Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

magriotis260411.jpg

 

Μαγκριώτης: Τον Μάιο (σ.σ του 2011) θα μειωθούν τα διόδια

 

Σε δηλώσεις του στο ραδιοφωνικό σταθμό 98,9 τόνισε πως “έχουμε θέσει πολύ αυστηρό χρονοδιάγραμμα μέσα στο Μάιο, ώστε να έχουν ολοκληρωθεί και οι διαβουλεύσεις με τους παραχωρησιούχους και τις τράπεζες και η συζήτηση στη Βουλή που θέλουμε να γίνει οπωσδήποτε στην ειδική επιτροπή για να γνωρίζουν και τα κόμματα και να πουν τη γνώμη τους και στο τέλος θα υπογραφεί το όποιο μνημόνιο αφού υπάρξει και η σύμφωνη γνώμη της ΕΕ.”

 

Ο κ. Μαγκριώτης χαρακτήρισε δικαιολογημένη σε πολλές περιπτώσεις τη δυσφορία του κόσμου και διευκρίνισε πως θα αρθούν οι αδικίες.

 

"Θα βοηθήσουμε πάρα πολύ τις συχνές τοπικές μετακινήσεις και θα υπάρχει μια δραστική μείωση εκεί που είναι υπό κατασκευή, όπου πράγματι είναι αδιανόητο να πληρώνεις πιο πολλά διόδια από ότι στο παρελθόν ενώ η υπηρεσία που σου προσφέρουν είναι χειρότερη από ότι στο παρελθόν. Και φυσικά θα γίνει μια γενική μείωση και εκεί που είναι κατασκευασμένοι οι αυτοκινητόδρομοι."

 

Πηγή:Ο Γκλέτσος σπάει μπαριέρες

  • Απαντ. 1,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

magriotis260411.jpg

 

Μαγκριώτης: Τον Μάιο (σ.σ του 2011) θα μειωθούν τα διόδια

 

Σε δηλώσεις του στο ραδιοφωνικό σταθμό 98,9 τόνισε πως “έχουμε θέσει πολύ αυστηρό χρονοδιάγραμμα μέσα στο Μάιο, ώστε να έχουν ολοκληρωθεί και οι διαβουλεύσεις με τους παραχωρησιούχους και τις τράπεζες και η συζήτηση στη Βουλή που θέλουμε να γίνει οπωσδήποτε στην ειδική επιτροπή για να γνωρίζουν και τα κόμματα και να πουν τη γνώμη τους και στο τέλος θα υπογραφεί το όποιο μνημόνιο αφού υπάρξει και η σύμφωνη γνώμη της ΕΕ.”

 

Ο κ. Μαγκριώτης χαρακτήρισε δικαιολογημένη σε πολλές περιπτώσεις τη δυσφορία του κόσμου και διευκρίνισε πως θα αρθούν οι αδικίες.

 

"Θα βοηθήσουμε πάρα πολύ τις συχνές τοπικές μετακινήσεις και θα υπάρχει μια δραστική μείωση εκεί που είναι υπό κατασκευή, όπου πράγματι είναι αδιανόητο να πληρώνεις πιο πολλά διόδια από ότι στο παρελθόν ενώ η υπηρεσία που σου προσφέρουν είναι χειρότερη από ότι στο παρελθόν. Και φυσικά θα γίνει μια γενική μείωση και εκεί που είναι κατασκευασμένοι οι αυτοκινητόδρομοι."

 

Πηγή:Ο Γκλέτσος σπάει μπαριέρες

 

 

Το πήρε πίσω το υπουργείο πριν 2~3 εβδομάδες. Δεν τα βρήκαν με τις εταιρίες η δικαιολογία.

Δημοσ.

Στα βραδινά δελτία χθες άκουσα ότι η αύξηση είναι τιμαριθμική.

Τώρα πως γίνεται να συμβαίνει αυτό, αφού οι αυξήσεις κυμαίνονται από 2,5 έως 6 τοις εκατό.

 

Επίσης, τόσες συμβάσεις έχουν προσβληθεί λόγω "έκτακτης και δύσκολης κατάστασης της ελληνικής οικονομίας".

Δηλαδή οι ιδιοκτήτες ακινήτων που νοίκιαζαν γραφεία στο δημόσιο, αναγκάστηκαν βάσει νόμου να μειώσουν το μίσθωμα αρκετές ποσοστιαίες μονάδες. Για τις συμβάσεις των εργαζομένων, εντάξει δεν το συζητάμε.

Με τις συμβάσεις των εταιριών αυτών δηλαδή τι παίζει;

 

Επαληθεύεται για άλλη μια φορά ότι στους μικροϊδιοκτήτες και γενικά στο κατακερματισμένο κοινό επιβάλλονται οριζόντια μέτρα, ενώ σε πιο μεγάλα κεφάλια όχι. Fact.

Δημοσ.

Τον άκουσα το απόγευμα τον υπουργό για το θέμα, και συνεχώς τόνιζε το ότι η σύμβαση υπογράφηκε το 2007 και δεν μπορεί το κράτος να μειώσει τα διόδια, λόγω χαμηλής συμμετοχής του στα έργα, αλλά και λόγω το ότι οι τράπεζες που χρηματοδοτούν τα έργα, θεωρούν μη βιώσιμα τα έργα μπλα μπλα μπλα...

Και να είμαστε και ευχαριστημένοι, γιατί οι συμβάσεις μιλάνε για 30 και 50% αυξήσεις!

 

 

http://www.radio9.gr/Media.aspx?a_id=1338&item=4356&prodId=7

(από το 23ο λεπτό και μετά)

Δημοσ.

ακουστε τωρα

υποτιθεται ο κοσμος ηταν χωρισμενος σε 2 ομαδες,σε οσους ηθελαν τα διοδια να πληρωνονται απο τον χρηστη και σε οσους να ειναι δωρεαν και να πληρωνονται μεσω φορων.

τωρα θα γινεται κατι καινουριο

αφου πληρωσαμε μεσω φορων αρχικα,μετα πληρωσαμε με τη χρηση σε δρομους που υπηρχαν η δεν υπηρχαν τωρα θα ξαναπληρωνουμε ολοκληρο το δρομο μεσω φορων.

προφανως καταλαβαν οτι δε βγαζουν αρκετο κερδος με τα διοδια γιατι μειωθηκε η χρηση τους,και ετσι θα τα βουτανε κατευθειαν απο το δημοσιο

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
  • Moderators
Δημοσ.

bump

 

Νομίζω ότι είναι αρκετά ενδιαφέρον και μέχρι να γίνει το οριστικό δικαστήριο θα ακυρώνεται το πρόστιμο και η αφαίρεση των πινακίδων/διπλώματος:

 

 

Απόφαση του Τριμελούς Διοικητικού Πρωτοδικείου που διατάζει την αναστολή εκτέλεσης της αφαίρεσης της άδειας οδήγησης, της άδειας κυκλοφορίας και των πινακίδων

Δημοσ.

Τα φράγκα τα χαρίσανε ή πήγανε εφορία;

Αυτό μας κόβει.

 

Πού πονάει ο Έλληνας;=στη τσέπη

 

 

πού την έχει τη πούτσα ο αστακός;=στο λογαριασμό!

 

  • 4 μήνες μετά...
Δημοσ.

Σε μια οικονομία που είναι στον 5ο χρόνο :shifty: ύφεσης, είναι λογικό να ανεβαίνουν οι τιμές σ' αυτές τις υπηρεσίες; Και όχι μόνο σ' αυτές εννοείται.

Στο τέλος, έτσι όπως πάμε, πόσοι θα είναι αυτοί που θα μπορούν να χρησιμοποιούν τις εθνικές οδούς; Και η λύση πια θα είναι; νέες αυξήσεις; :confused:

Δημοσ.

Προτιμώ να παίρνω τις παρακάμψεις και να κάνω 30' παραπάνω παρά να τα δίνω στα λαμόγια ...

 

 

Ότι γλυτώνεις από τα διόδια, στα παίρνουν από αλλού. Πάντα θα βρίσκουν αυτοί, μην αγχώνεσαι ;)

Δημοσ.

βασικα το σωστο θα ηταν να γινουν φτηνοτερα,για να κινουνται περισσοτεροι,να εισπρατουν περισσοτερα και να κυκλοφορησει χρημα στην αγορα.

ειναι σαν τους φορους που ολο αυξανουν και η υφεση μεγαλωνει...

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...