Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
47 λεπτά πριν, bilya είπε

για κανένα λόγο δεν κάνεις χαμηλότερη κατανάλωση ειδικά αν έχεις πετρέλαιο. Στις στροφές στην ιτεα/δελφούς αναγκαστικά θα έχεις υψηλές στροφες (πρώτη, δευτέρα μόνο) οπότε μεγαλύτερη κατανάλωση. Επίσης 80 χλμ μέση ταχύτητα δύσκολο όταν μεγάλο μέρος έχει όριο 30 με 60 χλμ την ώρα. 

Αν ο φίλος εννοεί κατά μέσο όρο ανά χιλιόμετρο έχει δίκαιο. Το έχω κάνει και το επιβεβαιώνω. Παρόλο που η διαδρομή είναι 80χλμ παραπάνω θέλεις την ίδια ποσότητα καυσίμου. Άρα κατά μέσο όρο έχει χαμηλότερη κατανάλωση ανά χιλιόμετρο.

Και έχει εξήγηση. Έχει κομμάτια με μεγάλη κατανάλωση όπως τα λες αλλά γενικά πας με "οικονομικές" ταχύτητες (4-5, 60-80 χλμ/ώρα). Στην εθνική πας πάντα 120+ οπότε έχεις μεγαλύτερη κατανάλωση.

Η διαδρομή είναι για χαλαρή οδήγηση (όπως γράφει ο @papoys1) χωρίς να βιάζεσαι και να καίγεσαι να προσπεράσεις. Σε θέμα άνεσης και χρόνου δεν έχει καμία σχέση με την εθνική φυσικά. Είναι εναλλακτική όσον αφορά την τσέπη βέβαια, αφού αποφεύγεις διόδια 25€.

Επεξ/σία από vasilk
  • Απαντ. 1,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
10 ώρες πριν, phanispal είπε

Και πάνω του να έχει χεστεί, if you pardon my french, αν δεν έχει να πληρώσει, ή θα κόψει τα πήγαινε-έλα, ή θα περνάει αέρας.

Μένει να δούμε τι θα γίνει.

Επί της ουσίας, για πείτε εναλλακτικές διαδρομές για Αθήνα-Αγρίνιο και τούμπαλιν.

Διαδρομή ΝΟ.1 :

Απο Αθήνα ξεκίνα για Λαμία,πλήρωσε τα 3.25 στις Αφιδνες.Θα βγεις στην έξοδο Νοσοκομείου Θήβας.

Πριν μπεις στο κέντρο της Θήβας θα βγεις και θα πάρεις το δρόμο για Αλίαρτο.

Στον δρόμο που πάει για Αράχωβα θα κάνεις δεξιά για Δίστομο.

Θα πέρασεις έξω από Αντίκυρα,΄μετά είναι οι στροφές της Δεσφίνας και πέφτεις Ιτέα.

Μετά Νάυπακτο-Μεσολόγγι κτλ.

Διαδρόμη ΝΟ.2:

Πάς από Μάνδρα-Οινόη-Ερυθρές και φτάνεις Θήβα.Απο εκεί και πέρα το ίδιο.

Μου έιπαν ότι έχει φτιαχτεί η Ιονία Οδός  απο Μεσολόγγι για Αγρίνιο αλλά δεν ξέρω έαν ισχύει.

  • Like 1
Δημοσ.
47 λεπτά πριν, XronisR είπε

Διαδρομή ΝΟ.1 :

Απο Αθήνα ξεκίνα για Λαμία,πλήρωσε τα 3.25 στις Αφιδνες.Θα βγεις στην έξοδο Νοσοκομείου Θήβας.

Πριν μπεις στο κέντρο της Θήβας θα βγεις και θα πάρεις το δρόμο για Αλίαρτο.

Στον δρόμο που πάει για Αράχωβα θα κάνεις δεξιά για Δίστομο.

Θα πέρασεις έξω από Αντίκυρα,΄μετά είναι οι στροφές της Δεσφίνας και πέφτεις Ιτέα.

Μετά Νάυπακτο-Μεσολόγγι κτλ.

Διαδρόμη ΝΟ.2:

Πάς από Μάνδρα-Οινόη-Ερυθρές και φτάνεις Θήβα.Απο εκεί και πέρα το ίδιο.

Μου έιπαν ότι έχει φτιαχτεί η Ιονία Οδός  απο Μεσολόγγι για Αγρίνιο αλλά δεν ξέρω έαν ισχύει.

Όλη η Ιονία έτοιμη είναι. Αλλά όποιος θέλει πάει και από τον παλιό δρόμο που είναι ψιλοάθλιος...

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 λεπτά πριν, zio10 είπε

Όλη η Ιονία έτοιμη είναι. Αλλά όποιος θέλει πάει και από τον παλιό δρόμο που είναι ψιλοάθλιος...

Είχα μπει στην Ιονία,,βέβαια παράνομα ,όταν είχαν γίνει τα μπλόκα των αγροτών και είχαν κλείσει το Κεφαλόβρυσο.Από τότε δεν έχω ξαναπεράσει.

Επεξ/σία από XronisR
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, XronisR είπε

Είχα μπει στην Ιονία,,βέβαια παράνομα ,όταν είχαν γίνει τα μπλόκα των αγροτών και είχαν κλείσει το Κεφαλόβρυσο.Από τότε δεν έχω ξαναπεράσει.

Είναι ακριβός δρόμος αλλά πολύ ωραίος και ξεκούραστος. 

  • Like 1
  • 1 μήνα μετά...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

ηλίθιοι σας δουλεύουνε

απλά το ανεβάζω για κάτι τυπάκια (που κυκλοφορούνε και σε αυτό το φορουμ) που αν τολμήσεις να κάνεις παράπονα για τα διόδια και τις τιμές τους αμέσως θα σε κράξουνε..
ότι όποιος θέλει δρόμους πληρώνει, κι αν θέλει τζάμπα ας πάει από παράδρομους, ότι η ασφάλεια κοστίζει....και τέτοιες πίπες

Επεξ/σία από Γιαούρτι
  • Like 2
Δημοσ.

 

Υπάρχει κόσμος που:

-Δεν έχουν μετακινηθεί ποτέ εκτός Ελλάδος για να δουνε πως ειναι ένας πραγματικος αυτοκινητόδρομος

-Δεν ξέρουν τα βασικά για το πως πρέπει να ειναι ένας ασφαλης δρόμος

-Κάνουν καθαρή σύγκριση του παλιού δρόμου με τον καινουργιο.

Eίναι απολυτα λογικο σε τέτοιες περιπτωσεις να θεωρουν καλους τους ιδιωτικους δρόμους μας. 

Το πρόβλημα στην Ελλάδα ειναι οτι πολλές φορές δεν υπάρχει επιλογή. Πρέπει να πληρωσεις τον ακριβο δρόμο για να πας στον προορισμό σου, διοτι το δημοσιο είτε έχει παραμελήσει τον παλιό, είτε απλώς δεν υπάρχει.

Ακόμα και ο Πατρων Κορίνθου, που ειναι ωραίος δρομος, δεν ειναι αυτο που θα περιμενα υστερα απο 10 χρόνια απάτης και καθυστέρησης. Με τοσα λεφτά που έχουν πάρει για να τον φτιάξουν θα περίμενα 10 λωριδες ανα πορεία και γυμνά μοντέλα να μοιράζουν σαμπάνιες :P:P 

Δημοσ.
16 λεπτά πριν, pontez2 είπε

Υπάρχει κόσμος που:

-Δεν έχουν μετακινηθεί ποτέ εκτός Ελλάδος για να δουνε πως ειναι ένας πραγματικος αυτοκινητόδρομος

-Δεν ξέρουν τα βασικά για το πως πρέπει να ειναι ένας ασφαλης δρόμος

-Κάνουν καθαρή σύγκριση του παλιού δρόμου με τον καινουργιο.

Eίναι απολυτα λογικο σε τέτοιες περιπτωσεις να θεωρουν καλους τους ιδιωτικους δρόμους μας. 

Το πρόβλημα στην Ελλάδα ειναι οτι πολλές φορές δεν υπάρχει επιλογή. Πρέπει να πληρωσεις τον ακριβο δρόμο για να πας στον προορισμό σου, διοτι το δημοσιο είτε έχει παραμελήσει τον παλιό, είτε απλώς δεν υπάρχει.

Ακόμα και ο Πατρων Κορίνθου, που ειναι ωραίος δρομος, δεν ειναι αυτο που θα περιμενα υστερα απο 10 χρόνια απάτης και καθυστέρησης. Με τοσα λεφτά που έχουν πάρει για να τον φτιάξουν θα περίμενα 10 λωριδες ανα πορεία και γυμνά μοντέλα να μοιράζουν σαμπάνιες :P:P 

Η Ιονια οδός κ η Ολυμπία είναι απο τους πιο σύγχρονους κ ασφαλείς αυτοκινητόδρομους στην Ευρώπη. 

  • Like 1
Δημοσ.

 

5 λεπτά πριν, bilya είπε

Η Ιονια οδός κ η Ολυμπία είναι απο τους πιο σύγχρονους κ ασφαλείς αυτοκινητόδρομους στην Ευρώπη. 

Προκυπτει απο κάπου αυτο?

Η έκθεση πάντως λέει οτι πληρώσαμε πανάκριβα τον συγκεκριμένο δρόμο. Και γενικά δρόμοι με 2 λωριδες κυκλοφορίας, δε τους θεωρω αυτοκινητόδρομους. Πολύ ακριβοί για τις παροχές τους, τους πληρωνω αναγκαστικά διοτι η εναλλακτική ειναι 10 φορές χειρότερη.

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 λεπτά πριν, bilya είπε

Η Ιονια οδός κ η Ολυμπία είναι απο τους πιο σύγχρονους κ ασφαλείς αυτοκινητόδρομους στην Ευρώπη. 

Και αυτό προκύπτει από .........?

 

ΥΓ Κι ελπίζω αν μας παραθέσεις κάποιο link σχετικό με αυτό που αναφέρεις, το θέμα της ασφάλειας να τεκμηριώνεται κατασκευαστικά και όχι από "ξερό" αριθμό ατυχημάτων (ή τουλάχιστον διελεύσεις vs ατυχήματα).

Επεξ/σία από haris_216
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 λεπτά πριν, pontez2 είπε

Προκυπτει απο κάπου αυτο?

Η έκθεση πάντως λέει οτι πληρώσαμε πανάκριβα τον συγκεκριμένο δρόμο. Και γενικά δρόμοι με 2 λωριδες κυκλοφορίας, δε τους θεωρω αυτοκινητόδρομους. Πολύ ακριβοί για τις παροχές τους, τους πληρωνω αναγκαστικά διοτι η εναλλακτική ειναι 10 φορές χειρότερη.

Γιατι δεν είναι αυτοκινητόδρομος?? Για να θεωρηθεί ενας δρόμος αυτοκινητόδρομος υπάρχουν κάποια στανταρ ασχετα με τις λωρίδες κτλπ. Επισης μια επιπλέον λωρίδα ανα κατεύθυνση γιατι? Οι λωριδες στον δρόμο προκειπτουν απο συγκεκριμένους παράγοντες κ δεν βαζω καν το οικονομικό γοατι εκεί τονεργο θα ταν μην βιώσιμο για πάνω απο 50 χρόνια. Δεν ξέρω πως φαντάζεστε μερικοί αλλα οι δρόμοι δεν σχεδιάζονται οπως στο sim city κ η συντήρηση τους δεν ειναι καθόλου εύκολη κ οικονομική.

6 λεπτά πριν, haris_216 είπε

Και αυτό προκύπτει από .........?

ΥΓ Κι ελπίζω αν μας παραθέσεις κάποιο link σχετικό με αυτό που αναφέρεις, το θέμα της ασφάλειας να τεκμηριώνεται κατασκευαστικά και όχι από "ξερό" αριθμό ατυχημάτων (ή τουλάχιστον διελεύσεις vs ατυχήματα).

Προκύπτει στο οτι έχουν βάλει ακομα κ crash cushion barrier σε καθε τούνελ οπου εχει εσοχή, προκύπτει στο οτι έχουν βαλει πόρτες σε πολλά σημεία για λογους μελλοντικής συντήρησης κ ατυχημάτων.

Εσείς ομως γιατι δεν θεωρείται οτι ο δρόμος  ειναι ασφαλής ειναι το θέμα. 

Επεξ/σία από bilya
Δημοσ.

Kατ΄αρχην δεν νοειτε αυτοκινητοδρομος χωρις ΛΕΑ.

Ο Μορέας ας πουμε στο Λευκτρο δεν έχει ΛΕΑ. Ηδη ειναι φάουλ και ηδη πληρωνεις για μπεις εκει. Ευτυχως εκει υπάρχει καλη εναλλακτικη για αυτο και εχει ηδη αποτυχει ως δρομος.

Και γενικά αυτο που συγκρινα εγω είναι Ευρωπαικους δρόμους, σε σχέση με την Ελλάδα. Δε μπορει η Ολλανδια που ειναι το 1/3 σε έκταση να έχει καλυτερους αυτοκινητόδρομους. Και δεν με απασχολει αν ειναι επιπεδη. Η Ιταλία δεν ειναι επιπεδη αλλά έχει δρομους. 

Εμεις οτι φτιάχνουμε που ειναι μεν καλυτερο απ οτι ειχαμε αλλά όχι τόσο καλό οσο σε ευρωπαικές χώρες, το πληρωνουμε πανάκριβα.

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, pontez2 είπε

Kατ΄αρχην δεν νοειτε αυτοκινητοδρομος χωρις ΛΕΑ.

Ο Μορέας ας πουμε στο Λευκτρο δεν έχει ΛΕΑ. Ηδη ειναι φάουλ και ηδη πληρωνεις για μπεις εκει. Ευτυχως εκει υπάρχει καλη εναλλακτικη για αυτο και εχει ηδη αποτυχει ως δρομος.

Και γενικά αυτο που συγκρινα εγω είναι Ευρωπαικους δρόμους, σε σχέση με την Ελλάδα. Δε μπορει η Ολλανδια που ειναι το 1/3 σε έκταση να έχει καλυτερους αυτοκινητόδρομους. Και δεν με απασχολει αν ειναι επιπεδη. Η Ιταλία δεν ειναι επιπεδη αλλά έχει δρομους. 

Εμεις οτι φτιάχνουμε που ειναι μεν καλυτερο απ οτι ειχαμε αλλά όχι τόσο καλό οσο σε ευρωπαικές χώρες, το πληρωνουμε πανάκριβα.

Ο Μορέας δεν ανήκει στην Ολυμπία οδό αν λεμε το ίδιο σημείο. Στειλε λινκ εδω απο maps αν θες γιατί υπάρχουν περιπτώσεις οπου λεα δεν πρέπει να υπάρχει για λόγους ασφαλείας. Για δείξε μου ποιον δρόμο στην Ολλανδία κ την Ιταλία θεωρείς ανώτερους κ γιατί. Μην πεις εχει 3 λωρίδες κ φωτα γιατί δεν ξέρεις γιατί μιλάς.

Στο uk πχ δεν θα έκαναν ποτε την Ιόνια οδό γιατι η καθημερινή διέλευση δεν δικαιολογεί κλειστό αυτοκινητόδρομο. 

Δημοσ.
33 λεπτά πριν, bilya είπε

Εσείς ομως γιατι δεν θεωρείται οτι ο δρόμος  ειναι ασφαλής ειναι το θέμα. 

Προσωπικά δεν είπα ότι δεν είναι ασφαλής.

Απλά η περιγραφή σου " Η Ιονια οδός κ η Ολυμπία είναι απο τους πιο σύγχρονους κ ασφαλείς αυτοκινητόδρομους στην Ευρώπη." δείχνει σα να περιγράφεις κάποια υπέρτατη και τεκμηριωμένη αλήθεια ενώ τελικά βλέπω ότι είναι μάλλον η προσωπική σου εκτίμηση.

Χωρίς να θέλω να σε προσβάλω, το "πιο σύγχρονοι και ασφαλείς στην Ευρώπη" θα το δεχτώ μέσα από τεκμηριωμένες μελέτες και όχι στο πως φαντάζει στα μάτια του καθενός από εμάς.

  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...