pontez2 Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2017 το καλο ειναι οτι θα φαμε κ μαλιστα καλα, αν τα μακαρονια ειναι λιγο αψητα. το αυτο κ με το δρομο, τον οδηγουμε κ μαλιστα γρηγορα & ασφαλη. Aμα κανονισετε για γαριδομακαρονάδες ειμαι μέσα ε? 2
andreapaog328 Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2017 Είναι κάπως μεγάλο το PDF με πολλά νούμερα - καταλαβαίνεις ποιο είναι το ποσό που χρειάζεται ακόμα για να αποπληρωθεί το έργο; (αν και δεν νομίζω ότι υπάρχει κάτι τέτοιο στον ισολογισμό) βαριέσαι να το διαβάσεις δηλαδή. αμέσως αμέσως εγω είδα 65.000.000 απο διόδια κάπου 1.000.000 για συντήρηση και κάπου 2.500.000 για μισθοδοσία. το 2016 που ήτανε ακόμα γιαπί. το θέμα είναι να δούμε τη χρήση του 2017 που θα βγεί του χρόνου.
randomcat Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2017 βαριέσαι να το διαβάσεις δηλαδή. αμέσως αμέσως εγω είδα 65.000.000 απο διόδια κάπου 1.000.000 για συντήρηση και κάπου 2.500.000 για μισθοδοσία. το 2016 που ήτανε ακόμα γιαπί. το θέμα είναι να δούμε τη χρήση του 2017 που θα βγεί του χρόνου. Το ότι βαριέμαι να το διαβάσω προκύπτει από...; Το διάβασα. Αυτό που βαριέμαι να κάνω είναι να το κατανοήσω πλήρως επειδή έχει πάρα πολλές πληροφορίες. Μπορείς να μας πεις αυτά τα νούμερα τι είναι ακριβώς (μιας και τα έγραψες) - έσοδα / έξοδα; Και πού μπορώ να δω πόσο είναι το συνολικό κόστος του έργου και πόσο έχει αποπληρωθεί;
andreapaog328 Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2017 έσοδα απο διόδια, έξοδα για συντήρηση, έξοδα για μισθοδοσια
Ntinaras Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2017 έσοδα απο διόδια, έξοδα για συντήρηση, έξοδα για μισθοδοσια ειδικα το τελευταιο... πληρωνεις καποιον για να σου παιρνει τα λεφτα. και μετα βριζουμε το δημοσιο ως αχρηστο.
zio10 Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2017 1. Πηγαίνοντας από τους παραδρόμους. 2. Περνώντας χωρίς να πληρώσει. 3. Μπορεί να εννοεί ότι δεν τα αποδέχεται ως «φόρο», ακόμα κι αν τον πληρώνει. Δηλαδή «δε θέλω να πληρώσω, αλλά το κάνω». Ορίστε τρεις τρόποι. Θα έλεγα ότι μόνο το ένα είναι λύση (ας πούμε λύση). Χωρίς να πληρώσουν νομίζω έχουν σταματήσει να περνάνε μετά από κάτι πρόστιμα που ακούστηκαν. Μόνο σε καμιά συγκέντρωση έχω πετύχει ανοιχτά διόδια τελευταία. Το φόρο αν τον πληρώσεις δεν έχει και τόση σημασία αν τον αποδέχεσαι ή όχι...
Ntinaras Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2017 Θα έλεγα ότι μόνο το ένα είναι λύση (ας πούμε λύση). Χωρίς να πληρώσουν νομίζω έχουν σταματήσει να περνάνε μετά από κάτι πρόστιμα που ακούστηκαν. Μόνο σε καμιά συγκέντρωση έχω πετύχει ανοιχτά διόδια τελευταία. Το φόρο αν τον πληρώσεις δεν έχει και τόση σημασία αν τον αποδέχεσαι ή όχι... και απο τους παραδρομους να πας παλι πληρωνεις κερατιατικα για τα διοδια. 1 εχεις πληρωσει μεσω του κρατους τη κατασκευη του δρομου. 2 σε περιπτωση που τα κερδη της εταιριας πεσουν κατω απο το προκαθορισμενο απο τη συμβαση οριο, τους αποζημιωνει το κρατος. γαματο ε?
zio10 Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2017 και απο τους παραδρομους να πας παλι πληρωνεις κερατιατικα για τα διοδια. 1 εχεις πληρωσει μεσω του κρατους τη κατασκευη του δρομου. 2 σε περιπτωση που τα κερδη της εταιριας πεσουν κατω απο το προκαθορισμενο απο τη συμβαση οριο, τους αποζημιωνει το κρατος. γαματο ε? Στην πράξη δεν αλλάζει κάτι όμως. Περνάς πληρώνεις, τουλάχιστον πληρώνουμε για καλούς δρόμους πλέον.
Ntinaras Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2017 Στην πράξη δεν αλλάζει κάτι όμως. Περνάς πληρώνεις, τουλάχιστον πληρώνουμε για καλούς δρόμους πλέον. Πως δεν αλλαζει? Δεν περνας? παλι πληρωνεις. σου φαινεται λογικο αυτο?
randomcat Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2017 έσοδα απο διόδια, έξοδα για συντήρηση, έξοδα για μισθοδοσια Οπότε έχουμε και λέμε.. για την Ολυμπία Οδό μας λένε στον ισολογισμό τους για το 2016 ότι είχαν: ~ 65.000.000 έσοδα απο διόδια (άλλα έσοδα δεν έχουν από αλλού; ) ~ 1.000.000 έξοδα για συντήρηση ~ 2.500.000 έξοδα για μισθοδοσία Ωραία; Μένει τώρα το πιο σημαντικό δηλ. το πoσό που έχει αποπληρωθεί από το κόστος του έργου - αυτό πού μπορούμε να το δούμε;
zio10 Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2017 Πως δεν αλλαζει? Δεν περνας? παλι πληρωνεις. σου φαινεται λογικο αυτο? Εννοείς μέσω φόρων κλπ; Καλά αυτό γίνεται με πολλά πράγματα.
andreapaog328 Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2017 και απο τους παραδρομους να πας παλι πληρωνεις κερατιατικα για τα διοδια. 1 εχεις πληρωσει μεσω του κρατους τη κατασκευη του δρομου. 2 σε περιπτωση που τα κερδη της εταιριας πεσουν κατω απο το προκαθορισμενο απο τη συμβαση οριο, τους αποζημιωνει το κρατος. γαματο ε? Οπότε έχουμε και λέμε.. για την Ολυμπία Οδό μας λένε στον ισολογισμό τους για το 2016 ότι είχαν: ~ 65.000.000 έσοδα απο διόδια (άλλα έσοδα δεν έχουν από αλλού; ) ~ 1.000.000 έξοδα για συντήρηση ~ 2.500.000 έξοδα για μισθοδοσία Ωραία; Μένει τώρα το πιο σημαντικό δηλ. το πoσό που έχει αποπληρωθεί από το κόστος του έργου - αυτό πού μπορούμε να το δούμε; https://www.olympiaodos.gr/project/Xrimatodotisi/ προτιμω να πληρωνω φορους για δρόμους παρά για υποβρύχια και εξοπλιστικα.
randomcat Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2017 https://www.olympiaodos.gr/project/Xrimatodotisi/ προτιμω να πληρωνω φορους για δρόμους παρά για υποβρύχια και εξοπλιστικα. Λέει πόσο κόστισε, αλλά πού μπορούμε να δούμε πόσο έχει πληρωθεί;
Ntinaras Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2017 https://www.olympiaodos.gr/project/Xrimatodotisi/ προτιμω να πληρωνω φορους για δρόμους παρά για υποβρύχια και εξοπλιστικα. Θα σε απογοητευσω αλλα και τα 2 ειναι απαραιτητα. Το γιατι αστο, ειναι τελειως off topic. Εσυ θες να πληρωνεις και φορους για δρομους, και τελη και διοδια?
Super Moderators Thresh Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2017 Super Moderators Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2017 Φόρους για την κατασκευή, τέλη/διόδια για την συντήρηση θα ήταν το "ιδανικό" imo...
Προτεινόμενες αναρτήσεις