Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Υπάρχει και η θετική πλευρά πάντως στο θέμα.

Αρχίζει να καταλαβαίνει στην τσέπη του ο Έλληνας (που είναι δυστυχώς ο μόνος τρόπος που τον ξυπνάει, μιας και από παραδείγματα άλλων χωρών δεν μαθαίνει) ότι το μεγάλο κράτος είναι το πιο ακριβό σπορ στον κόσμο.

Απλά όσο μετακυλούσε τα βάρη στις επόμενες γενιές δεν τον ένοιαζε (μιας και δεν νοιάζεται για τις επόμενες γενιές).

Τώρα που δεν μπορεί να το κάνει αρχίζει να ξυπνάει, αλλά με τόσο αργούς ρυθμούς που προς το παρόν δεν γλυτώνει την καταστροφή.


Tι εννοεις οτι πληρωνεις τωρα για το κατι; Ποιο ειναι το κατι και ποιο ειναι το οκ για σενα;

Το σωστο ειναι αυτο που λεω. Σε ενα κρατος που πληρωνες δημοσια διοδια για δρομους καρμανιολες, τους οποιους ξαναπληρωνες αλλες 10 φορες οσο ηταν στο δημοσιο (μιζες, αναθεσεις εργων που απλα δεν γινονταν ποτε ή γινονταν υποτυπωδως κλπ κλπ κλπ), δεν γινεται να σου φταιει ο ιδιωτης , ουτε και η τωρινη τιμη τους που ανταποκρινεται πληρως σε αυτο που σου δινει.

Αν παρ'ολα αυτα εισαι αυτης της λογικης, ξαναλεω, υπαρχουν οι εναλλακτικες διαδρομες, οι δρομοι δηλαδη απο τους οποιους πηγαινοερχοσουν τοσα χρονια.
Αναφαιρετο δικαιωμα σου.

Καταληγοντας. Το προβλημα των περισσοτερων με τα διοδια ειναι ιδεοληπτικο, οτι δηλαδη τα δινουν σε ιδιωτες. Οσο τα διναν στο δημοσιο για τους ανυπαρκτους δρομους, ουδεις διαμαρτυρηθηκε, τουλαχιστον οχι στο βαθμο που γινεται τα τελευταια χρονια απο τοτε που ξεφυτρωσαν κατι γελοια "κινηματα"... Απαιτω λοιπον την ιδια λογικη και αντιμετωπιση απεναντι και στα ιδιωτικα διοδια, μακρια απο σοβιετ ιδεοληψιες. Ειδικα τωρα που τα λεφτα που πληρωνουν πανε σε υπαρκτους αυτοκινητοδρομους και οχι κατ'ευφημισμον. Διαφορετικα δεν προκειται να παψω να αντιμετωπιζω ως ιδεοληψιες τα επιχειρηματα περι ακριβων ιδιωτικων διοδιων κλπ.
 

Επειδη κι εσυ και ο phanispal εχετε θεματακι με την κατανοηση γραπτου λογου, ξαναπαραθετω οτι εγραψα και σε bold το κομματακι που προσπερασατε και οι δυο και βγαλατε τα συμπερασματα σας:
 

 

Δεν είναι κακοί οι ιδιώτες Padre?

Αφού αυτό μου λένε κάθε μία ώρα από τότε που γεννιέμαι σε αυτή τη χώρα.

  • Like 1
  • Απαντ. 1,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Τώρα πρόφατα που πήγα στην Ιταλία, για μια απόσταση 90 χλμ. περίπου, τα διόδια ήταν 6,10.

 

Το θέμα δεν είναι το κόστος αυτό καθ' εαυτό, αλλά οι κακοτεχνίες. Κόρινθος-Κιάτο έχει περίεργες κλίσεις, δεν υπάρχει στηθαίο, σε κάποια σημεία δεν έχει αντιολισθητικό τάπητα. Κουβαράς μέχρι Κομπότι Άρτας έχει μονό και χαμηλό στηθαίο!!!!!!!!Σε έναν αυτοκινητόδρομο του 2017.

 

Από την άλλη, κάνοντας συχνά το ταξίδι Αθήνα-Άρτα, επιτέλους δεν βγάζω αριστερό φλας και δεν έχω τον φόβο μήπως βγει κανά τρακτέρ από κανά χωράφι και με πάνε 4.....

Δημοσ.

Tι εννοεις οτι πληρωνεις τωρα για το κατι; Ποιο ειναι το κατι και ποιο ειναι το οκ για σενα;

 

Κάτι, είναι αυτό που έχουμε τώρα, δηλαδή ένας αρκετά (πιο) ασφαλής ομολογουμένως δρόμος, αλλά δεν παύει να είναι μόνο δύο (2) λωρίδες. Θα προτιμούσα τουλάχιστον άλλη μία.

Συν όσα αναφέρει από πάνω ο vforvendetta, συν κι άλλα τέτοια.

 

Τίποτα, ήταν οι σκοτώστρες που είχαμε τόσα χρόνια.

 

Το σωστο ειναι αυτο που λεω. Σε ενα κρατος που πληρωνες δημοσια διοδια για δρομους καρμανιολες, τους οποιους ξαναπληρωνες αλλες 10 φορες οσο ηταν στο δημοσιο (μιζες, αναθεσεις εργων που απλα δεν γινονταν ποτε ή γινονταν υποτυπωδως κλπ κλπ κλπ), δεν γινεται να σου φταιει ο ιδιωτης , ουτε και η τωρινη τιμη τους που ανταποκρινεται πληρως σε αυτο που σου δινει.

 

Ξαναλέω, το ότι πλήρωνα 45 χρόνια για το τίποτα, δεν καταλαβαίνω πώς πρέπει να με κάνει να χαίρομαι που καλούμαι να το πληρώσω πάλι, και τα 45 χρόνια στην ουσία απλά είναι σα να μην υπήρξαν ποτέ (εξαιρούνται όσοι τα τσέπωσαν τόσα χρόνια).

Και να χαίρομαι απλά επειδή είναι ωραίοι δρόμοι που λέει δίπλα κι ο zio10. Δηλαδή σε φάση «Μας τα φάγανε τόσα χρόνια, αλλά είναι ωραίος τώρα ο δρόμος ε, ε;»

Εγώ θα χαιρόμουν αν τόσα χρόνια δεν είχε φαγωθεί τίποτα, ή αν τώρα δίναμε απλά για συντήρηση και ό,τι άλλο, εκτός απ' την κατασκευή, που υποτίθεται ότι την πληρώναμε τόσα χρόνια.

 

 

Καταληγοντας. Το προβλημα των περισσοτερων με τα διοδια ειναι ιδεοληπτικο, οτι δηλαδη τα δινουν σε ιδιωτες. Οσο τα διναν στο δημοσιο για τους ανυπαρκτους δρομους, ουδεις διαμαρτυρηθηκε, τουλαχιστον οχι στο βαθμο που γινεται τα τελευταια χρονια απο τοτε που ξεφυτρωσαν κατι γελοια "κινηματα"... Απαιτω λοιπον την ιδια λογικη και αντιμετωπιση απεναντι και στα ιδιωτικα διοδια, μακρια απο σοβιετ ιδεοληψιες. Ειδικα τωρα που τα λεφτα που πληρωνουν πανε σε υπαρκτους αυτοκινητοδρομους και οχι κατ'ευφημισμον. Διαφορετικα δεν προκειται να παψω να αντιμετωπιζω ως ιδεοληψιες τα επιχειρηματα περι ακριβων ιδιωτικων διοδιων κλπ.

 

Τώρα τα περί δημοσίου και ιδιωτικοποιήσεων δε μου λένε κάτι, δεν έχω κολλήματα, ούτε ιδεοληψίες. Το κοινό συμφέρον με απασχολεί.

 

Αν παρ'ολα αυτα εισαι αυτης της λογικης, ξαναλεω, υπαρχουν οι εναλλακτικες διαδρομες, οι δρομοι δηλαδη απο τους οποιους πηγαινοερχοσουν τοσα χρονια.

Αναφαιρετο δικαιωμα σου.

 

Έκανα edit και πριν, το θεωρώ απλά εκτός θέματος το συγκεκριμένο επιχείρημα. Δεν εξετάζουμε αν έχουμε εναλλακτικές ή όχι, τέλος.

Γενικότερα όμως, φυσικά και ισχύει, για όποιον ενδιαφέρεται.

Δημοσ.

Το αστείο είναι ότι οι ίδιοι που έκαναν εφόδους στα διόδια και κατέβαζαν τις μπάρες, τώρα εγκαινιάζουν ανά 5χλμ την εγνατία οδό για να φωτογραφίζονται και να φαίνεται ότι κάνουν έργα.

 

Ας είναι καλά οι "κακοί" ευρωπαίοι που χρηματοδότησαν το 50%.

Δεν φταίνε αυτοί βέβαια αν έγιναν απευθείας αναθέσεις και όχι σωστοί διαγωνισμοί ή αν φουσκώθηκε το κόστος.

 

Κατα τ'άλλα προφανώς και το ελληνικό κράτος δεν είναι κατάλληλο για να συντηρήσει δρόμους. Το βλέπουμε αυτό καθημερινά. Το κόστος συντήρησης από ιδιώτες, είναι σχεδόν πάντα χαμηλότερο και φέρνει και οφέλη και έσοδα στο κράτος.

 

Παρόλο που η γενική ιδέα είναι σωστή, πρέπει βέβαια να διορθωθούν κάποια θέματα. Δεν είναι δυνατον να σταματάει κάποιος κάθε 50χλμ για διόδια.

Επίσης με τους σημερινούς μισθούς, δύσκολο κάποιος να πάει Αθήνα-Θεσσαλονίκη με αυτοκίνητο, το κόστος είναι μεγάλο (σε συνδυασμό με τις τιμές καυσίμων). Οπότε πρακτικά δεν είναι προσβάσιμη από πολύ κόσμο και χάνονται έτσι έσοδα.

Δημοσ.

θα μας πεί κανένας πόσο πιστεύει οτι αξίζει να δίνεις το χιλιόμετρο?

Ναι. Ας ξεκινησουν αυτοι που τα λενε ακριβα και παραλληλα δε δεχονται το μοναδικο υπαρκτο μετρο συγκρισης που υπαρχει, δηλαδη το ποσα πληρωναμε ανα χιλιομετρο για τους δρομους χωραφια που ειχαμε μεχρι προτινος.

 

Αφου λοιπον το μοναδικο μετρο συγκρισης απορριπτεται, ας μας ορισουν τα φθηνα διοδια, τα κανονικα διοδια και τα ακριβα διοδια.

 

Διοτι και 10 ευρω να ηταν τα διοδια πχ μεχρι Πατρα, και 5 να ηταν, στανταρ θα υπηρχαν καποιοι που θα τα λεγανε πανακριβα.

Δημοσ.

Καταληγοντας. Το προβλημα των περισσοτερων με τα διοδια ειναι ιδεοληπτικο, οτι δηλαδη τα δινουν σε ιδιωτες.

 

το πρόβλημα είναι πιο ευρύ και έχει να κάνει με την οικονομική κατάσταση.

σου μειώνουν το μισθό.

τα πάντα ακριβαίνουν.

σου βάζουν φόρους σε ανύπαρκτα εισοδήματα.

φορολογούν τα πάντα με υπερβολικούς φόρους.

φορολογούν το ίδιο πράγμα 2 φορές. πχ ΦΠΑ στην κινητή και τέλος κινητής.

 

θέλεις να πας κάπου με το αυτοκίνητο σου...

βάλε τεκμήρια, ασφάλεια, τέλη κυκλοφορίας, ΚΤΕΟ, κάρτα καυσαερίων, πλήρωσε και τη βενζίνη με φόρο στο Θεό και το κερασάκι στην τούρτα πλήρωσε και τα διόδια.

ε γάμησε μας ρε φίλε

  • Like 3
Δημοσ.

Ναι. Ας ξεκινησουν αυτοι που τα λενε ακριβα και παραλληλα δε δεχονται το μοναδικο υπαρκτο μετρο συγκρισης που υπαρχει, δηλαδη το ποσα πληρωναμε ανα χιλιομετρο για τους δρομους χωραφια που ειχαμε μεχρι προτινος.

 

Αφου λοιπον το μοναδικο μετρο συγκρισης απορριπτεται, ας μας ορισουν τα φθηνα διοδια, τα κανονικα διοδια και τα ακριβα διοδια.

 

Διοτι και 10 ευρω να ηταν τα διοδια πχ μεχρι Πατρα, και 5 να ηταν, στανταρ θα υπηρχαν καποιοι που θα τα λεγανε πανακριβα.

 

Θες να χτίσεις σπίτι, και έρχεσαι σε μένα τον δημόσιο αρχιτέκτονα και οικοδόμο.

Δίνεις ένα ποσό, ξαναδίνεις, περνάει ο καιρός ξαναδίνεις, περνούν τα χρόνια  κι εσύ δίνεις, και έχω ρίξει απλά πλάκα. Τα υπόλοιπα τα έχω φάει στην Άντζελα Δημητρίου.

Περνούν κι άλλα χρόνια, πάω εγώ στο διάολο, αναλαμβάνει ιδιώτης αρχιτέκτων και οικοδόμος, και σου ζητάει απ' την αρχή χρήματα για να σου τελειώσει (σωστά αυτή τη φορά) το σπίτι.

 

Σύμφωνα με τη λογική σου, τα δίνεις με χαρά, αφού τόσα χρόνια που τα 'δινες σε μένα δεν έγινε τίποτα.

  • Super Moderators
Δημοσ.

το πρόβλημα είναι πιο ευρύ και έχει να κάνει με την οικονομική κατάσταση.

σου μειώνουν το μισθό.

τα πάντα ακριβαίνουν.

σου βάζουν φόρους σε ανύπαρκτα εισοδήματα.

φορολογούν τα πάντα με υπερβολικούς φόρους.

φορολογούν το ίδιο πράγμα 2 φορές. πχ ΦΠΑ στην κινητή και τέλος κινητής.

 

θέλεις να πας κάπου με το αυτοκίνητο σου...

βάλε τεκμήρια, ασφάλεια, τέλη κυκλοφορίας, ΚΤΕΟ, κάρτα καυσαερίων, πλήρωσε και τη βενζίνη με φόρο στο Θεό και το κερασάκι στην τούρτα πλήρωσε και τα διόδια.

ε γάμησε μας ρε φίλε

 

Αφού ακόμα μετά από τόσο χρόνια δεν βγαίνει ο λογαριασμός του κράτους και δεν γίνονται περικοπές στις δαπάνες είναι λογικό να υπάρχουν τόσοι φόροι...

  • Like 1
Δημοσ.

Δε βγήκαν 45 χρόνια τώρα;

 

Πού πήγαν όλ' αυτά που έδιναν οι παπούδες μας και οι γονείς μας;

 

Φυσικά όχι

 

μέχρι πρόσφατα (και εν πολλοίς και σήμερα) όσα λεφτά έδινε ο πατέρας σου σε διόδια (όπως και πολλά ακόμα "ανταποδοτικά τέλη") πήγαιναν 

 

- στη σύνταξη του παππου σου

- στα επιδόματα που μοίραζε αέρα πατέρα το κράτος

- σε μισθούς αργόσχολους ΔΥ

- σε κομπίνες των 100 εως 100.000.000 ευρώ

- σε εξαγορές ψήφων

- σε επιχορηγήσεις

- σε χαϊλίκια παντώς είδους

- σε ουίσκια και γαρύφαλλα στη παραλιακή

κλπ

 

Η αποπληρωμή της χρηματοδότησης της Ιονίας Οδού πχ δεν έχει σε τίποτα να κάνει με το τι πλήρωνες εσύ Χ χρονια πίσω.

  • Like 1
Δημοσ.

Αφού ακόμα μετά από τόσο χρόνια δεν βγαίνει ο λογαριασμός του κράτους και δεν γίνονται περικοπές στις δαπάνες είναι λογικό να υπάρχουν τόσοι φόροι...

 

Πάντως όσο και να διαμαρτύρεται στα ηλεκτρονικά μέσα ο κόσμος στην κάλπη τα ξεχνάει όλα και είναι 99% μπετοναρισμένος υπέρ του κρατισμού.

Δεν μπορείς να πεις, εντυπωσιακό φαινόμενο έτσι;

Φυσικά όχι

 

μέχρι πρόσφατα (και εν πολλοίς και σήμερα) όσα λεφτά έδινε ο πατέρας σου σε διόδια (όπως και πολλά ακόμα "ανταποδοτικά τέλη") πήγαιναν 

 

- στη σύνταξη του παππου σου

- στα επιδόματα που μοίραζε αέρα πατέρα το κράτος

- σε μισθούς αργόσχολους ΔΥ

- σε κομπίνες των 100 εως 100.000.000 ευρώ

- σε εξαγορές ψήφων

- σε επιχορηγήσεις

- σε χαϊλίκια παντώς είδους

- σε ουίσκια και γαρύφαλλα στη παραλιακή

κλπ

 

Η αποπληρωμή της χρηματοδότησης της Ιονίας Οδού πχ δεν έχει σε τίποτα να κάνει με το τι πλήρωνες εσύ Χ χρονια πίσω.

 

Και μάλιστα αν συγκρίνω την παραγωγικότητα που έχω συναντήσει εργαζόμενος σε προηγμένες χώρες οι τωρινοί μισθοί και συντάξεις μετά τις περικοπές είναι η μεγαλύτερη φούσκα στον πλανήτη αυτή τη στιγμή.

Με άλλα λόγια έχει πολύ κάτω ακόμα, όπως συμβαίνει παντού όπου θριαμβεύει ο κρατισμός.

  • Like 1
Δημοσ.

Στο ινσομνια καθε ρημαδα κουβεντα γινεται σε 10 λεπτα πολιτικη.Απο ποστ του πως να φυγει η ακμη μεχρι το θεμα με το γατι που παγιδεύτηκε στο απεναντι μπαλκονι.Τα εργα τα αναλαμβανουν ξενες κατασκευαστικες και μιας και ειμαστε φτωχο κρατος και δεν εχουμε,αποπληρωνονται σταδιακα απο τους πολιτες μεσω των διοδιων.Ναι,και ποιος δεν θα θελε να ειναι δωρεάν,οπως ειπα ειμαστε κακομοιρικο κρατος και δεν εχουμε.1000 φορες να πληρωνει κανεις καινουριους δρομους και να εχει το κεφάλι του ήσυχο παρα να ειναι σε δρόμους σκοτωστρες και να τρέμει μόλις δειξει τριψηφιο το κοντερ.Εξαλλου υπαρχουν και τα λεωφορεία. Τελος αυτο τη καραμελα με το τι ψηφιζει ο κόσμος κοφτε την καποτε,βγηκε και δεξιος βγηκε και αριστερός βγηκαν απο ολα,οποιος και να βγει το ιδιο θα κανει,πραγματικα σταματηστε με αυτο.

  • Like 1
Δημοσ.

Κάτι, είναι αυτό που έχουμε τώρα, δηλαδή ένας αρκετά (πιο) ασφαλής ομολογουμένως δρόμος, αλλά δεν παύει να είναι μόνο δύο (2) λωρίδες. Θα προτιμούσα τουλάχιστον άλλη μία.

 

κανεις λάθος. 3 έχει. το 50% του κόσμου οδηγάει στην εκτακτης ανάγκης.

  • Like 1
Δημοσ.

Ολα τα διοδια σε ιονια κ ολυμπια οδο λειτουργουν, εχουν ξεκινησει τη λειτουργια και αυτα που ηταν σε αναμονη.

Κοστος Αθηνα Ιωαννινα οπως τα λεει και ο ζιο 80€ πανε-ελα, μια χαρα ειναι, 3-4 μεροκαματα μονο το κοστος.

  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...