Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Μια διευκρίνιση:

 

Δεν κρίθηκε παράνομο το χαράτσι, η εισπραξή του από τη ΔΕΗ κρίθηκε αντισυνταγματική και οφείλει να βρει το κράτος άλλο εισπρακτικό μηχανισμό.

 

Το χαράτσι, ώς έκτακτο μέτρο, μια χαρά πέρασε ως συνταγματικό.

 

 

Καλά, όταν ψηφιστεί και ο νόμος που θα επιτρέπει στον κάθε πολιτικό να σου μπιπ τη γυναίκα όποτε γουστάρει, εσύ να περιμένεις να περάσει η τετραετία για να δηλώσεις τη δυσαρεσκειά σου με την ψήφο σου, αν και εφόσον ο σοφός λαός αποφασίσει να ψηφίσει το αντίθετο. Γιατί αν τους αρέσει π.χ. η γυναίκα σου, μπορεί να ξαναψηφίσουν τους ίδιους που εφαρμόζουν αυτό το νόμο και να περιμένουν τη σειρά τους.

 

(μην το πάρεις προσωπικά, απλώς θέλω να τονίσω την τραγικότητα των όσων λες)

Εδω εσυ περιμενεις 30 χρονια την "επανασταση"  και θα περιμενεις αλλα τοσα ,τα 4 σε πειραξαν?Μην το παρεις προσωπικα  απλα δεν μπορω τους αιθεροβαμωνες.

Το πρωτο σκελος της τοποθετησης σου ειναι ακριβες.

 

Υ.Γ Δεν ξερω αν τα εμαθες αλλα η τελευταια απετυχε σχετικα προσφατα...

  • Like 1
  • Απαντ. 1,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
αυτοι που ηταν 30 χρονια στο καναπε,ειναι αυτοι που τρεφονταν απο το συστημα,τα κονομαγανε τοσα χρονια βολεμενοι με τα δανεικα και κλεμμενα που καλουμαι εγω να ξεπληρωσω τωρα.

ευχαριστω δε θα παρω.
  • Like 2
Δημοσ.

Το έψαχνα και δε μπορούσα να το βρω.

Αυτή ειναι η 3η και τελευταία πρόσφατη αναβολή της ΙΝΚΑ, κατά της Ολυμπία οδού και των διοδίων της για την Πατρών -Κορίνθου.

 

Αναβολή της εκδίκαση της προσφυγής του ΙΝΚΑ κατά των διοδίων στην "εθνική οδό" Πατρών Κορίνθου

 

Τονίζουμε πως το δημόσιο τάχθηκε υπερ της Ολυμπία Οδού!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Κάποιοι θεωρούν δίκαιο το να πληρώσει ο ταξιτζής τα χρεωστουμενα (και δεν ειναι λάθος), αλλά κανεις δε μας λέει πόσο δίκαιο είναι να πληρώσουν οι κυβερνώντες και η κοινοπραξία των ιδιωτών , τους νεκρούς, τους ανθρώπους που εμειναν παράλυτοι, τη ταλαιπωρία, την ακατάσχετη παρανομία εις βάρος ενός ολόκληρου λαού, σε μια εθνική οδό που κάποιοι τολμάνε να τη λένε και "Ευρωπαϊκή" και να μας λένε για "ανάπτυξη".

Δημοσ.

Αφού υπάρχει νόμος λέμε. Σκάσε και πλέρωνε.

 

 

Δε ξέρω αν ξεχνάω κατι, αλλά θυμάμαι που ηθελαν να βάλουν και "εκτακτο" χαράτσι σε ολους τους κατόχους οχημάτων!!!Ευτυχώς δε πέρασε, αν και δε το κόβω απίθανο να περάσει κάποια στιγμή.

 

Έβαλαν σε όλους τους κατόχους ΙΧ άνω των 2.000 cc.

 

Πρώτα τους έσπρωχναν ουσιαστικά να αγοράσουν μεγάλου κυβισμού αυτοκίνητα με κατάργηση τεκμηρίων, με φοροαπαλλαγές και χίλια δυο τεχνάσματα και μετά τους φορολόγησαν για τιμωρία.

 

Παίζει να είναι το μόνο κράτος στον κόσμο που παγιδεύει συνεχώς τους πολίτες του για να τους ρουφήξει το αίμα.

  • Like 4
Δημοσ.
Παίζει να είναι το μόνο κράτος στον κόσμο που παγιδεύει συνεχώς τους πολίτες του για να τους ρουφήξει το αίμα.

χεχε.

Θυμάσαι και τη φάση με τα φωτοβολταικα?

Νομίζω τωρα κάτι λενε να τα φορολογήσουν ή κανω λαθος?

Η για να ειμαστε και ontopic κάτι με τη φορολογια των υβριδικων οχηματων:P

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Tα φωτοβολταικα αφηστε τα... Ολοι ξερανε οτι προκειται για φουσκα, πρωτου ασχοληθουν με αυτα, εκτος απο τους εξαιρετικα αφελεις ή τους κλασσικους τυπους που ανεκαθεν ψαχνανε για φουσκες για να βγαλουν ευκαιριακο κερδος. Η ΔΕΗ αγοραζε πιο ακριβα την κιλοβατωρα αποτι την πουλαγε στους καταναλωτες, αρα ποση κουτοπονηρια να διαθετει κανεις για να νομιζει οτι ειναι "υγιης" επενδυση και οτι θα κρατησει ως εχει εις τους αιωνες των αιωνων? Βεβαια με τετοιο λαο απο κατω δεν μου φαινεται καθολου περιεργο που η ΔΕΗ αυξανει συνεχως τους λογαριασμους για να διατηρησει σταθερη την παραλογη τιμη αγορας της κιλοβατωρας απο ΑΠΕ για να μη χαλασει τη ζαχαρενια μερικων εργοληπτων/εταιρειων και μερικων πονηρων ιδιωτων.

 

Κατα τ'αλλα λεγανε να τα φορολογησουν (κι αυτο γιατι δε θελανε να αλλαξουν την τιμη της κιλοβατωρας στα ηδη υπαρχοντα συστηματα μιας και ειχαν υπογραφει συμβολαια κλπ) αλλα προς το παρον δεν εχει γινει κατι τετοιο. Αυτο που εγινε ειναι να ριξουν την τιμη της αγορας της κιλοβατωρας για τα νεα συστηματα και φυσικα να αυξανουν τους λογαριασμους ρευματος για να βγουν ΚΑΙ τα σπασμενα των παλιων Φ/Β συστηματων.

 

edit: Σχετικα με τα περι χαρατσιου που λεγαμε χθες: Δεκτη η αιτηση του υπουργου οικονομικων απο τον Αρειο Παγο για τον τροπο εισπραξης του χαρατσιου μεσω λογαριασμων ΔΕΗ :D Εμ ναι, ο υπουργος ισχυριστηκε εμεσως πλην σαφως οτι αν δεν εισπρασεται μεσω ΔΕΗ δινεται πατημα στους φοροφυγαδες να γλυτωσουν κι απο αυτο και αντε μετα να του πεις οτι εχει αδικο...

Επεξ/σία από MiDi_MiLiZ
  • Like 1
Δημοσ.
[...]

Οσο για το θεμα του χαρατσιου, ο υπουργος ζητησε με διαφορες αιτιασεις να αλλαξει γνωμη ο Αρειος Παγος. Το χαρατσι παραμενει νομικα παρανομο (και η ΔΕΗ δεν θα εισπραξει τιποτα) μεχρι να συζητηθει εκ νεου απο τον Αρειο Παγο και ΑΝ στη συζητηση αυτη αλλαξουν γνωμη. Ακομα κι ετσι ομως, η μυνηση κοντρα στο κρατος επιασε τοπο... Και φανταζομαι οτι αν σε αυτην την περιπτωση ο υπουργος επικαλεστηκε διαφορα πραγματα για αναστολη της αποφασης (μερικα εκ των οποιων εχουν καποια βαση), ο Μπομπολας δε θα μπορει να κανει το ιδιο δημοσιως.

 

Αρα, η νομικη οδος σε ενα κρατος που ομολογω οτι η δικαιοσυνη κανει 30ετεις διακοπες, δεν οδηγει παντοτε σε αδιεξοδο ακομα κι αν τα βαζεις με τα θηρια. Μαζα και οργανωση χρειαζεται και οχι σπασμωδικες κινησεις στις οποιες παρεισφρυουν τζαμπατζηδες και παρτακηδες τυπου "δεν πληρωνω", απαξιωνοντας στο τελος τις οποιες πιθανοτητες να υπηρχαν ατομα αναμεσα τους που διεκδικουσαν καλυτερους δρομους or something.

Όχι ότι είναι κάτι απρόσμενο ή ότι αλλάζει κάτι αλλά: http://www.newsit.gr/default.php?pname=Article&art_id=181143&catid=3

 

edit: Είχα ανοιχτό το tab ώρα και δεν είχα δει το παραπάνω edit.

Δημοσ.
Tα φωτοβολταικα αφηστε τα... Ολοι ξερανε οτι προκειται για φουσκα, πρωτου ασχοληθουν με αυτα, εκτος απο τους εξαιρετικα αφελεις ή τους κλασσικους τυπους που ανεκαθεν ψαχνανε για φουσκες για να βγαλουν ευκαιριακο κερδος. Η ΔΕΗ αγοραζε πιο ακριβα την κιλοβατωρα αποτι την πουλαγε στους καταναλωτες, αρα ποση κουτοπονηρια να διαθετει κανεις για να νομιζει οτι ειναι "υγιης" επενδυση και οτι θα κρατησει ως εχει εις τους αιωνες των αιωνων? Βεβαια με τετοιο λαο απο κατω δεν μου φαινεται καθολου περιεργο που η ΔΕΗ αυξανει συνεχως τους λογαριασμους για να διατηρησει σταθερη την παραλογη τιμη αγορας της κιλοβατωρας απο ΑΠΕ για να μη χαλασει τη ζαχαρενια μερικων εργοληπτων/εταιρειων και μερικων πονηρων ιδιωτων.

 

Κατα τ'αλλα λεγανε να τα φορολογησουν (κι αυτο γιατι δε θελανε να αλλαξουν την τιμη της κιλοβατωρας στα ηδη υπαρχοντα συστηματα μιας και ειχαν υπογραφει συμβολαια κλπ) αλλα προς το παρον δεν εχει γινει κατι τετοιο. Αυτο που εγινε ειναι να ριξουν την τιμη της αγορας της κιλοβατωρας για τα νεα συστηματα και φυσικα να αυξανουν τους λογαριασμους ρευματος για να βγουν ΚΑΙ τα σπασμενα των παλιων Φ/Β συστηματων.

 

edit: Σχετικα με τα περι χαρατσιου που λεγαμε χθες: Δεκτη η αιτηση του υπουργου οικονομικων απο τον Αρειο Παγο για τον τροπο εισπραξης του χαρατσιου μεσω λογαριασμων ΔΕΗ :D Εμ ναι, ο υπουργος ισχυριστηκε εμεσως πλην σαφως οτι αν δεν εισπρασεται μεσω ΔΕΗ δινεται πατημα στους φοροφυγαδες να γλυτωσουν κι απο αυτο και αντε μετα να του πεις οτι εχει αδικο...

 

 

Σε αυτο εχω καποιες ενστασεις.

Κατ αρχην η τιμη της κιλοβατωρας ηταν τοσο υψηλη, λογω προστιμων που επαιρνε η δεη απο την εε, επειδη δεν ειχε εκπληρωσει στο χρονοδιαγραμμα της το ποσοστο  επι του συνολου της ενεργειας που επρεπε να παραγεται απο ανανεωσιμες.

Οποτε μια δελεαστικη τιμη ηταν και παλι πολυ πιο φτηνοτερη απο το συνολικο προστιμο. Παραλληλα μην ξεχναμε οτι τα πρωτα εργα ηταν και χρηματοδοτουμενα, ωστε να ανεβει γρηγορα το ποσοστο.

Αποι κει και περα, ολοι γνωριζαν οτι οι τιμες καθε εξαμηνο επεφταν, οποτε ηξεραν και τι θα βαλουν στο ταμειο. Παραλληλα ομως με την πτωση της τιμης της κιλοβατωρας πεφτουν με ταχυ ρυθμο και οι τιμες στα υλικα και την εγκατασταση. Οταν λοιπον επαιρνες μισο ευρω την κιλοβατωρα, ηθελες και μισο μυριο για να στησεις ενα 100αρι. Σημερα με 15-20 λεπτα την κιλοβατωρα, θες παλι 150-200 χιλιαρικα, αρα ερχεσαι μια η αλλη.

Προβλημα λοιπον απο πλευρας δεη δεν υπαρχει τοσο σοβαρο. Εκει που εστιαζω εγω το προβλημα απο πλευρας δεη, ειναι η απορροφηση των αιτησεων (λογω του αρχαιου δικτυου).

Ολη τη ζημια την κανει παλι το κρατος (οχι ως δεη, αλλα ως υπ. οικονομικων παλι), που αποφασιζει εν μια νικτυ να φορολογησει με 30% επι του τζιρου απο το πρωτο ευρω, τα 100αρια και πανω. Αλλο ενα απο τα ωραια αυτου του κρατους ωστε να κρατησουμε την πρωτια ως η χωρα με το πιο ασταθες οικονομικο συστημα.

 

Τωρα, αν καποιος ειχε απλα ενα χωραφακι και νομιζε οτι με μηδεν λεφτα θα εβγαζε μυρια, σε αυτο δε φταιει ουτε η δεη ουτε η επενδυση των φ/β αλλα το χαζο του το κεφαλι, διοτι αυτος την ιδια λογικη θα ειχε ειτε εφτιαχνε φ/β ειτε ανοιγε καφετερια.

  • Like 1
Δημοσ.

Για διόδια είναι, αλλά πιάνει μέσα και τις μπινιές της εκάστοτε κυβέρνησης που δεν χάνει ευκαιρία να εξασφαλίσει λεφτά για τους ευνοημένους της (Μπόμπολας κλπ.)

  • 1 μήνα μετά...
Δημοσ.

Κρυφές αυξήσεις στα διόδια έως και 43% από Δευτέρα

08:47, 22-01-2013

 

Κρυφές αυξήσεις 33 - 42,8% για τοπικές μετακινήσεις και βασικές κατηγορίες οχημάτων περιλαμβάνουν οι νέες τιμές των διοδίων που ανακοίνωσε το υπουργείο Ανάπτυξης και Υποδομών και που θα ισχύσουν από την ερχόμενη Δευτέρα 28 Ιανουαρίου στο τμήμα Μαλιακός - Κλειδί της εταιρίας παραχώρησης "Αυτοκινητόδρομοι Αιγαίου".

Σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας "Ελευθεροτυπία", στους πίνακες των επίσημων ανακοινώσεων, με αυξομειώσεις τιμών και νέες εμπορικές προσφορές για τους συχνούς χρήστες, επιχειρείται να παρουσιαστεί η ίδια εικόνα του παλιού τιμολογίου και ότι απλώς γίνεται μικρή τιμαριθμική αναπροσαρμογή της τάξης του 0,9%.

Καταλυτική εξέλιξη είναι ότι από Δευτέρα τίθεται σε λειτουργία ο νέος μετωπικός σταθμός διοδίων στο Κλειδί Αιγινίου, που είναι και ο έβδομος στην σειρά σταθμός σε μήκος 200 χιλιομέτρων στο τμήμα Μαλιακός - Κλειδί και ο 11ος στη σειρά στο οδικό άξονα Αθήνας - Θεσσαλονίκης.

Επίσης, αρχίζει η είσπραξη διοδίων στον πλευρικό σταθμό Λεπτοκαρυάς για δίκυκλα και ΙΧ στο σκέλος προς Θεσσαλονίκη.

Η λειτουργία των δύο σταθμών πυροδοτεί ήδη μεγάλες αντιδράσεις. Η λειτουργία του νέου μετωπικού σταθμού στο κλειδί με τιμή διοδίων για τα ΙΧ 2,20 ευρώ συνδυάζεται με την μείωση της τιμής των διοδίων στο σταθμό Λεπτοκαρυάς από 3,10 ευρώ σε 2 ευρώ.

Στην πραγματικότητα όμως οι οδηγοί στο συγκεκριμένο τμήμα από 3,10 ευρώ θα πληρώνουν 2,20 ευρώ συν 2 ευρώ, δηλαδή 4,20 ευρώ, που σημαίνει αύξηση 33%.

Αυξήσεις που κυμαίνονται έως και 42,8% προβλέπονται σε πολλές περιπτώσεις για τοπικές μετακινήσεις και σχεδόν όλες οι κατηγορίες οχημάτων.

Οι νέες τιμές

 

ΙΧ Φορτηγά - Λεωφορεία

* Κλειδί 2,20 5,60

* Μάλγαρα 1,20 3,00

* Λεπτοκαρυά 2,00 5,00

* Πυργετός 2,00 5,00

* Μακρυχώρι 1,40 3,50

* Μοσχοχώρι 3,10 7,60

* Πελασγία 2,70 6,60

 

http://m.news247.gr/article/2095701/krufes-auksiseis-sta-diodia-ews-kai-43-apo-deutera.html#bmb=1

 

Στα ούλα ladies and gents

Δημοσ.

E με τόσα έργα που έχουν κάνει οι καημένες οι ιδιωτικές εταιρεις δικαιούντε εν μέσω κρίσης να ανεβάζουν τα διόδια.

Εντομεταξυ πως φαίνεται η κουτοπονηριά.

Βλέπει πως ο κόσμος έχει ελαχιστοποιήσει τα ταξίδια, δε χρησιμοποιεί αυτοκίνητο, κιόμως πάει και ανεβάζει τα διόδια. Εκεί βεντούζα. Και μετά θα δηλώσει μια χρεοκοπία αλά Κορινθου-Πατρών, θα τη πληρώσει το κράτος (δηλαδη εμεις) και όλοι ευχαριστημένοι.

Δημοσ.

με απλα λογια, ληστευουν κανονικα τον λαο απο οπου μπορουν.

περιμενω την ημερα που θα αρχισουν να σηκωνουν λεφτα κατευθειαν απο τους τραπεζικους μας λογαριασμους.

Δημοσ.

περιμενω την ημερα που θα αρχισουν να σηκωνουν λεφτα κατευθειαν απο τους τραπεζικους μας λογαριασμους.

κοίταξες τελευταία τον λογαριασμό σου;  ;)

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...