Mika Δημοσ. 13 Απριλίου 2010 Δημοσ. 13 Απριλίου 2010 Ειναι Εθνικός δρόμος και δεν μπορούν να τον κλείνουν και να σου ζητανε να πληρώνεις. απο τη στιγμη που υπαρχουν εναλλακτικες οδοι (οπου υπαρχουν) δεν ειναι παρανομο. πληρωνεις για μια υπηρεσια. παρανομο ειναι σε "¨αυτοκινιτοδρομους" οπως ο κορινθου-πατρων ή σε σημεια οπου δεν υπαρχουν εναλλακτικοι δρομοι.
sugata Δημοσ. 13 Απριλίου 2010 Δημοσ. 13 Απριλίου 2010 Υπάρχει εθνική που έχει ΜΙΑ λωρίδα κυκλοφορίας για κάθε κατεύθυνση; Βόρειος Οδικός Άξονας Κρήτης... (καλά να λέμε και του στραβού το δίκιο, κάνουν φιλότιμες προσπάθειες για την αύξηση των λωρίδων ανά κατεύθυνση. Θεωρώ ότι τα εγγόνια μου θα μπορούν να το αποκαλούν έστω καλό εθνικό δρόμο, αν όχι δρομάρα). Υ.Γ. να μη μιλήσω για το νότιο, ε; Ούτε και για τη διαδρομή Αγ. Νικόλαος - Σητεία ή Ιεράπετρα - Σητεία.
sugata Δημοσ. 13 Απριλίου 2010 Δημοσ. 13 Απριλίου 2010 Υπάρχει εθνική που έχει ΜΙΑ λωρίδα κυκλοφορίας για κάθε κατεύθυνση; Βόρειος Οδικός Άξονας Κρήτης... (καλά να λέμε και του στραβού το δίκιο, κάνουν φιλότιμες προσπάθειες για την αύξηση των λωρίδων ανά κατεύθυνση. Θεωρώ ότι τα εγγόνια μου θα μπορούν να το αποκαλούν έστω καλό εθνικό δρόμο, αν όχι δρομάρα). Υ.Γ. να μη μιλήσω για το νότιο, ε; Ούτε και για τη διαδρομή Αγ. Νικόλαος - Σητεία ή Ιεράπετρα - Σητεία.
aris1986 Δημοσ. 13 Απριλίου 2010 Δημοσ. 13 Απριλίου 2010 απο τη στιγμη που υπαρχουν εναλλακτικες οδοι (οπου υπαρχουν) δεν ειναι παρανομο. πληρωνεις για μια υπηρεσια. παρανομο ειναι σε "¨αυτοκινιτοδρομους" οπως ο κορινθου-πατρων ή σε σημεια οπου δεν υπαρχουν εναλλακτικοι δρομοι. Nαι για εναλλακτικούς ισχύει. Αλλα εγω μιλαω οταν αναγκαζόμαστε να παμε απο ενα δρομο,μια εθνική που δεν θα πρεπε να υπαρχουν διοδια αλλα βαζουν και κανουν τους κινέζους. Αμα απο αυριο δεν πληρώνει κανεις σιγα σιγα θα φύγουν!
aris1986 Δημοσ. 13 Απριλίου 2010 Δημοσ. 13 Απριλίου 2010 απο τη στιγμη που υπαρχουν εναλλακτικες οδοι (οπου υπαρχουν) δεν ειναι παρανομο. πληρωνεις για μια υπηρεσια. παρανομο ειναι σε "¨αυτοκινιτοδρομους" οπως ο κορινθου-πατρων ή σε σημεια οπου δεν υπαρχουν εναλλακτικοι δρομοι. Nαι για εναλλακτικούς ισχύει. Αλλα εγω μιλαω οταν αναγκαζόμαστε να παμε απο ενα δρομο,μια εθνική που δεν θα πρεπε να υπαρχουν διοδια αλλα βαζουν και κανουν τους κινέζους. Αμα απο αυριο δεν πληρώνει κανεις σιγα σιγα θα φύγουν!
Mika Δημοσ. 13 Απριλίου 2010 Δημοσ. 13 Απριλίου 2010 ελαχιστες ειναι οι εθνικες οδοι που δεν υπαρχουν εναλλακτικοι
Mika Δημοσ. 13 Απριλίου 2010 Δημοσ. 13 Απριλίου 2010 ελαχιστες ειναι οι εθνικες οδοι που δεν υπαρχουν εναλλακτικοι
klainmaingr Δημοσ. 13 Απριλίου 2010 Δημοσ. 13 Απριλίου 2010 Βόρειος Οδικός Άξονας Κρήτης... (καλά να λέμε και του στραβού το δίκιο, κάνουν φιλότιμες προσπάθειες για την αύξηση των λωρίδων ανά κατεύθυνση. Θεωρώ ότι τα εγγόνια μου θα μπορούν να το αποκαλούν έστω καλό εθνικό δρόμο, αν όχι δρομάρα). Υ.Γ. να μη μιλήσω για το νότιο, ε; Ούτε και για τη διαδρομή Αγ. Νικόλαος - Σητεία ή Ιεράπετρα - Σητεία. Μα ναι ρητορική ήταν η ερώτηση. Πολύ μεγάλο μέρος του εθνικού δικτίου ήταν μέχρι πρόσφατα μονόδρομος. Και δυστυχώς σε πολλά σημεία συνεχίζει να είναι. Ας πούμε μέχρι πριν 1-2 χρόνια το θεσ/νικη-καβάλα ήταν ένα ανέκδοτο (αν και ωραία διαδρομή οφείλω να πώ). Να μην πω για τα γιάννενα. Πολλοί δρόμοι δώθηκαν στην κυκλοφορία τα τελευταία χρόνια though (λανθασμένα χωρίς πάρκινγκ, χωρίς εξόδους έκτακτης ανάγκης), αλλα δώθηκαν τουλάχιστον. Θέλουμε μια 10ετια τουλάχιστον για να λέμε οτι έχουμε αξιοπρεπές δίκτυο. Αλλα τότε είναι που θα μας πηδήξουν για τα καλά με τα διόδια. Τώρα αν είναι ή δεν είναι νόμιμα δεν το γνωρίζω, αν και πολύ θα το ήθελα.
klainmaingr Δημοσ. 13 Απριλίου 2010 Δημοσ. 13 Απριλίου 2010 Βόρειος Οδικός Άξονας Κρήτης... (καλά να λέμε και του στραβού το δίκιο, κάνουν φιλότιμες προσπάθειες για την αύξηση των λωρίδων ανά κατεύθυνση. Θεωρώ ότι τα εγγόνια μου θα μπορούν να το αποκαλούν έστω καλό εθνικό δρόμο, αν όχι δρομάρα). Υ.Γ. να μη μιλήσω για το νότιο, ε; Ούτε και για τη διαδρομή Αγ. Νικόλαος - Σητεία ή Ιεράπετρα - Σητεία. Μα ναι ρητορική ήταν η ερώτηση. Πολύ μεγάλο μέρος του εθνικού δικτίου ήταν μέχρι πρόσφατα μονόδρομος. Και δυστυχώς σε πολλά σημεία συνεχίζει να είναι. Ας πούμε μέχρι πριν 1-2 χρόνια το θεσ/νικη-καβάλα ήταν ένα ανέκδοτο (αν και ωραία διαδρομή οφείλω να πώ). Να μην πω για τα γιάννενα. Πολλοί δρόμοι δώθηκαν στην κυκλοφορία τα τελευταία χρόνια though (λανθασμένα χωρίς πάρκινγκ, χωρίς εξόδους έκτακτης ανάγκης), αλλα δώθηκαν τουλάχιστον. Θέλουμε μια 10ετια τουλάχιστον για να λέμε οτι έχουμε αξιοπρεπές δίκτυο. Αλλα τότε είναι που θα μας πηδήξουν για τα καλά με τα διόδια. Τώρα αν είναι ή δεν είναι νόμιμα δεν το γνωρίζω, αν και πολύ θα το ήθελα.
kage Δημοσ. 15 Απριλίου 2010 Δημοσ. 15 Απριλίου 2010 οταν ολοι οι δρομοι πανε σε ιδιωτες αυτα θα γινονται.οχι πως πριν ηταν καλυτερα αλλα τουλαχιστον στον ιδιο γ)(*δρομο οταν ειχαν ουρες km(πασχα,χριστουγεννα,καρναβαλια,15ουστο κτλ)τουλ.ανοιγαν τα διοδια για να σπασει η κινηση. ειμαστε η χωρα της μιζας και της υπερχρεωσης και με εναν λαο που απλα περιμενει το τζοκερ και μια θεση σε ενα δημοσιο που κοστιζει το 70%των εξοδων του
skiabox Δημοσ. 15 Απριλίου 2010 Δημοσ. 15 Απριλίου 2010 οταν ολοι οι δρομοι πανε σε ιδιωτες αυτα θα γινονται.οχι πως πριν ηταν καλυτερα αλλα τουλαχιστον στον ιδιο γ)(*δρομο οταν ειχαν ουρες km(πασχα,χριστουγεννα,καρναβαλια,15ουστο κτλ)τουλ.ανοιγαν τα διοδια για να σπασει η κινηση.ειμαστε η χωρα της μιζας και της υπερχρεωσης και με εναν λαο που απλα περιμενει το τζοκερ και μια θεση σε ενα δημοσιο που κοστιζει το 70%των εξοδων του Τωρα που θα μπαινει ενας για καθε πεντε που παιρνουν συνταξη στο δημοσιο τι θα κανουν? Μαλον θα πρεπει να αρχισουν να χρησιμοποιουν μετα απο 3 δεκαετιες τον εγκεφαλο θα ελεγα εγω.
Fannis Δημοσ. 28 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2010 Παιδιά καλησπέρα! Μεγάλο θέμα νομιζω για αρκετο κοσμο που μετακινητε συχνα πυκνα στο εθνικο οδικο δικτυο. Χθες ανεβηκα απο Αθηνα προς Θεσσαλονικη και οκ γενικα ο δρομος ηταν καλος για τα Ελληνικα δεδομενα ΑΛΛΑ σε αρκετα σημεια ειχε εργα με πινακιδες ΥΠΕΧΩΔΕ και αντι για διαχωριστικη ειχε κωνους και σημανση... ΟΜΩΣ παρα τους φορους, παρα τα εργα που ακομα τρεχουν και την μερικη ακαταλληλοτητα των δρομων σε ορισμενα σημεια απο το υψος της Πελασγιας μεχρι την Λεπτοκαρυα κληθηκα να πληρωσω μια "ΕΤΑΙΡΙΑ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΗΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΥ" την ΑΙΓΑΙΟ Α.Ε. και συγκεκριμενα απο το Μοσχοχωρι μεχρι την Λεπτοκαρυα πληρωσα τα 4 απο τα 6 διοδια που συναντησα τα οποια ηταν στημενα περιπου ανα 40χλμ δηλαδη ανα 15 λεπτα διαδρομης. Τα 4 αυτα διοδια ηταν συνολο 8.70€ και το γενικο (δηλαδη και τα 6) ειναι γυρω στα 13,50 γιατι ενα αρνηθηκα να το πληρωσω και μου κατεγραψαν την πινακιδα και θα γινει μαλλον πιστωση. Ολα αυτα χωρις τα διοδια αλλων εταιριων, νομιζω ειναι αλλα 2-3. Αφιδναι αλλη εταιρια, Μαλγαρα αλλη, κλπ. Εκανα και στην Λεπτοκαρυα αρνηση πληρωμης αλλα οι υπαλληλοι δεν με αφηναν να περασω να δεν εδινα τα στοιχεια μου και τελικα πληρωσα γιατι το παζαρευαμε 5 λεπτα και δεν ειχα διαθεση για τραβηγμα με τροχαιες κλπ. Η ειρωνια ειναι πως σε 2-3 διοδια μετα απο 1-2χλμ αρχιζαν τα εργα με τους κονους,μια λωριδα κλπ. Ολη η διαδρομη στοιχιζει κανα 15ρι € και οι τιμες διαβασα θα αυξηθουν απο 01/07/2010. Γιατι το ανεχόμαστε ολο αυτο??? Υπαρχουν και αλλου στην Ευρωπη τοσο πολλα διοδια σε αναλογους δρομους κακοστρωμενους κλπ? Γενικα υπαρχουν αλλου διοδια?
skiabox Δημοσ. 28 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2010 Παιδιά καλησπέρα! Μεγάλο θέμα νομιζω για αρκετο κοσμο που μετακινητε συχνα πυκνα στο εθνικο οδικο δικτυο. Χθες ανεβηκα απο Αθηνα προς Θεσσαλονικη και οκ γενικα ο δρομος ηταν καλος για τα Ελληνικα δεδομενα ΑΛΛΑ σε αρκετα σημεια ειχε εργα με πινακιδες ΥΠΕΧΩΔΕ και αντι για διαχωριστικη ειχε κωνους και σημανση... ΟΜΩΣ παρα τους φορους, παρα τα εργα που ακομα τρεχουν και την μερικη ακαταλληλοτητα των δρομων σε ορισμενα σημεια απο το υψος της Πελασγιας μεχρι την Λεπτοκαρυα κληθηκα να πληρωσω μια "ΕΤΑΙΡΙΑ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΗΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΥ" την ΑΙΓΑΙΟ Α.Ε. και συγκεκριμενα απο το Μοσχοχωρι μεχρι την Λεπτοκαρυα πληρωσα τα 4 απο τα 6 διοδια που συναντησα τα οποια ηταν στημενα περιπου ανα 40χλμ δηλαδη ανα 15 λεπτα διαδρομης. Τα 4 αυτα διοδια ηταν συνολο 8.70€ και το γενικο (δηλαδη και τα 6) ειναι γυρω στα 13,50 γιατι ενα αρνηθηκα να το πληρωσω και μου κατεγραψαν την πινακιδα και θα γινει μαλλον πιστωση. Ολα αυτα χωρις τα διοδια αλλων εταιριων, νομιζω ειναι αλλα 2-3. Αφιδναι αλλη εταιρια, Μαλγαρα αλλη, κλπ. Εκανα και στην Λεπτοκαρυα αρνηση πληρωμης αλλα οι υπαλληλοι δεν με αφηναν να περασω να δεν εδινα τα στοιχεια μου και τελικα πληρωσα γιατι το παζαρευαμε 5 λεπτα και δεν ειχα διαθεση για τραβηγμα με τροχαιες κλπ. Η ειρωνια ειναι πως σε 2-3 διοδια μετα απο 1-2χλμ αρχιζαν τα εργα με τους κονους,μια λωριδα κλπ. Ολη η διαδρομη στοιχιζει κανα 15ρι € και οι τιμες διαβασα θα αυξηθουν απο 01/07/2010. Γιατι το ανεχόμαστε ολο αυτο??? Υπαρχουν και αλλου στην Ευρωπη τοσο πολλα διοδια σε αναλογους δρομους κακοστρωμενους κλπ? Γενικα υπαρχουν αλλου διοδια? Παντως στην εθνικη οδο απο τοτε που μπηκανε ιδιωτες στο παιχνιδι εγιναν οι πιο εκτεταμενες και σε μηκος και σε βαθος ασφαλτοσρτωσεις που εχουν γινει ποτε στο εθνικο δικτυο. Επισης απο οτι βλεπω ασφαλτοστρωνουν πλεον μεγαλα κοματια για πλακα(λιγο κακος να ειναι δηλαδη ο δρομος ριχνουν τα χιλιομετρα ασφαλτου για πλακα).
Fannis Δημοσ. 28 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2010 Παντως στην εθνικη οδο απο τοτε που μπηκανε ιδιωτες στο παιχνιδι εγιναν οι πιο εκτεταμενες και σε μηκος και σε βαθος ασφαλτοσρτωσεις που εχουν γινει ποτε στο εθνικο δικτυο.Επισης απο οτι βλεπω ασφαλτοστρωνουν πλεον μεγαλα κοματια για πλακα(λιγο κακος να ειναι δηλαδη ο δρομος ριχνουν τα χιλιομετρα ασφαλτου για πλακα). Καλα βλεπεις φιλε μου αλλα γιατι τους πληρώνουμε επιπλεον, ΓΙΑΤΙ;;;; Αφου και συ και γω και οι περισσοτεροι πληρωνουμε φορους;; Γιατι επιπλεον τοσα λεφτα;;;
skiabox Δημοσ. 28 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2010 Φαντασου ποσα λεφτα κλαπηκανε τα προηγουμενα χρονια για να πανε σε μισθους στρατων δημοσιων υπαλληλων (ειναι σχεδον σε ολους τους τομεις 4πλασιοι απο οτι χρειαζονται).Τουλαχιστον τωρα θα πηγαινουν σε εργα (θα φτιαξουνε την Ιωνια οδο νομιζω απο αυτα τα λεφτα)
Προτεινόμενες αναρτήσεις