λεπτά. Όταν 5 εκ. κοσμος κατοικεί σε μια πολη, πρέπει να έχεις σοβαρους δρόμους για να πας όπου ειναι να πας.

Συγκρινω τον δρόμο με βάση τις ανάγκες. Οι Ολλανδοι δεν έχουν ανάγκη τέτοιους δρομους, ομως τους έχουν. Τουναντιον εμεις κάνουμε δρομους σαν να οδηγουμε στην ιδια συχνοτητα με τους Ολλανδους

Ξαναδιάβασε τι λέω. Η Ολλανδία έχει ανάγκη τετοιο δρόμο γιατι σε μικρή έκταση εχει τις 4 μεγαλες πόλεις με 7 εκ. Πληθυσμό. Εμας η ιονια συνδέει τι? Τα Γιάννενα, το Αγρίνιο κ την Πάτρα που συνολικά δεν φτάνουν ουτε εκατομμύριο σε πληθυσμό. Κ στο ξαναγραψα τις υπόλοιπες 300 μέρες δεν θα περνά απο το δρόμο ουτε το ένα δέκατο από αυτοκίνητα οποτε μιλαμε για τεράστια σπατάλη διχως λόγο αυτο που λεε.

  • Like 1
Δημοσ.
8 λεπτά πριν, pontez2 είπε

Η Ολλανδια ειναι μια χωρα 3 φορές μικρότερη απο εμάς έχει 1,5 περισσότερο πλυθησμο και το αυτοκίνητο το χρησιμοποιούν ελάχιστα. Η κινησή της ειναι μηδαμινη και σε συγκεκριμένες περιοδους.

Εμας καθε ΣΚ το καλοκαίρι, Πάσχα, Χριστουγεννα εθνικες εορτές, οι Εθνικές πηζουν. Ειδικά στα διόδια, μπορει να καθυστερεις ακομα και 20-30 λεπτά. Όταν 5 εκ. κοσμος κατοικεί σε μια πολη, πρέπει να έχεις σοβαρους δρόμους για να πας όπου ειναι να πας.

Συγκρινω τον δρόμο με βάση τις ανάγκες. Οι Ολλανδοι δεν έχουν ανάγκη τέτοιους δρομους, ομως τους έχουν. Τουναντιον εμεις κάνουμε δρομους σαν να οδηγουμε στην ιδια συχνοτητα με τους Ολλανδους

Τι έγινε λέει; Δεν έχει κίνηση η Ολλανδία; Ρώτα εμάς που χρησιμοποιούμε τους δρόμους μεταξύ Χάγης-Άμστερνταμ καθημερινά να σου πω αν έχει κίνηση ή όχι. Το αυτοκίνητο τελικά χρησιμοποιείται αρκετά στην Ολλανδία γιατί οι συγκοινωνίες είναι ακριβότερες και πιο αργές από το αυτοκίνητο, ακόμα και με την κίνηση. Έξω από το τρίγωνο Άμστερνταμ, Ουτρέχτη, Ρότερνταμ, ναι είναι όπως τα λες.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 λεπτά πριν, subdee είπε

Τι έγινε λέει; Δεν έχει κίνηση η Ολλανδία; Ρώτα εμάς που χρησιμοποιούμε τους δρόμους μεταξύ Χάγης-Άμστερνταμ καθημερινά να σου πω αν έχει κίνηση ή όχι. Το αυτοκίνητο τελικά χρησιμοποιείται αρκετά στην Ολλανδία γιατί οι συγκοινωνίες είναι ακριβότερες και πιο αργές από το αυτοκίνητο, ακόμα και με την κίνηση. Έξω από το τρίγωνο Άμστερνταμ, Ουτρέχτη, Ρότερνταμ, ναι είναι όπως τα λες.

Αλλαξε τοσο η Ολλανδια? Μέχρι πριν 6 χρονια που έμενα εγω τις καθημερινές ήταν άδειοι οι δρόμοι.

@bilya  στην Ελλάδα η κίνηση και οι ανάγκες για δρόμους αρχίζουν και τελειώνουν στις εποχές που ο αθηναίος φεύγει για 3ημερα ή διακοπες.

Εκει ειναι που γινονται ολα τα τροχαία, εκει ειναι που έχουμε την κινηση. Οι Ολλανδοι αν εξαιρέσω καμια Κυριακή που θα πάνε στο Efteling (παράδειγμα το λέω) και μονο αν έχει ήλιο (που θα βγουν όλοι απ τα καβουκια τους), δεν είχαν κινηση (τουλάχιστον την εποχη που έμενα εγω)

Προφανως οταν 2 εκατομμύρια άνθρωποι επιστρέφουν απο τα χωριά τους, χρειάζεσαι δρόμους που να σηκωνουν αυτη τη κινηση. Για αυτο ολο το καλοκαίρι κάθε σκ τρωμε 2,5 ώρες για να κάνουμε το Κορινθο Αθήνα ή Μαλακάσα Αθήνα, παρά το γεγονός οτι εκει έχεις και ΛΕΑ, έχεις και 3 λωρίδες κινησης.

Ολα πάνε βάση των αναγκων. Αν εσυ το πας αναλογικά, δεν υποστηριζω τη λογική σου, ούτε αυτους που κάνουν κατασκευές βάση αυτης της λογικης. Διότι εγω ημουν που έφαγα στη μάπα το μποτιλιάρισμα της προάλες στη Πατρων Κορινθου, που αν ηταν 3 οι λωρίδες, θα ειχα κάνει το μισο χρονο κτλ κτλ.  (σεβομαι εννοειται αυτά που λες, απλως διαφωνω. Μην παρεξηγηθουμε κιολας)

Επεξ/σία από pontez2
Δημοσ.
4 ώρες πριν, bilya είπε

Ξαναδιάβασε τι λέω. Η Ολλανδία έχει ανάγκη τετοιο δρόμο γιατι σε μικρή έκταση εχει τις 4 μεγαλες πόλεις με 7 εκ. Πληθυσμό. Εμας η ιονια συνδέει τι? Τα Γιάννενα, το Αγρίνιο κ την Πάτρα που συνολικά δεν φτάνουν ουτε εκατομμύριο σε πληθυσμό. Κ στο ξαναγραψα τις υπόλοιπες 300 μέρες δεν θα περνά απο το δρόμο ουτε το ένα δέκατο από αυτοκίνητα οποτε μιλαμε για τεράστια σπατάλη διχως λόγο αυτο που λεε.

Δηλαδη συμφωνα με τη λογικη σου, η Δυτικη Ελλαδα επρεπε να μην εχει την Ιονια οδο, αλλα να μεινει με τον καροδρομο του 1950?

Οι ασφαλεις μεταφορες, ειναι προαπαιτουμενο οποιασδηποτε αναπτυξης.

Δεν μπορει τα παντα ολα να ειναι στην ανατολικη Ελλαδα, και στην Δυτικη να μην γινεται τιποτε. Οταν μαλιστα η ανατολικη Ελλαδα εχει σοβαρο δρομο Αθηνα-Θεσσαλονικη, εδω και δεκαετιες. Και καλως τον εχει. Αλλα οχι παραδοθηκε με 40+βαλε χρονια καθυστερηση ενας αυτοκινητοδρομος και στην Δυτικη Ελλαδα, και να λεμε και οτι θελουμε...

  • Like 2
Δημοσ.
42 λεπτά πριν, mindreader είπε

Δηλαδη συμφωνα με τη λογικη σου, η Δυτικη Ελλαδα επρεπε να μην εχει την Ιονια οδο, αλλα να μεινει με τον καροδρομο του 1950?

Οι ασφαλεις μεταφορες, ειναι προαπαιτουμενο οποιασδηποτε αναπτυξης.

Δεν μπορει τα παντα ολα να ειναι στην ανατολικη Ελλαδα, και στην Δυτικη να μην γινεται τιποτε. Οταν μαλιστα η ανατολικη Ελλαδα εχει σοβαρο δρομο Αθηνα-Θεσσαλονικη, εδω και δεκαετιες. Και καλως τον εχει. Αλλα οχι παραδοθηκε με 40+βαλε χρονια καθυστερηση ενας αυτοκινητοδρομος και στην Δυτικη Ελλαδα, και να λεμε και οτι θελουμε...

δεν είπα ποτέ κάτι τέτοιο. είπα οτι δεν δικαιολογείται ΚΛΕΙΣΤΟΣ αυτοκινητόδρομος. Θα μπορούσε να αναβαθμίζονταν σε δρόμο με δύο λωρίδες ανα κατεύθυνση χωρίς λεα κ τα υπόλοιπα στανταρ που εχουν οι αυτοκινητόδρομοι. Επίσης δεν είναι δικιά μου λογική, η συγκοινωνιολογία είναι απο τα λίγα αντικείμενα μηχανικού που οι αποφάσεις βασίζονται κυρίως σε χρηματοοικονομικά δεδομένα.  Αν θες παράδειγμα δες εδώ όπου για τους λόγους που έχω αναλύσει σε προηγούμενα ποστ δεν κάνουν αυτοκινητόδρομο.

 

5 ώρες πριν, pontez2 είπε

Αλλαξε τοσο η Ολλανδια? Μέχρι πριν 6 χρονια που έμενα εγω τις καθημερινές ήταν άδειοι οι δρόμοι.

@bilya  στην Ελλάδα η κίνηση και οι ανάγκες για δρόμους αρχίζουν και τελειώνουν στις εποχές που ο αθηναίος φεύγει για 3ημερα ή διακοπες.

Εκει ειναι που γινονται ολα τα τροχαία, εκει ειναι που έχουμε την κινηση. Οι Ολλανδοι αν εξαιρέσω καμια Κυριακή που θα πάνε στο Efteling (παράδειγμα το λέω) και μονο αν έχει ήλιο (που θα βγουν όλοι απ τα καβουκια τους), δεν είχαν κινηση (τουλάχιστον την εποχη που έμενα εγω)

Προφανως οταν 2 εκατομμύρια άνθρωποι επιστρέφουν απο τα χωριά τους, χρειάζεσαι δρόμους που να σηκωνουν αυτη τη κινηση. Για αυτο ολο το καλοκαίρι κάθε σκ τρωμε 2,5 ώρες για να κάνουμε το Κορινθο Αθήνα ή Μαλακάσα Αθήνα, παρά το γεγονός οτι εκει έχεις και ΛΕΑ, έχεις και 3 λωρίδες κινησης.

Ολα πάνε βάση των αναγκων. Αν εσυ το πας αναλογικά, δεν υποστηριζω τη λογική σου, ούτε αυτους που κάνουν κατασκευές βάση αυτης της λογικης. Διότι εγω ημουν που έφαγα στη μάπα το μποτιλιάρισμα της προάλες στη Πατρων Κορινθου, που αν ηταν 3 οι λωρίδες, θα ειχα κάνει το μισο χρονο κτλ κτλ.  (σεβομαι εννοειται αυτά που λες, απλως διαφωνω. Μην παρεξηγηθουμε κιολας)

καταλαβαίνω τι εννοείς αλλά από την μία λέμε ότι θέλουμε η ελλάδα να γίνει ευρωπαϊκή χώρα κ απο την άλλη θέλουμε χωρίς λόγο να σπαταλήσει χρήματα για 10-15 μέρες το χρόνο. Επίσης μην παραβλέπουμε οτι τα έργα αυτά έχουν συγχρηματοδότηση κ απο ΕΕ όπου δεν νομίζω αν  τους λέγαμε θα φτιάξουμε 3 λωρίδες ανα κατεύθυνση γιατί 15 αυγουστο κ πάσχα έχει κίνηση στην αθήνα θα μας πέρναν στα σοβαρά. Τέσπα δεν έχει σημασία να το αναλύσουμε αυτό.

Δημοσ.
13 ώρες πριν, mindreader είπε

Παντως, παρα τα προβληματα που υπαρχουν και στην Ιονια Οδο, πιστευω οτι μαλλον ειναι ο καλυτερος αυτοκινητοδρομος που εχει αυτη τη στιγμη η Ελλαδα, με ολες τις ατελειες που αναφερθηκαν(ανηφοροκατηφορες, ελλειψη πρατηριων καυσιμων, ΣΕΑ κλπ). Οι άλλοι αυτοκινητοδρομοι μου φαινονται χειροτεροι απο την Ιονια.

Πρατήρια και ΣΕΑ γίνονται. Θυμάμαι και στην Εγνατία στην αρχή δεν είχε. Καλό θα ήταν να είναι έτοιμα όλα μαζί με το δρόμο βέβαια.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...