Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Η ακρίβεια είναι το ένα μόνο κακό των διοδίων.

Το άλλο είναι η μεγάλη καθυστέρηση που προκαλούν και η περιβαλλοντική επιβάρυνση.

Κάθε λίγο και λιγάκι πρέπει να σταματάς και όταν είναι γιορτές να περιμένεις στις ουρές.

Μπορούν να το κάνουν το σύστημα όπως σε άλλες χώρες που κολλάς ένα χαρτάκι και σε ελέγχουν με κάμερες.

Το κόστος θα έπεφτε πάρα πολύ.

Θα έμεναν φυσικά κάποιοι άνεργοι που κάνουν την έξτρα αποδοτική και επικύνδυνη εργασία να κόβουν χαρτάκια  

  • Like 1
  • Απαντ. 1,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

 

 

Ξαναλέω, το ότι πλήρωνα 45 χρόνια για το τίποτα, δεν καταλαβαίνω πώς πρέπει να με κάνει να χαίρομαι που καλούμαι να το πληρώσω πάλι, και τα 45 χρόνια στην ουσία απλά είναι σα να μην υπήρξαν ποτέ (εξαιρούνται όσοι τα τσέπωσαν τόσα χρόνια).

Και να χαίρομαι απλά επειδή είναι ωραίοι δρόμοι που λέει δίπλα κι ο zio10. Δηλαδή σε φάση «Μας τα φάγανε τόσα χρόνια, αλλά είναι ωραίος τώρα ο δρόμος ε, ε;»

Εγώ θα χαιρόμουν αν τόσα χρόνια δεν είχε φαγωθεί τίποτα, ή αν τώρα δίναμε απλά για συντήρηση και ό,τι άλλο, εκτός απ' την κατασκευή, που υποτίθεται ότι την πληρώναμε τόσα χρόνια.

 

 

 

Έγραψα ότι είναι τσιμπημένα (έτσι μου φαίνεται εμένα, μπορεί να είναι και νορμάλ) αλλά από ΄κει και πέρα να μη χαρώ για το δρόμο; Τι νόημα έχει τώρα να εξετάσω ποιος έφαγε κι αν πλήρωνα τόσα χρόνια κλπ. Το δεδομένο αυτή τη στιγμή είναι ότι έχουμε 3 καλούς δρόμους και κοστίζουν χ ευρώ να τους περάσεις. Δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι άλλο ούτε έχει ιδιαίτερο νόημα να ψάχνουμε τι έγινε και τι δεν έγινε. Δεν θα αλλάξει κάτι. Ας τα ψάξουν αυτοί που πρέπει κι ας τιμωρηθούν όσοι έφαγαν λεφτά, εγώ τι να κάνω; Έτσι το βλέπω εγώ τουλάχιστον.

Η ακρίβεια είναι το ένα μόνο κακό των διοδίων.

Το άλλο είναι η μεγάλη καθυστέρηση που προκαλούν και η περιβαλλοντική επιβάρυνση.

Κάθε λίγο και λιγάκι πρέπει να σταματάς και όταν είναι γιορτές να περιμένεις στις ουρές.

Μπορούν να το κάνουν το σύστημα όπως σε άλλες χώρες που κολλάς ένα χαρτάκι και σε ελέγχουν με κάμερες.

Το κόστος θα έπεφτε πάρα πολύ.

Θα έμεναν φυσικά κάποιοι άνεργοι που κάνουν την έξτρα αποδοτική και επικύνδυνη εργασία να κόβουν χαρτάκια  

Βάζουν αυτόματα μηχανήματα σε κάποιους σταθμούς οπότε μπορεί να μειωθεί το προσωπικό έτσι κι αλλιώς.

 

Αλήθεια αυτοί από την εταιρεία πληρώνονται;

Δημοσ.

Ολα τα διοδια σε ιονια κ ολυμπια οδο λειτουργουν, εχουν ξεκινησει τη λειτουργια και αυτα που ηταν σε αναμονη.

Κοστος Αθηνα Ιωαννινα οπως τα λεει και ο ζιο 80€ πανε-ελα, μια χαρα ειναι, 3-4 μεροκαματα μονο το κοστος.

Πέρασα μία ή δύο μέρες πριν ανοίξουν και οι τελευταίοι σταθμοί νομίζω, στις 12 Σεπτέμβρη.

  • Moderators
Δημοσ.

Παιδιά γιατί το κουράζετε;

 

Έχουν υπογραφτεί συμβάσεις όταν έγιναν οι παραχωρήσεις σε όλες τις εταιρείες, ό,τι προέβλεπαν αυτές θα γίνει.

Ναι έχουν τροποποιηθεί (λόγω κωλύματος του κράτους να συμβάλλει χρηματικά, μνημονίων, καθυστερήσεων κλπ), αλλά γίνεται ό,τι ακριβώς προβλέπεται.

 

ΔΕΝ μπορείτε να κάνετε τίποτα γιατί είναι νόμιμοι. Επίσης ότι ξεκινά τη λειτουργία του ένας καινούριος αυτοκινητόδρομος δε σημαίνει ότι όλα θα είναι τέλεια. Σιγά σιγά χτίζονται όλες οι υποδομές, κάμερες, κέντρα διαχείρισης κυκλοφορίας, περίπολα, τηλέφωνα έκτακτης ανάγκης, περιφράξεις για ζώα, κέντρα εξυπηρέτησης πελατών, ΣΕΑ, επαρκής φωτισμός, VMS (οι ταμπέλες μεταβαλλόμενων μηνυμάτων) κλπ κλπ κλπ

 

Μην ξεχνάτε, άνθρωποι δουλεύουν σε αυτά. Άνθρωποι που παίρνει χρόνο να επιλεγούν, να δουν πώς δουλεύει το πράγμα, να βελτιστοποιήσουν την παραγωγικότητά τους πάνω σε αυτό που κάνουν κλπ. Επίσης ΝΑΙ υπάρχουν μηχανικοί, επιβλέποντες και άνθρωποι που η δουλειά τους είναι να κάνουν πάνω κάτω το δρόμο και να αναφέρουν ακόμα και το παραμικρό πρόβλημα (π.χ. 2 ιστοί φωτισμού σβηστοί, ένα W/C με υδραυλικό πρόβλημα, ένα τηλέφωνο SOS εκτός λειτουργίας, μια περίφραξη σκισμένη κλπ). Ο δρόμος είναι ΧΑΟΤΙΚΟΣ για τέτοιες δουλειές, αναλογιστείτε μόνο ότι δουλεύει 24ωρο, ΔΕΝ μπορεί να κλείσει για κανένα λόγο πλην φλεγόμενου οχήματος, ότι όλοι άνθρωποι που δουλεύουν εκεί είναι σε βάρδιες, βράδια, 7-8 μέρες σερί και πως ό,τι προκύπτει δρομολογείται αναλόγως σοβαρότητας για επιδιόρθωση. Οπότε πρακτικά ναι πάντα θα υπάρχει κάποιο ψεγάδι, ακόμα και στην εντέλεια να δουλεύουν όλοι.

 

Επίσης υπάρχει ανεξάρτητος μηχανικός του κράτους που περιπολεί και ελέγχει αν όλα είναι εντός συμφωνίας, ακόμα και το πόσο μακριά έχουν κλαδευτεί τα πουρνάρια.

 

Σε τελική ανάλυση, ο οργανωμένος δρόμος είναι ένα ΖΩΝΤΑΝΟ πράγμα, με ανθρώπους να το υποστηρίζουν διαρκώς από πίσω, άσχετα αν οι μόνοι που αναγκαστικά βλέπετε είναι οι εισπράκτορες. Δεν υπάρχει όχι σύγκριση, αλλά καμία απολύτως σχέση με τους δρόμους όπως τους ξέραμε μέχρι πριν 10 χρόνια.

 

Ναι και εγώ στραβώνω που πρέπει να πληρώσω όσο έχει οριστεί, γιατί κατά 99,9% δε θα μου συμβεί κάτι άρα δε θα μου χρειαστεί τίποτε από την όλη υποδομή, αλλά αν αυτό το 99,9 ήταν 97% λόγω ασυντηρησιάς/κακού σχεδιασμού, πόσο δε μάλλον αν μου συνέβαινε κάτι και η μόνη βοήθεια που θα είχα ήταν ένα μπετόν γύρω μου, τότε θα άλλαζα γνώμη άρδην και άμεσα....

 

Τέλος, tip fyi, οι αυτοκινητόδρομοι έχουν τα μεγαλύτερα συστήματα δικτύων μετά τις τηλεπικοινωνιακές εταιρείες...

  • Like 1
Δημοσ.

Στο ινσομνια καθε ρημαδα κουβεντα γινεται σε 10 λεπτα πολιτικη.Απο ποστ του πως να φυγει η ακμη μεχρι το θεμα με το γατι που παγιδεύτηκε στο απεναντι μπαλκονι.Τα εργα τα αναλαμβανουν ξενες κατασκευαστικες και μιας και ειμαστε φτωχο κρατος και δεν εχουμε,αποπληρωνονται σταδιακα απο τους πολιτες μεσω των διοδιων.Ναι,και ποιος δεν θα θελε να ειναι δωρεάν,οπως ειπα ειμαστε κακομοιρικο κρατος και δεν εχουμε.1000 φορες να πληρωνει κανεις καινουριους δρομους και να εχει το κεφάλι του ήσυχο παρα να ειναι σε δρόμους σκοτωστρες και να τρέμει μόλις δειξει τριψηφιο το κοντερ.Εξαλλου υπαρχουν και τα λεωφορεία. Τελος αυτο τη καραμελα με το τι ψηφιζει ο κόσμος κοφτε την καποτε,βγηκε και δεξιος βγηκε και αριστερός βγηκαν απο ολα,οποιος και να βγει το ιδιο θα κανει,πραγματικα σταματηστε με αυτο.

 

Διαχωρίζεις πολιτικές που διαφέρουν 5% το πολύ μεταξύ τους;

Πως κι έτσι;

Μιλάμε ουσιαστικά για πράσινους, μπλε και ροζ κρατιστές.

Εκτός αν συμπέρανες με κάποιο τρόπο ότι μείωσε κάποιος από αυτούς το κράτος περισσότερο από 5% οπότε διαφώτισε και εμάς που δεν το είδαμε αυτό αν θέλεις.

Ισως θα έπρεπε να σε κάνει πιο υποψιασμένο το γεγονός ότι ενώ αλλάζουν οι κυβερνήσεις βυθίζεσαι σαν οικονομία όλο και περισσότερο.

Just my 2 cents.

Παιδιά γιατί το κουράζετε;

 

Έχουν υπογραφτεί συμβάσεις όταν έγιναν οι παραχωρήσεις σε όλες τις εταιρείες, ό,τι προέβλεπαν αυτές θα γίνει.

Ναι έχουν τροποποιηθεί (λόγω κωλύματος του κράτους να συμβάλλει χρηματικά, μνημονίων, καθυστερήσεων κλπ), αλλά γίνεται ό,τι ακριβώς προβλέπεται.

 

ΔΕΝ μπορείτε να κάνετε τίποτα γιατί είναι νόμιμοι. Επίσης ότι ξεκινά τη λειτουργία του ένας καινούριος αυτοκινητόδρομος δε σημαίνει ότι όλα θα είναι τέλεια. Σιγά σιγά χτίζονται όλες οι υποδομές, κάμερες, κέντρα διαχείρισης κυκλοφορίας, περίπολα, τηλέφωνα έκτακτης ανάγκης, περιφράξεις για ζώα, κέντρα εξυπηρέτησης πελατών, ΣΕΑ, επαρκής φωτισμός, VMS (οι ταμπέλες μεταβαλλόμενων μηνυμάτων) κλπ κλπ κλπ

 

Μην ξεχνάτε, άνθρωποι δουλεύουν σε αυτά. Άνθρωποι που παίρνει χρόνο να επιλεγούν, να δουν πώς δουλεύει το πράγμα, να βελτιστοποιήσουν την παραγωγικότητά τους πάνω σε αυτό που κάνουν κλπ. Επίσης ΝΑΙ υπάρχουν μηχανικοί, επιβλέποντες και άνθρωποι που η δουλειά τους είναι να κάνουν πάνω κάτω το δρόμο και να αναφέρουν ακόμα και το παραμικρό πρόβλημα (π.χ. 2 ιστοί φωτισμού σβηστοί, ένα W/C με υδραυλικό πρόβλημα, ένα τηλέφωνο SOS εκτός λειτουργίας, μια περίφραξη σκισμένη κλπ). Ο δρόμος είναι ΧΑΟΤΙΚΟΣ για τέτοιες δουλειές, αναλογιστείτε μόνο ότι δουλεύει 24ωρο, ΔΕΝ μπορεί να κλείσει για κανένα λόγο πλην φλεγόμενου οχήματος, ότι όλοι άνθρωποι που δουλεύουν εκεί είναι σε βάρδιες, βράδια, 7-8 μέρες σερί και πως ό,τι προκύπτει δρομολογείται αναλόγως σοβαρότητας για επιδιόρθωση. Οπότε πρακτικά ναι πάντα θα υπάρχει κάποιο ψεγάδι, ακόμα και στην εντέλεια να δουλεύουν όλοι.

 

Επίσης υπάρχει ανεξάρτητος μηχανικός του κράτους που περιπολεί και ελέγχει αν όλα είναι εντός συμφωνίας, ακόμα και το πόσο μακριά έχουν κλαδευτεί τα πουρνάρια.

 

Σε τελική ανάλυση, ο οργανωμένος δρόμος είναι ένα ΖΩΝΤΑΝΟ πράγμα, με ανθρώπους να το υποστηρίζουν διαρκώς από πίσω, άσχετα αν οι μόνοι που αναγκαστικά βλέπετε είναι οι εισπράκτορες. Δεν υπάρχει όχι σύγκριση, αλλά καμία απολύτως σχέση με τους δρόμους όπως τους ξέραμε μέχρι πριν 10 χρόνια.

 

Ναι και εγώ στραβώνω που πρέπει να πληρώσω όσο έχει οριστεί, γιατί κατά 99,9% δε θα μου συμβεί κάτι άρα δε θα μου χρειαστεί τίποτε από την όλη υποδομή, αλλά αν αυτό το 99,9 ήταν 97% λόγω ασυντηρησιάς/κακού σχεδιασμού, πόσο δε μάλλον αν μου συνέβαινε κάτι και η μόνη βοήθεια που θα είχα ήταν ένα μπετόν γύρω μου, τότε θα άλλαζα γνώμη άρδην και άμεσα....

 

Τέλος, tip fyi, οι αυτοκινητόδρομοι έχουν τα μεγαλύτερα συστήματα δικτύων μετά τις τηλεπικοινωνιακές εταιρείες...

 

Τώρα που ανέφερες συμβάσεις να θυμίσω ότι οι τελευταίες συμβάσεις προβλέπουν ενίσχυση του ιδιοκτήτη του δρόμου από τον κρατικό προυπολογισμό (από τον φορολογούμενο δηλαδή) εάν αυτός δεν έχει αρκετά έσοδα από τα διόδια.

Δημοσ.

Το χω ξαναγράψει αλλά μερικοί δεν το καταλαβαίνετε. Η κατασκευή ενός αυτοκινητοδρόμου είναι ένα κόστος. Η συντήρηση είναι ένα άλλο που είναι αρκετά μεγάλο. Δέστε πχ την εγνατία. Δεν έχει διόδια αλλά ο δρόμος φαίνεται παρατημένος. Αν αφεθεί κι άλλο το κόστος επισκευής  θα ναι τεράστιο.

Επίσης μην κοιτάτε το μικρόκοσμό σας . Το Γιάννενα(Ηγουμενίτσα)  - Αθήνα έχει μειωθεί  τουλάχιστον 2 ώρες που αυτό γυρνάει στην οικονομία ένα τεράστιο κέρδος από των τομέα μεταφορών . Για να μην βάλω στην εξίσωση τροχαία κτλπ  που αν δείτε κανονική μελέτη με οικονομικός όρους το κέρδος στην γενικότερη οικονομία εκτοξεύεται. Η μελέτες αυτών των δρόμων γίνεται με τα παραπάνω κριτήρια και όχι με το να πάει ο καθένας μας πιο γρήγορα το πάσχα στο χωριό.

Αν δεν υπάρχουν διόδια είτε οι δρόμοι θα καταντήσουν σαν την εγνατία είτε θα πρέπει να βρεθούν απο αλλού λεφτά.

 

ΥΓ Το οτι πληρώναμε τόσα χρόνια διόδια σε υπο κατασκευή δρόμους είναι άλλο κομμάτι κ μπορείτε να ζητήσετε ευθύνες στους τοπικούς πράσινους κ μπλε πρώην κ νυν βουλευτές. 

  • Like 2
Δημοσ.

Το χω ξαναγράψει αλλά μερικοί δεν το καταλαβαίνετε. Η κατασκευή ενός αυτοκινητοδρόμου είναι ένα κόστος. Η συντήρηση είναι ένα άλλο που είναι αρκετά μεγάλο. Δέστε πχ την εγνατία. Δεν έχει διόδια αλλά ο δρόμος φαίνεται παρατημένος. Αν αφεθεί κι άλλο το κόστος επισκευής  θα ναι τεράστιο.

Επίσης μην κοιτάτε το μικρόκοσμό σας . Το Γιάννενα(Ηγουμενίτσα)  - Αθήνα έχει μειωθεί  τουλάχιστον 2 ώρες που αυτό γυρνάει στην οικονομία ένα τεράστιο κέρδος από των τομέα μεταφορών . Για να μην βάλω στην εξίσωση τροχαία κτλπ  που αν δείτε κανονική μελέτη με οικονομικός όρους το κέρδος στην γενικότερη οικονομία εκτοξεύεται. Η μελέτες αυτών των δρόμων γίνεται με τα παραπάνω κριτήρια και όχι με το να πάει ο καθένας μας πιο γρήγορα το πάσχα στο χωριό.

Αν δεν υπάρχουν διόδια είτε οι δρόμοι θα καταντήσουν σαν την εγνατία είτε θα πρέπει να βρεθούν απο αλλού λεφτά.

 

ΥΓ Το οτι πληρώναμε τόσα χρόνια διόδια σε υπο κατασκευή δρόμους είναι άλλο κομμάτι κ μπορείτε να ζητήσετε ευθύνες στους τοπικούς πράσινους κ μπλε πρώην κ νυν βουλευτές. 

Τι έχει η εγνατία;

 

Για το άλλο που λες, λογικό το βρίσκω να κοιτάει κάποιος πως επηρεάζονται οι δικές του μετακινήσεις πρώτα.

Δημοσ.

Τώρα πρόφατα που πήγα στην Ιταλία, για μια απόσταση 90 χλμ. περίπου, τα διόδια ήταν 6,10.

 

Το θέμα δεν είναι το κόστος αυτό καθ' εαυτό, αλλά οι κακοτεχνίες. Κόρινθος-Κιάτο έχει περίεργες κλίσεις, δεν υπάρχει στηθαίο, σε κάποια σημεία δεν έχει αντιολισθητικό τάπητα. Κουβαράς μέχρι Κομπότι Άρτας έχει μονό και χαμηλό στηθαίο!!!!!!!!Σε έναν αυτοκινητόδρομο του 2017 

 

ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΧΕΙ ΔΙΠΛΟΟΟΟ??? Δεν έχει νόημα να μπει διπλή μπάρα ασφαλείας από σκυρόδεμα. Μόνο Ελλάδα παίζουν τέτοιες υπερβολές. Μια μπάρα μονή αντέχει (και δεν υπάρχει χαμηλό/ψηλό). Οι μπάρες ασφαλείας είναι ελεγμένες να αντέχουν  οχήματα που πάνε με 110km/h. Δες το βιντεάκι απο το λινκ κ πες μου η διπλή τι παραπάνω θα έκανε.

 

αντιολισθητικό τάπητα εννοείς το high-friction surface? Για πιο λόγο να το κάνουν αυτό?? Οι περισσότεροι δρόμοι στο uk δεν έχουν καν high friction και θα βάλουμε στην ελλάδα που βρέχει 4 μήνες το χρόνο.

Κάτι, είναι αυτό που έχουμε τώρα, δηλαδή ένας αρκετά (πιο) ασφαλής ομολογουμένως δρόμος, αλλά δεν παύει να είναι μόνο δύο (2) λωρίδες. Θα προτιμούσα τουλάχιστον άλλη μία.

Συν όσα αναφέρει από πάνω ο vforvendetta, συν κι άλλα τέτοια.

ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΛΟΓΟ??? Το κόστος για άλλη μία λωρίδα παίζει να είναι όσο το συνολικό τωρινό κόστος. Αυτές οι υπερβολές έφτασαν την χώρα εδώ. Η εγνατία  κ η ιόνια είναι άδειες . 

 

Τι έχει η εγνατία;

 

Για το άλλο που λες, λογικό το βρίσκω να κοιτάει κάποιος πως επηρεάζονται οι δικές του μετακινήσεις πρώτα.

Στην εγνατία περίπου 8 μήνες πριν που πέρασα ένα μικρό κομμάτι έχει ανύπαρκτη διαγράμμησιη σε πολλά σημεία. γενικα θέλει ένα καλό φρεσκάρισμα. Το οδόστρωμα έχει χρόνια ακόμα αλλά τα υπόλοιπα είναι θέμα ασφαλείας που το βράδυ επηρεάζουν πολύ την οδηγική συμπεριφορά πχ στην ιόνια το βράδυ είναι απόλαυση να οδηγάς (και ναι δεν φτιάχνονται με φώτα πλέον οι δρόμοι)

  • Like 1
Δημοσ.

Στην εγνατία περίπου 8 μήνες πριν που πέρασα ένα μικρό κομμάτι έχει ανύπαρκτη διαγράμμησιη σε πολλά σημεία. γενικα θέλει ένα καλό φρεσκάρισμα. Το οδόστρωμα έχει χρόνια ακόμα αλλά τα υπόλοιπα είναι θέμα ασφαλείας που το βράδυ επηρεάζουν πολύ την οδηγική συμπεριφορά πχ στην ιόνια το βράδυ είναι απόλαυση να οδηγάς (και ναι δεν φτιάχνονται με φώτα πλέον οι δρόμοι)

Αυτό συζητούσαμε προχθές που περνούσαμε από κει και μας έκανε εντύπωση! Γιατί αυτό;

Δημοσ.

Αυτό συζητούσαμε προχθές που περνούσαμε από κει και μας έκανε εντύπωση! Γιατί αυτό;

light pollution και διατάραξη της φύσης ( για μένα η αλήθεια είναι το μεγάλο κόστος σε ρεύμα). 

Πέρα από αυτά τα υλικά έχουν αναβαθμιστεί και πλέον οι λωρίδες και ο δρόμος ξεχωρίζει. Πες μου πραγματικά έχασες λόγω σκοταδιού τον δρόμο?? 

  • Like 1
Δημοσ.

light pollution και διατάραξη της φύσης ( για μένα η αλήθεια είναι το μεγάλο κόστος σε ρεύμα). 

Πέρα από αυτά τα υλικά έχουν αναβαθμιστεί και πλέον οι λωρίδες και ο δρόμος ξεχωρίζει. Πες μου πραγματικά έχασες λόγω σκοταδιού τον δρόμο?? 

Όχι δεν υπάρχει θέμα πρακτικά, απλά δεν τα ξέραμε αυτά και λέγαμε μήπως βάλουν αργότερα κλπ. Αν δεν κάνω λάθος μόνο σε εξόδους βάζουν πλέον ε; Και σε καμιά γέφυρα.

Δημοσ.

Όχι δεν υπάρχει θέμα πρακτικά, απλά δεν τα ξέραμε αυτά και λέγαμε μήπως βάλουν αργότερα κλπ. Αν δεν κάνω λάθος μόνο σε εξόδους βάζουν πλέον ε; Και σε καμιά γέφυρα.

συνήθως ναι. Αυτο γίνεται κυριως γιατι χωρις φώτα λογω της διαφοράς ύψους ο οδηγός θα χάσει την ορατότητα των ανακλαστηρων κ της ακραίας διαγραμμισης οπότε χάνει κ την αίσθηση του δρόμου.

Γενικότερα οι ανακλαστηρες κ τα road markings μας επιρεαζουν στην οδήγηση υποσυνείδητα. Το road safety εχει να κάνει περισσότερο με το πως θα επηρεάσει εμεσα κ αμεσα την συμπεριφορά του οδηγού.

  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...