_BASSstarlet_ Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2012 Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2012 Μαγκριώτης: Τον Μάιο (σ.σ του 2011) θα μειωθούν τα διόδια Σε δηλώσεις του στο ραδιοφωνικό σταθμό 98,9 τόνισε πως “έχουμε θέσει πολύ αυστηρό χρονοδιάγραμμα μέσα στο Μάιο, ώστε να έχουν ολοκληρωθεί και οι διαβουλεύσεις με τους παραχωρησιούχους και τις τράπεζες και η συζήτηση στη Βουλή που θέλουμε να γίνει οπωσδήποτε στην ειδική επιτροπή για να γνωρίζουν και τα κόμματα και να πουν τη γνώμη τους και στο τέλος θα υπογραφεί το όποιο μνημόνιο αφού υπάρξει και η σύμφωνη γνώμη της ΕΕ.” Ο κ. Μαγκριώτης χαρακτήρισε δικαιολογημένη σε πολλές περιπτώσεις τη δυσφορία του κόσμου και διευκρίνισε πως θα αρθούν οι αδικίες. "Θα βοηθήσουμε πάρα πολύ τις συχνές τοπικές μετακινήσεις και θα υπάρχει μια δραστική μείωση εκεί που είναι υπό κατασκευή, όπου πράγματι είναι αδιανόητο να πληρώνεις πιο πολλά διόδια από ότι στο παρελθόν ενώ η υπηρεσία που σου προσφέρουν είναι χειρότερη από ότι στο παρελθόν. Και φυσικά θα γίνει μια γενική μείωση και εκεί που είναι κατασκευασμένοι οι αυτοκινητόδρομοι." Πηγή:Ο Γκλέτσος σπάει μπαριέρες
firewalker Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2012 Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2012 Μαγκριώτης: Τον Μάιο (σ.σ του 2011) θα μειωθούν τα διόδια Σε δηλώσεις του στο ραδιοφωνικό σταθμό 98,9 τόνισε πως “έχουμε θέσει πολύ αυστηρό χρονοδιάγραμμα μέσα στο Μάιο, ώστε να έχουν ολοκληρωθεί και οι διαβουλεύσεις με τους παραχωρησιούχους και τις τράπεζες και η συζήτηση στη Βουλή που θέλουμε να γίνει οπωσδήποτε στην ειδική επιτροπή για να γνωρίζουν και τα κόμματα και να πουν τη γνώμη τους και στο τέλος θα υπογραφεί το όποιο μνημόνιο αφού υπάρξει και η σύμφωνη γνώμη της ΕΕ.” Ο κ. Μαγκριώτης χαρακτήρισε δικαιολογημένη σε πολλές περιπτώσεις τη δυσφορία του κόσμου και διευκρίνισε πως θα αρθούν οι αδικίες. "Θα βοηθήσουμε πάρα πολύ τις συχνές τοπικές μετακινήσεις και θα υπάρχει μια δραστική μείωση εκεί που είναι υπό κατασκευή, όπου πράγματι είναι αδιανόητο να πληρώνεις πιο πολλά διόδια από ότι στο παρελθόν ενώ η υπηρεσία που σου προσφέρουν είναι χειρότερη από ότι στο παρελθόν. Και φυσικά θα γίνει μια γενική μείωση και εκεί που είναι κατασκευασμένοι οι αυτοκινητόδρομοι." Πηγή:Ο Γκλέτσος σπάει μπαριέρες Το πήρε πίσω το υπουργείο πριν 2~3 εβδομάδες. Δεν τα βρήκαν με τις εταιρίες η δικαιολογία.
_BASSstarlet_ Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2012 Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2012 Το πήρε πίσω το υπουργείο πριν 2~3 εβδομάδες. Δεν τα βρήκαν με τις εταιρίες η δικαιολογία. fixed.
Physics_Rulez Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2012 Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2012 Στα βραδινά δελτία χθες άκουσα ότι η αύξηση είναι τιμαριθμική. Τώρα πως γίνεται να συμβαίνει αυτό, αφού οι αυξήσεις κυμαίνονται από 2,5 έως 6 τοις εκατό. Επίσης, τόσες συμβάσεις έχουν προσβληθεί λόγω "έκτακτης και δύσκολης κατάστασης της ελληνικής οικονομίας". Δηλαδή οι ιδιοκτήτες ακινήτων που νοίκιαζαν γραφεία στο δημόσιο, αναγκάστηκαν βάσει νόμου να μειώσουν το μίσθωμα αρκετές ποσοστιαίες μονάδες. Για τις συμβάσεις των εργαζομένων, εντάξει δεν το συζητάμε. Με τις συμβάσεις των εταιριών αυτών δηλαδή τι παίζει; Επαληθεύεται για άλλη μια φορά ότι στους μικροϊδιοκτήτες και γενικά στο κατακερματισμένο κοινό επιβάλλονται οριζόντια μέτρα, ενώ σε πιο μεγάλα κεφάλια όχι. Fact.
_BASSstarlet_ Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2012 Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2012 Τον άκουσα το απόγευμα τον υπουργό για το θέμα, και συνεχώς τόνιζε το ότι η σύμβαση υπογράφηκε το 2007 και δεν μπορεί το κράτος να μειώσει τα διόδια, λόγω χαμηλής συμμετοχής του στα έργα, αλλά και λόγω το ότι οι τράπεζες που χρηματοδοτούν τα έργα, θεωρούν μη βιώσιμα τα έργα μπλα μπλα μπλα... Και να είμαστε και ευχαριστημένοι, γιατί οι συμβάσεις μιλάνε για 30 και 50% αυξήσεις! http://www.radio9.gr/Media.aspx?a_id=1338&item=4356&prodId=7 (από το 23ο λεπτό και μετά)
Ntinaras Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2012 Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2012 ακουστε τωρα υποτιθεται ο κοσμος ηταν χωρισμενος σε 2 ομαδες,σε οσους ηθελαν τα διοδια να πληρωνονται απο τον χρηστη και σε οσους να ειναι δωρεαν και να πληρωνονται μεσω φορων. τωρα θα γινεται κατι καινουριο αφου πληρωσαμε μεσω φορων αρχικα,μετα πληρωσαμε με τη χρηση σε δρομους που υπηρχαν η δεν υπηρχαν τωρα θα ξαναπληρωνουμε ολοκληρο το δρομο μεσω φορων. προφανως καταλαβαν οτι δε βγαζουν αρκετο κερδος με τα διοδια γιατι μειωθηκε η χρηση τους,και ετσι θα τα βουτανε κατευθειαν απο το δημοσιο
_BASSstarlet_ Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2012 Ε τώρα θα ικανοποιηθούν και ο δύο ομάδες! Καταχρηστικό το <<τώρα>> γιατί γινόταν και παλαιότερα.
mentoras99 Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2012 Και για να μην ξεχνιομαστε... http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=175399&cid=4
Moderators Malthador Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2012 Moderators Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2012 bump Νομίζω ότι είναι αρκετά ενδιαφέρον και μέχρι να γίνει το οριστικό δικαστήριο θα ακυρώνεται το πρόστιμο και η αφαίρεση των πινακίδων/διπλώματος: Απόφαση του Τριμελούς Διοικητικού Πρωτοδικείου που διατάζει την αναστολή εκτέλεσης της αφαίρεσης της άδειας οδήγησης, της άδειας κυκλοφορίας και των πινακίδων
pamelouketo Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2012 Τα φράγκα τα χαρίσανε ή πήγανε εφορία; Αυτό μας κόβει. Πού πονάει ο Έλληνας;=στη τσέπη πού την έχει τη πούτσα ο αστακός;=στο λογαριασμό!
Thisamenis Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2012 Προτιμώ να παίρνω τις παρακάμψεις και να κάνω 30' παραπάνω παρά να τα δίνω στα λαμόγια ...
cyber_katsarida Δημοσ. 4 Ιουλίου 2012 Δημοσ. 4 Ιουλίου 2012 νέα αύξηση! το είδα πριν λίγο που διάβαζα ειδήσεις link απ το κακό στο χειρότερο πάμε. ήταν γνωστό από καιρό απλά εγώ τώρα το πρόσεξα
kostas_dr Δημοσ. 4 Ιουλίου 2012 Δημοσ. 4 Ιουλίου 2012 Σε μια οικονομία που είναι στον 5ο χρόνο ύφεσης, είναι λογικό να ανεβαίνουν οι τιμές σ' αυτές τις υπηρεσίες; Και όχι μόνο σ' αυτές εννοείται. Στο τέλος, έτσι όπως πάμε, πόσοι θα είναι αυτοί που θα μπορούν να χρησιμοποιούν τις εθνικές οδούς; Και η λύση πια θα είναι; νέες αυξήσεις;
LRoi Δημοσ. 4 Ιουλίου 2012 Δημοσ. 4 Ιουλίου 2012 Προτιμώ να παίρνω τις παρακάμψεις και να κάνω 30' παραπάνω παρά να τα δίνω στα λαμόγια ... Ότι γλυτώνεις από τα διόδια, στα παίρνουν από αλλού. Πάντα θα βρίσκουν αυτοί, μην αγχώνεσαι
johnyblack Δημοσ. 4 Ιουλίου 2012 Δημοσ. 4 Ιουλίου 2012 βασικα το σωστο θα ηταν να γινουν φτηνοτερα,για να κινουνται περισσοτεροι,να εισπρατουν περισσοτερα και να κυκλοφορησει χρημα στην αγορα. ειναι σαν τους φορους που ολο αυξανουν και η υφεση μεγαλωνει...
Προτεινόμενες αναρτήσεις