Joshua21 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2017 δηλαδή εγώ θα πρέπει να κατέβω στον σταθμό και το αυτοκίνητο να πάει στο ρουφ και να πάω άλλη στιγμή να το πάρω; Όχι βέβαια, στο Ρουφ θα κατέβεις και εσύ. Το αυτοκίνητο μπορεί να ταξιδέψει μόνο συνοδευόμενο, ο μοναδικός τρόπος για να εκδοθεί εισιτήριο αυτοκινήτου είναι να εκδοθεί ταυτόχρονα και εισιτήριο επιβάτη στο ίδιο δρομολόγιο Θεσσαλονίκη-Ρουφ. Επίσης εσύ φορτώνεις/ξεφορτώνεις το αυτοκίνητο σου στο τρένο.
Fotis13 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2017 Κάπου διάβασα ότι είχε αυτή, https://en.wikipedia.org/wiki/Porsche_911_GT2 , την 997 generation. Οπότε 328km/h το max speed... H GT2 τα πιανει ευκολα .Δεν ξερω αν ηταν GT2 νομιζω πως δεν ηταν . Η turbo S και η απλη επισης τα πιανει διοτι ειναι αμαξια που "βελτιωνονται " πολυ, δλδ γινονται αρκετα περισσοτερα αλογα απο οτι οι default εκδοσεις τους .
mclein Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2017 H GT2 τα πιανει ευκολα .Δεν ξερω αν ηταν GT2 νομιζω πως δεν ηταν . Η turbo S και η απλη επισης τα πιανει διοτι ειναι αμαξια που "βελτιωνονται " πολυ, δλδ γινονται αρκετα περισσοτερα αλογα απο οτι οι default εκδοσεις τους . turbo s θυμαμαι ειχε, 333 κοβει (δε χρειαζεται βελτιωση) τωρα gt2 & gt3 ειναι απο αλλο πλανητη ετσι κι αλλιως 1
tsioulak Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2017 Όχι βέβαια, στο Ρουφ θα κατέβεις και εσύ. Το αυτοκίνητο μπορεί να ταξιδέψει μόνο συνοδευόμενο, ο μοναδικός τρόπος για να εκδοθεί εισιτήριο αυτοκινήτου είναι να εκδοθεί ταυτόχρονα και εισιτήριο επιβάτη στο ίδιο δρομολόγιο Θεσσαλονίκη-Ρουφ. Επίσης εσύ φορτώνεις/ξεφορτώνεις το αυτοκίνητο σου στο τρένο. Εγω ξερω οτι δεν μπορεις να κατεβεις στο ΡΟΥΦ, ετσι με εχουν πει φιλοι που εχουν μεταφερει αμαξι Αθηνα Θεσσαλονικη. δηλαδή εγώ θα πρέπει να κατέβω στον σταθμό και το αυτοκίνητο να πάει στο ρουφ και να πάω άλλη στιγμή να το πάρω; Ναι ετσι ξερω οτι γινεται, ο Joshua21 λεει οτι δεν γινεται αυτο, οποτε τι να πω μπορει να αλλαξαν τα πραγματα, παρε ενα τηλεφωνο τον ΟΣΕ να σε πουνε. Την ξέρω την Αττική οδό, δεν χρειάζεται να τη φανταστώ, απλά έχω στο μυαλό μου πως αν είσαι Αθήνα(κέντρο δλδ) μπαίνεις από όπου μπορείς λεωφόρο Κηφισού και περνάς κάθετα από Αττική οδό. Αν είσαι πχ Γέρακα ή Βριλήσσια ή Άνω Λιόσια σαφώς και συμφέρει να πας από Αττική οδό, αλλά αν είσαι Αθήνα δε βλέπω πως βολεύει η Αττική οδός. Πως βρεθηκες στο κεντρο ενω ερχεσαι απο Θεσσαλονικη;
pontez2 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2017 Τωρα το να αμφιβάλουμε για την έκθεση των εμπειρογνωμόνων το θεωρω υπερβολή. Το παλικάρι έτρεχε με όσα λένε αυτοί, εκτός αν έρθει κάποιος ειδικότερος και πει οτι έτρεχαν με άλλη ταχύτητα. Και δυστηχώς εκείνη τη μέρα πήγαν όλα στραβά για την οικογένεια. Και όπως πάντα λέω και έχει αποδειχθει από τα στατιστικά της τροχαία, η υπερβολικη ταχυτητα, οφείλεται για το μεγαλυτερο ποσοστό των τροχαίων. Ας τα διαβάζουν αυτά όσοι επιθυμουν την αύξηση των ορίων.
Super Moderators Thresh Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2017 Super Moderators Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2017 Ας τα διαβάζουν αυτά όσοι επιθυμουν την αύξηση των ορίων. Από την άλλη βέβαια οι Γερμανοί που έχουν κάποια κομμάτια χωρίς όρια διαφωνούν.
pontez2 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2017 Από την άλλη βέβαια οι Γερμανοί που έχουν κάποια κομμάτια χωρίς όρια διαφωνούν. Aς αποκτήσουμε την οδηγική συμπεριφορά των Γερμανων πρώτα και το συζητάμε. Στας υπόλοιπας Ευρώπας πάντως, τα ορια πολλές φορές ειναι χαμηλότερα από τα δικά μας.
tsioulak Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2017 Από την άλλη βέβαια οι Γερμανοί που έχουν κάποια κομμάτια χωρίς όρια διαφωνούν. Επισης εχουν καλυτερους δρομους, οχι τοσο γερασμενο στολο και το κυριοτερο ολοισιους δρομους. Εμεις εδω ακομα και στα λιγα σημεια που μπορουσαμε να κανουμε ευθεις δρομους για κανα δυο δεκαδες χιλιομετρα δεν το καναμε και βαλαμε στροφες γιατι ετσι, γενικα το εχουμε αυτο το προβλημα, φτιαχνουμε δρομους στο ιδιο μονοπατι που πηγαινε το γαιδουρι.
phanispal Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2017 Και όπως πάντα λέω και έχει αποδειχθει από τα στατιστικά της τροχαία, η υπερβολικη ταχυτητα, οφείλεται για το μεγαλυτερο ποσοστό των τροχαίων. Ας τα διαβάζουν αυτά όσοι επιθυμουν την αύξηση των ορίων. Τι (ή μάλλον πόση) σχέση έχει η αύξηση των ορίων π.χ. από 130 σε 140-150 σε συγκεκριμένα τμήματα, με το ότι κάποιοι τρέχουν με 300+; Και στα 60 να ήταν το όριο εκείνη τη μέρα, πάλι με 320 θα πήγαινε ο άλλος. Τα όρια δεν αποτελούν μέτρα, ούτε καν ημίμετρα μη σου πω. Ούτε τα πρόστιμα είναι μέτρα. Η παιδεία (μπορεί να) είναι. 3
Joshua21 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2017 Εγω ξερω οτι δεν μπορεις να κατεβεις στο ΡΟΥΦ, ετσι με εχουν πει φιλοι που εχουν μεταφερει αμαξι Αθηνα Θεσσαλονικη. Άλλο ξέρω, και άλλο έτσι μου είπαν έτσι λέω. Αν πας αυτή τη στιγμή στο site του ΟΣΕ με τα δρομολόγια θα διαπιστώσεις ότι στην αμαξοστοιχία 601(αυτή μόνο παίρνει αυτοκίνητα από Θεσσαλονίκη για Αθήνα) μπορείς να βγάλεις εισητήριο επιβάτη μέχρι ΡΟΥΦ. Πως βρεθηκες στο κεντρο ενω ερχεσαι απο Θεσσαλονικη; Εκεί κολλάς εσύ? Ή μήπως ερχόμενος από Θεσσαλονίκη για Αθήνα(κέντρο) είναι άλλη η διαδρομή?
mclein Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2017 Aς αποκτήσουμε την οδηγική συμπεριφορά των Γερμανων πρώτα και το συζητάμε. Στας υπόλοιπας Ευρώπας πάντως, τα ορια πολλές φορές ειναι χαμηλότερα από τα δικά μας. καλα μην παιρνεις κ ορκο για την οδηγικη συμπεριφορα των γερμανων... ειδικα σε μια χωρα που μπορεις να οδηγεις ακομη και 150 ετων, καταλαβαινεις.... επισης, ενα πρωινο μποτιλιαρισμα σε γερμανικο δρομο, θα σε πεισει ακομη περισσοτερο αυτα απο εναν φιλο της γερμανικης κουλτουρας / ζωης / καθημερινοτητας !
DrLo Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2017 Επισης εχουν καλυτερους δρομους, οχι τοσο γερασμενο στολο και το κυριοτερο ολοισιους δρομους. Εμεις εδω ακομα και στα λιγα σημεια που μπορουσαμε να κανουμε ευθεις δρομους για κανα δυο δεκαδες χιλιομετρα δεν το καναμε και βαλαμε στροφες γιατι ετσι, γενικα το εχουμε αυτο το προβλημα, φτιαχνουμε δρομους στο ιδιο μονοπατι που πηγαινε το γαιδουρι. και είναι άλλο να τ΄ρεχεις με 130-150 με VW Passat και άλλο με Hyundai Atos http://www.acea.be/statistics/tag/category/cubic-capacity-average-power
pontez2 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2017 Τι (ή μάλλον πόση) σχέση έχει η αύξηση των ορίων π.χ. από 130 σε 140-150 σε συγκεκριμένα τμήματα, με το ότι κάποιοι τρέχουν με 300+; Και στα 60 να ήταν το όριο εκείνη τη μέρα, πάλι με 320 θα πήγαινε ο άλλος. Τα όρια δεν αποτελούν μέτρα, ούτε καν ημίμετρα μη σου πω. Ούτε τα πρόστιμα είναι μέτρα. Η παιδεία (μπορεί να) είναι. Aυτό έγραψα παρακάτω. Ας αποκτήσουμε πρωτα οδηγικη συμπεριφορά και μετά αυξάνουμε το όριο. καλα μην παιρνεις κ ορκο για την οδηγικη συμπεριφορα των γερμανων... ειδικα σε μια χωρα που μπορεις να οδηγεις ακομη και 150 ετων, καταλαβαινεις.... επισης, ενα πρωινο μποτιλιαρισμα σε γερμανικο δρομο, θα σε πεισει ακομη περισσοτερο αυτα απο εναν φιλο της γερμανικης κουλτουρας / ζωης / καθημερινοτητας ! Έτερον εκάτερον. Κίνηση έχει και στο Μανχάταν αυτό δε σημαίνει οτι έχουμε την ιδια οδηγικη συμπεριφορά με τους πολίτες των ΗΠΑ Το θέμα ειναι οτι οι Γερμανοι έχουν σαφως χαμηλότερα ποσοστά απο εμάς και σε αυτό δεν φταίνε τα ορια ταχύτητάς τους.
andreapaog328 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2017 το ωραίο τόχουνε κάνει στην ιταλία εχουνε βάλει κομμάτια 50-60 km που σου μετράει τη μέση ταχύτητα της διαδρομής. αμα βγει 131 έφαγες καμπάνα.
bilya Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2017 το ωραίο τόχουνε κάνει στην ιταλία εχουνε βάλει κομμάτια 50-60 km που σου μετράει τη μέση ταχύτητα της διαδρομής. αμα βγει 131 έφαγες καμπάνα.με κάμερες μέσης ταχύτητας γίνεται αυτό. Στην Ελλάδα πρέπει να αλλαξουν οι νομοι κ να πονέσουν κάποιοι στην τσέπη τους. Πχ ετρεχες πανω απο το οριο κ τρακάρες η νοσηλεία ειναι επι πληρωμή, η ασφάλεια σου διπλασιάζεται για τα επόμενα 3 χρονια. Το ξανακάνεις ?? κατάσχεση οχήματος.
Προτεινόμενες αναρτήσεις