Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Από τον Ιούλιο του 2016 έως τον Φεβρουάριο του 2017 τα έσοδα από τα διόδια ήταν 4.368.057 ευρώ συν 800.000 ευρώ ΦΠΑ, ενώ υπάρχει πρόβλεψη ότι έως το τέλος του έτους τα έσοδα θα ανέλθουν στα 8.500.000 ευρώ, συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ.

Το έργο του κάθετου άξονα, μήκους 96 χλμ., άρχισε το 2001 και η ολοκλήρωσή του (απομένουν λίγα χιλιόμετρα) αναμένεται φέτος τον Μάρτιο.

 

Το συνολικό έργο κόστισε 400.000.000 ευρώ, εκ των οποίων το 65% προήλθε από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης (ΕΤΠΑ) των περιόδων 2000-2006 και 2007-2013.

 

Αυτα τα 5 εκατομμυρια ειναι τζιρος ή κερδη των διοδιων; Αν ειναι τζιρος, μου φαινεται πολυ μικρο το ποσο.

  • Απαντ. 1,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • Super Moderators
Δημοσ.

Σε μια πτωχευμενη χωρα δεν μπορεις να εχεις αμεσους και εμμεσους φορους για το ιδιο πραγμα...αυτο ειναι το προβλημα..

Ειδικος φορος καυσιμων,διοδια,τελη κυκλοφοριας,τεκμηρια αυτοκ.,εξτρα ειδικο φορο για αγορα αυτοκ. Κτλ

Οι ιδιωτες βαζουν κεφαλαιο μαξ 10%..ειτε vinci χοχτιεφ ακτωρα jp αβαξ ειτε fraport κτλ.. τα υπολοιπα κρατικος προυπολογισμο,διοδια,εσπα,ε.ε. και δανεια με ΕΓΓΥΗΣΗ κρατους....

Το μεγαλύτερο ποσοστό από τους φόρους που πληρώνουμε πάνε στους μισθούς και στην επιδότηση/ενίσχυση των ασφαλιστικών ταμείων για τους τωρινούς συνταξιούχους.

 

Αν κάποιος πιστεύει ότι τα "ανταποδοτικά" τέλη κυκλοφρίας (σύμφωνα με απόφαση του ΑΠ) πηγαίνουν για συντήρηση δρόμων κτλπ θα απογοητευτεί τρελά, αμφιβάλω αν πηγαίνουν τα μισά (αισιόδοξη εκτίμηση).

 

Εδώ και 2-3 χρόνια νομίζω ότι το ΕΣΠΑ παίζει χωρίς συμμετοχή του κράτους επειδή δεν μας περισσεύει τπτ (μειώθηκε βέβαια το συνολικό ποσό επιδότησης).

  • Like 1
Δημοσ.

Προσωπικά θα αποδεχτώ τα διόδια όταν θα υπάρξει απόλυτη διαφάνεια, ξεκινώντας με ένα κρατικό σάιτ που θα έχει live progress bars με την κάλυψη του κόστους του κάθε έργου και αναλυτικά ποσά και στατιστικά από έσοδα για κάθε σταθμό διοδίων. Μέχρι τότε gtfo!!!

Πως μπορείς να μη τα αποδεχτείς;

Δημοσ.

1. Πηγαίνοντας από τους παραδρόμους.

2. Περνώντας χωρίς να πληρώσει.

3. Μπορεί να εννοεί ότι δεν τα αποδέχεται ως «φόρο», ακόμα κι αν τον πληρώνει. Δηλαδή «δε θέλω να πληρώσω, αλλά το κάνω».

 

Ορίστε τρεις τρόποι.

  • Like 2
Δημοσ.

Γνωρίζει κανείς μας ή υπάρχει κάποιο μέρος online για να καταλάβουμε πως χρησιμοποιούνται τα έσοδα από τα διόδια;

 

Ας πούμε... μπορούμε να δούμε κάπου πόσο κόστισε ένα έργο, πόσο έχει πληρωθεί μέχρι στιγμής και ποια είναι κατά μέσο όρο τα ημερήσια έσοδα που έχουν οι σταθμοί των διοδίων;

 

Και επιπλέον, μπορούμε να δούμε κάπου ποια είναι τα ετήσια (?) έξοδα συντήρησης και μίσθωσης εργατικού προσωπικού για κάποιο έργο (γέφυρα, αυτοκινητόδρομο κ.λπ.) για να καταλάβουμε δηλαδή περίπου πόσα από τα έσοδα των διοδίων πηγαίνουν στις τσέπες των ιδιωτών και που δεν τα χρησιμοποιούν παρά μόνο αν χρειαστεί να επιδιορθώσουν κάτι;

 

Πριν μιλήσουμε για το αν θέλουμε να πληρώνουμε ή όχι και πόσο, θα ήθελα να γνωρίζω και να γνωρίζουμε όλοι μας με κάποιον τρόπο ακριβώς το τι γίνεται με τα έσοδα των διοδίων τα οποία είναι πολλά εκατομμύρια ημερησίως.

 

https://www.olympiaodos.gr/project/Oikonomikes-Katastaseis/

Δημοσ.

Γνωρίζει κανείς μας ή υπάρχει κάποιο μέρος online για να καταλάβουμε πως χρησιμοποιούνται τα έσοδα από τα διόδια;

 

Ας πούμε... μπορούμε να δούμε κάπου πόσο κόστισε ένα έργο, πόσο έχει πληρωθεί μέχρι στιγμής και ποια είναι κατά μέσο όρο τα ημερήσια έσοδα που έχουν οι σταθμοί των διοδίων;

 

Και επιπλέον, μπορούμε να δούμε κάπου ποια είναι τα ετήσια (?) έξοδα συντήρησης και μίσθωσης εργατικού προσωπικού για κάποιο έργο (γέφυρα, αυτοκινητόδρομο κ.λπ.) για να καταλάβουμε δηλαδή περίπου πόσα από τα έσοδα των διοδίων πηγαίνουν στις τσέπες των ιδιωτών και που δεν τα χρησιμοποιούν παρά μόνο αν χρειαστεί να επιδιορθώσουν κάτι;

 

Πριν μιλήσουμε για το αν θέλουμε να πληρώνουμε ή όχι και πόσο, θα ήθελα να γνωρίζω και να γνωρίζουμε όλοι μας με κάποιον τρόπο ακριβώς το τι γίνεται με τα έσοδα των διοδίων τα οποία είναι πολλά εκατομμύρια ημερησίως.

 

οταν αγοραζεις χαρτι υγειας, ξερεις ποσα δεντρα κοπηκαν, ποσα ml οξυγονου χαθηκαν κ ποσα βγαζει αυτος που παραγει το χαρτι ;

 

καπως ετσι το καταλαβα το σεναριο. επισης, μπορεις καλλιστα να φτιαξεις εταιρεια & να μπεις στους διαγωνισμους.

 

θα φτιαχνεις δρομους & θα τα τσεπωνεις χοντρα. θα κανεις και γνωριμιες !!!!

Δημοσ.

οταν αγοραζεις χαρτι υγειας, ξερεις ποσα δεντρα κοπηκαν, ποσα ml οξυγονου χαθηκαν κ ποσα βγαζει αυτος που παραγει το χαρτι ;

 

καπως ετσι το καταλαβα το σεναριο.

 

Όταν ο παραγωγός θα είναι μπροστά στην πόρτα της τουαλέτας με το χαρτί υγείας στο χέρι και κάθε φορά που θέλω να χέσω, τότε θα αρχίσει να με απασχολεί.

 

επισης, μπορεις καλλιστα να φτιαξεις εταιρεια & να μπεις στους διαγωνισμους.

 

θα φτιαχνεις δρομους & θα τα τσεπωνεις χοντρα. θα κανεις και γνωριμιες !!!!

 

 Όχι, δεν μπορώ.

 

1. Πηγαίνοντας από τους παραδρόμους.

2. Περνώντας χωρίς να πληρώσει.

3. Μπορεί να εννοεί ότι δεν τα αποδέχεται ως «φόρο», ακόμα κι αν τον πληρώνει. Δηλαδή «δε θέλω να πληρώσω, αλλά το κάνω».

 

Ορίστε τρεις τρόποι.

 

Σωστότατος. Πότε 2 πότε 3, ανάλογα με τα κέφια.

 

 

Είναι κάπως μεγάλο το PDF με πολλά νούμερα - καταλαβαίνεις ποιο είναι το ποσό που χρειάζεται ακόμα για να αποπληρωθεί το έργο; (αν και δεν νομίζω ότι υπάρχει κάτι τέτοιο στον ισολογισμό)

Δημοσ.

Παπαριές.

 

Εγώ ξέρω ότι στα εργοτάξια δε μπαίνει κόσμος. Όποιος θεωρούσε το δρόμο εργοτάξιο θα έπρεπε στα "happenings" του να ΕΜΠΟΔΙΖΕΙ τον κόσμο να μπει, όχι να του σηκώνει τις μπάρες σε στυλ "περάστε κύριε να σκοτωθείτε τσάμπα".

 

Τζαμπατζήδες ήταν, όχι ότι τους έπιασε καμιά καούρα για την ασφάλεια.

 

Μίλα καλύτερα.

 

Ποιος είπε οτι ηταν δρόμος που έπρεπε να μπαίνει ο κόσμος? Απορώ με την ένστασή σου. 

 

Εν πάση περιπτώση η συζήτση δεν έχει καμια ουσία. Το οτι μας κατάκλεψαν ειναι δεδομένο, αλλά σε αντιθεση με άλλες κλοπές, εδώ υπήρξε τουλάχιστον έργο, το οποίο είναι κορυφαίο. 

οταν αγοραζεις χαρτι υγειας, ξερεις ποσα δεντρα κοπηκαν, ποσα ml οξυγονου χαθηκαν κ ποσα βγαζει αυτος που παραγει το χαρτι ;

 

 

Χαχαχαχαχαχα.Θεός ο mc.

Ε εντάξει έχει μια διαφορά βέβαια. Οταν αγοραζεις χαρτι υγείας το χρησιμοποιείς για προσωπική σου χρήση, δε το πληρώνεις για να κάνουν χρήση οι άλλοι :P (σωστόοος??? )

 

Όταν ο παραγωγός θα είναι μπροστά στην πόρτα της τουαλέτας με το χαρτί υγείας στο χέρι και κάθε φορά που θέλω να χέσω, τότε θα αρχίσει να με απασχολεί.

 

χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα. Φαντάζομαι την εικόνα :P

Δημοσ.

 

Όταν ο παραγωγός θα είναι μπροστά στην πόρτα της τουαλέτας με το χαρτί υγείας στο χέρι και κάθε φορά που θέλω να χέσω, τότε θα αρχίσει να με απασχολεί.

 

αρα καταληγουμε στο συμπερασμα οτι πηγαινεις απο τα βουνα & τα λαγκαδια και εισαι μια χαρα.

 

τα πληρωνεις σε βενζινη / πετρελαιο και φθορες του οχηματος και κανεις και το επαναστατικο σου κομματι !

  • Like 1
Δημοσ.

αρα καταληγουμε στο συμπερασμα οτι πηγαινεις απο τα βουνα & τα λαγκαδια και εισαι μια χαρα.

 

τα πληρωνεις σε βενζινη / πετρελαιο και φθορες του οχηματος και κανεις και το επαναστατικο σου κομματι !

 

Ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω πως σκέφτεσαι και πως βγάζεις και καταλήγεις σε συμπεράσματα. Δεν φαίνεται να υπάρχει κάποια λογική. Μήπως έβγαλες και το συμπέρασμα ότι πρέπει να μαγειρέψεις μακαρόνια αύριο για μεσημεριανό ή να πας του χρόνου για διακοπές στη Νάξο;

 

Άμα σου πω ότι δεν μου αρέσουν τα διόδια στη γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου υπάρχει περίπτωση να βγάλεις συμπέρασμα για το ζώδιό μου ή και για το ποια flagship κινητά θα κυκλοφορήσουν το Φθινόπωρο;

Δημοσ.

καταλαβα οτι δε θελεις να πληρωνεις με την τελευταια σου προταση παραπανω.

 

ε, για να μην κουραζομαστε κ αναλωνομαστε στο τιποτα & κατι..

καταληγουμε οτι πας θεσσαλονικη μεσω κρητης και τελειωνει το εργο.

  • Like 1
Δημοσ.

Ελληναραδικη λογικη :  

Τα windows ειναι καλα αλλα τα βαζω σπασμενα επειδη δεν μπορει να με πιασει κανεις.

Ο δρομος ειναι σκατα αρα πρεπει να πληρωσω τα διοδια επειδη με βλεπει κοσμος.

Δημοσ.

Ελληναραδικη λογικη :  

Τα windows ειναι καλα αλλα τα βαζω σπασμενα επειδη δεν μπορει να με πιασει κανεις.

Ο δρομος ειναι σκατα αρα πρεπει να πληρωσω τα διοδια επειδη με βλεπει κοσμος.

 

Παιδιά, τι ακριβως συζητάμε τωρα? Δεν ηταν λάθος απ την εταιρία και το κράτος να σε βάζει να πληρωνεις για μπεις σε δρομο που ήταν υπο κατασκευή? Και που σε πολλές περιπτωσεις δεν ειχες προσβαση ούτε στη παλαιά εθνικη διοτι και εκει υπήρχαν έργα?

 

Το οτι ο δρόμος έγινε διαμάντι και μπράβο τους, δεν αναιρεί πως όλοι πληρωσαμε κάτι που δεν έπρεπε.

 

Ο ίδιος ο Νομάρχης Αχαίας ηταν που καλουσε τον κόσμο το 2008 να μη πληρώνει τον δρόμο καθώς έπρεπε να πληρωνουν 2,5 ευρω (τα ακριβοτερα διοδια εκεινη την εποχή) προκαταβολικά για έργο που τελικά παραδοθηκε το 2017.

  • Like 2
Δημοσ.

καταλαβα οτι δε θελεις να πληρωνεις με την τελευταια σου προταση παραπανω.

 

ε, για να μην κουραζομαστε κ αναλωνομαστε στο τιποτα & κατι..

καταληγουμε οτι πας θεσσαλονικη μεσω κρητης και τελειωνει το εργο.

 

Άρα καταλήγουμε στο συμπέρασμα ότι δεν έχεις επιχειρήματα και ότι βγάζεις αυθαίρετα συμπεράσματα, ε και οπότε, για να μην το κουράζουμε και αναλωνόμαστε, καταλήγουμε στο ότι αυτά που γράφεις δεν έχουν λογική και - για να είμαστε στον ίδιο παλμό - στο ότι αύριο το μεσημέρι θα φτιάξουμε μακαρόνια με γαρίδες για να φάμε. Πώς προκύπτει; Γιατί; Γιατί έτσι. Και τελειώνει το έργο.

  • Like 2
Δημοσ.

Άρα καταλήγουμε στο συμπέρασμα ότι δεν έχεις επιχειρήματα και ότι βγάζεις αυθαίρετα συμπεράσματα, ε και οπότε, για να μην το κουράζουμε και αναλωνόμαστε, καταλήγουμε στο ότι αυτά που γράφεις δεν έχουν λογική και - για να είμαστε στον ίδιο παλμό - στο ότι αύριο το μεσημέρι θα φτιάξουμε μακαρόνια με γαρίδες για να φάμε. Πώς προκύπτει; Γιατί; Γιατί έτσι. Και τελειώνει το έργο.

 

το καλο ειναι οτι θα φαμε κ μαλιστα καλα, αν τα μακαρονια ειναι λιγο αψητα.

το αυτο κ με το δρομο, τον οδηγουμε κ μαλιστα γρηγορα & ασφαλη.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...