Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

δηλαδή για να καταλάβω.

το κράτος θα τους δώσει τα στοιχεία μου μέσω της πινακίδας και αυτοί ίσως μου στείλουν να πληρώσω αλλά δεν γίνεται να αποδείξουν ότι δεν έχω πληρώσει αφού δε θα μπορούν να παρουσιάσουν τις φωτογραφίες;

σωστά κατάλαβα; εκεί παίζοται όλα; στο πως θα αποδείξουν ότι πέρασα χωρίς να πληρώσω;

  • Απαντ. 1,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

δε προκειται να ασχοληθουν

για να καταλαβεις,για να σου ρθει να πληρωσεις κατι θα πρεπει να σκασει μυτη σπιτι σου δικαστικος αντιπροσωπος και να σου φερει χαρτακι με εντολη πληρωμης που θα ειναι ιση με το διοδιο που δε πληρωσες.

αν δε τη πληρωσεις μετα απο 15 μερες και καλα θα πρεπει να πληρωσεις το 20πλασιο,πραγμα που δε στεκει επειδη ιδιωτης δ μπορει να βαλει προστιμο σε ιδιωτη...

 

περα απο αυτο απο τη στιγμη που δε μπορουν να σε βγαλουν φωτογραφια ειναι σα να μη περασες ποτε...δεν αρκει να πει ο υπαλληλος ναι ηταν αυτος με το πρασινο πουντο με πινακιδες ζχψ 1234...

Δημοσ.

Στο mega πάντως έπαιξε ο εκφοβισμός που postαρα πιο πάνω.

 

Δεν το βρίσκω και πολύ απίθανο

 

Καλά, στο MEGA του Μπόμπολα τι άλλο θα έπαιζε...

 

Ξέρεις πόσα κατασκευαστικά σκάνδαλα και παρανομίες πρέπει να αποκρύπτονται, επειδή πίσω από τα κανάλια κρύβονται κατασκευαστικές εταιρείες?

Δημοσ.

Καλά, στο MEGA του Μπόμπολα τι άλλο θα έπαιζε...

 

Ξέρεις πόσα κατασκευαστικά σκάνδαλα και παρανομίες πρέπει να αποκρύπτονται, επειδή πίσω από τα κανάλια κρύβονται κατασκευαστικές εταιρείες?

 

Ναι εντάξει δεν έχεις άδικο. Τόση μούφα πουλάνε πια; :fear:

Μάλιστα έδειξε στέλεχος εταιρίας διοδίων που δήλωσε πως θα αρχίσουν τις διαταγές πληρωμής.

Δημοσ.

Το mega και το κάθε mega το μόνο που προσπαθεί είναι να εκφοβίσει διότι βλέπει ότι ο κόσμος πάει να ξεσηκωθεί και φοβούνται ότι θα χάσουν το παιχνίδι..

 

και η απόδειξη είναι και παρακάτω απο είδηση του Skai

 

 

 

Μείωση στο αντίτιμο των διοδίων μελετά η κυβέρνηση

 

Δημήτρης Λάππας 14/01/2011 | 10:25 Τελευταία Ενημέρωση 10:25 14/01/2011

 

 

Μείωση του αντίτιμου των διοδίων –ακόμη και επαναφορά στα επίπεδα του 2007 (με τις σχετικές αναθεωρήσεις) και διευκολύνσεις προς τις τοπικές κοινωνίες, με την εκχώρηση Κάρτας Ελεύθερης Διέλευσης, έως ότου ολοκληρωθεί το παράπλευρο οδικό δίκτυο, μελετά η κυβέρνηση.

 

Τα μειωμένα διόδια, που εξετάζεται να έχουν και μειωμένο ΦΠΑ, θα ισχύουν για το χρονικό διάστημα κατασκευής των αυτοκινητοδρόμων και, σύμφωνα με πληροφορίες του ΣΚΑΪ, ως αντάλλαγμα, θα παραταθεί ο χρόνος εκμετάλλευσής τους είτε θα μειωθούν οι οικονομικές απαιτήσεις του δημοσίου.

 

Κατ΄ αυτόν τον τρόπο (την μείωση των διοδίων) αναμένεται ότι θα εκτονωθεί η κατακραυγή των διερχόμενων οδηγών, κάποιοι από τους οποίους αρνούνται να καταβάλουν το αντίτιμο, υποστηρίζοντας, ότι το ύψος τους δεν ανταποκρίνεται στις παρεχόμενες υπηρεσίες (ποιότητα και ασφάλεια του αυτοκινητοδρόμου). Κάτι που επιχειρούν να εκμεταλλευθούν οι Τράπεζες που χρηματοδοτούν τα έργα, από τα οποία θέλουν να «βγουν», θεωρώντας μη συμφέρουσα την συνέχιση της χρηματοδότησης τους.

 

Κι αυτό, γιατί οι δανειακές συμβάσεις που υπέγραψαν είναι με χαμηλότοκα (σύμφωνα με τα τελευταία οικονομικά δεδομένα), επιτόκια.

 

Μέσα σε αυτό το κλίμα, ο χρηματοοικονομικός σύμβουλος του δημοσίου επεξεργάζεται σειρά σεναρίων, ενώ, όπως δήλωσε στην Επιτροπή Οδικής Βοήθειας της Βουλής, ο υφυπουργός Υποδομών, Γιάννης Μαγκριώτης, έως τα τέλη Μαρτίου, θα έχουν ολοκληρωθεί οι διαπραγματεύσεις με τις 26 διεθνείς (κατά κύριο λόγο) Τράπεζες και τις 29 εταιρίες, που μετέχουν στα κονσόρτσιουμ κατασκευής, των πέντε μεγάλων αυτοκινητοδρόμων.

 

Όπως προαναφέρθηκε, τα μειωμένα διόδια, που εξετάζεται να έχουν και μειωμένο ΦΠΑ, θα ισχύουν για το χρονικό διάστημα κατασκευής των αυτοκινητοδρόμων και ως αντάλλαγμα, θα παραταθεί ο χρόνος εκμετάλλευσής τους από τους παραχωρησιούχους είτε θα μειωθούν οι οικονομικές απαιτήσεις του δημοσίου, που, από τον Σεπτέμβριο 2012, θα αρχίσει να εισπράττει, να του αποδίδεται, δηλαδή, μέρος των διοδίων.

 

Το σενάριο μείωσης των οικονομικών απαιτήσεων του δημοσίου, δεν απέκλεισε και ο υφυπουργός Υποδομών, αφού, όπως είπε στην Επιτροπή, «η κυβέρνηση προσπαθεί να βρει λύση για το θέμα των διοδίων, με την μικρότερη δυνατή επιβάρυνση του δημοσίου». Να σημειωθεί, ότι η όποια μείωση (και τα όποια «ανταλλάγματα» προς τους παραχωρησιούχους), θα συναρτώνται άμεσα από το έργο και τις ανειλημμένες υποχρεώσεις, των εμπλεκομένων μερών. Γιατί όπως δήλωσε ο υφυπουργός Υποδομών, στην Επιτροπή της Βουλής, υπάρχουν αυτοκινητόδρομοι (Αιγαίον, Νέα Οδός και Ολυμπία Οδός), οι συμβάσεις των οποίων δεν έχουν την εγγύηση του δημοσίου, για τα τριάντα χρόνια παραχώρησης, που σημαίνει ότι όλα τα ρίσκα, τα έχουν πάρει, οι ιδιώτες.

 

Ο κ. Γ. Μαγκριώτης, προανήγγειλε και την επέκταση των ηλεκτρονικών διοδίων σε όλους τους μεγάλους οδικούς, που σημαίνει, ότι ο χρήστης θα πληρώνει με το χιλιόμετρο, ενώ θα είναι δυνατές εκπτώσεις για τους συχνούς χρήστες και διευκολύνσεις για τις τοπικές μετακινήσεις.

 

Ειδικότερα για τις διευκολύνσεις προς τις τοπικές κοινωνίες, το σενάριο που επεξεργάζεται το Υπουργείο είναι η επέκταση του θεσμού της Κάρτας Ελεύθερης Διέλευσης (κάτι αντίστοιχο με αυτό που έγινε στην Στυλίδα), έως ότου ολοκληρωθεί το παράπλευρο οδικό δίκτυο.

 

Αυτό που πρέπει να καταλάβουμε εμείς οι πολίτες είναι ότι με την αντίδραση μας μπορούμε να τους κάνουμε να χορεύουν.

Δημοσ.
Τα μειωμένα διόδια, που εξετάζεται να έχουν και μειωμένο ΦΠΑ, θα ισχύουν για το χρονικό διάστημα κατασκευής των αυτοκινητοδρόμων και, σύμφωνα με πληροφορίες του ΣΚΑΪ, ως αντάλλαγμα, θα παραταθεί ο χρόνος εκμετάλλευσής τους είτε θα μειωθούν οι οικονομικές απαιτήσεις του δημοσίου.

τι καλυτερο?

θα μειωσουν το φπα και θα δωσουν κι αλλα χρονια στους ιδιωτες

Δημοσ.

δεν το έκανα post ότι έγινε καλύτερο ... απλά ότι αρχίζουν να τρομοκρατούνται και ψάχνουν διόδους ...

 

αν εμείς δεν μιλάγαμε αυτοί θα συνέχιζαν ..

 

το μήνυμα μου ήταν αν εμείς συνεχίσουμε θα καταφέρουμε αυτό που θέλουμε..

Δημοσ.

Καλα μα χαζοι ειναι ολοι? Δηλαδη δεν εξηγειτε αλλιως. Σαν χωρα δεν μπορουμε να εκμεταλλευτουμε ουτε τους δρόμους μας?

Δημοσ.

δεν το έκανα post ότι έγινε καλύτερο ... απλά ότι αρχίζουν να τρομοκρατούνται και ψάχνουν διόδους ...

 

αν εμείς δεν μιλάγαμε αυτοί θα συνέχιζαν ..

 

το μήνυμα μου ήταν αν εμείς συνεχίσουμε θα καταφέρουμε αυτό που θέλουμε..

 

Απλα θα σε κανουν να νομιζεις οτι καταφερες κατι, ωστε να μην σταματησεις το ανοιγμα τν μπαρων. Οταν σου λεει χυμα οτι σαν κρατος θα παρει λιγοτερα, ειτε λογω μειωσης του ΦΠΑ, ειτε λογα του οτι θα αρχισει να εισπρατει αργοτερα, εσυ βλεπεις να εχεις καταφερει κατι; Σιγουρα καταφερες κατι βραχυπροθεσμο, μακροπροθεσμα ομως το κρατος αυτα τα χρηματα που θα χασει σημερα, θα τα αναζητησει αλλου αυριο, οποτε θα σου τα ριξει με μορφη αυξησεων και φορων, σε σημεια που αδυνατεις να αντιδρασεις. Δε θελετε διοδια; Μια χαρα, παρτε μια μειωση της ταξης του 10% ας πουμε, και απο την αλλη παρτε μια αυξηση στα τελη της ταξεως του 20%.

Δημοσ.

Απλα θα σε κανουν να νομιζεις οτι καταφερες κατι, ωστε να μην σταματησεις το ανοιγμα τν μπαρων. Οταν σου λεει χυμα οτι σαν κρατος θα παρει λιγοτερα, ειτε λογω μειωσης του ΦΠΑ, ειτε λογα του οτι θα αρχισει να εισπρατει αργοτερα, εσυ βλεπεις να εχεις καταφερει κατι; Σιγουρα καταφερες κατι βραχυπροθεσμο, μακροπροθεσμα ομως το κρατος αυτα τα χρηματα που θα χασει σημερα, θα τα αναζητησει αλλου αυριο, οποτε θα σου τα ριξει με μορφη αυξησεων και φορων, σε σημεια που αδυνατεις να αντιδρασεις. Δε θελετε διοδια; Μια χαρα, παρτε μια μειωση της ταξης του 10% ας πουμε, και απο την αλλη παρτε μια αυξηση στα τελη της ταξεως του 20%.

 

Εν μέρει έχεις δίκιο το θέμα δεν είναι όμως η ολοκληρωτική κατάργηση των διοδίων αλλά η σωστή χρήση και λειτουργίας τους... αν εμείς παράδειγμα δεν ξαναπληρώσουμε για τον απαράδεκτο και θανατηφόρο δρόμο Αθηνών - Πατρών αυτοί δεν θα αναγκαστούν να πάρουν μέτρα ; η κυβέρνηση δε πιστεύεις ότι θα τους αναγκάσει να φτιάξουν το δρόμο .. ( βέβαια αυτό κανονικά πρέπει να είναι αυτονόητο αλλά είπαμε Ελλάδα) εάν φτιάξουν το δρόμο δεν θα είμαστε κερδισμένοι εμείς ;

 

Επίσης εάν συνεχίσουμε θα εφαρμόσουν το σύστημα με τα χιλιόμετρα όπου θα πληρώνεις ανάλογα με το που πας όπως ισχύει και στην Ευρώπη.

Εάν δούμε ότι τα πράγματα παρ όλα αυτά δεν γίνονται όπως πρέπει πιστεύεις ότι δεν θα βρούμε την σωστή οδό να αντισταθούμε ;

 

Πρόσεχε και κάτι ακόμα αυτό που συμβαίνει δεν είναι καθαρά μόνο για τα διόδια, δεν είναι το αντίτιμο των 2 ευρώ , είναι η κοροϊδία που επικρατεί γενικά απο το κράτος και τους μεγάλους, προς εμάς τους μικρούς..

 

Τα διόδια είναι η αφορμή της αντίδρασης του κόσμου σε όλα που μας καταπιέζουν και αν μάθουμε να αντιστεκόμαστε και να διεκδικούμε θα το ξανακάνουμε και σε άλλα παράλογα και άδικα πράγματα..

 

 

 

 

 

δεν νομίζω ότι είναι σωστό αυτό που λες.. υπάρχουν κι άλλες χώρες που έχουν διόδια .

Δημοσ.

 

 

 

δεν νομίζω ότι είναι σωστό αυτό που λες.. υπάρχουν κι άλλες χώρες που έχουν διόδια .

 

 

Βασικά με παρεξήγησες, ήμουν ειρωνικός. Στο link, φαίνεται μια εικονική διαδρομή στην ευρώπη, που δείχνει ότι όλες οι χώρες έχουν διόδια. Αυτά για εκείνους που πιστέυον ότι τα δίόδια είναι Ελληνική πατέντα.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...