Predatorkill Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2017 Σε αλλα νεα σημερα στη Πατρα Sorry για το bad orientation, το site φταιει οχι εγω
andreapaog328 Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2017 γελάει ο κόσμος. επίσης αποτι ειδα το pass, είτε θαχεις έκπτωση ανάλογα με τις διελευσεις, είτε θάχεις δωρεάν πέρασμα μέσα στο 4ωρο. μαζί πάνε η όχι? έχει και πάγιο το μήνα ξέρουμε πόσο είναι? 1
DrLo Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2017 Σε αλλα νεα σημερα στη Πατρα Sorry για το bad orientation, το site φταιει οχι εγω Από καραγκιοζιλίκια καλά κρατάει η Πάτρα. Φιγούρα και κομματική εντολή εντυπωσιασμού. Να κάνουμε και εμείς στο insomnia ένα ξήφισμα για την μείωση του ΦΠΑ αμα είναι, θα έχει και μεγαλύτερη αξία από αυτό το "happening".
Joshua21 Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2017 επίσης αποτι ειδα το pass, είτε θαχεις έκπτωση ανάλογα με τις διελευσεις, είτε θάχεις δωρεάν πέρασμα μέσα στο 4ωρο. μαζί πάνε η όχι? έχει και πάγιο το μήνα ξέρουμε πόσο είναι? Έχουν γραφτεί παραπάνω αναλυτικά αυτά, post #1112. Και στο επίσημο site έχει αυτές τις πληροφορίες: https://www.olympiaodos.gr/operation/O-pass/
Ntinaras Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2017 Παλιό αλλά καλό... https://www.youtube.com/watch?v=0M78sSKR3zw θα σε απογοητευσω, αλλα επειδη καποτε ημουνα στο κινημα δεν πληρωνω, ο τσιπρας και ο συριζα και ολα τα κομματα δεν ειχαν καμια σχεση με αυτο που καναμε. Απλα κανανε πουστιες. Μαθαινανε οτι θα κανουμε κινητοποιηση στα διοδια, και ερχοντουσαν κι αυτοι για να δειξουν οτι την οργανωσαν οι ιδιοι. Ειχε γινει καμποσες φορες αυτο το πραγμα. 2
randomcat Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2017 θα σε απογοητευσω, αλλα επειδη καποτε ημουνα στο κινημα δεν πληρωνω, ο τσιπρας και ο συριζα και ολα τα κομματα δεν ειχαν καμια σχεση με αυτο που καναμε. Απλα κανανε πουστιες. Μαθαινανε οτι θα κανουμε κινητοποιηση στα διοδια, και ερχοντουσαν κι αυτοι για να δειξουν οτι την οργανωσαν οι ιδιοι. Ειχε γινει καμποσες φορες αυτο το πραγμα. Ε ναι, έβαλα το βίντεο για να θυμηθούμε τι έλεγε ο τύπος τότε και πόσο γελοίος φαίνεται τώρα με αυτά που έλεγε. 1
pontez2 Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2017 Μα το κινημα δε πληρώνω, είχε ως βάση τα άδικα διόδια, άσχετα που κάποιοι έξυπνοι πήγαν να επεκτύνουν και στο τέλος την έπαθαν. Και ένα από τα γνωστά άδικα διόδια ηταν της Πατρων Κορίνθου, όπου για πρώτη φορά στη παγκόσμια ιστορία, πλήρωνες για να μπεις σε μια καρμανιόλα, η οποία ηταν εργοτάξιο. Η ουσία ειναι οτι ο δρόμος πλέον φτιάχτηκε, τον χρυσοπληρωσαμε και θα συνεχισουμε να τον πληρωνουμε. Τουλάχιστον υπάρχει και η παλαιά που ειναι δωρεαν.
andreapaog328 Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2017 Τουλάχιστον υπάρχει και η παλαιά που ειναι δωρεαν. η παλιά είναι χειρότερη σκοτώστρα απο την καινούρια όταν ήταν εργοτάξιο. όποιος μπορεί ας την αποφυγει.
Ntinaras Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2017 Μα το κινημα δε πληρώνω, είχε ως βάση τα άδικα διόδια, άσχετα που κάποιοι έξυπνοι πήγαν να επεκτύνουν και στο τέλος την έπαθαν. Και ένα από τα γνωστά άδικα διόδια ηταν της Πατρων Κορίνθου, όπου για πρώτη φορά στη παγκόσμια ιστορία, πλήρωνες για να μπεις σε μια καρμανιόλα, η οποία ηταν εργοτάξιο. Η ουσία ειναι οτι ο δρόμος πλέον φτιάχτηκε, τον χρυσοπληρωσαμε και θα συνεχισουμε να τον πληρωνουμε. Τουλάχιστον υπάρχει και η παλαιά που ειναι δωρεαν. Το προβλημα με τα διοδια δεν ηταν ακριβως η υπαρξη διοδιων, αλλα κυριως οι συμβασεις. Το κρατος ειχε υπογραψει απαραδεκτες συμβασεις με τους ιδιωτες, που στην ουσια πληρωνε το κρατος τη κατασκευη του δρομου κατα ενα μεγαλο ποσοστο, και τα υπολοιπα ο ιδιωτης, με υπερκοστολογημενα εργα ωστε να φαινεται οτι πληρωνει πολλα. Στην ουσια πληρωνουμε για την κατασκευη του δρομου μεσω φορων, και μετα πληρωνουμε ξανα τον ιδιωτη για να μη κανει τιποτα και απλα εισπραττει λεφτα. Η αττικη οδος πχ στη συμβαση γραφει οτι οταν αποσβεστει το κοστος κατασκευης, θα επιστρεψει στο δημοσιο η κυριοτητα, αλλα αυτο δε θα γινει ποτε, γιατι ο,τι λεφτα εχει ως εσοδα η αττικη οδος, τα δινει σε θυγατρικες για συντηρηση σε εξωφρενικα μεγαλα ποσα, αρα δειχνει οτι δεν εχει κερδος. Μη θυμηθω τη γεφυρα που δεν περναει τρενο... 1
DrLo Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2017 Και ένα από τα γνωστά άδικα διόδια ηταν της Πατρων Κορίνθου, όπου για πρώτη φορά στη παγκόσμια ιστορία, πλήρωνες για να μπεις σε μια καρμανιόλα, η οποία ηταν εργοτάξιο. Παπαριές. Εγώ ξέρω ότι στα εργοτάξια δε μπαίνει κόσμος. Όποιος θεωρούσε το δρόμο εργοτάξιο θα έπρεπε στα "happenings" του να ΕΜΠΟΔΙΖΕΙ τον κόσμο να μπει, όχι να του σηκώνει τις μπάρες σε στυλ "περάστε κύριε να σκοτωθείτε τσάμπα". Τζαμπατζήδες ήταν, όχι ότι τους έπιασε καμιά καούρα για την ασφάλεια. 3
mclein Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2017 Τζαμπατζήδες ήταν, όχι ότι τους έπιασε καμιά καούρα για την ασφάλεια. + αν τους ενοιαζε η ασφαλεια δε θα πηγαιναν με 150... Συμπληρωματικά, εγω το δρομο που οδηγησα απο την Κορινθο ως την Αμφιλοχία οχι για την ταχυτητα ή τις δυνατοτητες αναπτυξης αυτης αλλα για την ησυχια & ηρεμια που ζηλευουν αρκετοι ευρωπαϊκοι δρομοι, ανετα τον πληρωνα οσο ζητουσαν αυτοι που τον εφτιαξαν. ειναι Ο ΔΡΟΜΟΣ και το μονο που εχω να πω ως μειον, α) δεν περναει το e-pass των αλλων δρομων & β) σε καποια απ'τα διοδια που δεχονται κερματα, η υποδοχη ειναι τοσο ψηλα που εβγαλα τη ζωνη για να φτασω. 2
bilya Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2017 Μη θυμηθω τη γεφυρα που δεν περναει τρενο... απλα αστείο υπάρχουν λόγοι που δεν σχεδιασαν την γέφυρα με σιδηροδρομική γραμμή. Τόσο οικονομικοί αλλα κυρίως μηχανικοί. Εκτος κ αν νομίζεις οτι η μεγαλύτερη κατασκευαστική(vinci) στον κόσμο δεν έκανε καλούς υπολογισμούς. Παλι καλα να λέτε που η Vinci ειναι αυτή που είναι κ έγιναν μηχανικά επιτεύγματα για να φτιαχτεί η γέφυρα. 2
Ntinaras Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2017 απλα αστείο υπάρχουν λόγοι που δεν σχεδιασαν την γέφυρα με σιδηροδρομική γραμμή. Τόσο οικονομικοί αλλα κυρίως μηχανικοί. Εκτος κ αν νομίζεις οτι η μεγαλύτερη κατασκευαστική(vinci) στον κόσμο δεν έκανε καλούς υπολογισμούς. Παλι καλα να λέτε που η Vinci ειναι αυτή που είναι κ έγιναν μηχανικά επιτεύγματα για να φτιαχτεί η γέφυρα. εγω παλι γιατι πιστευω οτι εγινε για συμφεροντα? Παπαριές. Εγώ ξέρω ότι στα εργοτάξια δε μπαίνει κόσμος. Όποιος θεωρούσε το δρόμο εργοτάξιο θα έπρεπε στα "happenings" του να ΕΜΠΟΔΙΖΕΙ τον κόσμο να μπει, όχι να του σηκώνει τις μπάρες σε στυλ "περάστε κύριε να σκοτωθείτε τσάμπα". Τζαμπατζήδες ήταν, όχι ότι τους έπιασε καμιά καούρα για την ασφάλεια. τζαμπατζηδες ειναι αυτοι που κατεβαζουν πειρατικα software και ταινιες τα οποια δεν ειναι ηδη πρωτης αναγκης.
mindreader Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2017 εγω παλι γιατι πιστευω οτι εγινε για συμφεροντα? Δουλεια να εχουν τα Κτελ και τα ταξι.... Ειμαστε μια χωρα εχθρικη στο σιδηροδρομο. Οι δε συντεχνιες, λες κι ειμαστε στην ...Κολομβια, πανισχυρες. Φτιαχνεις ενα εργο, για μια ζωη-αιωνες κλπ, και το φτιαχνεις χωρις προβλεψη για τρενο. Ε δεν ειναι εγκλημα; Δεσμιοι των αυτοκινητων για παντα... Ακομη και χρηματα να μην εχεις σαν κρατος για να περασεις γραμμη συγχρονη αμεσα, φτιαξτο κι ασε το να υπαρχει. Καποια στιγμη, θα γινονταν. Τωρα δεν θα περασει τρενο απο τον δυτικο αξονα της χωρας, ουτε στον αιωνα τον απαντα. Ονειδος πραγματικα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις