Super Moderators Thresh Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2017 Super Moderators Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2017 Aυτό έγραψα παρακάτω. Ας αποκτήσουμε πρωτα οδηγικη συμπεριφορά και μετά αυξάνουμε το όριο. Αυτοί που δεν την έχουν θα τρέχουν και πάλι πάνω από το όριο. Αυτοί που την έχουν θα είναι εντός ορίου, αλλά είτε ήταν 130 είτε 150, δεν θα επιβίωναν έτσι κι αλλιώς από ατυχήματα που προκλήθηκαν από αυτούς που έτρεχαν ακόμα παραπάνω...
andreapaog328 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2017 με κάμερες μέσης ταχύτητας γίνεται αυτό. Στην Ελλάδα πρέπει να αλλαξουν οι νομοι κ να πονέσουν κάποιοι στην τσέπη τους. Πχ ετρεχες πανω απο το οριο κ τρακάρες η νοσηλεία ειναι επι πληρωμή, η ασφάλεια σου διπλασιάζεται για τα επόμενα 3 χρονια. Το ξανακάνεις ?? κατάσχεση οχήματος. εχει σημεια εισόδου και εξόδου που σου τραβάει την πινακίδα και υπολογίζει το χρονικό διάστημα που έκανες τη διαδρομή. βεβαια ειν εξηγημένοι και απο μονοι τους λενε ποια σημεία καλύπτονται. http://www.autostrade.it/it/controllo-della-velocita/tutor όσο για τα διόδια είναι στα 0.07€ το χιλιόμετρο περίπου.
phanispal Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2017 Παιδιά τύποι σαν τον Τζαμπογιό που κυκλοφορούν με τέτοια supercars, δε μασάνε ούτε από πρόστιμα, ούτε από κατασχέσεις αυτοκινήτων. Και ισόβια φυλακή να είναι το «πρόστιμο», πάλι θα έχουν τα μέσα να μην περάσουν ούτε απ' έξω. Για τους κοινούς θνητούς κάτι γίνεται, αλλά και πάλι όχι όπως το έχετε στο μυαλό σας. 2
zio10 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2017 Πλήρωσε αλλιώς βέβαια, αλλά πήρε κι άλλους στο λαιμό του!
bilya Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2017 εχει σημεια εισόδου και εξόδου που σου τραβάει την πινακίδα και υπολογίζει το χρονικό διάστημα που έκανες τη διαδρομή. βεβαια ειν εξηγημένοι και απο μονοι τους λενε ποια σημεία καλύπτονται. http://www.autostrade.it/it/controllo-della-velocita/tutor όσο για τα διόδια είναι στα 0.07€ το χιλιόμετρο περίπου. το uk ειναι γεμάτο απο τέτοιες έχουν τρυπες βέβαια αλλα το 90% θα το πιάσουν.
Predatorkill Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2017 Σε αλλα νεα ontopic ακουγα το πρωι στο ραδιο οτι το υπουργειο εχει προσλαβει ατομο για να αναλυσει το χρηματοοικονομικο κομματι των αναλογικων διοδιοδιων με τους σταθμους να μπαινουν σε πανελλαδικο πιλοτικο σταδιο το 2019(!). Επισης αναφερθηκε οτι οταν γινοντουσαν οι συμβασεις το 04 (ή το 00, δε θυμαμαι) και το 07 ο ρολος του δημοσιου μεσα σε αυτες ηταν ενα τιποτα, γι αυτο λενε πως ειναι πολυ δυσκολη η μειωση τους τη σημερον ημερα. Παντως η μαϊμουδια που εχουν κανει στο Πατρα-Αγρινιο κανει μπαμ, η πρωτη εξοδος για Αγρινιο (αφου εχεις ηδη πληρωσει 2.95€) σε παει μεσα απο τη παλια «εθνικη» οπου ο δρομος ειναι μπουρδελο. Αν θες να βγεις στη 2η εξοδο οπου ο δρομος υστερα ειναι απειρως καλυτερος εχει διοδια λιγο πιο πριν στα 2.95€ παλι. Δε παιζονται με τιποτα! Υγ παντως οι οδηγοι τους σνομπαρουν, πολυ λιγα αυτοκινητα, απο τη παλια εθνικη η κινηση δεν εχει πεσει καθολου.
Ntinaras Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2017 και είναι άλλο να τ΄ρεχεις με 130-150 με VW Passat και άλλο με Hyundai Atos http://www.acea.be/statistics/tag/category/cubic-capacity-average-power αμα φυγει το πασατ κανει μεγαλυτερη ζημια απο το ατος
pontez2 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2017 Την μεγάλη ηττα την φάγανε με τον νέο δρόμο Καλαμάτας Σπάρτης. Η διαδρομή Λεύκτρο-Σπάρτη, έχει μηδαμινή κίνηση. Φανταστείτε οτι τα ΚΤΕΛ στην αρχη πήγαιναν από εκεί, αλλά ακούστηκε οτι δε τους μείωσαν τη τιμή και προτιμουν να πηγαίνουν απ τον παλιό δρόμο. Και ειναι υπέροχος δρόμος, και με πολύ ωραία διαδρομή
Lacepo Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2017 για Αθηνα - Θεσσαλονικη περνας ανετα απο τον παραπλευρο δρομο και μπαινεις και Εθνικη, κριμα να πληρωνετε τοσα στα διοδια ενω ο παραπλευρος δρομος ειναι σε καλη κατασταση, το ιδιο και αντιστροφα!
tsioulak Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2017 για Αθηνα - Θεσσαλονικη περνας ανετα απο τον παραπλευρο δρομο και μπαινεις και Εθνικη, κριμα να πληρωνετε τοσα στα διοδια ενω ο παραπλευρος δρομος ειναι σε καλη κατασταση, το ιδιο και αντιστροφα!Κοίτα το έκανα το Θεσσαλονίκη Αθήνα με επιστροφή και αποφυγή διοδίων πριν απο 2 χρόνια, η διαδρομή έχει 2 κουραστικά σημεία (είσοδος-εξοδος λεκανοπέδιο και δομοκος) και ενα δύσκολο (πλαταμωνας Τέμπη), επίσης θέλει να ξέρεις τι κάνεις (αν έχεις συνοδηγο ακομα καλύτερα) με τις αποφυγες για να μην χάσεις τζάμπα την ωρα σου. Ακόμα, αν καις βενζίνα τα διόδια αιγινιου μαλλον δεν αξίζουν να τα αποφύγεις, και γενικά θέλει να είσαι πιο προσεκτικός επειδή σε μερικά σημεία η δρόμος έχει θέματα. Σε τελική ανάλυση, ναι μπορεί να γίνει αλλα θα σου πάρει κάποιες ώρες παραπάνω και αν είσαι μόνος σου ειναι κουραστικό, αλλα η διαδρομή ειναι και ομορφότερη και είναι καλη οδηγική εμπειρία.
AristidisZ Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2017 Πόση ώρα το έκανες ; Για πλάκα είχα κατέβει μια φορά από Ναύπακτο χωρίς διόδια και πρέπει να κάναμε σχεδόν 4 ώρες door to door... Δεν είναι λύση ρε παιδιά αυτή
tsioulak Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2017 Πόση ώρα το έκανες ; Για πλάκα είχα κατέβει μια φορά από Ναύπακτο χωρίς διόδια και πρέπει να κάναμε σχεδόν 4 ώρες door to door... Δεν είναι λύση ρε παιδιά αυτή Μαζί με στάσεις για ούρηση (και μονο), στο κατέβασμα το έκανα σε 8 και κατι ώρες (μέχρι Παγκράτι), αλλα ειχα κάνει μια μ@λ@κια, στον γυρισμό (που δεν εκανα λάθος) το έκανα σε κάτι λιγότερο απο 8 ώρες αλλα σταμάτησα για φαί και καφέ στην θειά μου στα Φάρσαλα. Ναι έκανα το ταξίδι με 24,60 ευρώ (τα 0,60 ηταν τα πλευρικά διόδια του Μπραλου τα οποία μπορείς να τα αποφύγεις αλλα μονο μεσω των εργαταξιακων δρόμων που είναι χάλια) και αλλα τόσα στην επιστροφή ΑΛΛΑ επειδή ημουν μονος μου κουραστηκα πολύ. Άλλο ξέρω, και άλλο έτσι μου είπαν έτσι λέω. Αν πας αυτή τη στιγμή στο site του ΟΣΕ με τα δρομολόγια θα διαπιστώσεις ότι στην αμαξοστοιχία 601(αυτή μόνο παίρνει αυτοκίνητα από Θεσσαλονίκη για Αθήνα) μπορείς να βγάλεις εισητήριο επιβάτη μέχρι ΡΟΥΦ. Εκεί κολλάς εσύ? Ή μήπως ερχόμενος από Θεσσαλονίκη για Αθήνα(κέντρο) είναι άλλη η διαδρομή? Δεν ειχαν κανεναν λογο να με πουν ψεματα, και απο την αρχη ειπα απο οσο γνωριζω, δεν ειπα ποτε οτι ειμαι αυθεντια στο συγκεκριμενο ζητημα, και ναι μπορει να αλλαξαν τα πραγματα τα τελευταια 2 χρονια. Οταν ερχεσαι απο Θεσσαλονικη (και δεν κανεις αποφυγη) εισαι πανω στην εθνικη, και η εθνικη σε βγαζει στην Αττικη οδο, πιθανοτητα καπως θα αποφευγεται (εχω ακουσει δυο τρεις τροπους) αλλα σιγουρα θα ειναι μπελας και πολυ ωρα, οταν κατεβηκα Αθηνα (χωρις αποφυγες) πριν απο περιπου 4 χρονια με εβγαλε με την μια στην Αττικη οδο χωρις να το καταλαβω, για αυτο λεω οτι αν δεν ξερεις ακριβως τι πρεπει να κανεις ειναι πολυ ευκολο να βγεις στην Αττικη (και ειναι και ευκολοτερη η διαδρομη).
Joshua21 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2017 Οταν ερχεσαι απο Θεσσαλονικη (και δεν κανεις αποφυγη) εισαι πανω στην εθνικη, και η εθνικη σε βγαζει στην Αττικη οδο, πιθανοτητα καπως θα αποφευγεται (εχω ακουσει δυο τρεις τροπους) αλλα σιγουρα θα ειναι μπελας και πολυ ωρα, οταν κατεβηκα Αθηνα (χωρις αποφυγες) πριν απο περιπου 4 χρονια με εβγαλε με την μια στην Αττικη οδο χωρις να το καταλαβω, για αυτο λεω οτι αν δεν ξερεις ακριβως τι πρεπει να κανεις ειναι πολυ ευκολο να βγεις στην Αττικη (και ειναι και ευκολοτερη η διαδρομη). Όταν έρχεσαι από Θεσσαλονίκη αμέσως πριν τον κόμβο της μεταμόρφωσης υπάρχουν τεράστιες ταμπέλες που σου λένε να πιάσεις τις 2 αριστερές λωρίδες αν θέλεις να πας Αθήνα/Πειραιά, ή τις δύο δεξιές μέσω αττικής οδού(έχει και το σήμα των διοδίων η ταμπέλα) για αεροδρόμιο/Ελευσίνα/Κόρινθο: https://www.google.gr/maps/@38.0667263,23.7549803,3a,75y,256.29h,85.47t/data=!3m6!1e1!3m4!1sACSHlVuKXFcioIOrvkCP2w!2e0!7i13312!8i6656 Η Αθήνα ήταν ακριβώς μπροστά σου (νότια δλδ), και η Αττική οδός που πήρες χωρίς να το καταλάβεις σε πάει σε εντελώς διαφορετικές κατευθύνσεις (ανατολικά η δυτικά). Το μόνο που κατάφερες ήταν να κάνεις κύκλο.
tsioulak Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2017 Όταν έρχεσαι από Θεσσαλονίκη αμέσως πριν τον κόμβο της μεταμόρφωσης υπάρχουν τεράστιες ταμπέλες που σου λένε να πιάσεις τις 2 αριστερές λωρίδες αν θέλεις να πας Αθήνα/Πειραιά, ή τις δύο δεξιές μέσω αττικής οδού(έχει και το σήμα των διοδίων η ταμπέλα) για αεροδρόμιο/Ελευσίνα/Κόρινθο: https://www.google.gr/maps/@38.0667263,23.7549803,3a,75y,256.29h,85.47t/data=!3m6!1e1!3m4!1sACSHlVuKXFcioIOrvkCP2w!2e0!7i13312!8i6656 Η Αθήνα ήταν ακριβώς μπροστά σου (νότια δλδ), και η Αττική οδός που πήρες χωρίς να το καταλάβεις σε πάει σε εντελώς διαφορετικές κατευθύνσεις (ανατολικά η δυτικά). Το μόνο που κατάφερες ήταν να κάνεις κύκλο. Πρωτον, ηταν ετσι πριν απο (περιπου) 4 χρονια; (ρωταω γιατι οι δρομοι και ειδικα οι κομβοι αλλαζουν) Δευτερον, που ειναι το σημα διοδιων που λες στην ταμπελα; δεν φαινεται κατι τετοιο στην εικονα που εδωσες. Τριτον, απο οτι με εχουν εξηγησει διαφοροι κατοικοι αθηνων και περιχωρων, εχει σχεση που θες να πας στην Αθηνα, εγω τοτε επρεπε να παω Μαρουσι και με ειχαν πει οτι ναι μεν ειναι ευκολο να μην μπω αττικη οδο θα κανω τουλαχιστον ενα μισαωρο παραπανω και μιας και ηταν θεμα υγειας ο λογος που κατεβηκα Αθηνα δεν σκεφτομουνα τα διοδια της αττικης οδου, αλλα θυμαμαι οτι δεν υπηρχε καποια ιδιαιτερη σημανση για το που μπαινεις αττικη οδο και που οχι, μονο ξαφνικα βλεπεις διοδια μπροστα σου.
bilya Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2017 Πρωτον, ηταν ετσι πριν απο (περιπου) 4 χρονια; (ρωταω γιατι οι δρομοι και ειδικα οι κομβοι αλλαζουν) Δευτερον, που ειναι το σημα διοδιων που λες στην ταμπελα; δεν φαινεται κατι τετοιο στην εικονα που εδωσες. Τριτον, απο οτι με εχουν εξηγησει διαφοροι κατοικοι αθηνων και περιχωρων, εχει σχεση που θες να πας στην Αθηνα, εγω τοτε επρεπε να παω Μαρουσι και με ειχαν πει οτι ναι μεν ειναι ευκολο να μην μπω αττικη οδο θα κανω τουλαχιστον ενα μισαωρο παραπανω και μιας και ηταν θεμα υγειας ο λογος που κατεβηκα Αθηνα δεν σκεφτομουνα τα διοδια της αττικης οδου, αλλα θυμαμαι οτι δεν υπηρχε καποια ιδιαιτερη σημανση για το που μπαινεις αττικη οδο και που οχι, μονο ξαφνικα βλεπεις διοδια μπροστα σου. τίποτα δεν έχει αλλάξει.για Μαρούσι πρέπει να βγεις κοντά στην εκάλη κ να πιάσεις την κηφισίας απο την αρχή της. Καθόλου καλή ιδέα ειδικά σε ώρα αιχμής. Για βραδυνές ώρες είναι μια χαρά. Υ.Γ. Πρέπει επιτέλους κ στην ελλάδα να ξεκινήσουμε να αναφέρουμε τους δρόμους με τους κωδικούς τους και όχι με τα ονόματά τους. Γιατί έτσι θα ξερες ότι η Α. οδός είναι ο Ε94.
Προτεινόμενες αναρτήσεις