Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Eρωτηση. Παλαιά Εθνικη δεν υπάρχει για να πάει κανεις Αθήνα Θεσσαλονίκη?

Αυτό εννοείται οταν αναφέρεστε σε παράκαμψη?

Παρατηρησα στο google maps οτι βάζοντας φιλτρο χωρις διόδια, πας μεν σε 7 ωρες Αθήνα Θεσσαλονικη, αλλά κάνεις περιπου 10 χιλιομετρα λιγότερα. Δεν έχω υπολογίσει αν συμφέρει βέβαια με τις βενζίνες.

Επεξ/σία από pontez2
  • Απαντ. 1,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, pontez2 είπε

Eρωτηση. Παλαιά Εθνικη δεν υπάρχει για να πάει κανεις Αθήνα Θεσσαλονίκη?

Αυτό εννοείται οταν αναφέρεστε σε παράκαμψη?

Σε κάποια τμήματα, ναι πας μέσω της ΠΕΟ (Παλαιάς Εθνικής Οδού) Αθηνών Θεσσαλονίκης. Για παράδειγμα για αποφυγή των διοδίων που βρίσκονται στις Αφιδνές, μπαίνεις από Άγιο Στέφανο και προχωράς για ένα τμήμα στην ΠΕΟ μέχρι να βγεις στη νέα. 

 

  • Like 1
Δημοσ.
8 λεπτά πριν, becoming_I είπε

Σε κάποια τμήματα, ναι πας μέσω της ΠΕΟ (Παλαιάς Εθνικής Οδού) Αθηνών Θεσσαλονίκης. Για παράδειγμα για αποφυγή των διοδίων που βρίσκονται στις Αφιδνές, μπαίνεις από Άγιο Στέφανο και προχωράς για ένα τμήμα στην ΠΕΟ μέχρι να βγεις στη νέα. 

Δεν παίζουν πλεόν αυτά. Έχουν βάλει παντού πλευρικά διόδια 

Δημοσ.
16 λεπτά πριν, pontez2 είπε

 

Παρατηρησα στο google maps οτι βάζοντας φιλτρο χωρις διόδια, πας μεν σε 7 ωρες Αθήνα Θεσσαλονικη, αλλά κάνεις περιπου 10 χιλιομετρα λιγότερα. Δεν έχω υπολογίσει αν συμφέρει βέβαια με τις βενζίνες.

Ανάλογα το πόδι σου στην Εθνική (την "κανονική" εννοώ)

Γενικά αν έχεις αυτοκίνητο που καίει χαμηλά στα 120-130 χαω, μάλλον δύσκολα να κάψει λιγότερο αν ακολουθήσεις τις παλιές ΕΟ

Τώρα αν έχεις κάνα μικρό παλιάς τεχνολογίας που καίει αρκετά, μπορεί και να βγεις κερδισμένος και από τις βενζίνες ακολουθώντας διαδρομές χωρίς διόδια

  • Super Moderators
Δημοσ.
2 hours ago, kom said:

όταν λοιπόν από τα διόδια πέρνουσαν τα αυτοκίνητα,το ποσό αυτό μειωνόταν μέχρι να μηδενιστεί και να ξηλώσουν τα διόδια

Όταν όμως πληρώνεις και για την συντήρηση, δεν μηδενίζεται ποτέ...

  • Like 1
Δημοσ.

Παίδες, επειδή κάνω τουλάχιστον μία φορά τον μήνα τη διαδρομή Αθήνα - Βόλος για μεγάλο χρονικό διάστημα ακολουθούσα τη διαδρομή χωρίς διόδια. Την ξέρω απ' έξω και ανακατωτά, αλλά η παράκαμψη στον Άγιο Στέφανο ας πούμε βγαίνοντας από Αθήνα μπορεί και να σου πάρει χρονικά 30-45 λεπτά επιπλέον, γιατί γίνεται το σύστριγκλο, ειδικά Παρασκευή μεσημέρι.

Η παράκαμψη της Τραγάνας είναι επίσης πονεμένη ιστορία, γιατί σε βάζει να κατέβεις αρκετά σε υψόμετρο (από το ύψος του Θεολόγου) και να περάσεις μέσα από κατοικημένες περιοχές, με ό,τι συνεπάγεται αυτό σε χρόνο και ασφάλεια.

Το μόνο που αποφεύγω σταθερά είναι της Θήβας, γιατί το πλευρικό είναι 2,5€ φθηνότερο, ειδάλλως αν επιλέξεις να ακολουθήσεις ολόκληρη τη διαδρομή για να αποφύγεις και το πλευρικό, καλά κρασιά, μέσα από τα χωράφια!

Κοινώς για κάποιον που το κάνει μία στο τόσο σε φάση εκδρομής και δεν νοιάζεται είναι ωραία διαδρομή για να περιηγηθεί στην ελληνική εξοχή, μαζί με τις νταλίκες.

Για κάποιον ωστόσο που κάνει την διαδρομή σε συχνή βάση, δεν παλεύεται η 1 ώρα+ παραπάνω που προϋποθέτει σε ιδανικές συνθήκες.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, telis είπε

Δεν παίζουν πλεόν αυτά. Έχουν βάλει παντού πλευρικά διόδια 

Αν κάνεις τον κόπο να δεις το PDF που έχω στην σελίδα της υπογραφής μου θα δεις ότι γίνεται :)

1 ώρα πριν, Zus είπε

Η παράκαμψη της Τραγάνας είναι επίσης πονεμένη ιστορία, γιατί σε βάζει να κατέβεις αρκετά σε υψόμετρο (από το ύψος του Θεολόγου) και να περάσεις μέσα από κατοικημένες περιοχές, με ό,τι συνεπάγεται αυτό σε χρόνο και ασφάλεια.

Μαζί με την παράκαμψη του 90 είναι από τις μεγαλύτερες αλλά στο μεγαλύτερο κομμάτι της διαδρομής πας παραλλήλως με την Εθνική οδό. Εγώ κάνω 1 φορά το μήνα το Αθήνα-Καρδίτσα και αποφεύγω όλα πλην της Λαμίας (λόγω μικρού αντιτίμου) και κάνω 4.00 ώρες. Ίσως επειδή οι ώρες που επιλέγω δεν είναι οι αιχμής να μη συναντώ το πήξιμο που αναφέρει ο @Zus.

Στο Λαμία->Αθήνα στο ύψος του Σείριου υπήρχε το άνοιγμα μέσα από το πάρκινγκ που έμπαινες σε παράδρομο και έβγαινες σε 5 λεπτά στην ΠΕΟ και μέσω Μαλακάσσας εβγαίνε στον Άγιο Στέφανο. Πλέον πρέπει να μπεις πολύ νωρίτερα στο ύψος της εξόδου Οινόης/Οινόφυτα. 

 

Επεξ/σία από becoming_I
  • Like 1
Δημοσ.
12 ώρες πριν, becoming_I είπε

Αν κάνεις τον κόπο να δεις το PDF που έχω στην σελίδα της υπογραφής μου θα δεις ότι γίνεται :)

Μαζί με την παράκαμψη του 90 είναι από τις μεγαλύτερες αλλά στο μεγαλύτερο κομμάτι της διαδρομής πας παραλλήλως με την Εθνική οδό. Εγώ κάνω 1 φορά το μήνα το Αθήνα-Καρδίτσα και αποφεύγω όλα πλην της Λαμίας (λόγω μικρού αντιτίμου) και κάνω 4.00 ώρες. Ίσως επειδή οι ώρες που επιλέγω δεν είναι οι αιχμής να μη συναντώ το πήξιμο που αναφέρει ο @Zus.

Στο Λαμία->Αθήνα στο ύψος του Σείριου υπήρχε το άνοιγμα μέσα από το πάρκινγκ που έμπαινες σε παράδρομο και έβγαινες σε 5 λεπτά στην ΠΕΟ και μέσω Μαλακάσσας εβγαίνε στον Άγιο Στέφανο. Πλέον πρέπει να μπεις πολύ νωρίτερα στο ύψος της εξόδου Οινόης/Οινόφυτα. 

Κλεισανε το ανοιγμα;;Θα παω να το δω μονο και μονο επειδη το ανεφερες εδω.

Δημοσ.

Να πω κ εγώ την εμπειρία μου. 

Μία φορά το μήνα τουλαχιστον κάνω την διαδρομή Αθήνα - Λαμία οπότε καταλαβαίνετε πως το κόστος των διοδίων φτάνει σχεδόν το κόστος των καυσίμων. Είχα υπολογίσει ότι σε 10 πήγαινε-έλα θα πλήρωνα κάπου 300 ευρώ σε διόδια. Πολλά τα λεφτά μεν, αλλά το πιο ενοχλητικό είναι η κοροϊδία με το απίστευτα υψηλά κόστος των διοδίων. 

Βρήκα λοιπόν κ εγώ την διαδρομή ώστε να αποφεύγω το σύνολο των διοδίων εκτός αυτών της Λαμίας που η τιμή τους ήταν χαμηλή. 

Για όσους δεν ξέρουν την διαδρομή, οι παρακάμψεις είναι τμήματα του επαρχιακού δικτύου, με ότι αυτό συνεπάγεται, οπότε η ταχύτητα πρέπει να διατηρείται χαμηλή κ η προσοχή υψηλή,κ από τη στιγμή που δεν θες να πληρώσεις διόδια δεν μπορείς να πηγαίνεις σε επαρχιακό δίκτυο με 120....

Απο τότε λοιπόν που ξεκίνησα την συγκεκριμένη διαδρομή έχω δει τα απίστευτα... Νταλίκες να κάνουν προσπεράσεις στον παράδρομο, Ελληναρες οδηγοί να κολλάνε από πίσω κ να προσπερνάμε σε τύφλα σημεία κ όλες τις ομορφιές των ιθαγενων οδηγών. Ώσπου την τελευταία φορά είδα ένα Toyota Aygo να σπάει την μπαριερα κ να απογειώνεται μπροστά μου με καμιά 100αρα χλμ. Για μέτρα δεν μας πήρε παραμαζωμα. Η δικαιολογία του οδηγού ήταν πως δεν θυμόταν καλά τον δρόμο γιατί τον έκανε 2η φορά, αλλά παρόλα αυτά πήγαινε με 120... 

Στο αυτοκίνητο είχα την γυναίκα κ την κόρη μου κ βλέποντας το όλο σκηνικό κ την ανευθυνότητα των επίδοξων δολοφόνων κατάλαβα, ευτυχώς ανώδυνα, πως χρησιμοποιώντας τέτοιους δρόμους παίζεις το κεφάλι σου κορώνα γράμματα και δεν αξίζει κάνενα κόστος διοδίων αυτό το ρίσκο. 

 

Από μένα ποτέ ξανά παράδρομος. Αν δεν έχεις τα φράγκα φίλε μου καλύτερα μην ταξιδεύεις πάρα να σε πάρει κανένα δίποδο ζώο στο λαιμό του... 

  • Like 5
Δημοσ.

Κάνω τη διαδρομή Αθήνα Χαλκίδα 4-5 και καμιά φορά 6 φορές το μήνα.

Από τότε που ο εθνικός εργολάβος και ιδιοκτήτης πλέον όλου του Εθνικού δικτύου (πλην της γέφυρας Ρίου Αντιρίου) πήγε το διόδιο στις Αφίδνες από 2,10 στα 3,40 για 40 περίπου χιλιόμετρα Ε.Ο. μόνο μία φορά πλήρωσα διόδια στο πήγαινε για Χαλκίδα που βιαζόμουν να πάω στο Νοσοκομείο.Σχεδόν 5 χρόνια πάω από Παλαιά Εθνική και το χαίρομαι.

Τα έχω υπολογίσει και με το κέρδος πληρώνω την ασφάλεια του αυτοκινήτου καθώς και ένα μεγάλο μέρος από τα τέλη κυκλοφορίας.Όχι δεν με πειράζει αν κάνω 10 με 15 λεπτά παραπάνω. Απλά φροντίζω να ξεκινάω 10 με 15 λεπτά νωρίτερα και φτάνω την ίδια ώρα.:PΕιλικρινά το χαίρομαι.Όλα είναι θέμα συνήθειας.Επίσης για Γιάννενα όταν καταφέρνω να πάω πάντα μέχρι Λαμία χωρίς διόδια Δομοκό και πληρώνω τα διόδια της Εγνατίας γιατί οι στροφές και οι  ανηφόρες της Κατάρας δεν παλεύονται.

Αυτά που λένε κάποιοι για νταλίκες και ταχύτητες τα θεωρώ λάθος.Σίγουρα υπάρχουν νταλίκες ορισμένες φορές και χρειάζεται προσοχή.Ποτέ δεν κινδύνεψα από άλλους οδηγούς όλα αυτά τα χρόνια.Θεωρώ ότι κάποιος κινδυνεύει όταν δεν συνειδητοποιεί ότι οδηγεί σε ένα παράδρομο με δύο λωρίδες κυκλοφορίας  αλλά έχει την εντύπωση ότι βρίσκεται στην Εθνική οδό.

  • Like 2
Δημοσ.

Μόνο και μόνο που ο μεγαλύτερος όγκος οχημάτων κινείται στην Εθνική Οδό, κι εγώ πιστεύω ότι τα περισσότερα ατυχήματα γίνονται εκεί, και όχι στους παραδρόμους.

Από εκεί και πέρα, λόγω ποιότητας οδοστρώματος, απουσίας νησίδων, στροφών, κυκλοφορίας διαφόρων μπαστουνόβλαχων που νομίζουν ότι δεν πρόκειται να συναντήσουν ούτε μύγες στο δρόμο, απαιτείται η δέουσα προσοχή.

  • Like 1
Δημοσ.
14 λεπτά πριν, papoys1 είπε

Κάνω τη διαδρομή Αθήνα Χαλκίδα 4-5 και καμιά φορά 6 φορές το μήνα.

Από τότε που ο εθνικός εργολάβος και ιδιοκτήτης πλέον όλου του Εθνικού δικτύου (πλην της γέφυρας Ρίου Αντιρίου) πήγε το διόδιο στις Αφίδνες από 2,10 στα 3,40 για 40 περίπου χιλιόμετρα Ε.Ο. μόνο μία φορά πλήρωσα διόδια στο πήγαινε για Χαλκίδα που βιαζόμουν να πάω στο Νοσοκομείο.Σχεδόν 5 χρόνια πάω από Παλαιά Εθνική και το χαίρομαι.

Τα έχω υπολογίσει και με το κέρδος πληρώνω την ασφάλεια του αυτοκινήτου καθώς και ένα μεγάλο μέρος από τα τέλη κυκλοφορίας.Όχι δεν με πειράζει αν κάνω 10 με 15 λεπτά παραπάνω. Απλά φροντίζω να ξεκινάω 10 με 15 λεπτά νωρίτερα και φτάνω την ίδια ώρα.:PΕιλικρινά το χαίρομαι.Όλα είναι θέμα συνήθειας.Επίσης για Γιάννενα όταν καταφέρνω να πάω πάντα μέχρι Λαμία χωρίς διόδια Δομοκό και πληρώνω τα διόδια της Εγνατίας γιατί οι στροφές και οι  ανηφόρες της Κατάρας δεν παλεύονται.

Αυτά που λένε κάποιοι για νταλίκες και ταχύτητες τα θεωρώ λάθος.Σίγουρα υπάρχουν νταλίκες ορισμένες φορές και χρειάζεται προσοχή.Ποτέ δεν κινδύνεψα από άλλους οδηγούς όλα αυτά τα χρόνια.Θεωρώ ότι κάποιος κινδυνεύει όταν δεν συνειδητοποιεί ότι οδηγεί σε ένα παράδρομο με δύο λωρίδες κυκλοφορίας  αλλά έχει την εντύπωση ότι βρίσκεται στην Εθνική οδό.

Ο μοναδικός λόγος που φοβάμαι να ακολουθήσω πλέον παλαιά εθνικη ειναι η χείριστη εμπειρία που έχω απο νταλικιέριδες. Κολλημα απο πίσω, άναμα προβολέων και απαίτηση να ξεπεράσεις το όριο ταχύτητας. Προσπάθεια απο εμένα να κάνω οσο πιο άκρη μπορω, σε έναν στενο δρομο για να προσπεράσουν, τιποτε. Μαρτύριο, μέχρι να βρεθεί ένα άνοιγμα να σταματήσεις να σε προσπεράσουν για να συνεχίσεις ηρεμα το ταξιδι σου.

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, pontez2 είπε

Ο μοναδικός λόγος που φοβάμαι να ακολουθήσω πλέον παλαιά εθνικη ειναι η χείριστη εμπειρία που έχω απο νταλικιέριδες. Κολλημα απο πίσω, άναμα προβολέων και απαίτηση να ξεπεράσεις το όριο ταχύτητας. Προσπάθεια απο εμένα να κάνω οσο πιο άκρη μπορω, σε έναν στενο δρομο για να προσπεράσουν, τιποτε. Μαρτύριο, μέχρι να βρεθεί ένα άνοιγμα να σταματήσεις να σε προσπεράσουν για να συνεχίσεις ηρεμα το ταξιδι σου.

Χωρίς καμία δόση ειρωνείας, μήπως πας αρκετά αργά γενικά ; 

Προσωπικά συνήθως αντιμετωπίζω το ανάποδο πρόβλημα σε τέτοιους δρόμους...

Δημοσ.
Μόλις τώρα, AristidisZ είπε

Χωρίς καμία δόση ειρωνείας, μήπως πας αρκετά αργά γενικά ; 

Προσωπικά συνήθως αντιμετωπίζω το ανάποδο πρόβλημα σε τέτοιους δρόμους...

Όταν το όριο ειναι 100 (συνηθως τοσο ειναι σε παλαιές εθνικές οδους), θα πάω με 100. Αν υπάρχει στροφή, θα ελαττώσω.

Αν ο άλλος κολλάει απο πίσω, επειδη θέλει να πάει με 150, δε μπορω να τον βοηθήσω σε δρόμο μονής κυκλοφορίας, αν δεν υπάρχει χωρος να κάνει προσπέραση.

Πρόσεχε. Πάντα οταν καταλάβω οτι ένα αμάξι θέλει να προσπεράσει, εγω ο ίδιος του κάνω σημα να προσπεράσει, έχοντας αντιληφθει οτι στο αντιθετο ρευμα υπάρχει ορατοτητα. Ε η εμπειρία που έχω απο νταλικιέριδες ειναι "φύγε απ τη μέση, θα σε πατήσω".

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, pontez2 είπε

Όταν το όριο ειναι 100 (συνηθως τοσο ειναι σε παλαιές εθνικές οδους), θα πάω με 100. Αν υπάρχει στροφή, θα ελαττώσω.

Αν ο άλλος κολλάει απο πίσω, επειδη θέλει να πάει με 150, δε μπορω να τον βοηθήσω σε δρόμο μονής κυκλοφορίας, αν δεν υπάρχει χωρος να κάνει προσπέραση.

Πρόσεχε. Πάντα οταν καταλάβω οτι ένα αμάξι θέλει να προσπεράσει, εγω ο ίδιος του κάνω σημα να προσπεράσει, έχοντας αντιληφθει οτι στο αντιθετο ρευμα υπάρχει ορατοτητα. Ε η εμπειρία που έχω απο νταλικιέριδες ειναι "φύγε απ τη μέση, θα σε πατήσω".

Ίσως μιλάμε για εντελώς διαφορετικά κομμάτια ΠΕΟ, για αυτό και η "σύγχυση" 

Έχωντας κατά νου τις ΠΕΟ Αθηνών - Λαμίας και Αθηνών - Κορίνθου που είναι πάρα πολύ κλειστές, όποτε τις κάνω συνήθως βρίσκομαι εγώ πίσω από φορτηγά που θέλω να προσπεράσω

  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...