bilya Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2017 Δε σημαινει οτι η μονη μπαρα ειναι ατρωτη. Η πορσε λενε οτι ετρεχε με 320. Δεν σημαινει οτι επεσε στη μπαρα με 320, ουτε οτι επεσε καθετα στη μπαρα. Αρα ναι είναι άτρωτη για οχήματα που πάνε με το οριο ταχύτητας. Επισης υπαρχουν και βαρεα οχηματα που ζυγιζουν 50+ τονους, αν ενα απο αυτα παει με 100, θα αντεξει η μπαρα? κάθετα να πέσει όχημα σε μπαρα ειναι αδύνατο. Οι μπάρες δοκιμάζονται με διάφορους τύπους οχημάτων όπου πανε με το ανώτατο οριο(130χλ/ω).
Ntinaras Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2017 https://www.youtube.com/watch?v=YlHJh9VWAIA αυτος εδω δε θα μπορουσε να τρακαρει καθετα?
DrLo Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2017 https://www.youtube.com/watch?v=YlHJh9VWAIA αυτος εδω δε θα μπορουσε να τρακαρει καθετα? Πέρα από το ότι στους μεγάλους δρόμους οι στροφές γίνονται πιο ανοικτές, με 320 δε στρίβεις κράτώντας πρόσφυση για να πέσεις "κάθετα", αν χάσεις πρόσφηση απλά δευγεις ευθεία και άρα για να τρακάρεις κάθετα με διάζωμα πρέπει οι στροφή να είναι 90ο η ίδια ... είναι εξαιρετικά δύσκολο ακόμα κι αυτό που βλέπεις, με το ζώο που στούκαρε υποθέτω στα λιμανάκια ή σε κάποιο άλλο σημείο που μαζέυονται βλάκες και γιορτάζουν τη φυσική επιλογή, δεν είναι "καθετα" ... μη σε μπερδεύει η γωνία αυτοκινήτου-πλαγιάς ... σημασία έχει η γωνία ταχύτητας-πλαγιάς ... ακόμα και αν το αυτοκίνητο πούμε ότι ήταν κάθετο στη πλαγιά πήγαινε με τις "πάντες", δηλαδή η ταχύτηά του δεν ήταν κάθετη στη πλαγιά.
papoys1 Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2017 Διόδια και ασφαλείς δρόμοι. http://www.thetoc.gr/koinwnia/article/dustuxima-me-porse-me-320-xlm-etrexe-to-oxima-tou-bakaki Όλα είναι στο χέρι του Θεού.Που ήταν η Τροχαία και οι άλλες Υπηρεσίες που ελέγχουν όλους αυτούς τους κλειστούς δρόμους με κάμερες. Σύμφωνα με παλαιότερες μαρτυρίες από Μαλακάσα και μέχρι το σημείο του ατυχήματος η πόρσε για 60-70 χιλιόμετρα έτρεχε με 270 χιλιόμετρα μέσο όρο. Άρα πάπαλα η περιβόητη ασφάλεια αυτών των δρόμων όταν ο καθένας οδηγεί όπως του γουστάρει και κανένας δεν τον ελέγχει. Όλα γίνονται γαι την κονόμα και κανένας δεν ενδιαφέρεται για ασφάλεια και τρίχες κατσαρές.Και αν βάζουν καμιά μπάρα ή ρίχνουν καμιά καινούργια άσφαλτό τα κοστολογούν στο 10πλάσιο ώστε να μην αποδίδουν λεφτά στο Δημόσιο. Στον παράδρομο μπορεί να σε πιάσει κανένα ραντάρ αν υπερβείς το όριο των 50 χιλιομέτρων σε κανένα χωριό. Στην Εθνική ποτέ και ας πας και με 300. 3
zio10 Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2017 Είχα την εντύπωση ότι τα αυτοκίνητα αυτά είχαν κόφτη στα 250 χλμ (όχι ότι και λίγα βέβαια).
μπιπ μπιπ Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2017 Είναι καλύτερο να φέρω αυτοκίνητο από Θεσσαλονίκη-Αθήνα με τρένο (47 ευρώ συν το εισιτήριο μου) ή να το φέρω οδηγώντας; Διόδια καμιά 35 ευρώ και βενζίνη πόσο;Καμιά 50άρα ή παραπάνω; Και στις 2 περιπτώσεις θα κουραστώ αφού με το τρένο πρέπει να πάρω το βραδινό και να είμαι στον σταθμό 2 ώρες νωρίτερα.
Moderators Spect~ Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2017 Moderators Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2017 Δεν ξερω τι τιμη πληρωνεις στο τρενο αλλα η διαφορα παιζει να ειναι στο 10αρικο στο τελος οποτε θα ελεγα αμαξι, φτανεις πιο ανετα και γρηγορα
Joshua21 Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2017 Είναι καλύτερο να φέρω αυτοκίνητο από Θεσσαλονίκη-Αθήνα με τρένο (47 ευρώ συν το εισιτήριο μου) ή να το φέρω οδηγώντας; Διόδια καμιά 35 ευρώ και βενζίνη πόσο;Καμιά 50άρα ή παραπάνω; Και στις 2 περιπτώσεις θα κουραστώ αφού με το τρένο πρέπει να πάρω το βραδινό και να είμαι στον σταθμό 2 ώρες νωρίτερα. Δεν καίνε όλα τα αυτοκίνητα το ίδιο, με κατανάλωση ας πούμε 7 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα βγαίνει κάτι παραπάνω από 50€. Τα διόδια είναι 30,65€.
vasilk Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2017 Καθαρό κόστος (βενζίνη + διόδια) Αθήνα - Θεσσαλονίκη είναι περίπου 85€-90€. Πέρα από αυτά υπάρχει και ένα έμμεσο κόστος (φθορές, λάστιχα κτλ) ανά χιλιόμετρο. Αν θέλεις να το υπολογίσεις και αυτό τότε το κόστος Αθήνα - Θεσσαλονίκη είναι σίγουρα 100€. Φυσικά πέρα από το οικονομικό θα λάβεις υπόψη και άλλους παράγοντες. Άνεση, κούραση, ωράρια και γενικά τι βολεύει καλύτερα.
DrLo Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2017 Είχα την εντύπωση ότι τα αυτοκίνητα αυτά είχαν κόφτη στα 250 χλμ (όχι ότι και λίγα βέβαια). Αυτό ισχύει νομίζω για τα αμαξια που είναι καταχωρημένα στη Γερμανία , είναι γερμανική απαίτηση δηλαδή, όχι Ευρωπαϊκή/Παγκόσμια. 1
Mansora Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2017 Είναι καλύτερο να φέρω αυτοκίνητο από Θεσσαλονίκη-Αθήνα με τρένο (47 ευρώ συν το εισιτήριο μου) ή να το φέρω οδηγώντας; Διόδια καμιά 35 ευρώ και βενζίνη πόσο;Καμιά 50άρα ή παραπάνω; Και στις 2 περιπτώσεις θα κουραστώ αφού με το τρένο πρέπει να πάρω το βραδινό και να είμαι στον σταθμό 2 ώρες νωρίτερα. Μια φορά το έκανα στη ζωή μου να βάλω αμάξι από Αθήνα Θεσσαλονίκη για να πάμε Σέρρες πίστα και δεν το ξανακάνω ποτέ στη ζωή μου. Για 10-20€ Λιγότερα θα πρέπει να μπεις στο βραδινό που είναι γεμάτο γυφτους, φαντάρους, πρεζακια, να ανεχθείς τη βρώμα και την τσιγαριλα από λαθροκαπνιστες και φυσικά να βγεις με περισσότερα νεύρα απ όσα μπήκες.
tsioulak Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2017 Δεν καίνε όλα τα αυτοκίνητα το ίδιο, με κατανάλωση ας πούμε 7 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα βγαίνει κάτι παραπάνω από 50€. Τα διόδια είναι 30,65€. Ειναι 30,65 χωρις τα διοδια της αττικης οδου, βαλε αλλα 2,80 και φτανεις τα 33,45 ευρω. Είναι καλύτερο να φέρω αυτοκίνητο από Θεσσαλονίκη-Αθήνα με τρένο (47 ευρώ συν το εισιτήριο μου) ή να το φέρω οδηγώντας; Διόδια καμιά 35 ευρώ και βενζίνη πόσο;Καμιά 50άρα ή παραπάνω; Και στις 2 περιπτώσεις θα κουραστώ αφού με το τρένο πρέπει να πάρω το βραδινό και να είμαι στον σταθμό 2 ώρες νωρίτερα. Πρωτον, οπως ειπαν και οι αλλοι δεν καινε ολα τα αμαξια την ιδια ποσοτητα καυσιμου, οποτε μονο εσυ μπορεις να απαντησεις στο ποσο θα καψεις επειδη εσυ ξερεις ποσα καει το αμαξι σου σε ταξιδι με τον τροπο που οδηγας και το βαρος που κουβαλας. (ενα υπερβολικα χοντρικο νουμερο ειναι τα 7 λιτρα στα 100). Δευτερον, με το βραδινο το τραινο μαλλον θα θελεις να κλεισεις πρωτη θεση, για ευνοητους λογους.... Τριτον, (απο οσο ξερω) οταν φτασεις Αθηνα δεν παιρνεις το αμαξι σου απο τον σταθμο Λαρισης (που κατεβαινεις εσυ) αλλα πρεπει να πας μεχρι τον Σιδηροδρομικό Σταθμό του ΡΟΥΦ, στον οποιο ναι μεν παει λεωφορειο αλλα ειναι μακρια (και θες και αλλα 1,40 για εισητηριο). Τεταρτον, η ολη διαδικασια μαζι με το ταξιδι με το τραινο θα σου παρει καμια 8-9 ωρες (μπορει και λιγο παραπανω) ενω αν το κανεις οδικως θα σε παρει 5 με 5μιση ωρες (αντε 6μιση με στασεις) και πλεον που δεν τρως στην μαπα τους παλιους δρομους Πλαταμωνα και Τεμπων μπορει να ειναι και κανα μισαωρο λιγοτερο και το κυριοτερο πολυ πιο ξεκουραστα.
AristidisZ Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2017 Είναι καλύτερο να φέρω αυτοκίνητο από Θεσσαλονίκη-Αθήνα με τρένο (47 ευρώ συν το εισιτήριο μου) ή να το φέρω οδηγώντας; Διόδια καμιά 35 ευρώ και βενζίνη πόσο;Καμιά 50άρα ή παραπάνω; Και στις 2 περιπτώσεις θα κουραστώ αφού με το τρένο πρέπει να πάρω το βραδινό και να είμαι στον σταθμό 2 ώρες νωρίτερα. Δε βρήκες άκρη με τα λεωφορεία και είπες να κατεβάσεις το αμάξι ε ;
GeorgeHellas Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2017 Είχα την εντύπωση ότι τα αυτοκίνητα αυτά είχαν κόφτη στα 250 χλμ (όχι ότι και λίγα βέβαια).Ζιο για εντυπωσιασμό το γράφουν σιγουρα.Οι απλες εκδοσεις έχουν κόφτη στα 250 και οι τούρμπο ς με 500 και 550 αλογα, τελική ταχύτητα λίγο κάτω απο τα 300 χιλιόμετρα. Τωρα πως αυτοί την έβγαλαν να πάει με 320 ειναι άξιο απορίας... 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις