Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Κοντολογίς, Αθήνα-Λαμία από τη διαδρομή χωρίς διόδια που βγάζει το Google Maps πιο πάνω, θεωρείς ότι είναι 1-2 ώρες περισσότερο, δηλαδή μπορεί να ξεπεράσει τις 4 ώρες και να πλησιάσει τις 5;

 

Αν ναι, τότε είναι πολλές.

  • Απαντ. 1,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Εάν έχεις σκοπό να χρησιμοποιήσεις παράδρομο για αποφυγή διοδίων με το χρονόμετρο στο χέρι μην το

κάνεις.Πήγαινε όπως  οι περισσότεροι από τα διόδια.

 

Κάνω τη διαδρομή Γέρακα Χαλκίδα΄με επιστροφή σχεδόν πέντε χρόνια και Αθήνα Λαμία σχεδόν τρία πάντα από τον

παράδρομο και όχι Αττική οδό.

Ποτέ μου δεν κοίταξα το ρολόι πόση ώρα θα κάνω και ποτέ δεν με απασχόλησε αν κάνω 1 ή 2 ώρες παραπάνω

(ειλικρινά δεν ξέρω γιατί δεν με απασχολεί) να φτάσω.Απολαμβάνω το ταξείδι και ρυθμίζω την ταχύτητα ανάλογα με την 

κίνηση και την κατάσταση του οδοστρώματος.

Με τον τρόπο μου αρνούμαι να συμμορφωθώ και να δώσω 30 ευρώ νταβαντζηλίκι για να πάω ένα Σαββατοκύριακο

στη Λαμία.

 

Edit.

Για μένα και οι ώρες του ταξιδιού εντάσονται μέσα στις δημιουργικές μου ώρες γιατί ταξιδεύω με

άλλα τρία μέλη της οικογένειάς μου και είναι μία ευκαιρία για άπειρη κουβεντούλα και ανταλαγή

απόψεων κάτι που λέίπει από τη ζωή μας με τους ρυθμούς που μας έχουν επιβάλει κάποιοι να

ζούμε.

Βέβαια και μόνος πάλι απέξω πάω αλλά κουβέντα να γίνεται. :lol:

  • Like 2
Δημοσ.

Εντάξει, το θέμα του χρόνου είναι υποκειμενικό από ένα σημείο και μετά.

 

Απλά εγώ δε μπορώ να δεχτώ ότι θα κάνω τη διαδρομή Αθήνα-Λαμία ~5 ώρες εν έτει 2017, λες και ζω στο 1950 και οδηγώ ανάλογο αυτοκίνητο. Το θεωρώ τραγελαφικό δηλαδή. Σε 5 ώρες φτάνεις Θεσσαλονίκη, και συζητάμε για Λαμία;

Να γίνουν οι 3 ώρες 4, ή οι 2½ να γίνουν 3½, το δέχομαι.

Αυτό όμως δε σημαίνει ότι θα πάω με το χρονόμετρο στο χέρι ή ότι έχω απαίτηση να φτάσω το ίδιο γρήγορα.

Δημοσ.

Εάν σου αρέσει η ταχύτητα  και κινείσαι με ταχύτητες 120-150 σίγουρα ο χρόνος απέξω μεγαλώνει

οπότε πας από διόδια και βγαίνεις από το μπελά.

 

Εάν όπως εγώ δεν είσαι λάτρης της ταχύτητας κινείσαι από 80-100 είτε στην Εθνική είτε στον 

παράδρομο οι  3  θα γίνουν 4 μπορεί και παρακάτω πάντως όχι 5.

 

Τώρα από εκεί και πάνω εξαρτάται από τον οδηγό τυχόν κίνηση (πράγμα σπάνιο) καιρικές συνθήκες.

 

Είπαμε δεν μπορούμε νάχουμε την πίτα ολόκληρη και το σκύλο χορτάτο ή

 

όπως λέμε στην πατρίδα μου

 

μαλλάρια και γαλάρια και τ'αρνιά θυλκά. :-D

Δημοσ.

Αθήνα-Θεσσαλονίκη με αποφυγώ διοδίων πόσο είναι δηλαδή; 10 ώρες;

 

εγω σε λιγοτερο απο 7 ωρες δεν το εχω καταφερει

Δημοσ.

Αθήνα-Θεσσαλονίκη με αποφυγώ διοδίων πόσο είναι δηλαδή; 10 ώρες;

Εγω που την έκανα είναι 7 και κάτι ώρες χωρίς στάσεις (μονο για ούρηση), με στάσεις ξεπερνάς τις 8.

 

Με δύο οδηγούς γίνεται άνετα, με εναν οδηγό ειναι αρκετά κουραστικό.

  • Like 1
Δημοσ.

Θέλω να κάνω τη διαδρομή Θεσσαλονίκη-Βόλος και επιστροφή.

όσες φορές την κάνω αποφεύγω τα διόδια Μοσχοχωρίου (3,9€). εφόσον υπάρχει αυτή η εναλλακτική δε πιστεύω ότι αξίζει να πληρώσεις αυτά διόδια. απλά χάνεις ελάχιστα σε χρόνο και ζήτημα είναι η επιπλέον απόσταση να είναι πάνω από 5 χμ. τα έχω πληρώσει μόνο σε περιπτώσεις που βιαζόμουν (μετρημένες, 1-2).

 

αξίζει να αποφύγουμε και τα υπόλοιπα διόδια; το gps μου βγάζει ότι να ναι διαδρομή. και μερικές φορές (σε άλλες διαδρομές) με πηγαίνει σε αδιέξοδα. αλλάζουν γρήγορα τα δεδομένα.

το google maps μου βγάζει αυτό που δε το βλέπω και πολύ θετικά. (βγάζει κοντά στις 3,5 ώρες)

τα διόδια των μαλγάρων απ όλους ακούω ότι δε συμφέρει για 1,2€ να τα αποφύγεις.

 

δε με ενδιαφέρει ο χρόνος, χαλαρά θα πηγαίνω εξάλλου. 

υπάρχει κάπου οδηγός (για τη στιγμή που μιλάμε) για την αποφυγή. αξίζει;

Δημοσ.

H παρακαμψη των διοδιων Μαλγαρων και Αιγινιου δεν νομιζω να αξιζουν.

Στα μαλγαρα η τιμη ειναι 1,20€ και για την παρακαμψη της δεν πας απο την σινδο αλλα συνεχιζεις κανονικα στην Ε.Ο και λιγο πριν τα διοδια υπαρχει εξοδος για Χαλαστρα και βγαινεις απο την Ε.Ο. και μετα να θες βγαινεις στην Ε.Ο απο μαλγαρα και μετα απο τα διοδια.  Κανεις 5-6χλμ παραπανω παιρνοντας μεσα απο 2 χωρια που εχει κινηση με νταλικες, κακη σημανση και ψαχνεσαι πιο δρομο να παρεις, με σταματα-ξεκινα σε διαστραυρωσεις και μπολικες λακουβες. Το οφελος της παρακαμψης αυτης αντε να ειναι κανα 0,50€.

Η παρακαμψη των διοδιων του Αιγινιου και αν δεν ειναι μη συμφερουσα. Για να παρακαμψεις κανεις ενα κυκλο όπου κανεις επιπλεον γυρω στα 16χλμ και επισης εισαι αναγκασμενος να οδηγησεις σε επαρχιακο δικτυο για πολλα ακομη χλμ και συνεπως τα καυσιμα που θα καταναλωσεις επιπλεον να κοστιζουν παραπανω απο οσο κοστιζουν τα διοδια.

Κατα την γνωμη μου δεν αξιζει η παρακαμψη αυτων των δυο διοδιων.

Τις παρακαμψεις τις κανεις για τα διοδια της λεπροκαριας οπου βγαινεις σε εξοδο πριν την λεπτοκαρυα και πας μεσα απο το χωριο παραλληλα με την ΕΟ.Αφου θα πας απο τον παλιο δρομο κανεις και την παρακαμψη των παλιων διοδιων της ραψανης μπαινοντας για Αιγανη και συνεχιζεις στον επαρχιακο δρομο για Λαρισα για να αποφυγεις τα διοδια μακρυχωριου. Για να αποφυγεις τα διοδια Μοσχοχωριου, απο την Λαρισα πιανεις την οδο βολου, η οποια ειναι η εξοδος 2 ή 3 απο την Ε.Ο και η οποια ειναι προεκταση της Π.Ε.Ο Λαρισας-Βόλου.

Προσωπικα αν ηταν να κανω ενα τετοιο ταξιδι τα μονα ισως διοδια που θα παρεκαμτα ειναι αυτα του μοσχοχωριου.

Δημοσ.

Λοιπόν, τελικά επέλεξα τη διαδρομή που έδινε το Google Maps, καθώς είχα για συνεπιβάτη τη γυναίκα, που θα άρχιζε τις παντοφλιές έτσι και μπερδευόμασταν :Ρ

Συν ότι βαριόμουν να κάτσω να αποστηθίσω τις εξόδους μέσα από ένα βίντεο.

 

Η διαδρομή καλή, ο δρόμος καλός, με πολύ περισσότερο ενδιαφέρον απ' ότι η «ξερή» Εθνική Οδός, και τελικά είναι περίπου κατά 20-30 λεπτά πιο αργή.

 

Παρόλο που δεν ήταν αυτοσκοπός να γλιτώσω τα 25€ ή/και να μην τα δώσω στους λεγόμενους νταβατζήδες, μπορώ να πω ότι ήταν λυτρωτική η αίσθηση του να ταξιδεύεις ~4 ώρες χωρίς να χρειάζεται να σταματάς για να πληρώνεις.

  • Like 2
Δημοσ.

Έφτιαξαν τα διόδια στα Διαβατά, στο ύψος της ροδας.όσοι περνούν από εκεί κατάλαβαν.τώρα και στο τιταν θα βάλουν;

Δημοσ.

Λοιπόν, τελικά επέλεξα τη διαδρομή που έδινε το Google Maps, καθώς είχα για συνεπιβάτη τη γυναίκα, που θα άρχιζε τις παντοφλιές έτσι και μπερδευόμασταν :Ρ

Συν ότι βαριόμουν να κάτσω να αποστηθίσω τις εξόδους μέσα από ένα βίντεο.

 

Η διαδρομή καλή, ο δρόμος καλός, με πολύ περισσότερο ενδιαφέρον απ' ότι η «ξερή» Εθνική Οδός, και τελικά είναι περίπου κατά 20-30 λεπτά πιο αργή.

 

Παρόλο που δεν ήταν αυτοσκοπός να γλιτώσω τα 25€ ή/και να μην τα δώσω στους λεγόμενους νταβατζήδες, μπορώ να πω ότι ήταν λυτρωτική η αίσθηση του να ταξιδεύεις ~4 ώρες χωρίς να χρειάζεται να σταματάς για να πληρώνεις.

 

Σου είπα το κάνω πολλά  χρόνια.Μου έγινε αγαπημένη συνήθεια.

Αν μάθεις και τις 3 εισόδους εξόδους στην Εθνική χωρίς να πληρώσεις ειδικά τη δεύτερη θα γλιτώσεις ακόμη πολύ ώρα.

 

Την επόμενη φορά μπες από την καφετέρια στο 70 στην Εθνική  και βγες στην έξοδο Μαλεσίνα -  Θεολόγος.

 

Υ.Γ.Λαμία δεν πάω συχνά αλλά Χαλκίδα 4-5 φορές το μήνα και από το 7ευρο που γλυτώνω κάθε

φορά (δεν βάζω μέσα Αττική οδό) έχω υπολογίσει ότι βγάζω τα 270 ευρώ των τελών κυκλοφορίας

καθώς και το μεγαλίτερο μέρος των ετήσιων ασφαλίστρων (να μην πω όλο) 

Δημοσ.

Λοιπόν, τελικά επέλεξα τη διαδρομή που έδινε το Google Maps, καθώς είχα για συνεπιβάτη τη γυναίκα, που θα άρχιζε τις παντοφλιές έτσι και μπερδευόμασταν :Ρ

Συν ότι βαριόμουν να κάτσω να αποστηθίσω τις εξόδους μέσα από ένα βίντεο.

 

Η διαδρομή καλή, ο δρόμος καλός, με πολύ περισσότερο ενδιαφέρον απ' ότι η «ξερή» Εθνική Οδός, και τελικά είναι περίπου κατά 20-30 λεπτά πιο αργή.

 

Παρόλο που δεν ήταν αυτοσκοπός να γλιτώσω τα 25€ ή/και να μην τα δώσω στους λεγόμενους νταβατζήδες, μπορώ να πω ότι ήταν λυτρωτική η αίσθηση του να ταξιδεύεις ~4 ώρες χωρίς να χρειάζεται να σταματάς για να πληρώνεις.

 

Όλοι, η σχεδόν όλοι, οι "επαρχιακοί" δρόμοι παγκοσμίως έχουν περισσότερο ενδιαφέρον από τον όποιο αυτοκινητόδρομο.

Το ανακάλυψα πριν πολλά χρόνια σε ένα ταξίδι στην Γαλλία, όπου κατά την εποστροφή είχα ευχέρεια χρόνου και από τότε το προτιμώ. Ειδικά σε ταξίδια διακοπών, εξωτερικού, κλπ που δεν υπάρχει η πίεση όπως σε κάποιο επαγγελματικό.

"Σα βγεις στον πηγαιμό για την Ιθάκη" ένα πράγμα.

Βέβαια, να τα λέμε και αυτά, η ταχύτητα και η ασφάλεια του αυτοκινητοδόμου δεν μπορεί να συγκριθεί

  • Like 1
Δημοσ.

Σου είπα το κάνω πολλά  χρόνια.Μου έγινε αγαπημένη συνήθεια.

Αν μάθεις και τις 3 εισόδους εξόδους στην Εθνική χωρίς να πληρώσεις ειδικά τη δεύτερη θα γλιτώσεις ακόμη πολύ ώρα.

 

Την επόμενη φορά μπες από την καφετέρια στο 70 στην Εθνική  και βγες στην έξοδο Μαλεσίνα -  Θεολόγος.

 

Υ.Γ.Λαμία δεν πάω συχνά αλλά Χαλκίδα 4-5 φορές το μήνα και από το 7ευρο που γλυτώνω κάθε

φορά (δεν βάζω μέσα Αττική οδό) έχω υπολογίσει ότι βγάζω τα 270 ευρώ των τελών κυκλοφορίας

καθώς και το μεγαλίτερο μέρος των ετήσιων ασφαλίστρων (να μην πω όλο) 

 

Κάποια στιγμή θα κάτσω να το ψάξω για να ξέρω και τον άλλο τρόπο.

 

Το κόστος είναι κάτι σχετικό, για κάποιον που ταξιδεύει 1-2 φορές το χρόνο ίσως δεν έχει και πολύ νόημα να μπει σε αυτή τη διαδικασία.

Για σένα προφανώς και έχει, και πολύ μάλιστα, αφού και συχνά ταξιδεύεις, και η απόσταση είναι μικρή.

 

Όλοι, η σχεδόν όλοι, οι "επαρχιακοί" δρόμοι παγκοσμίως έχουν περισσότερο ενδιαφέρον από τον όποιο αυτοκινητόδρομο.

Το ανακάλυψα πριν πολλά χρόνια σε ένα ταξίδι στην Γαλλία, όπου κατά την εποστροφή είχα ευχέρεια χρόνου και από τότε το προτιμώ. Ειδικά σε ταξίδια διακοπών, εξωτερικού, κλπ που δεν υπάρχει η πίεση όπως σε κάποιο επαγγελματικό.

"Σα βγεις στον πηγαιμό για την Ιθάκη" ένα πράγμα.

Βέβαια, να τα λέμε και αυτά, η ταχύτητα και η ασφάλεια του αυτοκινητοδόμου δεν μπορεί να συγκριθεί

 

Καλά, σίγουρα περίμενα να είναι περισσότερο ενδιαφέρουσα απ' τον αυτοκινητόδρομο, απλά δε γνώριζα για τη συγκεκριμένη διαδρομή.

Από Μπράλο έχω περάσει ξανά, αλλά όλη τη διαδρομή δεν την είχα ξανακάνει, σίγουρα όχι σαν οδηγός.

 

Η ταχύτητα είναι σχετική, αν ας πούμε κάποιος κινείται με ~90 και στον αυτοκινητόδρομο.

 

Και η ασφάλεια είναι σχετική, αφού σαν απόλυτος αριθμός, τα περισσότερα ατυχήματα γίνονται στις εθνικές οδούς. Βέβαια και ο αριθμός των οχημάτων που κινούνται σε αυτές είναι κατά πολύ μεγαλύτερος, αλλά και η ταχύτητα που αναπτύσσουν πολλοί στις ΕΟ είναι πολλές φορές αρκετά μεγαλύτερη.

Εμένα χθες παραλίγο να με σκοτώσει ένας στην Αμφίκλεια που έφυγε απ' το ρεύμα του κι ερχόταν κατά πάνω μου, αλλά δε μπορώ να το αποδώσω (αποκλειστικά) στον επαρχιακό δρόμο.

Αλλά ότι από κατασκευής (π.χ. δεν έχει νησίδες) είναι περισσότερο επικίνδυνος, είναι σίγουρο.

  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...