cyber_katsarida Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2011 Στα βιαστικα... http://www.skai.gr/news/greece/article/152505/agoges-gia-to-aditimo-ton-diodion-apo-tin-olybia-odo/ http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_ell_1_24/09/2010_416158 θα έχει μεγάλο ενδιαφέρον το αποτέλεσμα αυτής της ιστορίας.
Critter Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2011 δεν παρακολουθώ και πολύ τι γίνεται με το εν λόγω κίνημα αλλά έχω κάποιες απορίες. 1. γιατί οι εταιρίες δεν κάνουν κάποια κίνηση πχ μηνύσεις σε αυτούς που δεν πληρώνουν. 2. γιατί δεν κάνει κάποιες νομικές κινήσεις η αντίθετη πλευρά; λένε ότι τα διόδια είναι παράνομα οπότε έχουν το δίκιο με το μέρος τους. απλά μου κάνει εντύπωση πως και οι 2 υποστηρίζουν ότι έχουν δίκιο αλλά κανείς δεν κάνει τίποτα και παίζουν τη γάτα με το ποντίκι. λες και κανείς δεν είναι σίγουρος γι αυτό που λέει. Μα καλα, αφου δεν παρακολουθεις το τι γίνεται, πως ξερεις οτι καμμία απο τις 2 πλευρές δεν έχει κάνει καμμία κίνηση? . Προφανως και έχουν γίνει κινησεις και απο τους 2 και έχουν γραφτει πάμπολες φορές σε πολλά τοπικς.
cyber_katsarida Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2011 δεν παρακολουθώ και πολύ είπα. κάτι ψιλά παίρνει το αυτί μου όμως
Critter Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2011 (επεξεργασμένο) btw, εγω που πληρωνω διόδια (2-3 φορες το χρονο που τα χρησιμοποιω), αποφάσισα οτι φέτος το καλοκαίρι πηγαίνοντας για Πρέβεζα, δεν θα πληρωσω στο ζευγολατιο (κορίνθου - πατρων) ουτε με σφαίρες. Ο δρομος αυτος ειναι η μεγαλυτερη καρμανιόλα του κόσμου, δεν έχει διαχωριστικές μπάρες, έχει κακή ασφαλτο, μια λωρίδα ανα κατεύθυνση και δεν νομιζω εν πασει περιπτωσει να πληρει καμμία απο τις προυποθεσεις της Ε.Ε περι αυτοκινητοδρόμων. Άσε που αυτος ο σταθμος στα τόσο χρόνια που υπάρχει, αποκλείεται αν μην έχει κάνει απόσβεση του καρόδρομου. Επεξ/σία 3 Ιανουαρίου 2011 από Critter
Ntinaras Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2011 (επεξεργασμένο) δεν παρακολουθώ και πολύ τι γίνεται με το εν λόγω κίνημα αλλά έχω κάποιες απορίες. 1. γιατί οι εταιρίες δεν κάνουν κάποια κίνηση πχ μηνύσεις σε αυτούς που δεν πληρώνουν. 2. γιατί δεν κάνει κάποιες νομικές κινήσεις η αντίθετη πλευρά; λένε ότι τα διόδια είναι παράνομα οπότε έχουν το δίκιο με το μέρος τους. απλά μου κάνει εντύπωση πως και οι 2 υποστηρίζουν ότι έχουν δίκιο αλλά κανείς δεν κάνει τίποτα και παίζουν τη γάτα με το ποντίκι. λες και κανείς δεν είναι σίγουρος γι αυτό που λέει. 1.εχουν κανει πολλοι μηνυσεις στις εταιριες,αλλα συνεχος οι εταιριες αναβαλλουν τις δικες... 2.οι εταιριες κανανε μηνυσεις (σε 25 ατομα)για εκφοβισμο κυριος αλλα οι δικες θα εκδικαστουν πολυ μετα απο τις δικες που εχουν φαει απο τους πολιτες. μα κανεις δεν ειναι σιγουρος. πολλοι απο αυτους που δεν πληρωνουν λενε αλλα αντι αλλων. Για ρώτα τον Ντινάρα γιατι ειναι παρανομα τα διοδια της Αττικης οδου και αν σου δωσει τεκημριωμενα επιχειρηματα πες μου. εσυ δε μπορεις να με ρωτησεις δηλαδη? Επεξ/σία 3 Ιανουαρίου 2011 από Ntinaras
Mika Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2011 (επεξεργασμένο) Ναι, το νομο που παραβιαζεται θελω με πηγη και στοιχεια όχι αυτα που λεει ενας τυπας σε ενα βιντεοblog. αυτός λεει καποια ποσά. πως αποδικνυονται; Επεξ/σία 3 Ιανουαρίου 2011 από Mika
De@th L0rd Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2011 (επεξεργασμένο) Ναι, το νομο που παραβιαζεται θελω με πηγη και στοιχεια όχι αυτα που λεει ενας τυπας σε ενα βιντεοblog. αυτός λεει καποια ποσά. πως αποδικνυονται; 1. Σε περιπτώσεις όπως στα Τέμπη και στην εθνική οδό Κορίνθου Πατρών, σαφώς παραβιάζεται ο νόμος 1999/62/EC, ο οποίος ορίζει, πως για να επιβάλλονται διόδια, θα πρέπει ο συγκεκριμένος δρόμος να έχει τα εξής χαρακτηριστικά: α) Διπλή λωρίδα κατά κατεύθυνση κυκλοφορίας β) Σήμανση, φωτισμό κλπ, με συγκεκριμένες προδιαγραφές. 2. Σε άλλες περιπτώσεις - οι οποίες είναι και οι πιο συνηθισμένες σε όλο το μήκος των εθνικών οδών - ο νόμος σαφώς ορίζει πως θα πρέπει να δίνεται η δυνατότητα στον πολίτη, να μπορεί να επιλέξει διαδρομή χωρίς διόδια. Μια συμβατική υποχρέωση των ιδιωτών ιδιοκτητών των εθνικών δρόμων, η οποία δεν υφίσταται στην συντριπτική πλειοψηφία των διαδρομών. 3. Η επιβολή των διοδίων γίνεται αυθαίρετα και χωρίς αντικειμενικό προσδιορισμό «χρήσης της παρεχόμενης υπηρεσίας» όπως σαφώς επίσης ο νόμος ορίζει. Αυτό σημαίνει πως οι εργολάβοι που εκμεταλλεύονται τα διόδια, θα πρέπει να χρεώνουν τον οδηγό, με βάση τα χιλιόμετρα χρήσης (είσοδος-έξοδος) και όχι κατά το δοκούν. Πηγή:Link Επίσης :Link Ευχαριστημένος; Τώρα εάν ακόμα δε μπορείς να καταλάβεις γιατί είναι παράνομα δεν είναι δικό μου πρόβλημα. Επεξ/σία 3 Ιανουαρίου 2011 από De@th L0rd
leonidasgr2003 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2011 Στα βιαστικα... http://www.skai.gr/news/greece/article/152505/agoges-gia-to-aditimo-ton-diodion-apo-tin-olybia-odo/ http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_ell_1_24/09/2010_416158 πες μου όμως πως βρήκαν ποιοι είναι ? υπεγραψαν καποια εγγραφα που θελουν στα διοδια ? καθ'οτι αν περασεις στο ντουκου χωρις διαλογο με τον υπαλληλο οι καμερες ΔΕΝ μπορουν να χρησιμοποιηθουν ως αποδεικτικο στα δικαστηρια... (νομίζω). οποτε λες δεν περασα ποτε απο εκει ή οτι δεν οδηγουσα εγω, δεν γνωριζα πως ελειπε το αμαξι ... (Δεν ξερω κατα ποσο ισχυει )
pournaras Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2011 1. Σε περιπτώσεις όπως στα Τέμπη και στην εθνική οδό Κορίνθου Πατρών, σαφώς παραβιάζεται ο νόμος 1999/62/EC, ο οποίος ορίζει, πως για να επιβάλλονται διόδια, θα πρέπει ο συγκεκριμένος δρόμος να έχει τα εξής χαρακτηριστικά: α) Διπλή λωρίδα κατά κατεύθυνση κυκλοφορίας β) Σήμανση, φωτισμό κλπ, με συγκεκριμένες προδιαγραφές. 2. Σε άλλες περιπτώσεις - οι οποίες είναι και οι πιο συνηθισμένες σε όλο το μήκος των εθνικών οδών - ο νόμος σαφώς ορίζει πως θα πρέπει να δίνεται η δυνατότητα στον πολίτη, να μπορεί να επιλέξει διαδρομή χωρίς διόδια. Μια συμβατική υποχρέωση των ιδιωτών ιδιοκτητών των εθνικών δρόμων, η οποία δεν υφίσταται στην συντριπτική πλειοψηφία των διαδρομών. 3. Η επιβολή των διοδίων γίνεται αυθαίρετα και χωρίς αντικειμενικό προσδιορισμό «χρήσης της παρεχόμενης υπηρεσίας» όπως σαφώς επίσης ο νόμος ορίζει. Αυτό σημαίνει πως οι εργολάβοι που εκμεταλλεύονται τα διόδια, θα πρέπει να χρεώνουν τον οδηγό, με βάση τα χιλιόμετρα χρήσης (είσοδος-έξοδος) και όχι κατά το δοκούν. Πηγή:Link Επίσης :Link Ευχαριστημένος; Τώρα εάν ακόμα δε μπορείς να καταλάβεις γιατί είναι παράνομα δεν είναι δικό μου πρόβλημα. Το προβλημα ομως ειναι οτι την επιβολη και τηρηση των νομων δεν ειναι στον καθε πολιτη χωριστα. Οποτε ενα πραγμα το οποιο το θεωρουμε παρανομο με βαση καποιο συγκεκριμενο νομο πρεπει να καλεσουμε την αστυνομια και να ενεργησει δεοντως. Και οταν (και μονο τοτε), οταν βεβαιωθει η παρανομια απο καποιο αρμοδιο οργανο, τοτε λεμε κι εμεις οτι ειναι παρανομο. Το να λεμε εμεις οτι με βαση αυτο το νομο ειναι παρανομοι, οποτε κι εμεις ενεργουμε σαν να εχει γινει το δικαστηριο και να τους εχει βγαλει παρανομους, δεν ειναι και το πιο εξυπνο, γιατι μετα απο τοσες αναβολες, αν καταφερουν και τα κανουν παλι πλακακια με την κυβερνηση και βρουν καποιο παραθυρακι που δε θα τους καθιστα παρανομους, τοτε τι κανουμε;
cyber_katsarida Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2011 εντελώς ενημερωτικά ξέρει κανείς πόσα διόδια σχεδιάζουν να βάλουν σε λειτουργία στο μέλλον; υπάρχει κάποιο site με χάρτη που υπάρχουν τώρα διόδια;
Ntinaras Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2011 Το προβλημα ομως ειναι οτι την επιβολη και τηρηση των νομων δεν ειναι στον καθε πολιτη χωριστα. Οποτε ενα πραγμα το οποιο το θεωρουμε παρανομο με βαση καποιο συγκεκριμενο νομο πρεπει να καλεσουμε την αστυνομια και να ενεργησει δεοντως. Και οταν (και μονο τοτε), οταν βεβαιωθει η παρανομια απο καποιο αρμοδιο οργανο, τοτε λεμε κι εμεις οτι ειναι παρανομο. Το να λεμε εμεις οτι με βαση αυτο το νομο ειναι παρανομοι, οποτε κι εμεις ενεργουμε σαν να εχει γινει το δικαστηριο και να τους εχει βγαλει παρανομους, δεν ειναι και το πιο εξυπνο, γιατι μετα απο τοσες αναβολες, αν καταφερουν και τα κανουν παλι πλακακια με την κυβερνηση και βρουν καποιο παραθυρακι που δε θα τους καθιστα παρανομους, τοτε τι κανουμε; συνεχιζουμε να μη πληρωνουμε
Critter Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2011 (επεξεργασμένο) Απλα, πρεπει να καταλαβουν κάποιοι οτι υπάρχουν και ανθρωποι που περνανε τακτικα απο τα διόδια και δεν τα βγαζουν πέρα με τα οικονομικα τους. Αυτο τους οδηγει να "εκμεταλλευονται" το κίνημα των διοδίων και να μην πληρώνουν, αγνοωντας οτιδηποτε σχετικο με το θέμα. Επομενως φίλε pournara, υπαρχουν και ορισμενα πραγματα που δεν έχουν να κάνουν με την εξυπνάδα αλλα με την αναγκη. Φυσικα, δεν είναι όλοι απο αυτους φτωχοί αλλα υπάρχουν και ατομα που θεωρουν οτι υποτιμάται η νοημοσύνη τους και παίρνουν το ρίσκο να το κάνουν. Επίσης αν για παραδειγμα ο δημαρχος και κάποιοι οργανωμενοι φορεις μιας περιοχής κυρηξουν πόλεμο έναντι των διοδίων, ψαχνοντας το θέμα και κάνοντας μηνυσεις, τοτε ειναι λογικο, πολλοι πολιτες να μην ξέρουν καθε διαταξη των νόμων απ'εξω (αλλωστε δεν μπορουμε ολοι να ειμαστε και γιατροι και δικηγοροι και μηχανικοι κτλ) και να εμπιστεύονται αυτα που τους λέει ο άνθρωπος τους-δήμαρχος-νομικος σύμβουλος κτλ. Δηλαδη, κάτι απαιτήσεις για νομους, σαν του Mika, απο τον οποιονδήποτε, είναι εξυπνάδες. Οχι τπτ άλλο αλλα αν του δώσει κάνεις μια δικογραφία ή μια σειρά νόμων, σιγα μην κάτσει να τους διαβάσει και αν τους διαβάσει, σιγα μην βγάλει άκρη αν δεν έιναι νομικός. Και εν τελει ρε παιδι μου, οι ανθρωποι ρισκαρουν. Αν τα κάνουν πλακακια οι εργολαβοι με την κυβέρνηση, θα φανε το προστιμο τους (το οποιο δεν θα έχουν να πληρωσουν) και τελείωσε η δουλειά. Εγω πάντως τους λέω μάγκες και ελπιζω να βγουνε και πραγματικα μάγκες απο αυτη την υπόθεση. Επεξ/σία 3 Ιανουαρίου 2011 από Critter
De@th L0rd Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2011 Εγώ πιστεύω πως θα βγούν γιατί έχουν πέσει ομαδικές καταγγελίες από κατοίκους συγκεκριμένων περιοχών κατά των εταιριών. Και οι καταγγελίες απ'οσο γνωρίζω θα εφαρμοστούν με το νομικό πλαίσιο που υπήρχε όταν έγιναν οι καταγγελίες και όχι με ότι θα μαγειρευτεί κατόπιν εορτής.
Mika Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2011 1. Σε περιπτώσεις όπως στα Τέμπη και στην εθνική οδό Κορίνθου Πατρών, σαφώς παραβιάζεται ο νόμος 1999/62/EC, ο οποίος ορίζει, πως για να επιβάλλονται διόδια, θα πρέπει ο συγκεκριμένος δρόμος να έχει τα εξής χαρακτηριστικά: α) Διπλή λωρίδα κατά κατεύθυνση κυκλοφορίας β) Σήμανση, φωτισμό κλπ, με συγκεκριμένες προδιαγραφές. 2. Σε άλλες περιπτώσεις - οι οποίες είναι και οι πιο συνηθισμένες σε όλο το μήκος των εθνικών οδών - ο νόμος σαφώς ορίζει πως θα πρέπει να δίνεται η δυνατότητα στον πολίτη, να μπορεί να επιλέξει διαδρομή χωρίς διόδια. Μια συμβατική υποχρέωση των ιδιωτών ιδιοκτητών των εθνικών δρόμων, η οποία δεν υφίσταται στην συντριπτική πλειοψηφία των διαδρομών. 3. Η επιβολή των διοδίων γίνεται αυθαίρετα και χωρίς αντικειμενικό προσδιορισμό «χρήσης της παρεχόμενης υπηρεσίας» όπως σαφώς επίσης ο νόμος ορίζει. Αυτό σημαίνει πως οι εργολάβοι που εκμεταλλεύονται τα διόδια, θα πρέπει να χρεώνουν τον οδηγό, με βάση τα χιλιόμετρα χρήσης (είσοδος-έξοδος) και όχι κατά το δοκούν. Πηγή:Link Επίσης :Link Ευχαριστημένος; Τώρα εάν ακόμα δε μπορείς να καταλάβεις γιατί είναι παράνομα δεν είναι δικό μου πρόβλημα. Μου αρέσει που ποτε δεν παίρνω σαφείς απαντησεις για τις ερωτησεις μου στο συγκεκριμένο θεμα Ρωταω για την Αττική Οδο και μου απαντάς για Κορινθου - Πατρων και Τεμπη και για δρομους χωρις εναλλακτικες διαδρομες. Οσο για την χρεωση ανα χιλιομετρο, το οτι δεν συμορφωνεται η Ελλαδα σε ακομα μια Ευρωπαική οδηγία δεν θεωρω πως κανει τα διοδια παρανομα.
Ather Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2011 Σωστά, διότι η ευρωπαϊκή οδηγία και κανονισμός δεν έχουν εφαρμογή μέχρι να περάσει ελληνικός νόμος.
Προτεινόμενες αναρτήσεις