Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Δεν χρειάζεται κάψιμο. Ας πάρουν μια απόφαση οι ενώσεις καταναλωτών να βγάλουν οδηγία να μην πληρώνει κανείς.

 

Σε χώρες που είναι σε κρίσιμη κατάσταση από κάτι τέτοια "μικρά" (αυξήσεις σε διόδια, εισιτήρια κτλ) ξεκινά η κατάρρευση και η αιματοχυσία.

  • Απαντ. 1,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

χεσμενες τις εχουν τις ενωσεις.(οχι στα διοδια γενικα)

ετσι και αλλιως τα διοδια ειναι παρε'ι'στικα με κρατικοδιαιτους.Τα φιλαρακια τους ΠΡΟΣΘΕΣΑΝ προσφατα στο κοκ 200ε προστιμο αν περασεις τα διοδια !!!!

Δημοσ.

Οι εναλλακτικές διαδρομές

Θεσσαλονίκη-Αθήνα

Διόδια Μαλγάρων (μετωπικά)

Βγείτε από την εθνική στον κόμβο για Χαλάστρα. Συνεχίζετε προς το χωριό και κάντε αριστερά μετά το γεφυράκι για να πάτε από τον περιφερειακό. Μετά από τη Χαλάστρα περνάτε πάνω από το δρόμο τον Ευζώνων, πάνω από τον Αξιό και μπαίνετε στα Μάλγαρα. Ακολουθείτε τις ταμπέλες προς «εθνική οδό».

Διόδια Κλειδίου/Αιγινίου

Βγαίνετε από τη Θεσσαλονίκης – Αθηνών στην Εγνατία προς Βέροια. Ο πρώτος κόμβος που θα συναντήσετε είναι για Νησέλι και Αλεξάνδρεια. Βγαίνετε από την Εγνατία και ακολουθείτε τον παλιό δρόμο για Αιγίνιο. Ο Κόμβος Αιγινίου είναι ανοικτός για να μπείτε στην κάθοδο.

Διόδια Λεπτοκαρυάς

Βγαίνετε από την εθνική στον κόμβο Λεπτοκαρυάς. Δεν λειτουργούν τα πλευρικά στην έξοδο προς Ν­ότο. Περνάτε πάνω από την εθνική και στρίβετε δεξιά, παράλληλα με τις γραμμές του τρένου προς Αθήνα. Θα πρέπει σε κάποιο σημείο να κάνετε αριστερά και δεξιά για να ξαναβρεθείτε δίπλα στο τρένο. Θα συνεχίσετε μέχρι το κάστρο του Παντελεήμονα / Πλαταμώνα και θα βγείτε με ιδιαίτερη προσοχή στην εθνική.

Διόδια Πυργετού

Με το που τελειώνουν οι στροφές του Πλαταμώνα / Νέων πόρων, ακριβώς την ώρα που αρχίζει πάλι νέος δρόμος, κάνετε δεξιά και βγαίνετε από την εθνική. Ακολουθείτε ευθύ παράδρομο, αλλά με λακκούβες και νταλίκες. Μετά από μερικά χιλιόμετρα στο παράδρομο θα συναντήσετε μια ταμπέλα «διόδια 2000μ». Εσείς μετά από την ταμπέλα θα κάνετε δεξιά στη διασταύρωση προς το χωριό Πυργετός. Στην επόμενη διασταύρωση υπάρχει ταμπέλα προς Λάρισα αριστερά. Και σε 1-2 χλμ βγήκατε στην Εθνική.

Διόδια Μακρυχωρίου (μετωπικά) και Λάρισας 1 & 2 πλευρικά

Μόλις τελειώσουν τα Τέμπη, βγαίνετε από την εθνική (προς Γόνους) ακριβώς εκεί που ο δρόμος ξαναγίνεται με 2 λωρίδες+ΛΕΑ. Ακολουθείτε τον παράδρομο για περίπου 20 χλμ ως τη Λάρισα.

Διόδια Μοσχοχωρίου και Πελασγίας

Συνεχίζουμε εκεί που είχαμε μείνει πρίν. Όταν τελειώνει ο παράδρομος συνεχίζετε ευθεία από την παλιά εθνική προς Λάρισα. Ακολουθείτε τις ταμπέλες προς Φάρσαλα. Συνεχίζετε προς Δομοκό και φτάνετε στη Λαμία. Στη Λαμία μπαίνετε προς Αθήνα.

Διόδια Αγίας Τριάδας

Βγαίνετε από την εθνική στον κόμβο του Μπράλου / Θερμοπυλών. Τα πλευρικά δεν δουλεύουν. Ακολουθείτε τις ταμπέλες για Θερμοπύλες και δρόμος θα γίνει χωματόδρομος για 2 χλμ. Τον ακολουθείτε, θα περάσετε κάτω από την εθνική (τώρα πια είναι δεξιά σας). Συνεχίζετε και μπαίνετε από τον κόμβο του Μώλου.

Διόδια Τραγάνας (μετωπικά και πλευρικά)

Βγαίνετε από την εθνική είτε από τον κόμβο Αταλάντης. Ακολουθείτε τον παράδρομο μέσα στην Τραγάνα και συνεχίζετε. Στο τέλος του δρόμου δεξιά προς Προσκυνά. Περνάτε μέσα από το χωριό και συνεχίζετε. Στο τέλος του δρόμου δεξιά. Φτάνετε στον κόμβο Μαλεσίνας και μπαίνετε στην εθνική.

Διόδια Θήβας (μετωπικά και πλευρικά)

Βγαίνετε στο καφέ «90» και ακολουθείτε τον παράδρομο. Στον κόμβο της Θήβας (όπου και τα πλευρικά) αλλάζετε πλευρά , τώρα είναι η εθνική είναι στα δεξιά. Συνεχίζετε όλο ευθεία, σε κάλο παράδρομο με μόνο 3-4 απότομες στροφές. Περνάτε το χωριό Ύπατο και φτάνετε στον κόμβο Ριτσώνας, από όπου και ξαναμπαίνετε στην Εθνική

Διόδια Αφιδνών και πλευρικά

Βγαίνετε από τον κόμβο Οινόης και ακολουθείτε τον παράδρομο μέχρι Μαλακάσα, Κόμβο Καπανδριτίου και τέλος Αγ. Στέφανο.

 

Αθήνα-Θεσσαλονίκη

Διόδια Αφιδνών και πλευρικά μέχρι Οινόφυτα

Αυτά είναι τα πρώτα διόδια, που την μέρα της δοκιμής είχαν 2,1 ευρώ και σύντομα θα πάνε 3,35 ευρώ. Με πορεία προς Θεσσαλονίκη, βγαίνετε από την Εθνική στον κόμβο του Αγίου Στεφάνου. Στο φανάρι κάνετε αριστερά ακολουθείτε τον παράδρομο με μπλε πινακίδες προς Λαμία. Μετά τα φανάρια του κόμβου Καπανδριτίου, ο δρόμος «ανοίγει» και η κίνηση μειώνεται. Σε ώρες αιχμής το πρώτο κομμάτι θέλει υπομονή. Συνεχίζετε προς Μαλακάσα και στον κόμβο της Οινόης έχετε 100% νόμιμη είσοδο στην Εθνική. Στον εθνικό δρόμο, μπορείτε να «πατήσετε» λίγο περισσότερο για να κερδίσετε χρόνο.

Διόδια Θήβας (μετωπικά και πλευρικά)

Βγαίνετε από την εθνική στον 1ο κόμβο για τη Θήβα / Ριτσώνα (το οδόμετρο δείχνει τώρα 49 χλμ.). Μεταφέρεστε στον παράδρομο (ταμπέλα προς Ιερά μονή Σαγματά), ο οποίος είναι ευθύς και καλά στρωμένος με εξαίρεση 2-3 στροφές που είναι απότομες. Ανετα «πάει» με 100 χλμ/ώρα και λίγη προσοχή. Στη διασταύρωση, που θα βρείτε στα 58,8 χλμ. συνεχίζετε ευθεία (όχι προς Μονή Σαγματά και Ύπατο). Φτάνετε στον δεύτερο κόμβο της Θήβας που έχει πλευρικά διόδια. Εσείς συνεχίζετε τον παράδρομο ευθεία απέναντι στη διασταύρωση και μπαίνετε ξανά στην Εθνική από την καφετέρια «90». Παίρνετε και ωραίο καφεδάκι ή προμήθειες αν χρειάζονται.

Διόδια Τραγάνας (μετωπικά και πλευρικά)

Τα διόδια αυτά θα έχουν τη μεγαλύτερη ποσοστιαία αύξηση, αφού από 2,45 ευρώ θα πάνε 3,95 ευρώ (+61,2%). Βγαίνετε από την Εθνική στον κόμβο για τη Μαλεσίνα και περνάτε απέναντι (δυτικά της εθνικής). Θα μπείτε στον δρόμο που έχει ένα μπλε βενζινάδικο Εlin. Ακολουθείτε το δρόμο. Στην κατηφόρα θα πρέπει να είστε προσεκτική και να βρείτε το σημείο που στρίβει αριστερά προς Προσκυνά (υπάρχει μια μικρή ταμπέλα). Συνεχίζετε μέσα από τον Προσκυνά και με το που συναντάτε την Εθνική στρίβετε αριστερά και έχετε την εθνική στα δεξιά σας. Περνάτε τον κόμβο της Τραγάνας (έχει πλευρικά) που είναι ακριβώς στο χωριό Τραγάνα και μπαίνετε στην Εθνική από τον κόμβο της Αταλάντης. Απολαμβάνετε για αρκετά χλμ. και δωρεάν την Εθνική Οδό.

Διόδια Αγίας Τριάδας

Αφού περάσετε όλα τα τούνελ πάνω από Αγ. Κωνσταντίνο βγαίνετε από την εθνική στον κόμβο του Μώλου. Παίρνετε τον παράδρομο που είναι η παλιά εθνική και έχετε τη νέα στα αριστερά σας. Δεν στρίβετε πουθενά. Ακριβώς πριν από τα διόδια της Αγίας Τριάδας ξεκινά (δυστυχώς) χαλικοστρωμένος δρόμος. Συνεχίζετε στο χωματόδρομο όλο ευθεία και στα 300 μέτρα κάνετε αριστερά κάτω από την εθνική. Υπάρχει και πινακίδα. Κάνετε άλλα 1.700 μ. περίπου και βγαίνετε στις Θερμοπύλες στο άγαλμα του Λεωνίδα. Μετά από 8 χλμ. κάνετε αριστερά και ξαναμπαίνετε στην Εθνική.

Διόδια Πελασγίας & Μοσχοχωρίου

Η καλύτερη λύση είναι Λαμία – Λάρισα με τον παλιό δρόμο. Είναι περίπου 35 χλμ. λιγότερα. Γλιτώνετε βενζίνη και δύο από τα πιο ακριβά διόδια. Είστε στην εθνική, όπου λόγω έργων είναι μια λωρίδα. Βγαίνετε στην έξοδο προς Λαμία/Καρδίτσα. Περνάτε το Δομοκό, τα Φάρσαλα και μετά τη Νίκαια συνεχίζετε για Λάρισα. Μπαίνοντας στη Λάρισα (βρίσκεστε στην οδό Φαρσάλων) θα πρέπει στο ύψος του Praktiker να στρίψετε δεξιά ώστε να βγείτε στην παλιά εθνική Αθηνών – Θεσσαλονίκης που περνούσε μέσα από τη Λάρισα.

Διόδια Μακρυχωρίου (μετωπικά) και 3ής – 4ής εξόδου Λάρισας πλευρικά

Τώρα, βρίσκεστε στην ΠΕΟ Αθηνών – Θεσσαλονίκης. Ο δρόμος είναι 1 λωρίδα+ΛΕΑ από κάθε πλευρά. Λίγο πριν το τέλος του, ο δρόμος αποκτά διάζωμα και στα 500 μέτρα ανεβαίνετε τη γέφυρα (πινακίδα Λαμία/ΒΙΠΕ Λάρισας), Κάνετε αριστερά και αμέσως δεξιά για να μπείτε στον παράδρομο. Τώρα έχετε τη νέα εθνική δεξιά σας. Μετά από 6,5 περίπου χλμ (είναι ευθεία με ορατότητα και μπορείς να κινηθείς άνετα με 100 χλμ./ώρα) θα συναντήσετε φανάρια. Ακριβώς πριν τα φανάρια θα πρέπει να κάνετε δεξιά, να περάσετε κάτω από την εθνική, να κάνετε αμέσως αριστερά και να βγείτε από την άλλη. Τώρα η εθνική είναι αριστερά σας. Συνεχίζετε ευθεία έως τη BP μετά τα GoodyΆs, που έχει ελεύθερη είσοδο / έξοδο στην εθνική και μπαίνετε μέσα στην εθνική. Περνάτε από τα Τέμπη, όπως σαν να είχατε πληρώσει.

Διόδια Πυργετού

Με το που τελειώσουν τα Τέμπη, στον κόμβο για Πυργετό βγαίνετε από την εθνική. Έπειτα στρίβετε αριστερά, προς Πυργετό. Μόλις δείτε αριστερά σας μια μεγάλη αλάνα με καντίνα και (πιθανότατα) σταθμευμένα φορτηγά, να είστε έτοιμοι, στρίβετε δεξιά. Συνεχίζετε και μόλις συναντήσετε τον παράδρομο κάνετε αριστερά. Έχετε την εθνική δεξιά σας. Συνεχίζετε τον παράδρομο μέχρι να βρείτε διάβαση για αυτοκίνητα, ώστε να πάτε από την άλλη πλευρά και να μπείτε στην εθνική. Αυτή είναι ίσως η παράκαμψη με την περισσότερη κίνηση, μετά την πρώτη στον Αγιο Στέφανο. Το καλό είναι ότι ακολουθείτε τον μπροστινό σας. Αν είναι νταλίκα, σίγουρα κάνει ότι και εσείς.

Διόδια Λεπτοκαρυάς (μετωπικά και πλευρικά)

Θα πρέπει να βγείτε από την έξοδο ακριβώς κάτω από το κάστρο του Πλαταμώνα/Παντελεήμονα και να συνεχίσετε παράλληλα με την εθνική (δηλαδή με το που βγείτε δεξιά να κάνετε κατευθείαν αριστερά). Μόλις βγείτε για τη Σκοτίνα συνεχίζετε και πάτε πάνω από τη γέφυρα και με το που φτάσετε στις γραμμές του τρένου κάνετε αριστερά και συνεχίζετε μέχρι τον κόμβο της Λεπτοκαρυάς. Για να αποφύγουμε τα πλευρικά αλλάζουμε παράδρομο και τώρα έχετε την εθνική δεξιά σας. Συνεχίζετε όλο ευθεία (θα κάνετε και 500 μέτρα χωματόδρομο αν βρέχει ίσως να υπάρχει πρόβλημα) για να μπείτε από τη δεύτερη έξοδο για το Λιτόχωρο. Η άλλη λύση για να αποφύγετε το χώμα είναι στον κόμβο της Λεπτοκαρυάς να μπείτε μέσα στον οικισμό, να συνεχίσετε από τον δρόμο μέσα από τους οικισμούς και να μπείτε πάλι από τη δεύτερη έξοδο για το Λιτόχωρο.

Διόδια Αιγινίου / Κλειδιού

Το κακό εδώ είναι πως είναι αρκετά μεγάλος κύκλος και δε συμφέρει. Είναι προτιμότερο να τα πληρώσετε. Σε κάθε περίπτωση, θα πρέπει να βγείτε από την έξοδο της Μεθώνης μιας και αυτή του Αιγινίου είναι κλειστή. Περνάτε από την άλλη πλευρά, τώρα η εθνική είναι δεξιά σας. Συνεχίζετε προς Αλεξάνδρεια και Νησέλι. Θα βρείτε τον κόμβο Νησελίου / Αλεξάνδρειας πάνω από την Εγνατία και παίρνετε το ρεύμα για Θεσσαλονίκη.

Διόδια Μαλγάρων

Μόλις μπείτε από την Εγνατία στην Αθηνών – Θεσσαλονίκης η επόμενη έξοδος είναι για το χωριό Μάλγαρα. Βγαίνετε λοιπόν στην έξοδο για Μάλγαρα. Περνάτε μέσα από το χωριό ακολουθώντας τη ροή του δρόμου και πινακίδες προς Θεσσαλονίκη. Περνάτε τη γέφυρα του Αξιού ποταμού (προσοχή γιατί ο δρόμος γλιστράει πολύ εκεί) και περνάτε πάνω από το δρόμο προς Εύζωνες. Έπειτα μπαίνετε στη Χαλάστρα όπου υπάρχει περιφερειακός του χωριού. Ακολουθείστε τις ταμπέλες για Θεσ/νίκη ή απλά τον μπροστινό σας που επίσης δεν πληρώνει διόδια!

 

Συμπέρασματα

Μέχρι τη Λεπτοκαρυά η διαδρομή είναι εύκολη και αρκετά οικονομική. Μάλιστα από την επιλογή να πάμε Λαμία – Λάρισα από τον παλιό γλιτώσαμε 35 χλμ και οδηγήσαμε ευχάριστα στις στροφές του Δομοκού. Η μικρή αύξηση στην κατανάλωση ισοσκελίζεται ουσιαστικά από τη μικρότερη απόσταση. Τα 2 χλμ. χωματόδρομου στην Αγ. Τριάδα δεν είναι πρόβλημα, αφού είναι πατημένος. Το πρόβλημα το εντοπίζουμε στην παράκαμψη της Λεπτοκαρυάς (ειδικά αν είναι βράδυ) και στον κύκλο για την αποφυγή των διοδίων Κλειδιού/Αιγινίου. Η ταχύτητα κίνησης στον επαρχιακό δρόμο ήταν στο όριο των 90 χλμ./ώρα και στον Εθνικό στα 120 χλμ./ώρα.

  • Like 1
Δημοσ.

Σε μερικα που αναφερεις υπαρχει πιο ευκολη λυση...Δεν χρειαζεται να κανεις 20 χλμ για να αποφυγεις τα διοδια του Μακρυχωριου και ουτε φυσικα να βγεις στην εξοδο για Γοννους.

Δημοσ.

Σε μερικα που αναφερεις υπαρχει πιο ευκολη λυση...Δεν χρειαζεται να κανεις 20 χλμ για να αποφυγεις τα διοδια του Μακρυχωριου και ουτε φυσικα να βγεις στην εξοδο για Γοννους.

Να βλέπω διορθώσεις λέμε,έχω χρόνια να "ανέβω πάνω" (αυτό το κειμενάκι που παραθέτω το έχει καταχωρήσει άλλος),μόνο Αθηνών - Πατρών πήγαινα και Κορίνθου Τριπόλεως,που τώρα πια δεν υπάρχει αποφυγή.

Δημοσ.

γιατί το άλλο το απειλητικό ; κάποια στιγμή θυμάστε όπου για πολλοστή φορά έγινε θέμα με τα διόδια ; μετά απο καμιά εβδομάδα σταμάτησαν λεέι τα έργα διότι δεν έβγαζαν επαρκή χρηματοδότηση για να το συνεχισουν. από τα 45.000 αυτοκίνητα που περνούσαν ημερησιώς τα διόδια στον αγιο στέφανο δεν πλήρωσαν οι 2.000 και αμέσως σταμάτησαν το έργο. δηλαδή εάν όλοι στην αθήνα κάποτε σταματούσαν να ταξιδεύουν τότε τί θα έκαναν ; θα τους ανάγκαζαν όλους να πάνε διακοπές; το θέατρο στό όλο του το παράλογο. εργολάβοι, τραπεζίτες κολλήτοί με τους πολιτικούς.

υ.σ. : που είναι ο μπουμπούκος να μπεί εδώ μέσα να μιλάει πάλι για τους κακούς πολίτες και για τον λαϊκισμό τους όπως κάνει στο in.gr;

Δημοσ.

όταν οι διελεύσεις μειωθούν τόσο δραστικά, είτε γιατί ο κόσμος δεν ταξιδεύει είτε γιατί ταξιδεύει κάνοντας ζιγκ-ζαγκ για να γλυτώνει τα διόδια, οι εργολάβοι θα τα πάρουν από τον κρατικό προϋπολογισμό. Έχει παίξει ήδη μια τέτοια κουβέντα.

  • Like 1
Δημοσ.

Είμαστε ευρωπαϊκή χώρα και πληρώνουμε. Εύχομαι ο λαός να βλέπει τι κόμματα κυβερνάνε αυτη την χώρα και να μην τα ξαναψηφίσει . Ο ένας χειρότερος απο τον άλλον είναι . Πάλι καλά που δεν βλέπω και τηλ. Έτυχε προχτές να δω λίγο τηλ και έπεσα πάνω στο τσοντοκάναλο μέγκα στην εκπομπή πρετεντέρη για την ακρίβεια και με το που είδα αυτά τα ποσοστά σε σύριζα και νδ λέω οκ, η εγώ είμαι τρελός ή μήπως έχουμε κομματικοποιημένα κανάλια ? Όπως και με τα διόδια τώρα.

Δημοσ.

όταν οι διελεύσεις μειωθούν τόσο δραστικά, είτε γιατί ο κόσμος δεν ταξιδεύει είτε γιατί ταξιδεύει κάνοντας ζιγκ-ζαγκ για να γλυτώνει τα διόδια, οι εργολάβοι θα τα πάρουν από τον κρατικό προϋπολογισμό. Έχει παίξει ήδη μια τέτοια κουβέντα.

Τον οποίο προϋπολογισμό ποιός είπαμε ότι τον "στηρίζει";:P

 Και με τον χωροφύλακα αλλά και με τον αστυφύλακα.

 

Θα φτάσουμε στις ταινίες με τον Αυλωνίτη,όπου μια έκδρομή στις Κουκουβάουνες ήταν εκ των ουκ άνευ της διασκέδασης.

  • Like 1
Δημοσ.

Είμαστε ευρωπαϊκή χώρα και πληρώνουμε. Εύχομαι ο λαός να βλέπει τι κόμματα κυβερνάνε αυτη την χώρα και να μην τα ξαναψηφίσει . Ο ένας χειρότερος απο τον άλλον είναι . Πάλι καλά που δεν βλέπω και τηλ. Έτυχε προχτές να δω λίγο τηλ και έπεσα πάνω στο τσοντοκάναλο μέγκα στην εκπομπή πρετεντέρη για την ακρίβεια και με το που είδα αυτά τα ποσοστά σε σύριζα και νδ λέω οκ, η εγώ είμαι τρελός ή μήπως έχουμε κομματικοποιημένα κανάλια ? Όπως και με τα διόδια τώρα.

και φτιαχτές είναι οι δημοσκοπήσεις , που μόνο σκοπό έχουν να δημαγωγήσουν και να δημιουργήδουν εντυπώσεις και οι εκλογές είναι διαβλητές στην Ελλάδα. όλα τα χρόνια από όλους και όλες ακούω να τους βρίζουν και να λένε πως δε θα τους ξαναψηφίσουν, επίσης όλα τα παιδιά εδω μέσα στο ίδιο περίπου χώρο είμαστε, εννοώ στο κύμα του δεν τους ψηφίζω αλλά στα κανάλια βλέπουμε πάλι τα ίδια μαφιοζοκόμματα πρώτα και στις εκλογές πάλι τα ίδια. ε δε μπορεί, κάτι δεν είναι αξιοκρατικό.

και κάτι ακόμα και όποιος θέλει μπορεί να με διορθώσει, αλλά θεωρώ πως όσον αφορά τα κόμματα ποτέ δεν πρέπει να ρίχνει κάποιος ψήφο με οπαδικά κίνητρα. ή είναι συνειδητοποιημένος ή όχι. δε μπορεί να ψηφίζεις κάτι τέτοιο με τη λογική είμαι ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ή Άλλο. αυτό είναι η οπαδική ψήφος και όχι πολιτική ψήφος.

Δημοσ.

Παντως απο τα νεα κομματα που εχουν αναδειχθει,ο Τσιπρας πιο πολυ σε ´´Ανδρεα Παπανδρεου´´μοιαζει και προσεξτε μην ερθει και διαλυσει οτι εχει απομεινει στην χωρα,ενω για το αλλο κομμα που εχει αναδειχθει η Χ.Α δεν θελω καν να γραψω τιποτα.

Χιλιες φορες καλυτερα ΝΔ-ΠΑΣΟΚ.

Οι Ελληνες ηταν και ειναι τραγικοι στις επιλογες τους.

Καπου διαβασα οτι ο Μπεος κατεβαινει δημαρχος!!!

Ελεος δηλαδη....

 

Για τα διοδια,ειχα ξαναγραψει εδω,οτι στην Ελλαδα ειναι παφθηνα.Νομιζω πριν που δεν υπηρχαν καλοι δρομοι και ηταν τσαμπα,πολλοι το συνηθισαν και τωρα που γινονται δρομοι πρεπει ομως να τους πληρωσεις.

Στην Ιταλια για να κανω 225 χιλ σε δυο ωρες και να ξαναγυρισω,πληρωνω 64 ευρω.

Και καλα.....η Ιταλια ειναι Ιταλια....αλλα ακομα και στην Κροατια που εχει μισθους 500 ευρω,για να παω απο Αυστρια στο Ζαγκρεπ που ειναι μολις 135 χλμ,πληρωνω 15 ευρω τα διοδια της Σλοβενιας για 60 χλμ και τα 76 χιλ της Κροατιας 13 ευρω πηγαινε ελα!!!

 

Εχει μαθει στο τσαμπα ο Ελληνας,αλλα ετσι δεν προκειτε να ξεχρεωσει η χωρα.Ριξτε και μια ματια εδω http://www.theaa.com/allaboutcars/overseas/european_tolls_select.jsp οι τιμες διοδιων σε ολη την Ευρωπη.

Δημοσ.

Ελα τωρα, μην τρελαθουμε δηλαδη...

http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=175399&cid=4

 

Με 50 ευρω το χρονο, κυκλοφορεις 1 ολοκληρο χρονο, απεριοριστα, σε αυτοκινητοδρομους, οχι μλκιες Πατρων Κορινθου κλπ

50 ετησιως, και τελος. Με μισθους ελβετιας.

 

Πειτε τωρα.

Δημοσ.
[...]

 

Πες όμως πόσο πάνε και τα τέλη κυκλοφορίας σ αυτές τις χώρες γιατί μόνο απ τα διόδια δε μπορεί να γίνει σύγκριση.

Βρήκα τούτο αλλά δεν ξέρω πόσο αξιόπιστο είναι.

 

edit: + ό,τι είπε ο αποπάνω

Δημοσ.

Είμαι απίστευτα θυμωμένος με αυτή την τεράστια κοροιδία http://www.skai.gr/news/greece/article/251793/kamia-auxisi-sta-diodia-afidnon-gia-tous-monimous-katoikous-oropou-/

 

Δηλαδή ως κάτοικος Ωρωπού που είμαι , η "πάνσοφη" κυβέρνηση σε συννενόηση με την εταιρία , μου κάνει την χάρη να πληρώνω "μόνο" 2.10€ την διελευση μόνο και μόνο για να πάω στην δουλειά μου στην Αθήνα. 

 

Δηλαδή αν υπολογίσω 27χλμ που είναι από την είσοδό μου στην Μαλακάσα μέχρι την δικαιδοσία της "Νέας Οδός" που είναι στον κόμβο της Μεταμόρφωσης , είναι στα 0,078€/χιλιόμετρο!!! Εξωφρενική τιμή δηλαδή.

 

Το δίκαιο θα ήταν να πλήρωνα τα χιλιόμετρά μου δηλαδη αν ισχύσει αυτό http://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=403138

θα έπρεπε να πλήρωνα 27Χ0,04=1,08€ . 

Οπότε η "έκπτωση" των 2,10€ είναι τουλάχιστον κοροιδία. 

 

Τώρα δηλαδή μηνιαίως κάποιος στην θέση μου θα έδινε 2,10Χ2Χ25=105€ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΔΙΟΔΙΑ. Που να βάλω το καύσιμο δηλαδή (τότε ακόμα και στην περίπτωση ενός οικονομικού diesel με κατανάλωση 5ltr/100km και δουλειά στο κέντρο δηλαδή 100χλμ ημερησίως τότε πάμε στα 160€ για καύσιμο δηλαδή επιβάρυνση 265€ τον μήνα). 

 

Ακόμα και άλλο σενάριο : κάτοικος Ωρωπού εργάζεται στον Αγ. Στέφανο. 

Τότε για μια διαδρομή που χρησιμοποιεί μόνο 18χλμ "Νέας οδού" θα πληρώσει προνομιακή , εκπτωτική τιμή , 2,10€ ανά διέλευση δηλαδή  0,117€/χιλιόμετρο...προνομιακή πραγματικά....

Δημοσ.

Σχετικά μ'αυτούς που σηκώνουν τις μπάρες και περνάνε χωρίς να πληρώσουν, γνωρίζεται τίποτα για πρόστιμα? Σου έρχεται κλίση όπως με τα ρανταρ πχ με φωτο απο τις κάμερες? ή υπάρχει περίπτωση να σε σταματήσει η αστυνομία?

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...