Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 1,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Πήρα το o-pass.
Βέβαια ο υπολογισμός μου ήταν λάθος καθώς οι εκπτώσεις 15% που ξεκινάνε από τις 6 διελεύσεις κοκ αφορά τον κάθε κόμβο. Στην έκτη φορά που θα περάσω από τα διόδια του ΡΙΟ θα έχω έκπτωση κοκ. Αυτό σημαίνει ότι μια φορά την εβδομάδα να πηγαίνω Αθήνα πχ , θα περάσω 8 φορές από κάθε σταθμό . Οι πρώτες 5 φορές ολόκληρο το ποσό και μετά οι επόμενες 3 με μείον 15%. Δεν υπολογίζει δηλαδή ότι Πάτρα Αθήνα πληρώνω 5 διόδια αρα στο έκτο έχω μια έκπτωση.Και αυτή η καταμέτρηση γίνεται από την αρχή κάθε πρώτη του μήνα. Προφανώς συμφέρει μόνο αυτούς που κάνουν καθημερινή η πολύ συχνή χρήση ..

Δημοσ.

εγω παλι γιατι πιστευω οτι εγινε για συμφεροντα?

Γιατί μάλλον δεν είσαι μηχανικός ??? Λέω εγώ.. Δες εδώ ένα ντοκιμαντέρ για την γέφυρα μπας κ καταλάβεις γιατί η γέφυρα  που έγινε είναι ΘΑΥΜΑ της μηχανικής.

Υ.Γ. Βασικά δείτε το όλοι μπας και καταλάβετε γιατί η γέφυρα κοστίζει και θα κοστίζει τόσο για πάρα πολλά χρόνια. 

  • Like 3
Δημοσ.

Σε μια πτωχευμενη χωρα δεν μπορεις να εχεις αμεσους και εμμεσους φορους για το ιδιο πραγμα...αυτο ειναι το προβλημα..

Ειδικος φορος καυσιμων,διοδια,τελη κυκλοφοριας,τεκμηρια αυτοκ.,εξτρα ειδικο φορο για αγορα αυτοκ. Κτλ

Οι ιδιωτες βαζουν κεφαλαιο μαξ 10%..ειτε vinci χοχτιεφ ακτωρα jp αβαξ ειτε fraport κτλ.. τα υπολοιπα κρατικος προυπολογισμο,διοδια,εσπα,ε.ε. και δανεια με ΕΓΓΥΗΣΗ κρατους....

οι συμβασεις των εθνοπατερων εργολαβων εδειναν την δυνατοτητα να υπογραψουν κατασκευαστικες συμβασεις με μικροτερους εργολαβους...χτυπαγε ο μικρος διαγωνισμους με λιγα φραγκα και μετα απο λιγο ξερετε δεν βγαινω πτωχευση..

Πριν 2.5 χρονια που σταματησαν την χασουρα εμεις την πληρωσαμε..

Το 08 09 παλι αποζημιωθηκαν και ας ειχαν κερδη..η συμβαση ετσι εγραφε ετσι συνεχιζει και θα γραφει...δηλ.εγγυηση ΚΕΡΔΟΦΟΡΙΑΣ.

Φπα ετσι και αλλιως δεν πληρωνουν .αν εχουν και εξτρα φοροαπλαγες δεν το ξερω αλλα οποια κερδη ειχε το κρατος για τις επομενες δεκαετιες πανε παλι στους ιδιωτες...

Τα εξτρα ποσα που δωσαμε ειναι μερικα δις σαν επιδοτηση ή αποζημιωση..δις οχι εκατομμυρια .να υπενθυμισω οτι η ~14 μειωση συνταξης εγινε για μερικα εκατομμυρια που χαν κενο προυπολογισμο!

Μερικα μελη του δεν πληρωνω ειναι βουλευτες..

  • Like 2
Δημοσ.

Παπαριές.

 

Εγώ ξέρω ότι στα εργοτάξια δε μπαίνει κόσμος. Όποιος θεωρούσε το δρόμο εργοτάξιο θα έπρεπε στα "happenings" του να ΕΜΠΟΔΙΖΕΙ τον κόσμο να μπει, όχι να του σηκώνει τις μπάρες σε στυλ "περάστε κύριε να σκοτωθείτε τσάμπα".

 

Τζαμπατζήδες ήταν, όχι ότι τους έπιασε καμιά καούρα για την ασφάλεια.

Ο συγκεκριμένος δρόμος όντως ήταν εργοτάξιο και ήταν απορίας άξιο πως άφηναν τον κόσμο να περνάει και ζητούσαν αντίτιμο. Για πολλά χιλιόμετρα είχε όριο 30 και τέτοια. Δρόμος υπό κατασκευή που τον πληρώνες. Τουλάχιστον βγήκε καλός.
Δημοσ.

Γιατί μάλλον δεν είσαι μηχανικός ??? Λέω εγώ.. Δες εδώ ένα ντοκιμαντέρ για την γέφυρα μπας κ καταλάβεις γιατί η γέφυρα  που έγινε είναι ΘΑΥΜΑ της μηχανικής.

Υ.Γ. Βασικά δείτε το όλοι μπας και καταλάβετε γιατί η γέφυρα κοστίζει και θα κοστίζει τόσο για πάρα πολλά χρόνια. 

θαυμα θαυμα!

να προσευχηθουμε δηλαδη.

φανταζομαι ειναι και θαυμα το οτι οι ραγες πελοποννησου εχουν διαφορετικο πλατος απο τις αλλες τις υπολοιπης ελλαδος..

παλι καλα που ηρθε και η ryanair και μπορεις να πας αθηνα-θεσσαλονικη στο 1/10 της τιμης που εχει απο το να πας με αυτοκινητο

Δημοσ.

θαυμα θαυμα!

να προσευχηθουμε δηλαδη.

φανταζομαι ειναι και θαυμα το οτι οι ραγες πελοποννησου εχουν διαφορετικο πλατος απο τις αλλες τις υπολοιπης ελλαδος..

παλι καλα που ηρθε και η ryanair και μπορεις να πας αθηνα-θεσσαλονικη στο 1/10 της τιμης που εχει απο το να πας με αυτοκινητο

τώρα αλήθεια συγκρίνεις την γέφυρα ρίου αντιρίου ( γέφυρα με τα βαθύτερα θεμέλια στον κόσμο, με πρότυπο τρόπο θεμελίωσης κ πρότυπο τρόπο στήριξης καταστρώματος κτλπ) με τις λαμογιές που γίνονταν στον ΟΣΕ?? Τι να πω. 

  • Like 1
Δημοσ.

Όποιος είναι φραγκάτος και άνετος τα δίνει.

 

Οι υπόλοιποι και αυτοί που δεν γουστάρουν να τους πληρώνουν πάνε απέξω από τους παράδρομους. :devil:

Δημοσ.

τώρα αλήθεια συγκρίνεις την γέφυρα ρίου αντιρίου ( γέφυρα με τα βαθύτερα θεμέλια στον κόσμο, με πρότυπο τρόπο θεμελίωσης κ πρότυπο τρόπο στήριξης καταστρώματος κτλπ) με τις λαμογιές που γίνονταν στον ΟΣΕ?? Τι να πω. 

δεν ειπα οτι ειναι μουφα η γεφυρα, ειπα οτι το θεμα σιδηροδρομος στην ελλαδα ειναι σαπιο απ οπου και να το πιασεις..

Δημοσ.

τωρα αληθεια μιλαμε για τη γεφυρα που ειναι κομψοτεχνημα & τερας μηχανικής ;

ας μιλησει καποιος που περναει καθε μερα απο εκει ή εστω 5 διελευσεις την εβδομαδα.

 

ποιος ηθελε να πηγαινοερχεται με σαπιοκαραβα εστω και 3 μιλια ;

ποιος ηθελε να περιμενει ουρες ;

ποιος ηθελε να ακουει τους μουτσους του δημοτικου ;

κλπ κλπ κλπ.

 

οποιος δε θελει να πληρωνει, τελειωμενα & σωστα εργα που βοηθουν την καθημερινοτητα,

εχει προβλημα παιδειας ή λογικής.

  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ειναι κααι οι δρομοι ταξικη? :P

Ειναι σε καποια συμβαση η συντηρηση του μονοδρομου-παραδρομου για να παει ο φτωχος?

Επεξ/σία από kage
Δημοσ.

οποιος δε θελει να πληρωνει, τελειωμενα & σωστα εργα που βοηθουν την καθημερινοτητα,

εχει προβλημα παιδειας ή λογικής.

 

Γνωρίζει κανείς μας ή υπάρχει κάποιο μέρος online για να καταλάβουμε πως χρησιμοποιούνται τα έσοδα από τα διόδια;

 

Ας πούμε... μπορούμε να δούμε κάπου πόσο κόστισε ένα έργο, πόσο έχει πληρωθεί μέχρι στιγμής και ποια είναι κατά μέσο όρο τα ημερήσια έσοδα που έχουν οι σταθμοί των διοδίων;

 

Και επιπλέον, μπορούμε να δούμε κάπου ποια είναι τα ετήσια (?) έξοδα συντήρησης και μίσθωσης εργατικού προσωπικού για κάποιο έργο (γέφυρα, αυτοκινητόδρομο κ.λπ.) για να καταλάβουμε δηλαδή περίπου πόσα από τα έσοδα των διοδίων πηγαίνουν στις τσέπες των ιδιωτών και που δεν τα χρησιμοποιούν παρά μόνο αν χρειαστεί να επιδιορθώσουν κάτι;

 

Πριν μιλήσουμε για το αν θέλουμε να πληρώνουμε ή όχι και πόσο, θα ήθελα να γνωρίζω και να γνωρίζουμε όλοι μας με κάποιον τρόπο ακριβώς το τι γίνεται με τα έσοδα των διοδίων τα οποία είναι πολλά εκατομμύρια ημερησίως.

  • Like 2
Δημοσ.

Ελληνικα Διοδια=Διεφθαρμενοι πολιτικοι+εταιριες που τους δωροδοκουν. Οσο και αν χρειαζομασταν τους δρομους, το θεμα με τα διοδια ξεφτυλιστηκε στην Ελλαδα, ως συνηθως...

 

Πχ

που κακώς κατασκευάστηκε

 

Ρεπορτάζ

Φανή Χαρίση

 

Στο... βιβλίο με τις γκάφες του ελληνικού κράτους έχει γραφτεί η ιστορία του κάθετου άξονα της Εγνατίας Οδού που συνδέει τον Προμαχώνα με τις Σέρρες και τη Θεσσαλονίκη. Ο συγκεκριμένος δρόμος, παρότι ακόμα δεν έχει ολοκληρωθεί, συνδέει την Εγνατία Οδό με τα ελληνοβουλγαρικά σύνορα, στο τελωνείο του Προμαχώνα. Λίγα μέτρα πριν από το τελωνείο, επί ελληνικού εδάφους, άρχισε να λειτουργεί τον Ιούλιο του 2016 σταθμός διοδίων, προκαλώντας αμέσως την αντίδραση των ευρωπαϊκών οργάνων, καθώς η λειτουργία του είναι παράνομη, δεδομένου ότι ο δρόμος κατασκευάζεται με χρήματα ευρωπαϊκού ταμείου.

 

Ετσι, οι αρμόδιες ευρωπαϊκές Αρχές ζήτησαν ή να σταματήσει η λειτουργία των διοδίων ή να επιστρέψει η Ελλάδα τα χρήματα που έδωσαν για την κατασκευή του δρόμου.

 

«Πράγματι ζητήθηκε από την Ελλάδα να επιστρέψει τα χρήματα. Τελικά, έπειτα από διαπραγματεύσεις η τρόικα δέχτηκε τα έσοδα από τα διόδια να πηγαίνουν στην αποπληρωμή του δημόσιου χρέους» είπε στη «δημοκρατία» η διευθύνουσα σύμβουλος της εταιρίας Εγνατία Οδός Α.Ε. Γλυκερία Καλφακάκου.

Ετσι, βάσει της τροποποίησης της σύμβασης εντολής μεταξύ του Ταμείου Αξιοποίησης Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου (ΤΑΙΠΕΔ ΑΕ) και της Εγνατία Οδός Α.Ε., η Εγνατία καταθέτει κάθε μήνα σε λογαριασμό της Τραπέζης της Ελλάδος τις εισπράξεις του σταθμού διοδίων του Προμαχώνα.

 

Από τον Ιούλιο του 2016 έως τον Φεβρουάριο του 2017 τα έσοδα από τα διόδια ήταν 4.368.057 ευρώ συν 800.000 ευρώ ΦΠΑ, ενώ υπάρχει πρόβλεψη ότι έως το τέλος του έτους τα έσοδα θα ανέλθουν στα 8.500.000 ευρώ, συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ.

Το έργο του κάθετου άξονα, μήκους 96 χλμ., άρχισε το 2001 και η ολοκλήρωσή του (απομένουν λίγα χιλιόμετρα) αναμένεται φέτος τον Μάρτιο.

 

Το συνολικό έργο κόστισε 400.000.000 ευρώ, εκ των οποίων το 65% προήλθε από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης (ΕΤΠΑ) των περιόδων 2000-2006 και 2007-2013.

  • Like 1
Δημοσ.

Είμαι σίγουρος ότι ο υπουργός θα χαρεί να μοιραστεί με τους ψηφοφόρους το περιεχόμενο και τις λεπτομέρειες της συμβάσεως /ΝΟΤ

Δημοσ.

Προσωπικά θα αποδεχτώ τα διόδια όταν θα υπάρξει απόλυτη διαφάνεια, ξεκινώντας με ένα κρατικό σάιτ που θα έχει live progress bars με την κάλυψη του κόστους του κάθε έργου και αναλυτικά ποσά και στατιστικά από έσοδα για κάθε σταθμό διοδίων. Μέχρι τότε gtfo!!!

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...