Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ηταν τρενο που ειχε κουκετες οπως τα πλοια αναλογα τα λεφτα υπηρχαν απο 6κλινα μεχρι μονοκλινα πολυτελειας, μαζι με τα βαγονια που ειχαν τα κρεβατια ειχε και χωρο να φορτωνεις αυτοκινητα.

 

Ετσι αν ηθελες να πας πχ με την οικογενια σου στην Χαλκιδικη το καλοκαιρι και να μην ταλαιπωρηθεις επεφτες κοιμοσουν και το πρωι επαιρνες το αμαζι, ετσι κερδιζες χρονο και πηγαινες ξεκουραστα.

 

Τα ειχε η Βαγκον Λι που συνεργαζοταν με τον ΟΣΕ αλλα απο 2011 σταματησε την συνεργασια.

 

13710513355ee2e910f016170eead06e69554ffa

 

Πλεον δεν υπαρχει κατι τετοιο στην Ελλαδα;

  • Απαντ. 1,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

πλέον δεν υπάρχει ελλάδα. 

Μπορούμε να ιδιωτικοποιήσουμε τον ΟΣΕ για να έχουμε.

Η αλήθεια ειναι βέβαια πως όχι μόνο δε θα αποκτήσουμε κάτι τέτοιο, αλλά θα βρεθούμε ΚΑΙ να χρωστάμε και τα δρομολόγια να μειωθούν. Κλασική νοοτροπία ιδιωτικού τομέα σε συνεργασία με μια αδιάφορη διοίκηση κράτους.

Δημοσ.

Πλεον δεν υπαρχει κατι τετοιο στην Ελλαδα;

Οχι δυστηως το κατεργησαν και καλα γιατι ηταν ασυμφορο για τον ΟΣΕ ενω ηταν παντα γεματο και στην θεση το εβαλαν το τρενοσκι...

 

Κατι ακουγοταν το 2013 να το βαλουν πισω αλλα ακομα τιποτα.

Μπορούμε να ιδιωτικοποιήσουμε τον ΟΣΕ για να έχουμε.

Η αλήθεια ειναι βέβαια πως όχι μόνο δε θα αποκτήσουμε κάτι τέτοιο, αλλά θα βρεθούμε ΚΑΙ να χρωστάμε και τα δρομολόγια να μειωθούν. Κλασική νοοτροπία ιδιωτικού τομέα σε συνεργασία με μια αδιάφορη διοίκηση κράτους.

Μωρε στην περιπτωση της κλιναμαξας μια αρα ηταν ο ιδιωτης ο ΟΣΕ ηταν οτι νανε.

Τωρα για το δρομολογολια εχουν κοψει τα παντα πανω απο Θεσσαλονικη πας μονο με ανταποκριση και πλεον υπαρχουν ελαχιστα απλα τρενα και ειναι ολο ιντερ σιτυ που ειναι πανακριβα.

  • 4 εβδομάδες αργότερα...
  • 5 μήνες μετά...
Δημοσ.

χαχαχαχαχαχαχα....Ρε τι απατεώνες ειναι αυτοί.

Δε φτάνει που πληρωνει ο κοσμάκης για διόδια σε καρμανιόλα χωρις να έχει εναλλακτική αλλά ζητάνε και χρηματα επειδή έχει μειωθεί η κινηση...

Πόσο τρολ ειναι ο κυβερνοεργολάβος.

 

http://tvxs.gr/news/ellada/%C2%ABapozimiosi%C2%BB-stin-moreas-ae-apo-tin-kybernisi-logo-meiomenis-kinisis

 

Και εδω οι αποζημιώσεις που δινει το ελληνικο δημοσιο στους μπομπολες επειδή καθυστερουν να φτιάξουν τα διόδια. Χαρακτηριστική η περιπτωση Σπαθοβουνίου.

http://www.kathimerini.gr/774529/article/oikonomia/ellhnikh-oikonomia/apozhmiwsh-95-ekat-ston-morea-8a-katavalei-to-dhmosio

 

Και πιστευα οτι αν αναλάβουν ιδιωτες θα καλυτερέψει το πράγμα.

Αυτοι ειναι 10 φορές χειρότεροι λέμε!!

Δημοσ.

Λες και δεν ξέρουμε ότι ο ιδιωτικός τομέας στην Ελλάδα ήταν και είναι κατά πλειοψηφία κρατικοδίαιτος.Μόλις έκλεισε η κάνουλα το 2009 έκλεισαν οι περισσότεροι.

Τον ΟΣΕ δεν το αγοράζει κανείς Ελληνας επενδυτής γιατί πρέπει να βάλει λεφτά δικά του μιας και έχει ελλείμματα και χρειάζεται επενδύσεις για αναβάθμιση. Μόνο Κίνα ή Ρωσία που έχουν σχέδια.

Οι δικοί μας είναι του στυλ δώσε μου την πιο κερδοφόρα εταιρεία (ΟΠΑΠ) ή πούλα μου κράτος ρεύμα κάτω από το κόστος αφού κλέψω και τα λεφτά από τα χαράτσια (ΔΕΗ- Energa κλπ) και θα σου δώσω λεφτά με δάνειο το οποίο θα πάρω από τις ουσιαστικά κρατικο-ιδιωτικές τράπεζες που ζουν από λεφτά του κράτους.

  • 4 μήνες μετά...
Δημοσ.

Λογικά μετά τις εκλογές θα ανοίξουν και τα νέα κάθετα διόδια στην εθνική Αθηνών Θεσσαλονίκης.

 

Επίσης από το 2015 έχουν δικαίωμα για 40% αύξηση.

Δημοσ.

Ισχυει

Η μαλακια ειναι οτι θες γυρω στο 10ρι και γυρω 1 ωρα ταξιδι πολυ χονδρικα αν θυμαμαι καλα για να πας κεντρο (ή εκει που θες τεςπα) απο αεροδρομιο με το τραίνο κλπ

Για το μη φοιτητικό παραπανω

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...