Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Κανείς σε όλο το topic δεν πίστεψε πως τα διόδια είναι Ελληνική εφεύρεση. Αλλά εσύ δεν παύεις να μας πηγαίνεις κόντρα με ειρωνικά σχόλια, έτσι για σπάσιμο.

  • Απαντ. 1,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Αφου έκανες τον κόπο να βρεις εικονική διαδρομή ανά τας Ευρώπας, για δείξε μας και μια πραγματική σύγκριση μισθών έτσι για να αναβαθμιστούμε νοερώς...

 

Δεν πιστεύω ότι το κάνεις επίτηδες, αλλά επειδή λείπεις από την χώρα, δεν μπορείς να συνειδητοποιήσεις τι ακριβώς παίζεται αυτήν τη στιγμή εδώ. Την ώρα που είμαστε όλοι ζαλισμένοι και σοκαρισμένοι από τις συνεχείς μειώσεις εισοδημάτων από το μνημονιακό καθεστώς, οι ιδιώτες επενδυτές πατάνε πάνω στις -γραμμένες στο πόδι σε μια νύχτα- συμβάσεις παραχώρησης, και αυξάνουν τις τιμές τοποθετώντας παράλληλα και νέους σταθμούς. Αν εσύ αυτό το λες αναβάθμιση, εγώ το ονομάζω λατινοαμερικανοποίηση και ξεπούλημα της χώρας μας.

 

 

Sent from my iPod touch using Insomnia.app

Δημοσ.

Τα στατιστικά που στέλνουμε σαν χώρα είναι για τα πανυγύρια. Γιατί πχ ενώ ο μέσος μισθός ενός ΥΕ στον ΟΣΕ είναι περί των 800 ευρώ, τελικά καταλήγει να παίρνει 50000 το χρόνο (μαύρα και αδήλωτα) με τα επιδόματα. Δεν πιστεύω πια τίποτα. Το μόνο σίγουρα είναι ο μισθός των ιδιωτικών μισθωτών υπαλλήλών.

 

Οι μισθοί σου μειώνονται, γιατί η πλειοψηφεία των πολιτών είναι λαμόγια δημόσιοι υπάλληλοι. Κανονικά, ο κόσμος έπρεπε να βγει και να κραμάσει στο σύνταγμα (μαζί με αρκετούς πολιτικους) υπαλλήλους τουυ ΟΣΕ,ΤΕΟ,ΔΕΗ, λιμεναργάτες κτλ, που παίρνουν γελοία μεγάλους μισθούς τη στιγμή που οδήγησαν τον οργανισμό τους σε πτώχευση. Πτώχευση που εσύ και εγώ πρέπει κάθε χρόνο να πληρώνουμε για να συνεχίζουν αυτοί να πλουτίζουν σε βάρος μας.

 

Δάσκαλοι και καθηγήτες που δουλεέυον 21 ώρες τη βδομάδα και έχουν 5 μήνες διακοπες το χρόνο, συμβούλους γενικά σε κάθε πιθανή θέση και η λίστα συνεχίζεται.

 

Εκεί είναι το πρόβλημα, αυτοί σου τρώνε τα λεφτά.

 

Και τελικά, τί κακό έχει η λατινοαμερικανοποίηση; Θέλεις μήπως να να γίνουμε Τουρκία ή Ιράν; Μήπως Κίνα ή Ινδία;

Δημοσ.

Παράθεση για συντομία από διάφορες πηγές:

 

Η λατινοαμερικανοποίηση της Ελλάδας μέσα στην ΟΝΕ http://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=140796

 

Ορισμός και άλλα http://www.antistasi.info/forum/showthread.php?t=1143

 

Επίσης πήγαινε και δες μπόλικο Εξάντα exandas.ert.gr

 

Όταν δεν ζεις Ελλάδα σίγουρα δεν είναι καθόλου κακό...

 

pinochet_2.jpg

 

Μάλλον δεν το ήθελες να το γράψεις αυτό...Και μη χειρότερα, τι άλλο θα διαβάσουμε εδώ μέσα...

Δημοσ.

Τα στατιστικά που στέλνουμε σαν χώρα είναι για τα πανυγύρια. Γιατί πχ ενώ ο μέσος μισθός ενός ΥΕ στον ΟΣΕ είναι περί των 800 ευρώ, τελικά καταλήγει να παίρνει 50000 το χρόνο (μαύρα και αδήλωτα) με τα επιδόματα. Δεν πιστεύω πια τίποτα. Το μόνο σίγουρα είναι ο μισθός των ιδιωτικών μισθωτών υπαλλήλών.

 

Οι μισθοί σου μειώνονται, γιατί η πλειοψηφεία των πολιτών είναι λαμόγια δημόσιοι υπάλληλοι. Κανονικά, ο κόσμος έπρεπε να βγει και να κραμάσει στο σύνταγμα (μαζί με αρκετούς πολιτικους) υπαλλήλους τουυ ΟΣΕ,ΤΕΟ,ΔΕΗ, λιμεναργάτες κτλ, που παίρνουν γελοία μεγάλους μισθούς τη στιγμή που οδήγησαν τον οργανισμό τους σε πτώχευση. Πτώχευση που εσύ και εγώ πρέπει κάθε χρόνο να πληρώνουμε για να συνεχίζουν αυτοί να πλουτίζουν σε βάρος μας.

 

Δάσκαλοι και καθηγήτες που δουλεέυον 21 ώρες τη βδομάδα και έχουν 5 μήνες διακοπες το χρόνο, συμβούλους γενικά σε κάθε πιθανή θέση και η λίστα συνεχίζεται.

 

Εκεί είναι το πρόβλημα, αυτοί σου τρώνε τα λεφτά.

 

Και τελικά, τί κακό έχει η λατινοαμερικανοποίηση; Θέλεις μήπως να να γίνουμε Τουρκία ή Ιράν; Μήπως Κίνα ή Ινδία;

εγω βγαινω και ανοιγω μπαρες και αντιδρω

εσυ κανεις τιποτα ακτος απο το να κραζεις εμας που αντιδρουμε στο φορουμ?

Δημοσ.

Τα στατιστικά που στέλνουμε σαν χώρα είναι για τα πανυγύρια. Γιατί πχ ενώ ο μέσος μισθός ενός ΥΕ στον ΟΣΕ είναι περί των 800 ευρώ, τελικά καταλήγει να παίρνει 50000 το χρόνο (μαύρα και αδήλωτα) με τα επιδόματα.

 

Για να βγει ο "μεσος μισθος" προφανως καποιος παιρνει παραπανω και καποιος παρακατω.

Και επειδη εχω αρκετους φιλους που δουλευουν στο Δημοσιο, για καθε οδηγο φορτηγου των 4000€ το μηνα (καλες συμβασεις εποχης ζιβαγκο) υπαρχει ενας μγχανικος με πτυχια που μπηκε προσφατα και παιρνει 1400

 

Εκεί είναι το πρόβλημα, αυτοί σου τρώνε τα λεφτά.

Αυτη ειναι το προβλημα γιατι να υποθεσω μπηκαν μεσα στο γραφειο του Γ.Γ., του σκασανε δυο π...σκαμπιλα και του ειπανε "ΕΜΕΝΑ θα διορισεις μην στο κανω Βιετναμ εδω μεσα"

 

 

 

Η λατινοαμερικανοποίηση της Ελλάδας μέσα στην ΟΝΕ http://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=140796

 

Αυτο το αρθρο ειναι ο λογος που η Αριστερα δεν θα κυβερνησει ποτε(το σχολιο δεν ειναι πολιτικο)

Δεν γινεται να θες να απευθυνθεις "στο λαο" και να γραφεις με τετοια μορφη.

Δυαναγνωστο, δυσνοητο, εντελως εξω απο τη λογικη του target group του, μπορει να εχει 1000 δικια αλλα αναθεμα με αν ενας αγροτης θα κατσει να το διαβασει.

Μεγαλο κακο η ποζερια στην Ελλαδα...

Δημοσ.

Τα στατιστικά που στέλνουμε σαν χώρα είναι για τα πανυγύρια. Γιατί πχ ενώ ο μέσος μισθός ενός ΥΕ στον ΟΣΕ είναι περί των 800 ευρώ, τελικά καταλήγει να παίρνει 50000 το χρόνο (μαύρα και αδήλωτα) με τα επιδόματα. Δεν πιστεύω πια τίποτα. Το μόνο σίγουρα είναι ο μισθός των ιδιωτικών μισθωτών υπαλλήλών.

 

Οι μισθοί σου μειώνονται, γιατί η πλειοψηφεία των πολιτών είναι λαμόγια δημόσιοι υπάλληλοι. Κανονικά, ο κόσμος έπρεπε να βγει και να κραμάσει στο σύνταγμα (μαζί με αρκετούς πολιτικους) υπαλλήλους τουυ ΟΣΕ,ΤΕΟ,ΔΕΗ, λιμεναργάτες κτλ, που παίρνουν γελοία μεγάλους μισθούς τη στιγμή που οδήγησαν τον οργανισμό τους σε πτώχευση. Πτώχευση που εσύ και εγώ πρέπει κάθε χρόνο να πληρώνουμε για να συνεχίζουν αυτοί να πλουτίζουν σε βάρος μας.

 

Δάσκαλοι και καθηγήτες που δουλεέυον 21 ώρες τη βδομάδα και έχουν 5 μήνες διακοπες το χρόνο, συμβούλους γενικά σε κάθε πιθανή θέση και η λίστα συνεχίζεται.

 

Εκεί είναι το πρόβλημα, αυτοί σου τρώνε τα λεφτά.

 

Και τελικά, τί κακό έχει η λατινοαμερικανοποίηση; Θέλεις μήπως να να γίνουμε Τουρκία ή Ιράν; Μήπως Κίνα ή Ινδία;

 

Ενώ συμφωνώ με την αγανάκτησή σου για την κατάσταση της χώρας, δεν συμφωνώ καθόλου με την ισοπεδωτική λογική σου. Δεν τα κλέβουν όλοι από το κράτος, και αυτοί που τα κλέβουν δεν θα πρέπει να κρεμαστούν, αλλά να τιμωρηθούν μέσω της δικαιοσύνης και των νόμων. Το λέω αυτό, γιατί η ισοπέδωση και ο μηδενισμός, σε συνδυασμό μάλιστα με την επιθυμία οποιασδήποτε βίας, μόνο όχλο μπορούν να φέρουν, φαινόμενο-αν μη τι άλλο-επικίνδυνο.

Δημοσ.

όταν παραθέτει κάποιος ξερά άρθρα δεν βοηθά στη συζήτηση. Έγραψε τώρα η ελευθεροτυπία....

Λατινοποιήση είναι να προσπαθείς να κάνεις τη χώρα σου όμοια με Γερμανία, Γαλλία και γενικά βόρεια ευρώπη. Το αντίθετο είναι να μοιάσουμε με Τουρκία. Τόσο φόβος ποια μη τύχη και ξεκολήσουμε από την ανατολή...

Τα διόδια δεν είναι το πρόβλημα, ανάφερα που είναι. Ας βγουν στατιστικές με τι πόσοι δουλεύον για το δημόσιο με τον ένα ή άλλο τρόπο, και θα σου πω πόσοι φαίνε.

Τέλος δεν μπορείς να αλλάξεις κάποιον που δεν θέλει νζ αλλάξει. τόσα χρόνια οι έλληνες με τις επιλογές

 

 

Για να βγει ο "μεσος μισθος" προφανως καποιος παιρνει παραπανω και καποιος παρακ

 

 

Προσπάθησε να καταλάβεις τί λέω. Ο μέσος μισθός δεν περιλαμβάνει τα επιδόματα. ΜΠορεί στη στατιστικηή να φαίνεται ότι παίρνεις 800 ευρώ, αλλα στο τέλος να παίρνεις πολλαπλάσια.

 

στην ελλάδα το σύστημα που επικρατεί είναι ο ελληνο-καπιταλισμός. Όχι στους αριστερούς, αλλά εγώ να μπω στο δημόσιο και άσε τους άλλους να φέρουν ανάπτυξη και πρόδο. ΕΓΩ ΝΑ ΕΙΜΑΙ καλά και να ξύνομαι, χωρίς φόβο να απολυθώ να παίρνω και κανά επίδομα, και άσε τους άλλους να δουλεύουν.

Αυτό το σύστημα μας έφερε στη χρεωκοπία, γιατί δεν υπάρχουν αρκετοί,άλλοι...

Δημοσ.

 

Αυτό που πρέπει να καταλάβουμε εμείς οι πολίτες είναι ότι με την αντίδραση μας μπορούμε να τους κάνουμε να χορεύουν.

 

Δεν είστε όλοι οι πολίτες, είστε οι πολίτες που δεν θέλετε να πληρώσετε διόδια, και θέλετε να τα πληρώσει το κράτος, έστω και σαν μείωση των φόρων που περιέχουν.

Και όταν λέμε κράτος εννοώ το σύνολο των φορολογουμένων από τους οποίους πολλοί δεν πρόκειται να χρησιμοποιήσουν τον δρόμο και δεν έχουν κανένα όφελος από τον δρόμο που χρησιμοποιείτε εσείς.

Όλα τα κόστη στο κράτος λοιπόν, πως λέμε "μαζί τα φάγαμε" αυτό ακριβώς. B)

 

Υπάρχει το Φερρυ μποτ. Βέβαια τα χρήματα πάνε σε μία εταιρία η οποία έδωσε μόνο το 10% του κεφαλαίου για να φτιαχτεί η γέφυρα. mad.png

Και θα την εκμεταλλεύονται μέχρι το 2039 νομίζω.

 

Δεν έδωσε μόνο το 10%, η εταιρεία αυτή είναι από τις κορυφαίες στον κόσμο. Έβαλε και πολύ γνώση οργάνωση, τεχνολογία κλπ.

Τα κεφάλαια τα έβαλε το Ελληνικό δημόσιο, η Ευρωπαϊκή τράπεζα επενδύσεων και η εταιρεία.

¨Όπως καταλαβαίνεις χωρίς την εταιρεία δεν θα γινόταν έργο ούτε από την τράπεζα ούτε από το Ελληνικό δημόσιο.

Η αποπληρωμή των δανείων θα είναι με όριο τα 25 χρόνια, και η επιστροφή στο Ελληνικό δημόσιο θα γίνει όταν η απόδοση κεφαλαίου πιάσει το 11%.

Αυτό μπορεί να γίνει πολύ γρηγορότερα. Βέβαια τώρα με την κρίση ...

Δημοσ.

Επειδη γραφτηκε παραπανω...οτι εξω δεν εχουνε διοδια.

 

Ειναι γεγονος οτι η Γερμανια δεν εχει διοδια.

Η Αυστρια που μενω εγω,πληρωνεις 75 ευρω τον χρονο,για να παρεις το αυτοκολλητο που βαζεις στο τζαμι του αυτοκινητου και μπορεις να κανεις χρηση ολου του εθνικου δικτυου.

Αν εισαι τουριστας,το αυτοκολλητο το πληρωνεις 8 ευρω για να κανεις χρηση για 10 μερες.

 

Ομως,προσφατα που οδηγησα απο Αυστρια για Βενετια,πληρωσα 14.50 ευρω,για χρηση της Ιταλικης εθνικης οδου και για μονο 2 ωρες οδηγημα,περιπου 300 χιλιομετρα!!!

Δημοσ.

Επειδη γραφτηκε παραπανω...οτι εξω δεν εχουνε διοδια.

 

Ειναι γεγονος οτι η Γερμανια δεν εχει διοδια.

Η Αυστρια που μενω εγω,πληρωνεις 75 ευρω τον χρονο,για να παρεις το αυτοκολλητο που βαζεις στο τζαμι του αυτοκινητου και μπορεις να κανεις χρηση ολου του εθνικου δικτυου.

Αν εισαι τουριστας,το αυτοκολλητο το πληρωνεις 8 ευρω για να κανεις χρηση για 10 μερες.

 

Ομως,προσφατα που οδηγησα απο Αυστρια για Βενετια,πληρωσα 14.50 ευρω,για χρηση της Ιταλικης εθνικης οδου και για μονο 2 ωρες οδηγημα,περιπου 300 χιλιομετρα!!!

 

Η Γερμανία δεν έχει διόδια γιατί οι αυτοκινητόδρομοι της είναι αρκετά παλιοί, οι καλύτεροι στον κόσμο βέβαια. Φτιάχτηκαν κάτω από διαφορετικές οικονομικές συνθήκες, μετάτον πόλεμο κλπ.

Η Ελλάδα απέκτησε αυτοκινητόδρομους το 1999 δηλαδή τα τελευταία 10-12 χρόνια.

Αυτοί οι δρόμοι δεν έχουν αποσβεστεί ακόμα και επίσης ο αριθμός αύξησης των χιλιομέτρων των Ελληνικών αυτοκινητοδρόμων είναι δεύτερος στις χώρες του ΟΟΣΑ, μετά την Κίνα !

Στη ίδια περίοδο η αύξηση των Γερμανικών αυτοκινητοδρόμων ήταν σχεδόν μηδενική!

Τα κεφάλαια που "τράβηξε" η κατασκευή των Ελληνικών αυτοκινητοδρόμων δεν πήγαν σε επενδύσεις που θα έπρεπε να είχαν γίνει, στο τραίνο για παράδειγμα. Έτσι η κρίση μας βρήκε με έναν σιδηρόδρομο στα μαύρα χάλια...

Εδώ δεν έχουμε βρεφονηπιακούς και παιδικούς σταθμούς και κάποιοι θέλουν να έχουν σύγχρονους αυτοκινητόδρομους δωρεάν :angry:

  • Super Moderators
Δημοσ.

Τα "πάρτο ανάποδα γιατί θα βρεις", "mega fail" και λοιπές αντρίκιες εκφράσεις να κοπούν μαχαίρι, παρακαλώ.

 

Θα γράφετε σεβόμενοι όσους διαφωνούν με την άποψή σας, ειδάλλως θα απωλέσετε τη δυνατότητα να γράφετε.

 

Ελπίζω να ήμουν σαφής. Καλή συνέχεια.

Δημοσ.

παμε παλι

 

Η Ελλάδα απέκτησε αυτοκινητόδρομους το 1999 δηλαδή τα τελευταία 10-12 χρόνια.

Αυτοί οι δρόμοι δεν έχουν αποσβεστεί ακόμα

 

αυτο δεν ισχυει

εκτος κι αν εχεις στοιχεια που δε ξερει κανεις αλλος.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...