Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Τα διόδια από όσο ξέρω θα ξηλωθούν αργότερα.

 

Εγώ αυτό πιστεύω.

Σε λαθος θεμα εκανες την αναρτηση. Στα "ανεκδοτα" επρεπε να το ποσταρεις.

 

Πιστευω να μην το εννοεις το σχολιο σου οτι και εσυ αυτο πιστευεις. Ειναι μια δηλωση αναλογη οτι ο αλεξης θα καταργησει το ενφια, θα καταργησει τα μνημονια με ενα νομο, οτι θα κανει τους ευρωπαιους να χορευουν και βαραει αυτος το ντεφι και αλλες πολλες γελοιες δηλωσεις.

Αυτη τη στιγμη αυτους που εκαναν να χορευουν ειμαστε εμεις και στους ρυθμους μεταξυ καρσιλαμα και χορο των αναστεναριδων.

θα ξηλωθουν μολις μπει σε λειτουργια το αναλογικο συστημα.3μενα αυτο μου λεει οτι δεν ειναι ξηλωμα αλλα αντικατασταση.κατα τα αλλα ναι ωραιο το παραμυθι αλλα δεν ειχε δρακο.

Ναι ναι θα μειωθουν μολις σβησει ο ηλιος.

Μειωση και δικαιως, θα δουν μονο οσοι βγαινουν σε εξοδο πιο νωρις. Η υπολοιποι που χρησιμοποιουν το τμημα του δρόμο υ σε ολο του το μηκος θα πληρωνουν το ιδιο ποσο. Ισως να δουμε και αυξησεις καθως θα μειωθουν τα εσοδα λογω του οτι ενας σημαντικος αριθμος οδηγων θα πληρωνει λιγοτερο λογω των αναλογικων διοδιων.

on topic

 

Οι τιμές και οι θέσεις των διοδίων πιστευω πλέον έχουν αναπλαισιωθεί σε απόλυτα λογικά και κοινωνικά αποδεκτά επίπεδα.

 

Αυτό άλλωστε αποδικύεται από την αυτοκατάργηση στη πράξη του κινήματος δεν πληρώνω που πετυχαινοντας τον σκοπό τώρα πληρώνει κανονικά τα διόδια. Πότε ήταν τελευταία φορά που ακούσατε ή είδατε κάποια ακτιβιστική δράση σε διόδια?

Nαι ετσι ακριβως!!! Και μεσα σ'αυτα τα πλαισια αναπλαισιωσης σε λογικα και κοινωνικα αποποδεκτα επιπεδα περιλαμβανεται και η παραχωρηση της εγνατιας οδου σε ιδιωτες, η οποια περιλαμβανει αυξηση των σταθμων διοδιων (διπλασιασμος τους) και αυξηση των τιμων τους, οπου απο 3λεπτα/χλμ που ειναι σημερα η χρεωση αυτη θα παει στα 6λεπτα. Ετσι με αυτο το τροπο θα σταματησουν οι αντιδρασεις του κοσμου που διαμαρτηρωνταν συνεχως οτι δεν πληρωναν αρκετα για το δρομο που χρησιμοποιηουσαν και παραλληλα να ενισχυθουν οικονομικα οι εθνικοι μας νταβατζηδες.

 

Οσο αφορα την αυτοκαταργηση του κινηματος "δεν πληρωνω" , αυτη εγινε καθως οι ιθυνοντες νους ειναι πλεον απασχολημενοι στις θεσαρες που εχουν καταλαβει στο κρατικο μηχανισμο. Το ολο "κινημα" ηταν ενα δημιουργημα που ειχε ως σκοπο να φερει σε δυσκολη θεση και απεναντι απο την κοινωνια την τοτε κυβερνηση.

Τωρα που ειναι αλλοι στην κυβερνηση (αυτοι που το δημιουργησαν) δεν ειναι αναγκαια η υπαρξη του και ολα ξαφνικα εγιναν ομορφα και δικαια και μας λενε (δουλευουν) οτι πλέον έχουν αναπλαισιωθεί σε λογικά και κοινωνικά αποδεκτά επίπεδα

 

Ρε παδια δωστε και σε εμας απο αυτο που πινεται, μην το κρατατε ολο για παρτι σας, να βλεπουμε και εμεις το μαυρο ασπρο.

 

Μπορειτε να γραφεται και να λετε οτι θελετε ... κουτοχορτο δεν τρωμε, την πατησε αρκετος κοσμος πριν δυομισι χρονο αλλα καταλαβε το παραμυθι και το ψεμα που υπηρχε απο πισω.

  • Like 2
  • Απαντ. 1,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

εδώ νεα διόδια εμφανίζονται μήνα παρα μήνα και μερικοί ελπίζουν σε μείωση τους.

μάλλον κάνετε πλάκα.

άντε σε λίγο καιρό τα διόδια θα είναι περισσότερα από τα πρατήρια καυσίμων στους δρόμους.

 

μ αρέσει που μερικοί το βρίσκουν φυσιολογικό.

 

κατα τα άλλα υπάρχει και το θέμα με τα διόδια που τα συζητάμε εκεί.

φαντασου υπαρχουν ατομα που το βρισκουν φυσιολογικο..... :-(  κατι τετοιους τους ακους και πεφτεις σε καταθλιψη.

Εγω νομιζω αυτα τα τυπακια ειτε δουλευουν σε αυτα τα μεροι (η γενικα εχουν καποιο συμφερον να ισχυριζονται οτι ισχυριζονται) η απλα ειναι ουγκα ουγκα?

Δημοσ.

Γενικά δε διαφωνώ, απλά είπα ότι δε νομίζω πως το όλο θέμα είναι ότι από την ΕΟ φτάνεις απλά πιο γρήγορα.
 

Στην τελική όλα σχετικά είναι. Εγώ ας πούμε, κουράζομαι πιάνομαι περισσότερο όταν πηγαίνω με σταθερή ταχύτητα και το πόδι για αρκετή ώρα σε μία συγκεκριμένη θέση στο γκάζι, απ' ότι όταν δουλεύω τα πόδια μου και τα χέρια μου περισσότερο, με συχνότερες αλλαγές ταχύτητας και κατεύθυνσης.

Άλλος όμως μπορεί να έχει cruise control και να τον βολεύει. Που και πάλι, γνώμη μου είναι ότι όσα λιγότερα κάνεις ενώ οδηγείς, τόσο πιο εύκολα μπορεί π.χ. να σε πάρει ο ύπνος, σε σχέση με το να είσαι στην τσίτα όλη την ώρα οδηγώντας πιο επιθετικά.

Αλλά αυτά είναι άλλα θέματα.

 

Σχετικά με την οικονομία, προφανώς και δε συζητάμε να οδηγείς στην ΕΟ αντιοικονομικά.

Εν τω μεταξύ, προβλέπεται να πάω (μόνος) ταξίδι τέλος Οκτώβρη, και για πρώτη φορά λέω να δοκιμάσω να κάνω τη διαδρομή χωρίς διόδια, από περιέργεια.

Ξέρω ακριβώς την κατανάλωση του οχήματός μου στη διαδρομή με τα διόδια με δεδομένες συνθήκες, οπότε θα μπορώ εύκολα να βγάλω ασφαλές συμπέρασμα για το πόσο πιο οικονομικό (δεν) είναι να πηγαίνεις απ' τη διαδρομή χωρίς τα διόδια.

 

Σχετικά με την ασφάλεια, δε νομίζω ότι μπορεί να συγκριθεί (πλέον) η Αθηνών-Λαμίας και η Αθηνών-Πατρών με τους παραδρόμους.

Και μόνο που βγαίνεις όλη την ώρα σε εξόδους και σε διασταυρώσεις, που οδηγείς σε κατώτερο οδόστρωμα χωρίς διαχωριστικές νησίδες, που αν γίνει κάτι μπορεί να είσαι μόνος σου που λέει ο λόγος, για μένα λέει κάτι.

 

Τώρα όσον αφορά στα κινήματα κ.λπ. γενικά συμφωνώ μαζί σου, και δεν είμαι της φάσης «πληρώνω όσα μου πουν και ό,τι τους κατέβει στο κεφάλι απλά επειδή δε θα μου λείψουν, και κατηγορώ τους υπόλοιπους (φτωχομπινεδιάρηδες) για τους οποίους έχω βγάλει το καθολικό συμπέρασμα ότι τους φταίνε όλα μόνο και μόνο επειδή είναι φτωχοί και μίζεροι και είναι οι μόνοι υπαίτιοι για όσα κακά συμβαίνουν στη χώρα μου», όπως κάνουν οι γνωστοί-άγνωστοι του forum.

Όσα και να έχεις, είσαι απλά ζωάδι αν απλά δίνεις και δίνεις χωρίς να σε απασχολεί πού πάνε αυτά που δίνεις, και αν έχει νόημα που τα δίνεις.

  • Like 1
Δημοσ.

Δεν ξέρω σε ποια Εθνική κινείσαι αλλά εγώ θα σου πω ότι κάνω το ταξίδι πολύ συχνά από τον παράδρομο για

Εύβοια αλλά κατάγομαι από Γιάννενα.

 

Με τα νέα διόδια μαζί με Αττική οδό για να πάω Γιάννενα και να γυρίσω θα θέλω κοντά στα 80 ευρώ διόδια

συν καύσιμα και άλλα έξοδα,απλά δεν πρόκειται να πάω.

 

Η μόνη επιλογή πλέον είναι μέσω Λαμίας από τον παράδρομο , Δομοκό - Καλαμπάκα και άντε να πληρώσω

τα 2 διόδια της Εγνατίας 5+5 ευρώ επιστροφή  να γλιτώσω τις στροφές της Κατάρας κάτι που έκανα δύο φορές γιατί και

πριν σε τσακίζει η γέφυρα 26 ευρώ πήγαινε έλα.

 

Σίγουρα πολλές ώρες ταξίδι αλλά κάπως πρέπει να αντιδράσουμε σε αυτή τη λαίλαπα των ληστρικών διοδίων.

  • Super Moderators
Δημοσ.

Οσο πολλοι συμπολιτες βρίσκουν λογική την υπαρξη διοδιων με οποιοδηποτε πρόσχημα, αλλο τοσο θα υποστηριζω φανατικα το "μνημονιο μέχρι να σβήσει ο ηλιος".

 

Η συντήρηση των δρόμων που έχουν διόδια υποτίθεται ότι γίνεται με χρήματα από αυτά ή κάνω λάθος?

  • Like 2
Δημοσ.

Οποιανου του φαινονται ακριβα τα διοδια, εχει αλλεργια με τις ιδιωτικοποιησεις και λατρευει ενα σοβιετ κρατος οπου ολα ανηκουν στο δημοσιο ακομα κι αν τα πληρωνει 10 φορες παραπανω-πολλες φορες και με την ιδια του τη ζωη, ειναι παντα στη διακριτικη του ευχερεια να χρησιμοποιει τις παλαιες εθνικες οδους για τα ταξιδια του. Problem solved.

 

Διοτι κατα τ'αλλα οι τιμες ειναι fair σε σχεση με αυτα που προσφερουν και αυτα που πληρωναμε για δρομους καρμανιολες.

  • Like 1
Δημοσ.

Δηλαδή η απάντηση είναι ότι αφού για τα χάλια πληρώναμε 10 για τα καλύτερα να δώσουμε 20; τότε γιατί να μη δώσουμε και 100; μας αρμέγουν και δεν κάνουμε κιχ

  • Like 3
Δημοσ.

Και Αθηνών-Πατρών, και Αθηνών-Λαμίας, περισσότερο τη δεύτερη.

Για τέλος Οκτώβρη που λέω ότι μάλλον θα ταξιδέψω, εννοώ Αθηνών-Λαμίας.

 

Χωρίς Αττική Οδό, το κόστος των διοδίων ανέρχεται στα ~25€ πήγαιν' έλα.

 

Το αν είναι ληστρικά τα διόδια, νομίζω είναι προφανές ότι είναι κάτι για το οποίο οι απόψεις διίστανται.

 

Άλλος θεωρεί ότι είναι κλέφτες μόνο και μόνο επειδή δεν του περισσεύουν.

Άλλος θεωρεί ότι είναι κλέφτες επειδή λέει ότι γνωρίζει εκ των έσω κάποια πράγματα (π.χ. περί μιζών τις τελευταίες δεκαετίες).

Άλλος θεωρεί ότι δεν είναι κλέφτες μόνο και μόνο επειδή δε θα κάτσει ν' ασχοληθεί με πενταροδεκάρες, αν του ζητήσουν 250€ για Αθήνα-Λαμία απλά θα τα δώσει και θα πει «ευχαριστώ για το δρόμο που φτιάξατε» και «ζητήστε περισσότερα για να μην έχω φτωχομπινέδες γύρω μου όσο ταξιδεύω».

Άλλος θεωρεί ότι δεν είναι κλέφτες μόνο και μόνο επειδή δεν του αρέσουν οι θεωρίες συνομωσίας περί μιζών κ.λπ., και πως είναι λογικό να απαιτούνται 50 χρόνια για να κατασκευαστεί ένας δρόμος. Και πως ΤΩΡΑ πρέπει να πληρώσουμε γι' αυτό το δρόμο που πληρώναμε 50 χρόνια, που ΤΩΡΑ ολοκληρώθηκε.

Άλλος θεωρεί ότι δεν είναι κλέφτες, επειδή είναι ένας από αυτούς (τους κλέφτες).

 

Βγάζεις άκρη;

  • Like 1
Δημοσ.

Επι πολλά χρόνια λέγαμε πότε επιτέλους θα κατασκευαστεί ο νέος εθνικός δρόμος Αθηνών-Πατρών και η Ιονία οδός.

 

Είναι φυσιολογικό πλέον να υπάρχουν διόδια μιάς και τα έργα έγιναν και πλέον η κυκλοφορία των οχημάτων γίνεται με ασφάλεια.

 

Σίγουρα σε κάποιες περιπτώσεις τα διόδια έχουν ανεβασμένες τιμές.

 

Καλό είναι όποιος κυκλοφορεί συχνά σε αυτούς τους δρόμους να ψαχτεί για προγράμματα "e-pass"

 

π.χ. Στην γέφυρα Ρίου Αντιρίου αν εκδόσεις το "Γέφυρα e-Pass" αντί για 13.30 Ευρώ ( τιμή Ι.Χ.) θα πληρώνεις απο την πρώτη κιόλας διέλευση 10.60 Ευρώ.

 

Επίσης όποιος ενδιαφέρεται, μπορεί να κάνει μια αναζητήση στο Playstore με την λέξη "διόδια" και να κατεβάσει εφαρμογές που υπολογίζουν τα διόδια της διαδρομής που θέλει να ακουλουθήσει.

  • Like 1
Δημοσ.

Διοτι κατα τ'αλλα οι τιμες ειναι fair σε σχεση με αυτα που προσφερουν και αυτα που πληρωναμε για δρομους καρμανιολες.

 

Man sorry, αλλά αυτή η λογική είναι απλά ανύπαρκτη, για να μην το θέσω αλλιώς και παρεξηγηθείς, είσαι και επιρρεπής :Ρ

 

Επειδή δηλαδή πληρώναμε για 45 χρόνια για το ΤΙΠΟΤΑ, ας συνεχίσουμε να πληρώνουμε τώρα για το ΚΑΤΙ.

 

Το σωστό θα ήταν να έλεγες ότι δε θα 'πρεπε να πληρώναμε τόσα χρόνια καθόλου, ή τώρα θα 'πρεπε να πληρώνουμε σαφώς λιγότερα, απλά για τη συντήρηση που αναφέρει ο ThReSh.

 

Τώρα τ' άλλα που λες, ότι όποιος (δε) θέλει πάει απ' την παλιά, είναι εκτός θέματος, δεν εξετάζουμε αυτό.

  • Like 1
Δημοσ.

Το σωστό θα ήταν να έλεγες ότι δε θα 'πρεπε να πληρώναμε τόσα χρόνια καθόλου, ή τώρα θα 'πρεπε να πληρώνουμε σαφώς λιγότερα, απλά για τη συντήρηση που αναφέρει ο ThReSh.

 

Δε νομίζω το κράτος να έβαλε το 100% των χρημάτων.

 

Άρα πρέπει να βγουν και οι αποσβέσεις, λειτουργία, τόκοι και κέρδος, όχι μόνο συντήρηση.

Δημοσ.

Καλό θα είναι οι εταιρίες να τα βρουν μεταξύ τους και να μην χρειάζεται να έχεις διαφορετικά Epass αλλά μόνο ένα που να περνάς από όλα τα διόδια έχοντας και τις ανάλογες εκπτώσεις.

Στην Σιγκαπούρη που είχα πάει πρόσφατα μου είχε κάνει εντύπωση που όλα τα αυτοκίνητα είχαν προεγκατεστημένη από το κράτος μια συσκευή στο παρμπρίζ όπου από εκεί γίνονταν όλες οι πληρωμές σε όλα τα διόδια αλλά και όλα τα πάρκινγκ.

Διόδια βασικά δεν υπήρχαν,υπήρχαν αυτές οι συσκευές που σκανάρουν πάνω από τον αυτοκινητόδρομο και σου τραβούσαν τα χρήματα χωρίς να χρειάζεται να κόβεις ταχύτητα πουθενά.

Μιλάμε βέβαια για ένα από τα πιο προηγμένα κράτη στον κόσμο.

  • Like 1
Δημοσ.

Δε νομίζω το κράτος να έβαλε το 100% των χρημάτων.

 

Άρα πρέπει να βγουν και οι αποσβέσεις, λειτουργία, τόκοι και κέρδος, όχι μόνο συντήρηση.

 

 

Δε βγήκαν 45 χρόνια τώρα;

 

Πού πήγαν όλ' αυτά που έδιναν οι παπούδες μας και οι γονείς μας;

Δημοσ.

Μπορεί να είναι τσιμπημένα τα διόδια αλλά οι δρόμοι είναι πολύ ωραίοι! Υπάρχει πλέον ένα τρίγωνο (Εγνατία, Ιονία, Θεσσαλονίκη - Αθήνα) πολύ καλών δρόμων που μπορείς να πας σχεδόν σε όλη την Ελλάδα με ασφάλεια. Λίγο η Θεσσαλία υστερεί ακόμα νομίζω.

 

Αλλά ότι είναι αρκετά τα χρήματα ειδικά για ένα άτομο είναι. Πχ από Γιάννενα Αθήνα, χωρίς να είναι όλοι οι σταθμοί σε λειτουργία τα διόδια είναι 60€ πήγαινε έλα και θα φτάσει 80€! Αλλά οι τουαλέτες πχ στα parking είναι πεντακάθαρες, με το που σταμάτησα και άνοιξα το καπό ήρθαν να δούνε αν χρειάζομαι τίποτα κλπ.  

 

Αν κάποιος δεν βιάζεται ιδιαίτερα μπορεί να πάρει το καραβάκι στο Ρίο. Κάνει 6.50€ και είναι και μια ωραία στάση για να ξεπιαστείς :) 

Δημοσ.

Man sorry, αλλά αυτή η λογική είναι απλά ανύπαρκτη, για να μην το θέσω αλλιώς και παρεξηγηθείς, είσαι και επιρρεπής :Ρ

 

Επειδή δηλαδή πληρώναμε για 45 χρόνια για το ΤΙΠΟΤΑ, ας συνεχίσουμε να πληρώνουμε τώρα για το ΚΑΤΙ.

 

Το σωστό θα ήταν να έλεγες ότι δε θα 'πρεπε να πληρώναμε τόσα χρόνια καθόλου, ή τώρα θα 'πρεπε να πληρώνουμε σαφώς λιγότερα, απλά για τη συντήρηση που αναφέρει ο ThReSh.

Tι εννοεις οτι πληρωνεις τωρα για το κατι; Ποιο ειναι το κατι και ποιο ειναι το οκ για σενα;

 

Το σωστο ειναι αυτο που λεω. Σε ενα κρατος που πληρωνες δημοσια διοδια για δρομους καρμανιολες, τους οποιους ξαναπληρωνες αλλες 10 φορες οσο ηταν στο δημοσιο (μιζες, αναθεσεις εργων που απλα δεν γινονταν ποτε ή γινονταν υποτυπωδως κλπ κλπ κλπ), δεν γινεται να σου φταιει ο ιδιωτης , ουτε και η τωρινη τιμη τους που ανταποκρινεται πληρως σε αυτο που σου δινει.

 

Αν παρ'ολα αυτα εισαι αυτης της λογικης, ξαναλεω, υπαρχουν οι εναλλακτικες διαδρομες, οι δρομοι δηλαδη απο τους οποιους πηγαινοερχοσουν τοσα χρονια.

Αναφαιρετο δικαιωμα σου.

 

Καταληγοντας. Το προβλημα των περισσοτερων με τα διοδια ειναι ιδεοληπτικο, οτι δηλαδη τα δινουν σε ιδιωτες. Οσο τα διναν στο δημοσιο για τους ανυπαρκτους δρομους, ουδεις διαμαρτυρηθηκε, τουλαχιστον οχι στο βαθμο που γινεται τα τελευταια χρονια απο τοτε που ξεφυτρωσαν κατι γελοια "κινηματα"... Απαιτω λοιπον την ιδια λογικη και αντιμετωπιση απεναντι και στα ιδιωτικα διοδια, μακρια απο σοβιετ ιδεοληψιες. Ειδικα τωρα που τα λεφτα που πληρωνουν πανε σε υπαρκτους αυτοκινητοδρομους και οχι κατ'ευφημισμον. Διαφορετικα δεν προκειται να παψω να αντιμετωπιζω ως ιδεοληψιες τα επιχειρηματα περι ακριβων ιδιωτικων διοδιων κλπ.

 

Δηλαδή η απάντηση είναι ότι αφού για τα χάλια πληρώναμε 10 για τα καλύτερα να δώσουμε 20; τότε γιατί να μη δώσουμε και 100; μας αρμέγουν και δεν κάνουμε κιχ

Επειδη κι εσυ και ο phanispal δυσκολευεστε να κατανοησετε τι γραφω, ξαναπαραθετω οτι εγραψα και σε bold το κομματακι που προσπερασατε και οι δυο και βγαλατε τα συμπερασματα σας:

 

Οποιανου του φαινονται ακριβα τα διοδια, εχει αλλεργια με τις ιδιωτικοποιησεις και λατρευει ενα σοβιετ κρατος οπου ολα ανηκουν στο δημοσιο ακομα κι αν τα πληρωνει 10 φορες παραπανω-πολλες φορες και με την ιδια του τη ζωη, ειναι παντα στη διακριτικη του ευχερεια να χρησιμοποιει τις παλαιες εθνικες οδους για τα ταξιδια του. Problem solved.

 

Διοτι κατα τ'αλλα οι τιμες ειναι fair σε σχεση με αυτα που προσφερουν και αυτα που πληρωναμε για δρομους καρμανιολες.

 

 

Το τι πληρωνες ειναι το 2ο σκελος της επιχειρηματολογιας μου και ναι, φυσικα αποτελει επιχειρημα διοτι το δεχοσουν αδιαμαρτυρητα. Προεχει ομως αυτο που γραφω στα bold.

  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...