slvsnt Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2017 (επεξεργασμένο) μέχρι να σου απαντήσει κάποιος μπορεί να προσθέσουν κι άλλο σταθμό διοδίων, οπότε δεν έχει νόημα η ερώτηση σου. Επεξ/σία 18 Σεπτεμβρίου 2017 από slvsnt 3
andreapaog328 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2017 11.40 που είναι παντως ειναι νορμαλ. ιταλία πχ στην A14 τα 200km είναι γύρω στα 14€.
zio10 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2017 Πρόσεξα ότι σε κάποιους σταθμούς είχαν βάλει κάποια μηχανήματα αυτόματης πληρωμής (δεν λειτουργούσαν ακόμα). Αυτά όταν μπουν σε λειτουργία τι θα γίνει; Δεν θα έχει υπάλληλο; Επίσης είδα σε ένα σταθμό (δεν θυμάμαι σε ποιον, από Πάτρα προς Αθήνα ήταν) να έχει πινακίδα ότι δέχεται μόνο κέρματα! Αυτό καινούργιο είναι;! 1
papoys1 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2017 Πηγαινοέρχομαι Εύβοια 4 και 5 φορές το μήνα. Από τότε που πήγαν το διόδιο στη Μαλακάσα από 2,10 στα 3,35 για 40 χιλιόμετρα Εθνικής οδού (νομίζω 4,5 χρόνια) μία μόνο φορά πήγα από Εθνική μόνο στο πήγαινε γιατί βιαζόμουν να πάω στο Νοσοκομείο Χαλκίδας. (Για Αττική οδό βέβαια ούτε λόγος.Και αυτή μόνο σε σοβαρή περίπτωση). Ποτέ δεν ήμουν λάτρης της ταχύτητας.Απολαμβάνω τη διαδρομή και δεν αγχώνομαι αν φτάσω 10-15 λεπτά αργότερα στον προορισμό μου.Απλά ξεκινάω 15 λεπτά νωρίτερα και φτάνω την ίδια ώρα. Για όσους κινούνται προς Λαμία και επιθυμούν να μην πληρώνουν στο youtube μπορούν να δουν τη διαδρομή. https://www.youtube.com/watch?v=RPRuM1n7pVQ&t=1705s Πρόσεξα ότι σε κάποιους σταθμούς είχαν βάλει κάποια μηχανήματα αυτόματης πληρωμής (δεν λειτουργούσαν ακόμα). Αυτά όταν μπουν σε λειτουργία τι θα γίνει; Δεν θα έχει υπάλληλο; Επίσης είδα σε ένα σταθμό (δεν θυμάμαι σε ποιον, από Πάτρα προς Αθήνα ήταν) να έχει πινακίδα ότι δέχεται μόνο κέρματα! Αυτό καινούργιο είναι;! Ναι στα αυτόματα πρέπει να έχεις το ακριβές αντίτιμο,Δεν δίνει ρέστα.Θυμάμαι τότε που στη Μαλακάσα το είχαν 2,10 και πήγαινα από το αυτόματο όταν τα άλλα είχαν κίνηση. Δεν ξέρω αν τώρα έχουν αλλάξει κάτι γιατί έχω να περάσω χρόνια. 1
phanispal Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2017 (επεξεργασμένο) Δεν είναι μόνο ότι ο άλλος θέλει να πηγαίνει πιο γρήγορα. Είναι ότι θέλει να πηγαίνει όσο πιο ομαλά γίνεται, με σταθερή ταχύτητα, χωρίς να στρίβει (βγαίνει σε εξόδους) όλη την ώρα, χωρίς να αλλάζει ταχύτητες και να σταματοξεκινά συχνά. Εγώ ας πούμε δε θέλω να σταματάω ούτε στα διόδια, και δεν εννοώ μόνο επειδή πρέπει να πληρώσω. Ακόμα και το e-PASS σε αναγκάζει να κόψεις, σχεδόν να σταματήσεις, για να περάσεις. Αυτό λοιπόν είναι που σου δίνει μια τέτοια διαδρομή, όταν κινείσαι σταθερά και ομαλά. Φυσικά σου δίνει και περισσότερη ασφάλεια, και καλύτερη κατανάλωση. Οπότε δεν είναι απλά ότι «φτάνω 10-15 λεπτά νωρίτερα». Επεξ/σία 18 Σεπτεμβρίου 2017 από phanispal 1
Fotis13 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2017 Η λυση ειναι μια παιδια, ολοι στο κινημα "δεν πληρωνω" να ψηφιστουμε και στις επομενες και μετα να κανουμε οτι και οι προηγουμενοι .Γιατι τα διοδια ειναι παρανομα κ.ο.κ 4
stelios_2809 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2017 Καλησπέρα , Εδώ και λίγο καιρό .. βιώνω .. τους νέους σταθμούς διοδίων στη διαδρομή Πάτρα - Αθήνα/Κόρινθο Για μια διαδρομή Πάτρα-Κόρινθο προστέθηκαν 2 επιπλέον διόδια και το κόστος μετ'επιστροφής από 5 ευρώ έχει πάει στα 15 ευρώ !!! Για την αντίστοιχη διαδρομή Αθήνα είναι σχεδόν 22 ευρώ χωρίς την Αττική Οδό. Είναι απίστευτο αναλογικά αν σκεφτεί κανείς ότι το κόστος πετρελαίου μπορεί να κυμαίνεται στα 0,06 ευρώ ανά χλμ και το κόστος των διοδίων κοντά στο 0,10 ανά χιλιόμετρο. Καταλαβαίνω ότι φτιάξαμε δρόμους καλύτερους (σε σχέση με την παλιά καρμανιόλα που δίναμε και εκεί διόδια) ..και πρέπει να τους πληρώνουμε για να τους δικαιολογήσουμε αλλά όχι και έτσι. Η μόνη λύση είναι epass αλλά και πάλι είναι παράλογο όλο αυτό. Γνωρίζεται αν υπάρχει καμιά κίνηση για μείωσή τους ή αφαίρεση σταθμών ??
poulinos Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2017 Καλησπέρα , Εδώ και λίγο καιρό .. βιώνω .. τους νέους σταθμούς διοδίων στη διαδρομή Πάτρα - Αθήνα/Κόρινθο Για μια διαδρομή Πάτρα-Κόρινθο προστέθηκαν 2 επιπλέον διόδια και το κόστος μετ'επιστροφής από 5 ευρώ έχει πάει στα 15 ευρώ !!! Για την αντίστοιχη διαδρομή Αθήνα είναι σχεδόν 22 ευρώ χωρίς την Αττική Οδό. Είναι απίστευτο αναλογικά αν σκεφτεί κανείς ότι το κόστος πετρελαίου μπορεί να κυμαίνεται στα 0,06 ευρώ ανά χλμ και το κόστος των διοδίων κοντά στο 0,10 ανά χιλιόμετρο. Καταλαβαίνω ότι φτιάξαμε δρόμους καλύτερους (σε σχέση με την παλιά καρμανιόλα που δίναμε και εκεί διόδια) ..και πρέπει να τους πληρώνουμε για να τους δικαιολογήσουμε αλλά όχι και έτσι. Η μόνη λύση είναι epass αλλά και πάλι είναι παράλογο όλο αυτό. Γνωρίζεται αν υπάρχει καμιά κίνηση για μείωσή τους ή αφαίρεση σταθμών ?? εχεις δει ποτε στην ελλαδα να εχει φυγει κανενα διοδιο η να εχει μειωθει η τιμη?εδω τα πρωτα διοδια απλα τα εσπασαν στα δυο και παλι παιζει να εγιναν πιο ακριβα.ναι πραγματι πληρωνεις παραπανω για διοδια απο οτι για βενζινη/πετρελαιο αν εισαι με αμαξι. 2
logokrimenos Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2017 Δικιο έχεις και γκρινιάζεις, αλλά προσωπικά έχοντας φάει με το κουτάλι αυτό τον κωλόδρομο και έχοντας για αρκετά χρόνια συγγενικό πρόσωπο να εργάζεται σε οδική βοήθεια στην Ακράτα. Αυτά που έχω ακούσει και που έχει δεί ο ίδιος, το πόσο κόσμο έχει μαζέψει σε σακούλες όταν έφταναν πριν την πυροσβεστική κλπ, με κάνουν να λέω καλύτερα να δώσω και 50 ευρώ διόδια αλλα να έχω αυτοκινητόδρομο παρά την παλιά κατάσταση με λιγότερα διόδια. Γνώμη μου 6
pontez2 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2017 Ναι ειναι πανάκριβα, ναι ειναι άδικο και ειναι οι συνέπειες της κάκιστης διαχείρισης και των απαράδεκτων συμφωνιών που έκαναν οι παλαιότεροι υπουργοί με εταιρείες που χρεοκοπουσαν και άφηναν το έργο στη μέση. Ευτυχως ο δρόμος έγινε και ειναι στολίδι. Από το να μην υπάρχει καθόλου, καλύτερα έτσι. Και υπάρχει πάντα και η εναλλακτική της παλαιάς εθνικης οδού που δεν έχει διόδια και αν δεν πας σαν παλαβός στο δρόμο, δεν έχεις προβλημα.
DrLo Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2017 Γνωρίζεται αν υπάρχει καμιά κίνηση για μείωσή τους ή αφαίρεση σταθμών ?? Τα διόδια από όσο ξέρω θα ξηλωθούν αργότερα. Εγώ αυτό πιστεύω. 2
tarantules Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2017 Τα διόδια από όσο ξέρω θα ξηλωθούν αργότερα. Εγώ αυτό πιστεύω. Και εμείς όχι ψηφίσαμε στο δημοψήφισμα... 1
stelios_2809 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2017 Δικιο έχεις και γκρινιάζεις, αλλά προσωπικά έχοντας φάει με το κουτάλι αυτό τον κωλόδρομο και έχοντας για αρκετά χρόνια συγγενικό πρόσωπο να εργάζεται σε οδική βοήθεια στην Ακράτα. Αυτά που έχω ακούσει και που έχει δεί ο ίδιος, το πόσο κόσμο έχει μαζέψει σε σακούλες όταν έφταναν πριν την πυροσβεστική κλπ, με κάνουν να λέω καλύτερα να δώσω και 50 ευρώ διόδια αλλα να έχω αυτοκινητόδρομο παρά την παλιά κατάσταση με λιγότερα διόδια. Γνώμη μου συμφωνώ σε αυτό που λες .. έχω και εγώ τις εμπειρίες μου με τον δρόμο αυτό. εγώ στέκομαι στην υπερβολή στην αύξησή τους. Ναι ειναι πανάκριβα, ναι ειναι άδικο και ειναι οι συνέπειες της κάκιστης διαχείρισης και των απαράδεκτων συμφωνιών που έκαναν οι παλαιότεροι υπουργοί με εταιρείες που χρεοκοπουσαν και άφηναν το έργο στη μέση. Ευτυχως ο δρόμος έγινε και ειναι στολίδι. Από το να μην υπάρχει καθόλου, καλύτερα έτσι. Και υπάρχει πάντα και η εναλλακτική της παλαιάς εθνικης οδού που δεν έχει διόδια και αν δεν πας σαν παλαβός στο δρόμο, δεν έχεις προβλημα. μη στέκεσαι σε ποιανού λάθος είναι. αυτό δεν είναι δικαιολογία για μένα ούτε λογική για προσέγγιση. ούτε λογική να πας από την παλιά εθνική.είναι πολύ μεγάλο το κόστος... στο τέλος θα γίνει σαν την γέφυρα του Ριο. Περνάς 1 φορά για να δεις πως είναι και μετά καραβάκι. e-pass η μόνη λύση στην παρούσα φάση.
idomeneas7 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2017 Το e-pass νομιζα μονο στην αττικη οδο σε χρεώνει 2,50 αντί για 2,8, είναι λιγότερα και στα άλλα διόδια?
Προτεινόμενες αναρτήσεις