Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Κύριοι, υπάρχει η πλήρης διαδρομή σε google maps ή κάτι αντίστοιχο για ΑΘήνα - Θεσαλλονίκη και πάλι πίσω; Ψάχνω ψάχνω, αλλά βρίσκω μόνο "μιλητές" οδηγίες, που ενώ ταξιδεύεις είναι δύσκολο να ακολουθήσεις...

http://vriskoapostasi.gr/

  • 1 χρόνο αργότερα...
  • Απαντ. 1,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Επειδη στην Ελλαδα, ακομη και τα αυτονοητα ειναι ζητουμε, ας πουμε και μια αυτονοητη ευχαριστη ειδηση...

 

ΧΩΡΙΣ διόδια στα όρια του Δήμου τους, οι κάτοικοι, μέσα στο '17

http://epoli.gr/xwris-diodia-oria-dimoy-toys-katoikoi-a-87022.html

 

Χαχαχαχαχαχαχα

Σιγά μη πιστέψω έστω και ένα φωνήεν από συριζαίο....

  • Like 4
Δημοσ.

Δηλαδη και στην Αττικη οδο θα ειναι τσαμπα? για μερικους? :P

Δεν είναι πολύ εύκολο να μπεις και να βγεις στον ίδιο δήμο στην Αττική οδό...άσε που πληρώνεις στην είσοδο και για να εφαρμοστεί αυτό το σύστημα πρέπει να ξέρουν και που μπήκες και που βγήκες...μάλλον για άπατο το κόβω.

  • Like 1
  • 4 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Αθήνα-Πάτρα με ασφάλεια από τον Απρίλιο, αλλά και διπλάσια διόδια

http://news.in.gr/greece/article/?aid=1500120848

 

Ετσι ειναι στην Ελλαδα.

Τα διοδια οχι μονο δεν καταργουνται/μικραινουν,

αλλα παντα πολλαπλασιαζονται και αυξανονται.

Δημοσ.

http://news.in.gr/greece/article/?aid=1500120848

 

Μάλιστα. Μετά από 100άδες θανάτους στον δρόμο που φτιάχνεται εδώ και 10 χρόνια περίπου από εξαιρετικούς επαγγελματίες (ιδιώτες και μάλιστα ξένων συμφερόντων), μετά από χρεοκοπίες κοινοπραξιών, μετά απο πανάκριβα διόδια, είπαν οτι το έργο ΜΑΛΛΟΝ θα παραδοθεί τον Μάρτιο (εκφράζουν τη βεβαιότητα οι κατασκευαστές, λέει το άρθρο) και τα διόδια θα είναι τα διπλάσια απ ότι τώρα.

Δεν βρίσκω λόγια.

 

Οι άνθρωποι έπαιρναν λεφτά για έργο που δεν ειχε φτιαχτει. Για έργο που ηταν υπο κατασκευή. 

  • Like 1
Δημοσ.

Αθήνα-Πάτρα με ασφάλεια από τον Απρίλιο, αλλά και διπλάσια διόδια

http://news.in.gr/greece/article/?aid=1500120848

 

Ετσι ειναι στην Ελλαδα.

Τα διοδια οχι μονο δεν καταργουνται/μικραινουν,

αλλα παντα πολλαπλασιαζονται και αυξανονται.

 

Είσαι υπερβολικός αφού υπάρχει κάτι που μικραίνει συνέχεια στα διόδια.

Η....απόσταση ανάμεσα στους σταθμούς διοδίων. Κάτι που αυξάνει και τις θέσεις εργασίας :P

Δημοσ.

Οι άνθρωποι έπαιρναν λεφτά για έργο που δεν ειχε φτιαχτει. Για έργο που ηταν υπο κατασκευή. 

 

Δεν ήταν διόδια τότε. Ήταν εισιτήριο για να μπεις στο εργοτάξιο.

:P

  • Like 2
Δημοσ.

Μη γελατε, τετοιο πλιατσικο σε εκμεταλλευση δρομων πιθανοτατα δεν εχει γινει πουθενα αλλου... plus δωρο τα τελη κυκλοφοριας που ειναι για να... κυκλοφορεις στους δρομους! Και διοδια (πανακριβα και καθε λιγο και λιγακι) και τελη κυκλοφοριας... 

Πριν καμια 15αρια μερες διαβασα για μια διαμαρτυρια των εργαζομενων των διοδιων γιατι οι εγκεφαλοι σχεδιαζουν ακομα 8 σταθμους... Τωρα μπορειτε να γελασετε. Αθηνα-Θεσσαλονικη συμφερει το αεροπλανο και οχι το αυτοκινητο.

Δημοσ.

Kαι πριν προλάβει κανέναν να πει οτι "δινουν θέσεις εργασίας", ειναι ήδη σε εξέλιξη τα αυτόματα διόδια που θα πληρώνεις με τη καρτούλα σου και θα ανοίγει η μπάρα. 

Μιλάμε για πλιάτσικο. Αυτό που δεν ξέρω ειναι αν πηγαίνει πλέον τιποτε στα κρατικά ταμεία με τις συμφωνίες που έκαναν τότε τα φυντάνια μας.

Το ερώτημα εδω τωρα ειναι αν υπάρχει ακομα η παλαιά εθνικη Κορίνθου Πατρών που ναι μεν ειχε τα χάλια της αλλά ηταν δωρεαν. Μια εποχή ειχε κλεισει και αυτη.

Δημοσ.

Ε ναι, θα τους δεις τωρα περιχαρείς και τους δυο. "Εμεις παραδώσαμε την εργάρα" οι μεν "οχι εμεις ειχαμε υπογράψει" οι δε :P :P 

  • Like 2
Δημοσ.

Kαι πριν προλάβει κανέναν να πει οτι "δινουν θέσεις εργασίας", ειναι ήδη σε εξέλιξη τα αυτόματα διόδια που θα πληρώνεις με τη καρτούλα σου και θα ανοίγει η μπάρα. 

Μιλάμε για πλιάτσικο. Αυτό που δεν ξέρω ειναι αν πηγαίνει πλέον τιποτε στα κρατικά ταμεία με τις συμφωνίες που έκαναν τότε τα φυντάνια μας.

Το ερώτημα εδω τωρα ειναι αν υπάρχει ακομα η παλαιά εθνικη Κορίνθου Πατρών που ναι μεν ειχε τα χάλια της αλλά ηταν δωρεαν. Μια εποχή ειχε κλεισει και αυτη.

 

Εγώ πρόλαβα και το 'πα :-)

 

(εννοείται βέβαια ότι ήταν σαρκαστικό, γι' αυτό και το :P  που το ακολούθησε).

  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...