Fotis13 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2016 Mια χαρα ειναι τα διοδια και πολυ χαμηλο το κοστος για ενα δρομο που πριν επαιζες κορωνα -γραμματα την ζωη σου αν θα φτασεις.Μεσα στους 2 πιο επικινδυνους μαζι με τα Τεμπη. Το εργο ηταν τεραστιο, εξαιρετικης δυσκολιας με 28 σηραγγες και σερνεται τα τελευταια 40 χρονια ,η ντροπη των Ευρωπαικων εθνικων οδων ηταν .Το οποιο φυσικα εγινε και με κοινοτικα κονδυλια. Τωρα ολοι αυτοι που κραζουν να υποθεσω ηταν του κινηματος "δεν πληρωνω" ετσι? Δεν σας χαλασε εχετε και θρασος να σχολιαζετε ,αγαθιαρηδες... 5
zio10 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2016 ^Συμφωνώ. Προσωπικά ευχαρίστως να πληρώσω για τέτοιο δρόμο. Μόνο και μόνο το αίσθημα ασφάλειες που έχεις φτάνει. Εδώ πληρώναμε στον παλιό! 3
haris_216 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2016 Mια χαρα ειναι τα διοδια και πολυ χαμηλο το κοστος για ενα δρομο που πριν επαιζες κορωνα -γραμματα την ζωη σου αν θα φτασεις.Μεσα στους 2 πιο επικινδυνους μαζι με τα Τεμπη. Το εργο ηταν τεραστιο, εξαιρετικης δυσκολιας με 28 σηραγγες και σερνεται τα τελευταια 40 χρονια ,η ντροπη των Ευρωπαικων εθνικων οδων ηταν .Το οποιο φυσικα εγινε και με κοινοτικα κονδυλια. Τωρα ολοι αυτοι που κραζουν να υποθεσω ηταν του κινηματος "δεν πληρωνω" ετσι? Δεν σας χαλασε εχετε και θρασος να σχολιαζετε ,αγαθιαρηδες... Μήπως τα παραλές λίγο; Το γεγονός ότι "σερνόταν 40 χρόνια" ή ότι πριν σκοτωνόσουν ενώ τώρα όχι (δεν διαφωνώ σε κανένα από τα δύο) δεν κάνει αυτομάτως το κόστος χαμηλό. Η αξιολόγηση του κόστους έχει να κάνει με τις παρεχόμενες υπηρεσίες/υποδομές (οκ θα είμαστε εκεί) και με την πραγματικότητα στην οποία ζεις (εδώ χωλαίνει το πράγμα). Επίσης μια τεράστια αντίρρηση δική μου (και πολλών απ' ότι ακούω) είναι το γεγονός ότι πληρώνουμε διόδια για δρόμο που ΘΑ γίνει εδώ και χρόνια. Ακόμα και στις αρχές του Οκτώβρη που πέρασα βράδυ, έπαιζα pacman (και κατ' επέκταση το κεφάλι μου) με τις κορίνες και τα φώτα σε αρκετά σημεία. Ίσως να μην μπορούσε να γίνει διαφορετικά (το δέχομαι) αλλά θα μπορούσαν να σταματήσουν και την είσπραξη αφού πληρώνεις κάτι που δεν υπάρχει.
pontez2 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2016 Mια χαρα ειναι τα διοδια και πολυ χαμηλο το κοστος για ενα δρομο που πριν επαιζες κορωνα -γραμματα την ζωη σου αν θα φτασεις.Μεσα στους 2 πιο επικινδυνους μαζι με τα Τεμπη. Το εργο ηταν τεραστιο, εξαιρετικης δυσκολιας με 28 σηραγγες και σερνεται τα τελευταια 40 χρονια ,η ντροπη των Ευρωπαικων εθνικων οδων ηταν .Το οποιο φυσικα εγινε και με κοινοτικα κονδυλια. Τωρα ολοι αυτοι που κραζουν να υποθεσω ηταν του κινηματος "δεν πληρωνω" ετσι? Δεν σας χαλασε εχετε και θρασος να σχολιαζετε ,αγαθιαρηδες... Βασικά ο κόσμος έκραζε διοτι πλήρωνε για κάτι που ήταν υπο κατασκευή. Στην ιδια εταιρία που τελικά το παρέδωσε κιόλας. Τόσοι σκοτώθηκαν το καιρό που πλήρωνες να μπεις στο εργοτάξιο. Προφανως δεν έχει καμια αξία αυτό. Τα δε πληρώνω κτλ κτλ, ειναι γραφικότητες. Δεν ειναι καν αξια αναφοράς. Τα κοινοτικά κονδύλια τελείωσαν από τη πρώτη κοινοπραξία που χρεοκόπησε και παράτησε το έργο στη μέση. Προ 4ετίας. Google it. Ίσως να μην μπορούσε να γίνει διαφορετικά (το δέχομαι) αλλά θα μπορούσαν να σταματήσουν και την είσπραξη αφού πληρώνεις κάτι που δεν υπάρχει. Η εναλλακτική σε όλο τον σοβαρό δυτικό πολιτισμό, ειναι να πηγαίνει κανεις απο άλλους δρόμους, ελεύθερα μέχρι να φτιαχτει ο συγκεκριμένος. Αντι για αυτο, ειχαν ανοιχτο ένα εργοτάξιο και σε κάποιες περιπτωσεις κλειστή τη παλαιά Εθνικη. Ολο το θέμα ηταν να μη χαθεί η εισπραξη των διοδίων. Να θυμίσω οτι συζηταμε για κάτι που ειναι ακομα εργοτάξιο έτσι; Και ακομα πληρωνεις για να μπεις σε αυτο mxls Υποθέτω οτι αυτό προέβλεπαν οι συμβάσεις που ειχαν υπογράψει οι φωστήρες μας.
~mxls~ Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2016 Mια χαρα ειναι τα διοδια και πολυ χαμηλο το κοστος για ενα δρομο που πριν επαιζες κορωνα -γραμματα την ζωη σου αν θα φτασεις.Μεσα στους 2 πιο επικινδυνους μαζι με τα Τεμπη. Το εργο ηταν τεραστιο, εξαιρετικης δυσκολιας με 28 σηραγγες και σερνεται τα τελευταια 40 χρονια ,η ντροπη των Ευρωπαικων εθνικων οδων ηταν .Το οποιο φυσικα εγινε και με κοινοτικα κονδυλια. Τωρα ολοι αυτοι που κραζουν να υποθεσω ηταν του κινηματος "δεν πληρωνω" ετσι? Δεν σας χαλασε εχετε και θρασος να σχολιαζετε ,αγαθιαρηδες... Μια ερώτηση, από κάποιον που έχει κάνει καμια 100αρια φορές την διαδρομή (και νύχτα οι μισές και βάλε, το τονίζω για όσους ξέρουν τι σημαίνει μηδεν φωτισμός σε αυτό το γαμημένο δρόμο που έχουν πεθάνει παρα πολλοί συνάνθρωποί μας). Για ποιον λόγο πληρώναμε τόσα χρόνια διόδια; Αυτό μονάχα. ... mxls Υποθέτω οτι αυτό προέβλεπαν οι συμβάσεις που ειχαν υπογράψει οι φωστήρες μας. Δεν το γνωρίζω. Αν κάποιος ξέρει σίγουρη απάντηση, ας το ποστάρει. Φυσικά αν ισχύει το παραπάνω, καλά μας κάνουν.
Ntinaras Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2016 Με ξενα λεφτα, μηδενικο αρχικο κεφαλαιο και ανυπαρκτο ρισκο γινομαι κι εγω μεγαλοεργολαβος. 1
YourTrueLegend Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2016 Mια χαρα ειναι τα διοδια και πολυ χαμηλο το κοστος για ενα δρομο που πριν επαιζες κορωνα -γραμματα την ζωη σου αν θα φτασεις.Μεσα στους 2 πιο επικινδυνους μαζι με τα Τεμπη. Το εργο ηταν τεραστιο, εξαιρετικης δυσκολιας με 28 σηραγγες και σερνεται τα τελευταια 40 χρονια ,η ντροπη των Ευρωπαικων εθνικων οδων ηταν .Το οποιο φυσικα εγινε και με κοινοτικα κονδυλια. Τωρα ολοι αυτοι που κραζουν να υποθεσω ηταν του κινηματος "δεν πληρωνω" ετσι? Δεν σας χαλασε εχετε και θρασος να σχολιαζετε ,αγαθιαρηδες... Oσοι δεν εχουν για διοδια, υπαρχει και η παλαια εθνικη οδος. Πανεμορφη διαδρομη μαλιστα, οποτε ας σταματησει η γκρινια. Επισης υπαρχει και το κινημα τσαμπατζηδων "δεν πληρωνω" Oh wait...
kage Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2016 αρκετοι απο τα κινηματα το βουλωσαν γιατι μαθαινω οτι καποιοι εγιναν βουλευτες αλλοι χωθηκαν σε δουλειες και δωθηκαν και free epass Ας ψαξει καποιος ποσοι συγγενεις -παιδια κρατικοδιαιτων κομματοσκυλων δουλευουν στα διοδια-εταιρειες Να υπενθυμισω οτι η γεφυρα ριο αντιρριο ξεκινησε το 2004 με 9.70 και σημερα ημερες αναπτυξης στα 13.20 Οι 63 εργολαβοι κατηγορουνται για καρτελ ΑΛΛΑ φετος βγαλαν νομο για παρτυ τους φαση yolo 《Αν δηλαδή ένας όμιλος έβγαλε ένα δισ. με τα κόλπα αυτά, πληρώνει το πολύ 10% από το τζίρο του προηγούμενου έτους και ουδείς ενοχλεί τα πακέτα που αναπαύονται στην Ελβετία》 Δεν ειναι τυχαια ουτε τα δεκαδες μυρια που χρωστανε οι εθνικοι μας εργολαβοι και τα απληρωτα δανεια τους... Αριστερα δεξια κτλ ιδια @ Σημερα οποιος μου παρεχει πολιτικη καλυψη και θαλλασοδανειακι με υποθηκη αυτο που θα παρεχω μπαινω σε οτιδηποτε αφορα το δημοσιο Τρεις φορές πάνω οι αποζημιώσεις στους εργολάβους από τις απώλειες για τα διόδια 2014newmoney.gr Έχασαν 53 εκατ. ευρώ οι αυτοκινητόδρομοι, τους δώσαμε 170 εκατ (2011-2013)
YourTrueLegend Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2016 Kαι οι υπολοιποι του "δεν πληρωνω" που δεν γιναν πολιτικοι εχουν δικαστικες περιπετειες. Και καλως να παθουν βεβαιως. 3
skiabox Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2016 αρκετοι απο τα κινηματα το βουλωσαν γιατι μαθαινω οτι καποιοι εγιναν βουλευτες αλλοι χωθηκαν σε δουλειες και δωθηκαν και free epass Ας ψαξει καποιος ποσοι συγγενεις -παιδια κρατικοδιαιτων κομματοσκυλων δουλευουν στα διοδια-εταιρειες Να υπενθυμισω οτι η γεφυρα ριο αντιρριο ξεκινησε το 2004 με 9.70 και σημερα ημερες αναπτυξης στα 13.20 Οι 63 εργολαβοι κατηγορουνται για καρτελ ΑΛΛΑ φετος βγαλαν νομο για παρτυ τους φαση yolo 《Αν δηλαδή ένας όμιλος έβγαλε ένα δισ. με τα κόλπα αυτά, πληρώνει το πολύ 10% από το τζίρο του προηγούμενου έτους και ουδείς ενοχλεί τα πακέτα που αναπαύονται στην Ελβετία》 Δεν ειναι τυχαια ουτε τα δεκαδες μυρια που χρωστανε οι εθνικοι μας εργολαβοι και τα απληρωτα δανεια τους... Αριστερα δεξια κτλ ιδια @ Σημερα οποιος μου παρεχει πολιτικη καλυψη και θαλλασοδανειακι με υποθηκη αυτο που θα παρεχω μπαινω σε οτιδηποτε αφορα το δημοσιο Ακριβώς. Μου έλεγε φίλος πως όταν ανέλαβε κάποιο κομμάτι της εθνικής οδού μια ιδιωτική εταιρία, (έχει πολλά χρόνια που έγινε αυτό αν θυμάσαι), και έδωσε προτεραιότητα στους παλιούς εργαζόμενους να πάνε να δουλέψουν στα διόδια, δεν πήγε κανένας!
haris_216 Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2016 Oσοι δεν εχουν για διοδια, υπαρχει και η παλαια εθνικη οδος. Πανεμορφη διαδρομη μαλιστα, οποτε ας σταματησει η γκρινια. Επισης υπαρχει και το κινημα τσαμπατζηδων "δεν πληρωνω" Oh wait... Συγνώμη, εσύ αυτό κατάλαβες; Ότι το θέμα είναι αν έχει ή δεν έχει κάποιος; Λοιπόν το θέμα (για μένα και βλέπω και για αρκετούς άλλους) είναι το γεγονός ότι πληρώνουμε για κάτι που ΔΕΝ υπάρχει. Για κάτι που ΘΑ γίνει. Το γεγονός ότι τώρα φτάνει στο τέλος του δεν αναιρεί σε καμιά περίπτωση τις αρπαχτές τόσων ετών. Τώρα την πρόταση για την παλιά εθνική οδό (όντως πανέμορφη διαδρομή) απλά θα την προσπεράσω, αφού σηκώνει πολύ συζήτηση η χρησιμοποίηση της υπάρχουσας χάραξης (βόλεψε $$$ αρκετά) για να γίνει η νέα αυτοκινητόδρομος. Και μετά να "πεταχτούν" οι διαφωνούντες/αναξιοπαθούντες στην "όμορφη διαδρομή". Η μόνη στην οποία δεν μπορεί να προσάψει κάποιος κάτι (πέρα από συζητήσιμους όρους στις συμβάσεις) είναι η Αττική Οδός η οποία άλλαξε τα δεδομένα προς το καλύτερο (αν θέλετε και μπορείτε πληρώστε κι απολαύστε) και σε καμιά περίπτωση δεν "πέταξε" κόσμο από ήδη υπαρκτές διαδρομές (αφού $$$ δεν, τότε το κουβαδάκι σου και σ' άλλη παραλία) Για πείτε μου όσοι προσάπτετε "δεν πληρώνω" επανάσταση, γιατί κανείς δεν μιλάει για την Αττική Οδό; Έχουμε κονέ με την εταιρία; Με δεδομένο ότι η μισή Ελλάδα είναι στην Αθήνα και άρα οι "βλαπτώμενοι" πάρα πολλοί, θα έπρεπε να γίνεται καθημερινά της πόπης. Ή μήπως οι παροχές, κόστος, εναλλακτικές έχουν κάποια ισορροπία; 1
mclein Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2016 Mια χαρα ειναι τα διοδια και πολυ χαμηλο το κοστος για ενα δρομο που πριν επαιζες κορωνα -γραμματα την ζωη σου αν θα φτασεις.Μεσα στους 2 πιο επικινδυνους μαζι με τα Τεμπη. Το εργο ηταν τεραστιο, εξαιρετικης δυσκολιας με 28 σηραγγες και σερνεται τα τελευταια 40 χρονια ,η ντροπη των Ευρωπαικων εθνικων οδων ηταν .Το οποιο φυσικα εγινε και με κοινοτικα κονδυλια. Τωρα ολοι αυτοι που κραζουν να υποθεσω ηταν του κινηματος "δεν πληρωνω" ετσι? Δεν σας χαλασε εχετε και θρασος να σχολιαζετε ,αγαθιαρηδες... 8 χρονια, 2 φορες την εβδομαδα ανεβα-κατεβα - ξερεις ποσες φορες α) πληρωσα για κατι που δεν υπηρχε ; β) πληρωσα για λακουβες που δν καλυφθηκαν ποτε ή δεν φαινονταν το βραδυ ; γ) πληρωσα για βουναλακια στο ίσιο κομματι του δρομου ; δ) πληρωσα για να πηγαινω με 20κμ μεσα σε κώνους ; ε) πληρωσα για να ειμαι πισω απο νταλικα που κουβαλαει αμμο ή χαλικια κ επεφταν στο αμαξι μου ; στ) πληρωσα για να κανω 3+ ωρες σ'ενα δρομο που πριν ξεκινησουν - σταματησουν - ξεκινησουν τα εργα εκανα 2 ωρες ; και ο καταλογος μακραινει αλλα δεν εχει νοημα να γραψω γιατι οντως γι'αυτο που φτιαχνεται ειναι λιγα τα διοδια αλλα με την προϋποθεση οτι θα με πληρωναν για να οδηγησω στον κωλοδρομο που υπηρχε, υπαρχει & θα υπαρχει για 6 μηνες ακομη. 2
aristos12 Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2016 Kαι οι υπολοιποι του "δεν πληρωνω" που δεν γιναν πολιτικοι εχουν δικαστικες περιπετειες. Και καλως να παθουν βεβαιως. κ γιατί βρε λεβέντη μου νά πάθουν καλά ??? επειδή μέ εντολή τών εργολάβων περναγαν στην βουλή οτι νόμο γουσταραν οι εργολάβοι υπέρ τους ? επειδή εχουν μέ τό μέρος τους την δικαιοσύνη οι εργολάβοι ? επειδή εβλεπαν τό αδικο μέ χαριστικές ντροπολογίες τού κράτους μέ χαριστικά κ αγύριστα δάνεια κ επειδή τά εβαλαν μέ τόν κάθε μπόμπολα κ κάθε υπουργό πού τούς εκαναν τά χατήρια ...?? κ διαμαρτύρονταν γιά τά πανάκριβα διόδια πού τά εκμεταλεύεται ιδιώτης χωρίς νά βάλει κεφαλαια ? μάλλον εσύ η εχεις σχεση μέ διόδια (δουλεύεις εκει εσύ η γυναίκα σου τά παιδιά σου κλπ ...) ενώ εσύ καθόσουν στον καφενέ κ επαιζες τάβλι ? κ τώρα λές ας πρόσεχαν κ νά καθόντουσαν στά αυγά τους ? μάλλον εκεί πού ζείς εσύ δεν περνάς από διόδια οπότε στά αυτά σου ....γιά αυτούς πού αντιδρούν
Super Moderators Thresh Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2016 Super Moderators Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2016 Γιατί εμπιστεύτηκαν αυτούς που εμπιστεύτηκαν 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις