Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ναι τα ΚΤΕΛ αποφευγουν παντα τα διοδια.Στα συγκεκριμενα ομως υπηρχε και σταση στον παραδρομο,οπως επισης και στα διοδια πυργετου-ραψανης.Στα διοδια λεπτοκαρυας δεν υπηρχε σταση,οποτε αποδεδειγμενα δεν θελουν να πληρωνουν.Λυπηθηκα τα 7,50 ευρω που τους εδωσα (εναντι 3,80 που δινω στον προαστιακο) αλλα ειμαι χαρουμενος που θα γλυτωσω πολλα οταν θα εχω αυτοκινητο.

Επισης στη διαδρομη απο τα συνορα των σκοπιων μεχρι το Νις της Σερβιας εχει συνολικα 5 διοδια αμα θυμαμαι καλα και μιλαμε οτι περνας κατα μηκος 1,5 κρατος.Σκεφτειτε ποσα διοδια εχει για να πας Θεσσαλονικη-Βολο.

  • Απαντ. 1,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Έρευνα του Ανδρέα Αγγέλη,

μέλους των Επιτροπών Πολιτών καιΕργαζομένων κατά των διοδίων

πηγή: http://www.epitropesdiodiastop.blogspot.com

 

τα διόδια υπάρχουν παντού σε όλες τις χώρες της Ευρώπης. Είναι όντως έτσι;

Μια έρευνα που κάναμε στο επίσημο site της Ευρωπαϊκής ¨Ενωσηςαποδεικνύει ότι κάθε άλλο παρά αυτό συμβαίνει . Παρακάτω αναγράφουμε αυτούσιο το σχετικό κείμενο

από το επίσημο site της ΕΕ: ΔιόδιαΥπάρχουν οδικά διόδια σε πολλές χώρες, όπως στην Αυστρία, τη Γαλλία,την Ελλάδα, το Ηνωμένο Βασίλειο, την Ιρλανδία, την Ισπανία, τηνΙταλία, την Ουγγαρία, την Πολωνία, την Πορτογαλία, τη Σλοβακία, τηΣλοβενία και την Τσεχική Δημοκρατία. Η πληρωμή διοδίων σε ορισμένεςχώρες (Αυστρία, Ουγγαρία, Σλοβακία, Σλοβενία και Τσεχική Δημοκρατία)γίνεται με την αγορά αυτοκόλλητου σήματος που πρέπει να τοποθετείταισε εμφανές σημείο του οχήματος.

Όπως φαίνεται και από το κείμενο στα παρακατω κρατη ΔΕΝ υπάρχουν διοδια:

Γερμανια- Ολλανδια -Δανια - Σουηδια- Νορβηγια - Φινλανδια- Σερβια-Ρουμανια- Κροατια-Βοσνια- Ελβετια- Ισλανδια - Μαλτα- Κυπρος- Λεττονια- Λιθουανια - Εσθονια - Λουξεμβουργο - Βελγιο κλπ. Επισης δεν υπαρχουνστην Ρωσια.

Στις Αυστρια , Ουγγαρία, Σλοβακία και Τσεχική Δημοκρατία ισχύει τοαυτοκολλητο που τα αγοραζεις ακομη και απο μεγαλα βενζιναδικα , οπωςτα δικα μας τελη κυκλοφοριας και δεν υπαρχουν σταθμοι διοδιωνεπιπροσθετα.Φυσικά διόδια δεν υπάρχουν στις ΗΠΑ . Η Ελλαδα ειναι η μονη χωρα οπου πληρωνουμε και υπερογκα τεληκυκλοφοριας και υπερογκα διοδια, ενώ στις υπολοιπες χωρες όπουυπάρχουν τέλη κυκλοφορίας δεν υπάρχουν διόδια.

Σε πολλές χώρες που εισπράτονται διόδια το ποσόν μειώνεται με την πάροδο του χρόνου.

Τα διόδια σταματούν μόλις γίνει αποσβεση του αυτοκινητόδρομου.

Περιττό να αναφέρουμε την άριστη κατάσταση των ευρωπαϊκώναυτοκινητόδρομων, στις περισσότερες χώρες, καθώς και την ύπαρξη ασφαλών και καλοσυντηρημένων παραδρόμων και εναλλακτικών διαδρομών στις χώρες όπου υπάρχουν διόδια. Αυτό βέβαια δεν σημαίνει ότι στις υπόλοιπες ευρωπαϊκές χώρες υπάρχει ένας οδικός παράδεισος για τους κατοίκους, αλλά χαρακτηρίζει τον πλιατσικολογικό και ληστρικόχαρακτήρα του δικού μας κράτους απέναντι στους "υπηκόους" του.

Βέβαια λογαριάζουν χωρίς τον ξενοδόχο , δηλαδή τον ελληνικό λαό που εξεγείρεται μαζικά και συντονίζεται πανελλαδικά μέσα από λαϊκέςσυνελεύσεις και επιτροπές αγώνα.

(Οι Επιτροπές Πολιτών και Εργαζομένων εναντια στα διόδια στηρίζουν και συμμετέχουν στο Πανελλαδικό Συντονιστικό Επιτροπών Αγώνα κατά τωνδιοδίων)

Δημοσ.
Έρευνα του Ανδρέα Αγγέλη,

μέλους των Επιτροπών Πολιτών καιΕργαζομένων κατά των διοδίων

πηγή: http://www.epitropesdiodiastop.blogspot.com

 

τα διόδια υπάρχουν παντού σε όλες τις χώρες της Ευρώπης. Είναι όντως έτσι;

Μια έρευνα που κάναμε στο επίσημο site της Ευρωπαϊκής ¨Ενωσηςαποδεικνύει ότι κάθε άλλο παρά αυτό συμβαίνει . Παρακάτω αναγράφουμε αυτούσιο το σχετικό κείμενο

από το επίσημο site της ΕΕ: ΔιόδιαΥπάρχουν οδικά διόδια σε πολλές χώρες, όπως στην Αυστρία, τη Γαλλία,την Ελλάδα, το Ηνωμένο Βασίλειο, την Ιρλανδία, την Ισπανία, τηνΙταλία, την Ουγγαρία, την Πολωνία, την Πορτογαλία, τη Σλοβακία, τηΣλοβενία και την Τσεχική Δημοκρατία. Η πληρωμή διοδίων σε ορισμένεςχώρες (Αυστρία, Ουγγαρία, Σλοβακία, Σλοβενία και Τσεχική Δημοκρατία)γίνεται με την αγορά αυτοκόλλητου σήματος που πρέπει να τοποθετείταισε εμφανές σημείο του οχήματος.

Όπως φαίνεται και από το κείμενο στα παρακατω κρατη ΔΕΝ υπάρχουν διοδια:

Γερμανια- Ολλανδια -Δανια - Σουηδια- Νορβηγια - Φινλανδια- Σερβια-Ρουμανια- Κροατια-Βοσνια- Ελβετια- Ισλανδια - Μαλτα- Κυπρος- Λεττονια- Λιθουανια - Εσθονια - Λουξεμβουργο - Βελγιο κλπ. Επισης δεν υπαρχουνστην Ρωσια.

Στις Αυστρια , Ουγγαρία, Σλοβακία και Τσεχική Δημοκρατία ισχύει τοαυτοκολλητο που τα αγοραζεις ακομη και απο μεγαλα βενζιναδικα , οπωςτα δικα μας τελη κυκλοφοριας και δεν υπαρχουν σταθμοι διοδιωνεπιπροσθετα.Φυσικά διόδια δεν υπάρχουν στις ΗΠΑ . Η Ελλαδα ειναι η μονη χωρα οπου πληρωνουμε και υπερογκα τεληκυκλοφοριας και υπερογκα διοδια, ενώ στις υπολοιπες χωρες όπουυπάρχουν τέλη κυκλοφορίας δεν υπάρχουν διόδια.

Σε πολλές χώρες που εισπράτονται διόδια το ποσόν μειώνεται με την πάροδο του χρόνου.

Τα διόδια σταματούν μόλις γίνει αποσβεση του αυτοκινητόδρομου.

Περιττό να αναφέρουμε την άριστη κατάσταση των ευρωπαϊκώναυτοκινητόδρομων, στις περισσότερες χώρες, καθώς και την ύπαρξη ασφαλών και καλοσυντηρημένων παραδρόμων και εναλλακτικών διαδρομών στις χώρες όπου υπάρχουν διόδια. Αυτό βέβαια δεν σημαίνει ότι στις υπόλοιπες ευρωπαϊκές χώρες υπάρχει ένας οδικός παράδεισος για τους κατοίκους, αλλά χαρακτηρίζει τον πλιατσικολογικό και ληστρικόχαρακτήρα του δικού μας κράτους απέναντι στους "υπηκόους" του.

Βέβαια λογαριάζουν χωρίς τον ξενοδόχο , δηλαδή τον ελληνικό λαό που εξεγείρεται μαζικά και συντονίζεται πανελλαδικά μέσα από λαϊκέςσυνελεύσεις και επιτροπές αγώνα.

(Οι Επιτροπές Πολιτών και Εργαζομένων εναντια στα διόδια στηρίζουν και συμμετέχουν στο Πανελλαδικό Συντονιστικό Επιτροπών Αγώνα κατά τωνδιοδίων)

 

Θα μου επιτρέψεις να αμφιβάλλω για την εγκυρότητα του άρθρου δεδομένου ότι στην Ελβετία (αντίθετα από ότι λέει) υπάρχουν σίγουρα διόδια και συγκεκριμένα το ίδιο σύστημα με την Αυστρία και την Τσεχία (λέγεται Vignette).

Δημοσ.
Θα μου επιτρέψεις να αμφιβάλλω για την εγκυρότητα του άρθρου δεδομένου ότι στην Ελβετία (αντίθετα από ότι λέει) υπάρχουν σίγουρα διόδια και συγκεκριμένα το ίδιο σύστημα με την Αυστρία και την Τσεχία (λέγεται Vignette).

 

Όπως επίσης και στις ΗΠΑ υπάρχουν φυσικά διόδια. Λίγο απληροφόρητο το άρθρο θα έλεγα...

Δημοσ.
Όπως επίσης και στις ΗΠΑ υπάρχουν φυσικά διόδια. Λίγο απληροφόρητο το άρθρο θα έλεγα...

 

βασικά για Καναδά που είχα διαβάσει σε ένα άρθρο (είχε και την φώτο από τα διόδια) έλεγε ότι είχαν αυτόματα διόδια και το ποσό του κόστους του Αυτοκινητοδρόμου καταγραφόταν σε μια φωτεινή πινακίδα, όπου και μειωνόταν συνεχώς με την πάροδο των αυτοκινήτων και την πληρωμή, μέχρι τον μηδενισμό του ποσού...

Δημοσ.
βασικά για Καναδά που είχα διαβάσει σε ένα άρθρο (είχε και την φώτο από τα διόδια) έλεγε ότι είχαν αυτόματα διόδια και το ποσό του κόστους του Αυτοκινητοδρόμου καταγραφόταν σε μια φωτεινή πινακίδα, όπου και μειωνόταν συνεχώς με την πάροδο των αυτοκινήτων και την πληρωμή, μέχρι τον μηδενισμό του ποσού...

 

Κάτι τέτοιο νομίζω γίνεται και στην Ιταλία.

Ας τα βαλουν και στο Internet αρκει να ξερουμε τι γινονται τα λεφτα.

Δημοσ.

αυτα τα κανουν οι χωρες που τους ανηκουν οι δρομοι...εμεις τα δωσαμε στους ιδιωτες σιγα μην μας πουν και ποσα βγαζουν.

Επιπλεον δεν γινετε να μηδενισει το ποσο απο τα διοδια που λετε γιατι και παλι χρειαζονται αρκετα λεφτα για συντηρηση σε αυτους τους δρομους.(καθαριζουν μεχρι και τις πινακιδες στον δρομο)

Εμεις ειχαμε δημοσιους δρομους που η μιζα -λαμογια επεφτε συννεφο.Καποιος επαιρνε στην αρχη λεφτα για να φτιαξει συντηρησει δρομο αλλα μετα καταλαβαινε οτι η προσφορα που εδωσε τον εβαζε μεσα και σταματαγε...αντε παλι προσφορες αντε νεος εργολαβος αντε και κεινος σταματημα και παλι κυκλο...

http://troktiko.blogspot.com/2010/07/blog-post_7683.html αν κ η αττικη οδος ειναι ο μοναδικος σωστος δρομος το παρακανουν και αυτοι..

Η ΡΗΤΡΑ ΠΟΥ ΥΠΕΓΡΑΨΑΝ ΕΙΝΑΙ οτι μπορουν να φτασουν το ποσο εως 3.68 για ιχ

  • 4 μήνες μετά...
Δημοσ.

Ότι και να λέμε για τους δρόμους, φυστικάκι 2,80 πήγαν τα διόδια στα Μάλγαρα από 2,00 ευρώ που ήταν. Όλα αυτά για τον κωλόδρομο που μαζεύει νερά, τη μια λωρίδα μέχρι την Κατερίνη κτλ.

 

Τα λουζόμαστε.

Δημοσ.

Μια απο τα ιδια και εγω που περασα σημερα το πρωι. :mad: Ανεμελος πηγα και εδωσα 2 ευρω στην υπαλληλο και μου λεει "εεεεε....2.80 ειναι παρακαλω" και αμεσως γυρναω το κεφαλι και την κοιταω με τα μπιρμιλοματια μου και της λεω "τι λες καλη μου? Απο ποτε?".

 

Ενταξει ο δρομος για Εγνατια οδος ειναι απαραδεκτος. Υπαρχει ομως οδος να μπορεις να περασεις μεσα απο το Κλειδι και να βγεις μετα τα Μαλγαρα (προσπερνοντας τα διοδια) αλλα θα πρεπει να ξερεις τον δρομο και φυσικα να ξερεις οτι θα κανεις και 10 λεπτα παραπανω.

 

Σε λιγο θα σκεφτομαστε να παμε και στο πατρικο μας. Πραγματικα ομως τοσο μεγαλη αυξηση ΜΠΑΜ στο κεφαλι δεν την περιμενα.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ωραια τα λεμε, καιρος ειναι και να τα κανουμε...diodiastop.blogspot.com.

Εδω θα δειτε οτι μπορειτε να μην πληρωσετε διοδια (εκτος 3 κρατικων και Γεφυρας Ριου Αντιριου και Αττικης οδου για τα οποια το θεμα εξεταζεται) χωρις να εχετε ουσιαστικες επιπτωσεις. Τολμη θελει, προσωπικα οταν ξαναπερασω απο διοδια δεν δινω φραγκο.

Επεξ/σία από Orgasmic
Δημοσ.
Ότι και να λέμε για τους δρόμους, φυστικάκι 2,80 πήγαν τα διόδια στα Μάλγαρα από 2,00 ευρώ που ήταν. Όλα αυτά για τον κωλόδρομο που μαζεύει νερά, τη μια λωρίδα μέχρι την Κατερίνη κτλ.

 

Τα λουζόμαστε.

 

Με τις υγειες μας! Και να φανταστεις απο εκει περναω καμια 50ρια φορες το χρονο.... ερε χωριο που εχει να πεσει....(απο γυρω ειναι κανενα 7-10λεπτο παραπανω και +7χλμ αλλα βλεπεις 2 ενδιαφεροντα χωρια....)

Δημοσ.
Με τις υγειες μας! Και να φανταστεις απο εκει περναω καμια 50ρια φορες το χρονο.... ερε χωριο που εχει να πεσει....(απο γυρω ειναι κανενα 7-10λεπτο παραπανω και +7χλμ αλλα βλεπεις 2 ενδιαφεροντα χωρια....)

Θα τρώμε και κανένα ψαράκι. Αντί να δώσεις 5,60 στα διόδια πάνε έλα...

 

Εν τω μεταξύ πρώτη φορά έγινε τέτοια αύξηση. Συνήθως τα αυξάνουν κατά 0.20

Τώρα κατευθείαν 0,80 λεπτά πάνω, και ούτε καν έγινε θέμα σε κάποιο κανάλι γαμώ το φασισμό μου.

Δημοσ.
βασικά για Καναδά που είχα διαβάσει σε ένα άρθρο (είχε και την φώτο από τα διόδια) έλεγε ότι είχαν αυτόματα διόδια και το ποσό του κόστους του Αυτοκινητοδρόμου καταγραφόταν σε μια φωτεινή πινακίδα, όπου και μειωνόταν συνεχώς με την πάροδο των αυτοκινήτων και την πληρωμή, μέχρι τον μηδενισμό του ποσού...

 

Τα περισσότερα διόδια στους αυτοκινητόδρομους του Καναδά έχουν καταργηθεί τις δεκαετίες 80 και 90. Τα μόνα που μένουν είναι τα διόδια στις γέφυρες από/προς ΗΠΑ που είναι $3-4. Επίσης υπάρχει μια λεωφόρος (407) που χρεώνει με την απόσταση ($3.60 "σημαία" και περίπου $0.20/km). Είναι η ας-πούμε παρακαμπτήριος στα Βόρεια του Τορόντο και υπάρχουν εναλλακτηκες διαδρομές.

Δημοσ.

Το δημόσιο σε ρόλο εισπράκτορα των πολυεθνικών εταιριών

 

Το ΑΠΕ-ΜΠΕ (Αθηναϊκό και Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων) μετέδωσε:

Υπ. Υποδομών - Οι εισπράξεις από τα διόδια των Μαλγάρων θα χρησιμοποιηθούν για τη συντήρηση του οδικού άξονα, που δεν έχει παραχωρηθεί στην ιδιωτική κοινοπραξία

Το σύνολο σχεδόν των εισπράξεων από τα διόδια των Μαλγάρων θα χρησιμοποιούνται από το Δημόσιο (Ταμείο Εθνικής Οδοποιίας) για τη συντήρηση του οδικού άξονα, που δεν έχει παραχωρηθεί στην ιδιωτική κοινοπραξία, με τη σύμβαση του 2007, από τα Μάλγαρα μέχρι το Δερβένι Θεσσαλονίκης, όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση του υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων. Στην ανακοίνωση του υπουργείου σημειώνεται ότι η αύξηση στην τιμή των διοδίων Μαλγάρων, που ισχύει από σήμερα, ήταν προγραμματισμένη. "Πρόκειται για τιμαριθμική προσαρμογή, η οποία δεν είχε πραγματοποιηθεί, εδώ και επτά χρόνια, ενώ αποτελεί και συμβατική υποχρέωση του Ταμείου Εθνικής Οδοποιίας για τη συντήρηση του δρόμου, αφού δεν μπορεί να χρησιμοποιήσει χρήματα από τον κρατικό προϋπολογισμό, για το σκοπό αυτό", επισημαίνεται στην ανακοίνωση. Ειδικότερα, όσα αυτοκίνητα περνούν από τα Μάλγαρα, διασχίζουν την Εγνατία Οδό, στην οποία, μέχρι σήμερα, δεν λειτουργούσαν σταθμοί διοδίων. Επίσης, με την αύξηση στην τιμή των διοδίων Μαλγάρων, ισοσκελίζεται σε ένα βαθμό, κατόπιν συμφωνίας με τους αυτοκινητόδρομους Αιγαίου, η κατάργηση των διοδίων Αιγινίου, που προβλέπονταν στη σύμβαση παραχώρησης. Εάν ήταν σε ισχύ η πρόβλεψη στη σύμβαση παραχώρησης των αυτοκινητοδρόμων Αιγαίου του 2007 για τη λειτουργία διοδίων στο Αιγίνιο και ταυτόχρονα, αναπροσαρμόζονταν τα διόδια των Μαλγάρων με βάση τον τιμάριθμο, τότε αθροιστικά το κόστος των διοδίων θα ήταν αρκετά υψηλότερο. Γ.Μ.

"Το σύνολο ΣΧΕΔΟΝ χρησιμοποιούνται για τη συντήρηση" και "ισοσκελίζεται κατόπιν συμφωνίας με τους αυτοκινητόδρομους Αιγαίου"! Δηλαδή πλέον το δημόσιο έχει το ρόλο του εισπράκτoρα των πολυεθνικών εταιριών. Γιατί δεν έχει δοθεί στη δημοσιότητα αυτή η συμφωνία;

Επίσης στην Καθημερινή διαβάζουμε ότι:

Η αναπροσαρμογή αποφασίστηκε για να καλυφθεί το κόστος της μη λειτουργίας του σταθμού διοδίων στο Αιγίνιο Πιερίας από την εταιρεία Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου Α.Ε. Για τη μη λειτουργία του συγκεκριμένου σταθμού, απόφαση που παρουσιάστηκε... ως νίκη από το υπουργείο Υποδομών, το Δημόσιο καταβάλλει στην εταιρεία από τις αρχές του έτους περίπου 800 - 850.000 μηνιαίως.

Δηλαδή "η αναπροσαρμογή αποφασίστηκε για να καλυφθεί το κόστος της μη λειτουργίας του σταθμού διοδίων" αλλά "πρόκειται για τιμαριθμική προσαρμογή"! Ποιός αποφάσισε να δίνουν αυτό το εξωφρενικό ποσό και με ποιές διαδικασίες; Γιατί και αυτή η συμφωνία δεν έχει δοθεί στη δημοσιότητα;

 

Δεν ανεχόμαστε άλλο να μας κατακλέβουν.

Όλοι την Τετάρτη 24 Νοεμβρίου στις 7 το απόγευμα στο Εργατικό Κέντρο Θεσσαλονίκης στην οργανωτική συνέλευση για την κατάργηση όλων των διοδίων που φράζουν τις ζωές μας.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...