Ntinaras Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2014 δε πειραζει,οταν εγω ελεγα για τα διοδια πριν μερικα χρονια με κραζανε μερικοι. τσιμπα τωρα.
pournaras Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2014 Μααφουθαδωσουννεεςθεσειςεργασιαςκαιθακανουνκαλουςδρομους. Ο καλός ιδιωτικός τομέας που θα μας σώσει. Και υπάρχει ακομα κόσμος που πιστευει οτι πιθανές ιδιωτικοποιήσεις θα μας γλιτώσουν απο ανούσια έξοδα. Εδω κάνει μπαμ πως όχι μόνο τα κάνουν χειρότερα απ το δημόσιο αλλά και χάνουμε συγχρόνως περισσότερα απ όσα πριν. Ο καλος ιδιωτικος τομεας, με ποιον ακριβως υπεγραψε; Μονος του ξυπνησε ενα πρωι ο μπομπολας και ειπε "θα βαλω οπου γουσταρω διοδια" χωρις να ρωτησει κανεναν; Αν ειναι ετσι να βαλουμε ολοι απο 5-10 διοδια να τα κονομησουμε.
Cossutius. Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2014 Ο καλος ιδιωτικος τομεας, με ποιον ακριβως υπεγραψε; Mε τον κακο δημοσιο τομέα που πρεπει να κλεισει για να αναλάβει ο καλός ιδιωτικος?? Ειδες οτι τελικά όλα αρχίζουν και τελειώνουν απ το δημόσιο? Εαν αυτοι εκει πανω θέλουν, αλλάζουν τα πάντα.
DrLo Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2014 Με εχει πιασει νευρικο γελιο, μα ειναι δυνατον πιο φθηνα ειναι να πας Αθηνα Θεσσαλονικη με αεροπλανο παρα με ΙΧ! www.trelokouneli.gr/diodia-fthhnotero-to-aeroplano-apo-to-autokinhto/ Υπεραπλούστευση. Αν υποθέσουμε ότι υπάρχει πιο φθηνό πλήρως εναλλακτικό μέσο (αεροπλάνο) για το αθήνα-θεσσαλονίκη από το αυτοκίνητο (διόδια) τότε πιο το πρόβλημα με τα διόδια ? Πάνε με το αεροπλάνο ... problem solved. Η ουσία είναι ότι είναι 2 διαφορετικά πράγματα.
Anorymous Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2014 Υπεραπλούστευση. Αν υποθέσουμε ότι υπάρχει πιο φθηνό πλήρως εναλλακτικό μέσο (αεροπλάνο) για το αθήνα-θεσσαλονίκη από το αυτοκίνητο (διόδια) τότε πιο το πρόβλημα με τα διόδια ? Πάνε με το αεροπλάνο ... problem solved. Η ουσία είναι ότι είναι 2 διαφορετικά πράγματα. Η συγκριση ειναι γενικη σαν δυο μεσα μεταφορας. Πχ παλια που ημουν φοιτητης ηταν πολυ οικονομικο και ξεκουραστο να βαζεις το αμαξι στην κλιναμαξα του ΟΣΕ, επεφτες κοιμοσουν και το πρωι ησουν Θεσσαλονικη επαιρνες το αυτοκινητακι σου και ησουν μια χαρα.
gigisoni Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2014 Το αεροπλάνο γενικά στην Ευρώπη είναι το πιο οικονομικό μέσο μεταφοράς, πού το περίεργο; Το περίεργο είναι ότι τόσα χρόνια η Olympic και μετά η Aegean το βρήκαν μονοπώλιο και μας γαμούσαν στις τιμές και μαζί τους ακολουθούσαν τα αεροδρόμια της κακιάς ώρας με φόρους στα ύψη, ήρθε και ο Βενιζέλος και δήθεν σύγχρονο αεροδρόμιο μας πήρε και αυτός από πίσω στους φόρους που έβαζε/βάζει με αποτέλεσμα το αεροπλάνο να είναι το είδος πολυτελείας ανάμεσα στα μέσα μεταφοράς με τιμές εξωφρενικές.
pournaras Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2014 Mε τον κακο δημοσιο τομέα που πρεπει να κλεισει για να αναλάβει ο καλός ιδιωτικος?? Ειδες οτι τελικά όλα αρχίζουν και τελειώνουν απ το δημόσιο? Εαν αυτοι εκει πανω θέλουν, αλλάζουν τα πάντα. Οχι, με τον κακο δημοσιο τομεα, που πρεπει να αλλαξει ρολο και να γινει καλος, ωστε να ελεγχει τον καλο ή κακο ιδιωτικο τομεα. Δε χρειαζεται να φτασεις στα ακρα, ή ο ενας ή ο αλλος. Δε χρειαζεται να τους διαχωριζεις.
mentoras99 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2014 Η συγκριση ειναι γενικη σαν δυο μεσα μεταφορας. Πχ παλια που ημουν φοιτητης ηταν πολυ οικονομικο και ξεκουραστο να βαζεις το αμαξι στην κλιναμαξα του ΟΣΕ, επεφτες κοιμοσουν και το πρωι ησουν Θεσσαλονικη επαιρνες το αυτοκινητακι σου και ησουν μια χαρα. Επειδη δεν εχω εμπειρια απο τρενα, τι ακριβως ειναι η κλιναμαξα; Φορτωνεις το αμαξι σου στο τρενο; Και το ξεφορτωνεις σε αλλη περιοχη, και το παιρνεις και φευγεις;
Cossutius. Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2014 Οχι, με τον κακο δημοσιο τομεα, που πρεπει να αλλαξει ρολο και να γινει καλος, ωστε να ελεγχει τον καλο ή κακο ιδιωτικο τομεα. Δε χρειαζεται να φτασεις στα ακρα, ή ο ενας ή ο αλλος. Δε χρειαζεται να τους διαχωριζεις. Θυμάσαι που λέγαμε παλαιότερα οτι για να συμβει αυτό πρέπει να γίνει αλλαγή του ελεγκτικου μηχανισμού? Και δυστυχώς ο ελεγκτικος μηχανισμος ελεγχεται απο τους πάνω πάνω. Μόνη λύση για την ωρα λοιπόν είναι η αλλαγή τον επάνω. Πάντως επειδη τα χαμε πει αρκετές φορές, ελπιζω οτι πλέον έχεις πεισθεί οτι ο ιδιωτικος τομέας απο μόνος του, δεν θα βοηθησει, οπότε τυχον ιδιωτικοποιήσεις ΕΥΔΑΠ και τέτοια, μονο κακό θα μας κάνουν. Επειδη δεν εχω εμπειρια απο τρενα, τι ακριβως ειναι η κλιναμαξα; Το κρεββατάδικο δεν ειναι? Αυτο ειχα την εντυπωση. Ως φαντάρος τουλάχιστον τέτοια έπαιρνα...κοιμόμουν όλη νυχτα σε κουκέτα με αλλους 3. Ναι υπήρχε και το τραινο που επαιρνες και το αμαξι ή το μηχανάκι σου, αλλά δε θυμάμαι αν λέγεται έτσι.
pournaras Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2014 Θυμάσαι που λέγαμε παλαιότερα οτι για να συμβει αυτό πρέπει να γίνει αλλαγή του ελεγκτικου μηχανισμού? Και δυστυχώς ο ελεγκτικος μηχανισμος ελεγχεται απο τους πάνω πάνω. Μόνη λύση για την ωρα λοιπόν είναι η αλλαγή τον επάνω. Πάντως επειδη τα χαμε πει αρκετές φορές, ελπιζω οτι πλέον έχεις πεισθεί οτι ο ιδιωτικος τομέας απο μόνος του, δεν θα βοηθησει, οπότε τυχον ιδιωτικοποιήσεις ΕΥΔΑΠ και τέτοια, μονο κακό θα μας κάνουν. Ποτε και κανενας νοημων δεν ειπε οτι μπορει να σταθει ο ιδιωτικος τομεας μονος του, χωρις ελεγχο, ακομη και το μπακαλικο κακος επιχειρηματιας θα γινει, με ελεγχο, ακομη και η ευδαπ, μια χαρα μπορει να δουλεψει. Αυτο που πρεπει καποια στιγμη να διαχωριστει ειναι αν θελουμε το δημοσιο τομεα ως ελεγκτη, ή ως επιχειρηματια. Για να ξερουμε που βαδιζουμε. 1
Cossutius. Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2014 Στη δεδομένη φάση αυτοι που έχουν υπο τη διοικησή τους το δημόσιο, έχουν αποδειξει οτι δε το θέλουν ούτε ως ελεγκτη, ούτε ως επιχειρηματία. Κάνουν σοβαρότατη προσπαθεια να το χρεώσουν όσο το δυνατον περισσότερο. Δε θα με ενοχλουσε καθόλου η ιδιωτικοποίηση των πάντων, εφόσον ηξερα οτι ως φορολογουμενος πολίτης θα έχω καλυτερες υπηρεσίες και θα κέρδιζα ως κράτος.
Zaknafein Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2014 Αυτο που πρεπει καποια στιγμη να διαχωριστει ειναι αν θελουμε το δημοσιο τομεα ως ελεγκτη, ή ως επιχειρηματια. Για να ξερουμε που βαδιζουμε. Δεν νομίζω ότι υπάρχει λογικός άνθρωπος που μετά τα τελευταία 40 χρόνια θα επιχειρηματολογήσει υπέρ του δεύτερου... εκτός αν 40 χρόνια αποτυχίας δεν είναι αρκετά
frabalas Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2014 Δεν νομίζω ότι υπάρχει λογικός άνθρωπος που μετά τα τελευταία 40 χρόνια θα επιχειρηματολογήσει υπέρ του δεύτερου... εκτός αν 40 χρόνια αποτυχίας δεν είναι αρκετά Κάθε λογικός άθρωπας που ψωμίζεται απ´ το 2ο. ,αυτόν θα προτιμούσε.Τόπε κι ο Βουλγαροχλιμίτζουρας:Ό,τι είναι νόμιμο,είναι και ηθικό. Τρολάρει κιο Στούρνος επίσης,με απ´ ευθείας αναθέσεις στην οικογένειά του 400k€ τη φορά.Κι είναι κάμποσες αυτές οι αναθέσεις με τον χαρακτηρισμό του κατ´ επείγοντος. Καμια φορά νομίζω ότι απέναντί μου έχω "μη σκεπτόμενους". 1
Anorymous Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2014 Επειδη δεν εχω εμπειρια απο τρενα, τι ακριβως ειναι η κλιναμαξα; Φορτωνεις το αμαξι σου στο τρενο; Και το ξεφορτωνεις σε αλλη περιοχη, και το παιρνεις και φευγεις; Ηταν τρενο που ειχε κουκετες οπως τα πλοια αναλογα τα λεφτα υπηρχαν απο 6κλινα μεχρι μονοκλινα πολυτελειας, μαζι με τα βαγονια που ειχαν τα κρεβατια ειχε και χωρο να φορτωνεις αυτοκινητα. Ετσι αν ηθελες να πας πχ με την οικογενια σου στην Χαλκιδικη το καλοκαιρι και να μην ταλαιπωρηθεις επεφτες κοιμοσουν και το πρωι επαιρνες το αμαζι, ετσι κερδιζες χρονο και πηγαινες ξεκουραστα. Τα ειχε η Βαγκον Λι που συνεργαζοταν με τον ΟΣΕ αλλα απο 2011 σταματησε την συνεργασια. 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις