Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Φυσικά και υπάρχει πρόβλημα. Σύμφωνα με την προστασία που παρέχει ο Αντώνης Σ , ο βορίδης έβαλε νόμο μέσο αστυνομίας και όποιος σηκώσει μπάρα ή φύγει θα καταγράφετε απο καμερα και στην συνέχεια θα έρχεται το μαλλί αλλά και 1 μήνα χωρίς δίπλωμα νομίζω.

  • Απαντ. 1,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Ελα τωρα, μην τρελαθουμε δηλαδη...

http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=175399&cid=4

 

Με 50 ευρω το χρονο, κυκλοφορεις 1 ολοκληρο χρονο, απεριοριστα, σε αυτοκινητοδρομους, οχι μλκιες Πατρων Κορινθου κλπ

50 ετησιως, και τελος. Με μισθους ελβετιας.

 

Πειτε τωρα.

Ο Ελβετος πληρωνει 30 ευρω τον χρονο,οσο και ο τουριστας κατι που ειναι αδικο.Ο Αυστριακος πληρωνει 90 τον χρονο και ο Σλοβενος με μισθους οπως Ελλαδα 110 τον χρονο!!!

Αν ταξιδευεις καθε μηνα συμφαιρει,αλλα αν ταξιδευεις 2/3 φορες τον χρονο οχι.

Δημοσ.

Φυσικά και υπάρχει πρόβλημα. Σύμφωνα με την προστασία που παρέχει ο Αντώνης Σ , ο βορίδης έβαλε νόμο μέσο αστυνομίας και όποιος σηκώσει μπάρα ή φύγει θα καταγράφετε απο καμερα και στην συνέχεια θα έρχεται το μαλλί αλλά και 1 μήνα χωρίς δίπλωμα νομίζω.

 

Δεν είμαι σίγουρος αν ισχύει αυτό. 

 

Εδω http://gnto.gov.gr/sites/default/files/N_4070_2012.pdf

διαβάζουμε (άρθρο 143) :

«Η βεβαίωση της παράβασης γίνεται από τα αρμόδια
αστυνομικά όργανα που τη διαπιστώνουν είτε αυτοπρο-
σώπως είτε μέσω τεχνικών ή ηλεκτρονικών μέσων, σύμ-
φωνα με τα οριζόμενα στην παράγραφο 4 του άρθρου
104 του παρόντος.»
 
Οι κάμερες αυτές δεν ανήκουν στα αρμόδια αστυνομικά όργανα αλλά είναι ενός ιδιώτη έτσι δεν είναι?
Δημοσ.

 

 

 
Οι κάμερες αυτές δεν ανήκουν στα αρμόδια αστυνομικά όργανα αλλά είναι ενός ιδιώτη έτσι δεν είναι?

 

Απίθανο είναι να έχει βγει ένταλμα και να έχει συνεχή πρόσβαση η αστυνομία στις κάμερες των διοδίων γι'αυτο το σκοπό?

Δημοσ.

Καλά με τις ειδήσεις με τα πιστεύεις , κατευθυνόμενα είναι. 

Απλά θα ήθελα να ξέρω τι προβλέπεται πραγματικά σύμφωνα με τους ισχύοντες νόμους.

Δημοσ.

 

Δεν είμαι σίγουρος αν ισχύει αυτό. 

 

Εδω http://gnto.gov.gr/sites/default/files/N_4070_2012.pdf

διαβάζουμε (άρθρο 143) :

«Η βεβαίωση της παράβασης γίνεται από τα αρμόδια
αστυνομικά όργανα που τη διαπιστώνουν είτε αυτοπρο-
σώπως είτε μέσω τεχνικών ή ηλεκτρονικών μέσων, σύμ-
φωνα με τα οριζόμενα στην παράγραφο 4 του άρθρου
104 του παρόντος.»
 
Οι κάμερες αυτές δεν ανήκουν στα αρμόδια αστυνομικά όργανα αλλά είναι ενός ιδιώτη έτσι δεν είναι?

 

 

Και οι κάμερες στις τράπεζες ανήκουν στην τραπεζα όχι στην Αστυνομία ... what's your point ?

Δημοσ.

Φυσικά και υπάρχει πρόβλημα. Σύμφωνα με την προστασία που παρέχει ο Αντώνης Σ , ο βορίδης έβαλε νόμο μέσο αστυνομίας και όποιος σηκώσει μπάρα ή φύγει θα καταγράφετε απο καμερα και στην συνέχεια θα έρχεται το μαλλί αλλά και 1 μήνα χωρίς δίπλωμα νομίζω.

O τσεκουρίδης τον βρήκε έτοιμο το νόμο απ' τους προηγούμενους...

Δημοσ.

Ο νέος νόμος επιτρέπει την χρήση της κάμερας. Ο νέες κάμερες είναι της τροχαίας. Την παρουσίαση την έκανε ο διοικητής της τροχαίας...

Δημοσ.

Μα αφου θα δωσουν θέσεις εργασίας και θα υπάρξει ανάπτυξη.

Σήμερα ειχαμε και τις πρώτες απειλές.

"Αν συνεχιστουν τέτοιες επιθέσεις, θα σταματήσουν τα έργα".

χαχαχαχαχαχχαχαχαχα...οι άνθρωποι τρολάρουν.

  • Like 3
Δημοσ.

Μα αφου θα δωσουν θέσεις εργασίας και θα υπάρξει ανάπτυξη.

Σήμερα ειχαμε και τις πρώτες απειλές.

"Αν συνεχιστουν τέτοιες επιθέσεις, θα σταματήσουν τα έργα".

χαχαχαχαχαχχαχαχαχα...οι άνθρωποι τρολάρουν.

 Ναι,θα σταματήσουν να δουλεύουν και θα τα παίρνουν με ΕΣΠΑ και επιδοτήσεις.

Δημοσ.

Η επανεκκίνηση των έργων στους μεγάλους αυτοκινητόδρομους έχει δημιουργήσει την άνοδο στα διόδια, άνοδος η οποία αγγίζει ακόμη και το 60%.

Εντούτοις, το ζήτημα είναι πολύ βαθύτερο καθώς οι παραχωρησιούχοι εμφανίζονται στον Τύπο της Κυριακής (Ελεύθερος Τύπος) να έχουν εισπράξει 3,9 δισ. ευρώ, ενώ δεν έχουν κατασκευάσει παρά μόνο το 36% του συνόλου των αυτοκινητοδρόμων.

Τα έργα που ξεκίνησαν ενώ είχαν σταματήσει αφορούν στους αυτοκινητοδρόμους:

- Ολυμπία Οδός

- Νέα οδός

- Ε-65

- Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου

Υπολογίζεται να έχουν ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος του 2015, εάν φυσικά δε διακοπούν ξανά οι εργασίες, και να φέρουν και αύξηση στο ΑΕΠ της τάξεως του 1,2%.

Εντούτοις, με την επανέναρξη των έργων ξεκίνησαν και οι μεγάλες αυξήσεις σε συγκεκριμένους σταθμούς. Έτσι, οι μεγαλύτερες αυξήσεις έχουν σημειωθεί - καταγραφεί στα διόδια της Νέας Οδού, δηλαδή σε Αφίδνες, Θήβα και Τραγάνα.

Αντίθετα, στους αυτοκινητοδρόμους Αιγαίου, αυξήσεις παρατηρούνται στους σταθμούς Πελασγίας και Μοσχοχωρίου.

Τον Ιανουάριο του 2015 αναμένεται να τεθούν σε λειτουργία και τα διόδια στο Βαθύ Χαλκίδας, ενώ τον Ιούλιο του τρέχοντος έτους αλλά και του 2015 θα ξεκινήσουν να λειτουργούν σταθμοί διοδίων σε Άγιο Στέφανο και Βαρυμπόμπη.

Δώσαμε 500 εκατ. ευρώ στις κοινοπραξίες για να ξεκινήσουν πάλι τα έργα   

Ίσως να μην είναι ευρέως γνωστό, ισχύει όμως απόλυτα. Οι εταιρείες - κοινοπραξίες κατασκευής οι οποίες έχουν αναλάβει τα έργα έλαβαν αποζημίωση ώστε να ξεκινήσουν τα έργα, αποζημίωση που έφτασε τα 353,3 εκατ. ευρώ. Αποζημίωση δόθηκε και στις κοινοπραξίες παραχώρησης, ύψους 167 εκατ. ευρώ.

Συνολικά παραμένουν στα έργα περίπου 35 τράπεζες από τις 44 που ήταν αρχικά, ενώ υπολογίζεται πως το 55% θα προέλθει από ελληνικές τράπεζες.

Όσο για την πρόοδο των έργων, η Ολυμπία Οδός έχει ολοκληρωθεί σε ποσοστό 29%, η Νέα οδός σε ποσοστό 31%, ο Ε-65 σε ποσοστό μόλις 17%, ενώ ο Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου κατά 70%.

Πρέπει όμως να σημειωθεί πως κόβονται ολόκληρα τμήματα αυτοκινητοδρόμων, με τις νέες συμβάσεις, σε σχέση με αυτά που προβλέπονταν το 2007.

Γενικό Λογιστήριο του Κράτους: Επαχθείς οι νέες συμβάσεις

Το Γενικό Λογιστήριο του Κράτους εκτιμά πως οι απώλειες του δημοσίου θα ανέλθουν στα 7,5 δισ. ευρώ, με βάση τις νέες τροποποιημένες συμβάσεις.

Αναλυτικά, σύμφωνα πάντα με την έκθεση του ΓΛΚ, οι απώλειες επιμερίζονται ως εξής:

Περίπου 1,1 δισ. ευρώ για τον Αυτοκινητόδρομο Αιγαίου.

Περίπου 1,2 δισ. ευρώ για τον Ε-65

Περίπου 2,1 δισ. ευρώ για την Νέα Οδό

Τέλος, περίπου 3,1 δισ. ευρώ για την Ολυμπία Οδό

Εκτός από αυτό όμως το δημόσιο υποχρεούται να καταβάλει και εφάπαξ δαπάνη ύψους 1.044 δισ. ευρώ στους τέσσερις παραχωρησιούχους κατά την περίοδο μελετών-κατασκευών των έργων μέχρι τις 31/12/2015.

Πηγή: Ελεύθερος Τύπος της Κυριακής

 

Μααφουθαδωσουννεεςθεσειςεργασιαςκαιθακανουνκαλουςδρομους.

Ο καλός ιδιωτικός τομέας που θα μας σώσει.

Και υπάρχει ακομα κόσμος που πιστευει οτι πιθανές ιδιωτικοποιήσεις θα μας γλιτώσουν απο ανούσια έξοδα. Εδω κάνει μπαμ πως όχι μόνο τα κάνουν χειρότερα απ το δημόσιο αλλά και χάνουμε συγχρόνως περισσότερα απ όσα πριν.

Δημοσ.

ούτε το 2050 δεν θα έχουν γίνει τα έργα και μια ζωή θα πληρώνουμε για δρόμους φαντάσματα.Τουλάχιστον ας γράφει στο χαρτί ότι τα χρήματα πανε για την σωτηρία της τσέπης του μπομπολα. Θα το εκτιμούσε ο λαός !

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...