Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 1,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • Super Moderators
Δημοσ.

Kοινώς το αποτέλεσμα των κινητοποιήσεων :

 

2195505259_d9426d8ff5.jpg

 

 

Δυστυχώς, πολύ δυστυχώς.

 

you divided by zero didn't you?!

Δημοσ.

Kοινώς το αποτέλεσμα των κινητοποιήσεων :

 

2195505259_d9426d8ff5.jpg

 

 

Δυστυχώς, πολύ δυστυχώς.

νομιζεις οτι αποτυχαμε?

Δημοσ.

νομιζεις οτι αποτυχαμε?

 

Σαν χωρα ναι, διοτι βρηκαν ευκαιρια οι τραπεζες κι εκοψαν τα δανεια απο τις κατασκευαστικες, και οι δρομοι που ειναι υπο κατασκευη (βλεπε Ιονια), σταματησαν επι τοπου.

 

Τωρα καλο η κακο ειναι αυτο; Θα δειξει. Παντως εμενα με αναγκαζουν, και να θελω, να μην πληρωνω διοδια, αλλα να χρειαζομαι 5-6 ωρες να φτασω Αθηνα.

Δημοσ.

...Παντως εμενα με αναγκαζουν, και να θελω, να μην πληρωνω διοδια, αλλα να χρειαζομαι 5-6 ωρες να φτασω Αθηνα.

Γιατί;Παράκαμψη από παλιά και βγαίνεις λίγο πριν το Αίγιο και μετά από την Κόρινθο βγαίνεις στη Κινέττα.Ούτε να σηκώσεις κάτι,ούτε να σου φωτογραφίσουν το ποπό,ούτε τπτ.

 

Θες οδηγίες;

  • Super Moderators
Δημοσ.

Ένα κείμενο του Θανάση Πολλάτου:

 

Τριόδια

 

Η ιδιωτική μετακίνηση με αυτοκίνητο αποτελεί έναν βασικό παράγοντα μόλυνσης της ατμόσφαιρας και πρόκλησης σοβαρών ή θανατηφόρων ατυχημάτων· για να μην αναφερθούμε πιο αναλυτικά στην κατάληψη των ελεύθερων χώρων και των πεζοδρομίων των πόλεων από τα αυτοκίνητα και τη διαρκή απειλή προς τη σωματική ακεραιότητα και τη ζωή των πεζών και των ποδηλατών, την κοινωνική λειτουργία του αυτοκινήτου ως συμβόλου ατομικισμού και του νεοπλουτισμού, τις τεράστιες εκπομπές CO2 και το νέφος. Η μετακίνηση με το αυτοκίνητο συνιστά πρότυπο μη βιώσιμης μετακίνησης, αποτελεί μια βιομηχανία άμεσα συνδεδεμένη με την ιδεολογία της ανάπτυξης, της σπατάλης των φυσικών πόρων και της καταστροφής του περιβάλλοντος.

 

Αντιστοίχως, οι αυτοκινητόδρομοι ταχείας κυκλοφορίας αποτελούν έργα που υποβαθμίζουν το φυσικό περιβάλλον, αλλοιώνουν το τοπίο και βλάπτουν το δημόσιο συμφέρον επειδή απομυζούν πόρους που θα έπρεπε να κατευθύνονται αλλού, προς τη δημόσια και μαζική βιώσιμη και φιλική προς το περιβάλλον μετακίνηση, επειδή δε μπορεί παρά να προκαλούν πληθώρα αυτοκινητιστικών ατυχημάτων που οφείλονται στις ιλιγγιώδεις ταχύτητες που αναπτύσσονται σ’ αυτούς κ.λπ. Ως εκ τούτου είναι αυτονόητο ότι η κατασκευή και η συντήρηση αυτοκινητοδρόμων ταχείας κυκλοφορίας πρέπει ίσως, όχι να απαγορευτεί, καθώς αυτό θα αποτελούσε πιθανόν ένα αυταρχικό μέτρο, αλλά να χρηματοδοτείται τουλάχιστον από τους χρήστες και όχι από τον κρατικό προϋπολογισμό, σύμφωνα και με την αρχή «ο ρυπαίνων πληρώνει». Δεν υπάρχει καμία λογική ο κάτοικος των Κυκλάδων για παράδειγμα να πληρώνει για την κατασκευή της Ιονίας οδού.

 

Πολύ σωστά, λοιπόν, επιβάλλονται υψηλά διόδια για την κατασκευή και τη συντήρηση των αυτοκινητοδρόμων και θα ήταν μια καλή ιδέα να επιβληθούν ακόμα υψηλότερα για να χρηματοδοτηθεί με αυτόν τον τρόπο η δημόσια μετακίνηση και εν προκειμένω η συντήρηση και η ανάπτυξη των σιδηροδρομικών μεταφορών. Αυτού του τύπου η φορολογία της χρήσης των αυτοκινητοδρόμων θα αντιστάθμιζε σε ένα μικρό βαθμό τη ζημιά που προκαλούν οι αυτοκινητόδρομοι και τα αυτοκίνητα εν γένει μέσω της καταστροφής του περιβάλλοντος, μέσω της χρήσης των δημόσιων υπηρεσιών ασφαλείας (αστυνόμευση, πυρόσβεση κ.λπ.) και υγείας που κάνουν (είναι σαφές ότι τα αυτοκίνητα και οι αυτοκινητόδρομοι, σε αντίθεση με τα ήπια μέσα μεταφοράς, προκαλούν θανατηφόρα δυστυχήματα, παραπληγίες, σοβαρούς τραυματισμούς, καρκίνους και αναπνευστικά προβλήματα μέσω της μόλυνσης του αέρα κ.ά. που επιβαρύνουν το δημόσιο σύστημα υγείας). Αν οι εταιρίες διαχείρισης των αυτοκινητοδρόμων δεν εκπληρώνουν τις συμβατικές υποχρεώσεις τους απέναντι στους χρήστες των αυτοκινητοδρόμων, τότε αυτοί θα πρέπει να προσφύγουν εναντίον τους και ακόμη καλύτερα, να μποϋκοτάρουν το προϊόν τους.

 

Δε μπορώ να φανταστώ έναν καπνιστή που αρνείται να πληρώσει το αντίτιμο του πακέτου των τσιγάρων που αγοράζει επειδή αυτό είναι ακριβό ή επειδή το κάπνισμα σκοτώνει. Μπορώ να φανταστώ μόνο έναν καπνιστή που σταματάει να αγοράζει τσιγάρα και κόβει το κάπνισμα. Αυτό με την προϋπόθεση πως η ιδιωτική μετακίνηση με αυτοκίνητο σε αυτοκινητόδρομους ταχείας κυκλοφορίας δε μπορεί να αποτελέσει σε καμία περίπτωση ατομικό ή κοινωνικό δικαίωμα σε αντίθεση με το κοινωνικό δικαίωμα στη μετακίνηση που εκπληρώνεται με τους όρους της μαζικής μετακίνησης καθώς αυτοί είναι προσιτοί και στα χαμηλότερα στρώματα και, κυρίως, δεν παραβιάζουν τη σφαίρα άλλων δικαιωμάτων.

 

Η χρήση του όρου «πολιτική ανυπακοή» στην περίπτωση άρνησης καταβολής του αντιτίμου των διοδίων αποτελεί προσπάθεια εκχυδαϊσμού του όρου και συνεπώς προσβολής της μνήμης και υποβάθμισης της ιστορικής αξίας των αγώνων που έχουν συνδεθεί με αυτήν. Θα σταθώ μόνο σε ένα βασικό χαρακτηριστικό του «κινήματος» εναντίον των διοδίων που απονομιμοποιεί ηθικά την «επανάσταση του τζάμπα». Το σημαντικότερο, λοιπόν, είναι πως η άρνηση της καταβολής του αντιτίμου των διοδίων συνιστά πράξη ιδιοτελή. Και εκτιμώ πως τα κίνητρα της συντριπτικής πλειοψηφίας, για να μην πω όλων, όσων αρνούνται να πληρώσουν το αντίτιμο των διοδίων κινούνται από ιδιοτελείς λόγους ατομικού συμφέροντος –ενός συμφέροντος που όχι μόνο είναι ιδιωτικό, αλλά και ενός συμφέροντος που για τους λόγους που εκθέσαμε παραπάνω διαθέτει αντικοινωνικά χαρακτηριστικά και υπονομεύει το δημόσιο συμφέρον- και όχι επικαλούμενοι ανώτερες ηθικές επιταγές. Έτσι δεν επιδιώκουν τη δίωξή τους για να αναδείξουν μέσω της δημοσιότητας που θα λάβει η υπόθεσή τους και της προσφυγής στη δικαστική εξουσία τον άδικο χαρακτήρα του συγκεκριμένου νόμου που επέλεξαν να παραβιάσουν ούτε αποδέχονται την τιμωρία τους με σκοπό την προσφυγή στο περί δικαίου αίσθημα της κοινής γνώμης που θα τους δικαιώσει. Το «κίνημα» αυτό έχει άλλωστε τόσο μεγάλη επιτυχία επειδή βασίζεται στην ατομικιστική ιδεολογία που μαζί με τη γενικευμένη διαφθορά, την ανομία, το χυδαίο ωφελιμισμό και έναν λανθάνοντα πόλεμο όλων εναντίον όλων αποτελούν γλαφυρά χαρακτηριστικά της ελληνικής κοινωνίας. Δεν πρέπει να μας ξενίζει το γεγονός πως η προσπάθεια αυτή του εκχυδαϊσμού των αγώνων του Μαχάτμα Γκάντι, του Μάρτιν Λούθερ Κίνγκ, της Ρόζα Παρκς, των ακτιβιστών του οικολογικού κινήματος, των αντιρρησιών συνείδησης κ.ά. ενορχηστρώνεται από την Αριστερά που ψαρεύει στα θολά νερά του λαϊκισμού εις άγραν ψήφων, ενώ ταυτόχρονα ξεσκεπάζει η ίδια τη θεωρητική της γύμνια αφού αυτή και μόνο αυτή μπορεί να εξηγήσει μια τέτοια, φοκλορική πια, έλλειψη σοβαρότητας.

 

Πηγή: http://www.arguments.gr/node/65

Δημοσ.

>http://www.bloka.com/phpBB3/viewforum.php?f=15&sid=caf38dd9ec40b9893536a42dc09a56cf

Νομίζω ότι είναι ακόμα ανοιχτό σε εγγραφές,άσχετα αν δεν επιτρέπεται (πιά...) σχολιασμός.

 

Κοίτα και πες μου άμα έχεις πρόβλημα,να τα βγάλω σε txtάκι,έχουν αναρτήσει και video σε πολλές παρακάμψεις.

 

Όμως έχουν αλλάξει κατα πολύ τα δεδομένα (μπάρες,εμπόδια κλπ) οπότε σε αρκετές θα χρειαστεί αυτοσχεδιασμός.

 

 

 

edit,τώρα είδα και την ανάρτησε του περαθώθε,κομμένο και ραμμένο για δικηγόρους.

Στο μόνο που συμφωνώ είναι

Δε μπορώ να φανταστώ έναν καπνιστή που αρνείται να πληρώσει το αντίτιμο του πακέτου των τσιγάρων που αγοράζει επειδή αυτό είναι ακριβό ή επειδή το κάπνισμα σκοτώνει. Μπορώ να φανταστώ μόνο έναν καπνιστή που σταματάει να αγοράζει τσιγάρα και κόβει το κάπνισμα.

 

Ξαναedit,τα σβήσανε από παντού,αλλά θα χρειαστεί αποκλεισμός απ' τον ιστό για να μας φιμώσουν:

>http://www.mybike.gr/topic/2129-%CF%80%CE%B1%CF%81%CE%B1%CE%BA%CE%B1%CE%BC%CF%88%CE%B5%CE%B9%CF%83-%CE%B4%CE%B9%CE%BF%CE%B4%CE%B9%CF%89%CE%BD-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CE%BD%CE%B1-%CE%BC%CE%B5%CE%B9%CF%89%CF%83%CE%B5%CF%84%CE%B5-%CF%84%CE%B1-%CE%B5%CE%BE%CE%BF%CE%B4%CE%B1-%CF%84%CE%BF/

Μια πρόχειρη ματιά στο google,"αποφυγή διοδίων".

Δημοσ.

Καταρχήν δεν νομίζω κανέναν από αυτούς που έχει κόψει να πληρώνει να μιλάει για «πολιτική ανυπακοή». Αυτό μπορεί να το λένε οι λίγοι κομματικοποιημένοι που συμμετέχουν (κυρίως του ΣΥ.ΡΙΖ.Α. και του Κ.Κ.Ε.). Οι πολλοί δεν έχουν να πληρώσουν.

 

Όπως μου έλεγε και ένας γνωστός, δεν πληρώνεις μην χρησιμοποιείς τον δρόμο. Του λέω, σινεμά πας; "Όχι, κυρίως κατεβάζω από το internet", απαντά. Χαζό παράδειγμα, αλλά οκ...

 

Δε μπορώ να φανταστώ έναν καπνιστή που έχει προπληρώσει το αντίτιμο μιας κούτας πακέτων με τσιγάρα να του ζητάνε extra χρήματα όταν φτάσει η κούτα φτάσει στην μέση και να λέει οκ, θα κόψω το κάπνισμα.

 

Το θέμα είναι και κατά πόσο είναι νόμιμες οι τιμές που βάζουν στα διόδια. Δεν μπορεί άλλα να λέει η σύμβαση που έχουν υπογράψει και άλλα να εφαρμόζουν. Ας κάνουν αυτά που λέει η σύμβαση, να έχουν παντού τον σωστό παράδρομο και ας τα πάνε 15 €. Δώσε σε αυτούς που δεν έχουν να πληρώσουν την επιλογή.

 

Είναι ηλίθιο να λες πως όποιος δεν πληρώνει δεν πρέπει να χρησιμοποιεί τον δρόμο. Είναι σαν τις εταιρίες στην Νότια Αμερική που είχαν πατεντάρει τον νερό και δεν επέτρεπαν στον κόσμο να μαζεύει ούτε το βρόχινο. Με νόμο και αυτό τότε.

 

Κατά επέκταση οι μετανάστες που δεν έχουν να πληρώσουν για γιατρό (δεν έχουν και ασφάλεια) πρέπει να πεθάνουν. Οι μετανάστες που πάνε να περάσουν παράνομα πρέπει να εκτελούνται, αυτοί που τα κατάφεραν να περάσουν να πετιούνται στην θάλασσα (προβλέπονται όλα αυτά).

 

Στο χωριό μου κλείνει το (σχετικά καινούριο) γυμνάσιο που φιλοξενεί 100+ μαθητές. Τους στέλνουν στην διπλανή πόλη. Έρχεται αύριο και γίνεται το γυμνάσιο "Ιδιωτικό Εκπαιδευτήριο Μπόμπολα", με νόμο και αυτό. Πρέπει πάλι να μην κάνει τίποτε ο έρμος ο γονιός...

 

Τέλος είναι τουλάχιστον αφελές να πιστεύει κάποιος πως τα έργα σταμάτησαν λόγο τις επιλογής κάποιων πολιτών να μην πληρώνουν διόδια.

Δημοσ.

>http://www.bloka.com/phpBB3/viewforum.php?f=15&sid=caf38dd9ec40b9893536a42dc09a56cf

Νομίζω ότι είναι ακόμα ανοιχτό σε εγγραφές,άσχετα αν δεν επιτρέπεται (πιά...) σχολιασμός.

 

Κοίτα και πες μου άμα έχεις πρόβλημα,να τα βγάλω σε txtάκι,έχουν αναρτήσει και video σε πολλές παρακάμψεις.

 

Όμως έχουν αλλάξει κατα πολύ τα δεδομένα (μπάρες,εμπόδια κλπ) οπότε σε αρκετές θα χρειαστεί αυτοσχεδιασμός.

 

 

 

edit,τώρα είδα και την ανάρτησε του περαθώθε,κομμένο και ραμμένο για δικηγόρους.

Στο μόνο που συμφωνώ είναι

 

Ξαναedit,τα σβήσανε από παντού,αλλά θα χρειαστεί αποκλεισμός απ' τον ιστό για να μας φιμώσουν:

>http://www.mybike.gr/topic/2129-%CF%80%CE%B1%CF%81%CE%B1%CE%BA%CE%B1%CE%BC%CF%88%CE%B5%CE%B9%CF%83-%CE%B4%CE%B9%CE%BF%CE%B4%CE%B9%CF%89%CE%BD-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CE%BD%CE%B1-%CE%BC%CE%B5%CE%B9%CF%89%CF%83%CE%B5%CF%84%CE%B5-%CF%84%CE%B1-%CE%B5%CE%BE%CE%BF%CE%B4%CE%B1-%CF%84%CE%BF/

Μια πρόχειρη ματιά στο google,"αποφυγή διοδίων".

 

Δυστυχως κουμπαρε, εγω θελω το αντιθετο. Μια δυο φορες το χρονο που κατεβαινω στο μεγαλο χωριο, δεν με πειραζει να πληρωσω διοδια, ας πληρωνα κατι παραπανω, αρκει το 5ωρο να το εκανα 3ωρο (οπως Θεσ/νικη καληωρα). Η να μη θελω 2 ωρες γεματες να φτασω μεχρι Πατρα.

 

Firewalker, και να μην το πιστεψε κανενας, αυτη ειναι η επισημη απαντηση τους ομως.

Δημοσ.

ετσι μπραβο,εσυ που πληρωνεις μια φορα το χρονο δε σε πειραζει.αλλα δε σε πειραζει να πληρωνει κι ο αλλος καθε μερα ε?

Δημοσ.

ετσι μπραβο,εσυ που πληρωνεις μια φορα το χρονο δε σε πειραζει.αλλα δε σε πειραζει να πληρωνει κι ο αλλος καθε μερα ε?

 

Οσο πειραζει εσενα, και στεναχωριεσαι για το οτι η Ιονια οδος ξεκινησε ισως πιο πριν απο την Εγνατια,και ακομη δεν τελειωσε ουτε η μιση, και καθε μερα κλαιω το αυτοκινητο μου (και τα λεφτα των διοδιων τα πληρωνω στα συνεργεια), και καθε μερα θρηνουμε και καποιο θυμα στους δρομους που μας αφησε ο Παπαδοπουλος. Δε σε ειδα να αγχωνεσαι.

Δημοσ.

pournana συνηθως ειμαι 100% συμφωνος με αυτα που γραφεις γενικα στα post..

αλλα πραγματικα εδω το χεις χασει το θεμα! χωρις παρεξηγηση..

(:

 

 

Sent from my iPhone using Insomnia

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...