35apontos Δημοσ. 15 Απριλίου 2011 Δημοσ. 15 Απριλίου 2011 Καταθέσανε όμως 500m€ στους εργολάβους,προεξοφλώντας τα έργα που θα γίνουν. Μας έδειξαν μια φορά ακόμα ποιός κυβερνάει αυτό το τόπο....
Ntinaras Δημοσ. 15 Απριλίου 2011 Δημοσ. 15 Απριλίου 2011 Ανακοίνωσαν 30% (50% στους υπό κατασκευή δρόμους) μείωση στα διόδια για τρία χρόνια. Προσωπικά είμαι επιφυλακτικός. Περιμένω από αυτούς που ήταν άκρα απέναντι στο όλο σούσουρο που έκαναν κάποιοι για τις τιμές των διοδίων να συνεχίσουν να πληρώνουν κανονικά με τις σημερινές τιμές (αν γίνει τελικά η μείωση). Τα έσοδα από τα διόδια πλέον αντί για δρόμους θα πηγαίνουν για αποπληρωμή του χρέους! http://epitropesdiodiastop.blogspot.com/2011/04/blog-post_4084.html «Μαϊμού» μείωση στα διόδια http://topontiki.gr/article/15793
Critter Δημοσ. 15 Απριλίου 2011 Δημοσ. 15 Απριλίου 2011 Και όχι μόνο αυτο, μην ξεχνάμε οτι κάποιες κοινοπραξίες πρόσφατα αυξήσαν τις τιμές...επομένως με τη μείωση, σε πολλές εκ των περιπτώσεων η τιμή θα γυρίσει εκεί που ήταν...Μια τρύπα στο νερό δηλαδη. Και βέβαια, εφόσον ισχύει οτι θα πληρώνει το κράτος τη διαφορά (δλδ ο πολίτης), τη διαφορά θα την πληρώνουμε εμμέσως. Γαμώ!
firewalker Δημοσ. 15 Απριλίου 2011 Δημοσ. 15 Απριλίου 2011 Τρίχες δηλαδή. Καλά έκανα και ήμουν επιφυλακτικός.
Ntinaras Δημοσ. 29 Μαΐου 2011 Δημοσ. 29 Μαΐου 2011 http://epitropesdiodiastop.blogspot.com/2011/05/blog-post_2213.html Παρασκευή, 27 Μαΐου 2011 Ρεπορτάζ από την δίκη Από αυτά που ακούστηκαν στη δίκη μέχρι κι ο Χριστός έγειρε.Το κίνημα "δεν πληρώνω" αγωνίζεται για την κατάργηση όλων των διοδίων και δεν είναι σύμφωνο με τις θέσεις που αναπτύχθηκαν στην δίκη. Καταγράφουμε τι έγινε στη δίκη για να ενημερωθούν όσοι δεν μπόρεσαν να παρευρεθούν. Ολοκληρώθηκε η ακροαματική διαδικασία της δίκης του δικηγορικού συλλόγου της Πάτρας, φορέων και κατοίκων ενάντια στην Ολυμπία Οδό και το Ελληνικό δημόσιο με αίτημα την μη πληρωμή διοδίων μέχρι την ολοκλήρωση του αυτοκινητοδρόμου Κορίνθου - Πατρών. Εξετάστηκαν τρεις μάρτυρες. Ο πρώτος μάρτυρας είναι αρχιτέκτων μηχανικός και παρουσίασε την κατάσταση του δρόμου, ότι είναι ένα εργοτάξιο με μια στενή λωρίδα ανά κατεύθυνση. Ανέφερε ότι σε εργοτάξιο έχουν μετατρέψει τμήματα του δρόμου που ήταν με δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση και διαχωριστικά. Παρόλο που επιδεινώθηκε η κατάσταση του δρόμου έχουν αυξηθεί τα διόδια. Γίνεται εξαπάτηση των οδηγών που βλέπουν πράσινη σήμανση αυτοκινητοδρόμου και πληρώνουν διόδια οδηγώντας σε κατσικόδρομο καρμανιόλα. Ενώ τόσα χρόνια οι οδηγοί πλήρωναν με συνέπεια για να κατασκευαστεί ο δρόμος, το δημόσιο και η Ολυμπία Οδός δεν ήταν συνεπής και δεν έχουν παραδώσει τον δρόμο στην ώρα του. Στην αντεξέταση του πρώτου μάρτυρα ο δικηγόρος της Ολυμπίας Οδού περιορίστηκε στο να προσπαθεί να αποδείξει ότι δεν έχουν έννομο συμφέρον αυτοί που κατέθεσαν την αγωγή γιατί οδηγούν ΙΧ και όχι νταλίκες. Αναφέρθηκε ότι ο τίτλος της Ευρωπαϊκής οδηγίας αφορά τα βαρέα οχήματα. Ξέχασε να διαβάσει το κυρίως κείμενο της οδηγίας όπου αναφέρεται ότι αν επιβάλλονται διόδια και σε άλλου τύπου οχήματα τότε ισχύουν οι διατάξεις της οδηγίας. Στη συνέχεια εξετάστηκε υπάλληλος της Ολυμπίας οδού υπεύθυνος για την παραχώρηση της Πελοποννήσου Μας χάρισε απίστευτες στιγμές γέλιου με την αμηχανία του προσπαθώντας να απαντήσει γιατί έχει καθυστερήσει το έργο. Γιατί δεν είναι έτοιμο ούτε ένα χιλιόμετρο; Σε όλα τα χιλιόμετρα είχαμε αρχαία; Η γέφυρα γιατί δεν έχει τοποθετηθεί; Κι εκεί χρειάζονται απαλλοτριώσεις στο ποτάμι; Οι σήραγγες γιατί δεν έχουν δοθεί στην κυκλοφορία; Ο τελευταίος μάρτυρας που εξετάστηκε ήταν ο διευθύνων σύμβουλος της λειτουργίας της Ολυμπίας οδού. Μας είπε ότι στην Κορίνθου - Πατρών αισθάνεται πιο ασφαλής να την διανύει τώρα απ' ότι πριν ξεκινήσουν τα έργα και μετατραπεί σε εργοτάξιο. Αποκαλύφθηκε ότι δεν υπάρχει σήμανση πριν τα διόδια που να προειδοποιεί ότι ο δρόμος είναι υπό κατασκευή. Τέλος αναφέρθηκε ότι ο χρόνος κατασκευής είναι 6 χρόνια και σ' όλο αυτό το διάστημα γίνεται η οικονομική συμβολή από τους χρήστες. Η επέκταση της διάρκειας κατασκευής σημαίνει ότι θα εισπραχθούν περισσότερα χρήματα από την Ολυμπία οδό κάνοντας το ίδιο έργο.
koulouri Δημοσ. 29 Μαΐου 2011 Δημοσ. 29 Μαΐου 2011 Επειδη ειμαι ασχετος με τα νομικα.. Το δικαστηριο πηρε καποια αποφαση;;
koulouri Δημοσ. 29 Μαΐου 2011 Δημοσ. 29 Μαΐου 2011 μακαρι, γιατι στην Ελλαδα ολα παιρνουν παραταση.. και σε αυτους τους 3 μηνες ( με δεδομενο του οτι θα βγει καταδικαστικη για την εταιρια κατασκευης ) αυτοι θα συνεχισουν ν παιρνουν λεφτα.. Επισης αυτες οι περιβοητες μειωσεις στα διοδια ακομα γινονται ε;!
35apontos Δημοσ. 29 Μαΐου 2011 Δημοσ. 29 Μαΐου 2011 Επισης αυτες οι περιβοητες μειωσεις στα διοδια ακομα γινονται ε;! Θα γίνουν,αφού πρώτα αυξηθούν υπέρογκα και μέσω των πλευρικών+ αμφίδρομων. Γύρισα από SKG με Ι.Χ. και ένα παρα-ένα άνοιγα μπάρες.Όλες με χαμόγελο.Αυτό που μου έκανε εντύπωση όμως είναι η κατήφεια στα πρόσωπα των υπαλλήλων όταν (πλήρωνα και) σχολίαζα το δρόμο και την επιβολή υπέρμετρου χαρατσιού. Είχα πάει (και) από Εγνατία και μετά από (πάνω από) 500km διαδρομής συνάντησα 1 μόνο σταθμό διοδίων.Πόσο Χατζατζάρηδες είναι πια.Μόνο ένα σταθμό σε Ευρωπαϊκών προδιαγραφών δρόμο και στην Εθνική καρμανιόλα Κορίνθου-Πατρών μας δουλεύουν κι από πάνω,διόδια με μισή λωρίδα ανα κατεύθυνση και με το μεγαλύτερο μέρος άνευ διαχωριστικού. Δικαιολογείται όμως,γιατί πρώτον θα την ξεπουλήσουν χωρίς επισφάλειες (θα ξωφλήσουν τα φέσια της στις χρημοτοδότριες τράπεζες) και δεν θέλουν να προκαταλάβουν το κόμιστρο από τώρα,γιατί το κόλπο είναι να μη μπορεί να εισπράτει από πουθενά το μπουρδέλο κράτος,μπορεί σε κάποιον αδέκαστο να τούρθουν ιδέες...
Thanos1972 Δημοσ. 29 Μαΐου 2011 Δημοσ. 29 Μαΐου 2011 Ηδη ετοιμαζονται πολλα διοδια επανω στην Εγνατια....
35apontos Δημοσ. 29 Μαΐου 2011 Δημοσ. 29 Μαΐου 2011 ...τα οποία με ευχαρίστηση (θέλω να πιστεύω ότι) θα πληρώσουμε όλοι,αφού το κέρδος σε καύσιμα λόγω μείωσης των αποστάσεων προς το προορισμό μας είναι σημαντικό (και το κέρδος μας στη τσέπη μας,οσονούπω) και β°),είναι ανεκτίμητη η αίσθηση που αποκομίζει κάποιος στα 130km/h (π.χ.),σε δρόμο με σωστές κλίσεις,με αξιοπρεπή χάραξη χωρίς να σε εξαναγκάζει σε όξυνση της προσοχής,αφήνοντάς σε "κουλ" όταν φτάσεις το προορισμό σου. Mpompo,μνήστητί μου όταν έρθεις εν τη βασιλεία σου lol. Εν αντιθέσει με τη γνωστή τροφοδότρια (Ν.Ε.Ο.Κ.Π.) του Μολώχ....
Thanos1972 Δημοσ. 29 Μαΐου 2011 Δημοσ. 29 Μαΐου 2011 ...τα οποία με ευχαρίστηση (θέλω να πιστεύω ότι) θα πληρώσουμε όλοι,αφού το κέρδος σε καύσιμα λόγω μείωσης των αποστάσεων προς το προορισμό μας είναι σημαντικό (και το κέρδος μας στη τσέπη μας,οσονούπω) και β°),είναι ανεκτίμητη η αίσθηση που αποκομίζει κάποιος στα 130km/h (π.χ.),σε δρόμο με σωστές κλίσεις,με αξιοπρεπή χάραξη χωρίς να σε εξαναγκάζει σε όξυνση της προσοχής,αφήνοντάς σε "κουλ" όταν φτάσεις το προορισμό σου. Mpompo,μνήστητί μου όταν έρθεις εν τη βασιλεία σου lol. Εν αντιθέσει με τη γνωστή τροφοδότρια (Ν.Ε.Ο.Κ.Π.) του Μολώχ.... Υπαρχει ατομο που πληρωνει με ευχαριστηση διοδια? Ενταξει δεν λεω(κυριως κινουμαι βορεια) αλλα εχεις παει καθολου προς Καβαλα πλευρα να δεις πως ειναι η Εγνατια?ουσιαστικα ενσωματωσαν τον περιφερειακο της Καβαλα στην Εγνατια.Και μην κανεις το λαθος και τρεξεις σε εκεινες τις στροφες. Κατα τα αλλα ειναι καλος δρομος γιατι ειναι κατα κυριο λογο μια ευθεια.... Επισης μην κανεις το λαθος και αφεθεις και δεν προσεχεις με τις οδηγαρες τους Ελληνες αλλα κυριως με τα καραβανια των γερμανοτουρκων που νομιζουν οτι ειναι autobahn τους καλοκαιρινους μηνες.
35apontos Δημοσ. 29 Μαΐου 2011 Δημοσ. 29 Μαΐου 2011 Από Γιάννενα-Καστοριά και από κει Θεσ/νίκη. Το χάρηκα.Μίλαγα με τη καλή μου,κοίταγα τα βουνά και τους κάμπους,κέρδισα χρόνο+χρήμα απ' ότι να πήγαινα από Κοζάνη μέσω Μετσόβου κι από κει (από Καστοριά δηλαδή...) Θεσ/νίκη σε τρία τέρμινα,με τη ψυχή στα δόντια... Γιατί να μη χαρώ που πληρώνω διόδια;Όπως επίσης,γιατί να μη φτάσει το χαμόγελό μου στ΄αφτιά,όταν ανεβάζω τις μπάρες εκεί που κρίνω εγώ ότι τα χρήματά μου δεν τυχαίνουν της αντίστοιχης ανταποδοτικότητας; Με προσοχή-φυσικά- και να κοιτάμε της ώρα της δράσης αν είναι καμια γαλατού στη γύρα,γιατί είναι πλημέλλημα πια.Δηλαδή ο φονιάς θα πάει αβάτζο,ο ανοιγομπάρας όμως αυτόφωρο...
koulouri Δημοσ. 30 Μαΐου 2011 Δημοσ. 30 Μαΐου 2011 να αφαιρεσουν τα τελη κυκλοφοριας και τον φορο στην βενζινη και μετα θα πληρωνουμε διοδια.. αλλα και παλι αφου εμμεσα εμεις πληρωσαμε για να φτιαχνουν, γιατι να ξαναπληρωσουμε; Σα να σου λεει ο επιπλοποιος οτι ενταξει με πληρωσες για την ντουλαπα που σου εκανα αλλα καθε φορα που ανοιγοκλεινεις τα φυλα της θα ξαναπληρωνεις!
35apontos Δημοσ. 30 Μαΐου 2011 Δημοσ. 30 Μαΐου 2011 να αφαιρεσουν τα τελη κυκλοφοριας και τον φορο στην βενζινη και μετα θα πληρωνουμε διοδια.. αλλα και παλι αφου εμμεσα εμεις πληρωσαμε για να φτιαχνουν, γιατι να ξαναπληρωσουμε; Σα να σου λεει ο επιπλοποιος οτι ενταξει με πληρωσες για την ντουλαπα που σου εκανα αλλα καθε φορα που ανοιγοκλεινεις τα φυλα της θα ξαναπληρωνεις! Αυτός είναι ένας ακόμη πόλεμος που πρέπει να πολεμήσουμε. Μέχρι τότε ας χαρούμε που σε δυόμισυ ώρες πάμε από Γιάννενα->Θεσαλονίκη.
Προτεινόμενες αναρτήσεις